Filters

8

Makkelijke overstap, alleen jammer dat er geen app is met verbruiksoverzicht.t

Het overstappen ging zonder problemen. We zouden alleen graag een app willen om ons verbruik te bekijken en energie te kunnen besparen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Goed

Prima service. Snel klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Goed en goed geprijsd.

Goede ervaring , wellicht de beste. Het zonnepaneel verhaal is me nog niet duidelijk. Maar dat is het bij geen elke partij. .verder goed. .

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Simpel en direct

Geen poespas. Goede levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Geen klachten

Afgelopen 2 maanden ging alles goed... Wordt plat gebeld door allerlei firma’s die zeggen goedkoper te zijn....dus ik weet niet of ze dat ook zijn...

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
9

Gewoon goed wat je mag verwachten.

Vanaf de aanmelding tot heden zeer tevreden. Ook de secondaire zaken. Aanmelding van familielid waardoor je beiden € 25 krijgt. Dan de samenwerking met Tankey. Prima geregeld dat je bij aangesloten tankstations (en dan zijn er heel veel) automatisch 5 cent per liter korting krijgt bovenop de meestal goedkoopste stations. Alles dus prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Gewoon goed geregeld

Overstappen naar jullie is goed gegaan. App is handig en werkt ook goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Van overstap als verwacht niets gemerkt.

Overstappen loont. Maar niet altijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
2

Slechte overstapsevice

Ik heb mijn dochter aangemeld begin maart 2020, zij had een aflopend driejarencontract bij Essent, het contract loopt af op 14 april Energie chect niet met Essent en laat haar nieuwe contract op 28 mrt ingaan, Mijn dochter slaat daar geen acht op, en wordt vervolgens geconfronteerd met 100 Euro opzegboete,Çhapeau voor de medewerkers van Energie Direct. Ik ben van plan dit ook aan Kassa/Radar en de Consumentenbond te melden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Positief

Voldoende info over energieverbruik en kosten

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
7

Prima tot nu toe

Alleen jammer dat je bij deze beoordeling je gegevens moet achterlaten

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Maandelijks overzicht is klasse!

Ca 40 jaar bij de voormalige Nuon geweest. Altijd weer een andere eind-datum. En niet de info zoals jullie deze verstrekken. Hopelijk ben ik bij het afsluiten van ons eerste jaar net zo content.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Prima niks op aan te merken!!

👍🏼

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
5

Niet zo blij

Ik heb mij tor 2 keren toe moeten aanmelden. Dat was een gedoe. Bij de tweede aanmelding kon ik per toeval deelnemen aan een actie waarbij ik bij het afsluiten van abonnement een budget zou krijgen. Dit is niet gebeurd. En ik voel mij daarom als klant belazerd. In afwachting op een antwoord, Mevrouw LD Tjong A Hung Johannstraussplein70 Schiedam

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
5

Redelijk alleen verbruiksapp moet beter

Ik ben redelijk tevreden. Alleen zijn er twee zaken waar ik niet over tevreden ben. Allereerst is de app om het verbruik te bekijken bij lange na niet van het niveau als van Budgetenergie. Ik wil gewoon dagelijks kunnen zien hoe mijn verbruik is. Dan als tweede de Tanky app is misleidend. De verkoper gaf aan dat bijna alle tankstations zijn aangesloten en heel veel in de buurt. Dat is gewoon een leugen gebleken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

overzichtelijk

positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Prima service

Mooie app en goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
6

In overzicht geen daluren zichtbaar

Ik vind het heel jammer dat in het maandelijkse overzicht over het energieverbruik, bij electriciteits geen splitsing gemaakt is waarin daluurgebruik te zien is. Dat was bij onze vorige energieleverancier wel het geval

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
10

Ik heb een goed gevoel bij energiedirect

Overstap zonder problemem en telservice ook goed zorg dat het zo blijft dan blijf ik ook

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Snelle informatie over maandgebruik!

De energie wordt op zich op dezelfde wijze geleverd als dat andere energiemaatschappijen dat doen. Verschil tot nu toe is dat energiedirect de informatie over het maandgebruik van de afgelopen maand altijd al heel snel levert. Dat is heel erg prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Gewoon Top

overgestapt naar Energiedirect.nl Goed - Snel en Goedkoop, Super !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Doet wat het verondersteld wordt te doen.

Eenvoudig, direct en "to the point".

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
6

Redelijk

Nadat we overgestapt waren nog een behoorlijk aantal keren gebeld door energiedirect met de wat aanvallende vraag waarom we naar een andere leverancier waren overgestapt. Toch bijzonder want we waren net klant geworden bij energiedirect. Scoren jullie geen punten mee

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Een klantenservice die meedenkt

Met de overstap was er iets mis gegaan met de klantenservice heeft een prima opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Alles verloopt correct.

Energiedirect levert mij gas en elek., factureert alles netjes en op tijd. Alles verloopt vlekkeloos.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Bedrijfsgegevens

Willemsplein 4

5211AK 's-hertogenbosch

[email protected]

Over Energiedirect.nl

Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.

Over Energiedirect

Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.