
Ben nog kort klant bij energiedirect.nl maar tot op heden zeer blij met overstap
Bedankt voor je review Ron Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Heb nauwelijks ervaring, geen contact nodig gehad. Als het zo blijft ben ik meer dan tevreden.
Bedankt voor de terugkoppeling Kees. Aarzel niet om contact op te nemen als het wel nodig is! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
site werkt niet goed via google chrome
Bedankt voor je terugkoppeling. We zullen de werking via chrome aan onze technische afdeling doorspelen. Bedankt voor de kennisgeving! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Goed geregeld en minder kosten per maand door gunstiger tarief.
Fijn dat jij ook meeprofiteert van onze gunstige tarieven! Je review wordt gewaardeerd Gert. Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Maar wat levert mij dat op?? Deze vragen hebben geen meerwaarde voor mij .
Geen meerwaarde in fysieke vorm wellicht maar onze dankbaarheid is zeer groot! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
De overgang naar Energiedirect was heel makkelijk en vriendelijk en behulpzame mevrouw bij de klantenservice. De app is daarnaast heel gebruiksvriendelijk en je kan op elk moment je maandbedrag aanpassen. top!
We streven dagelijks naar optimale service. Bedankt voor deze mooie waardering Rachel! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
vanaf overschrijven tot teruggave van boete is correct gegaan maandafrekening is heel goed beschreven.
Bedankt voor de mooie score ! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Bij mijn aanmelding ben ik zeer goed behandeld. Chapeau
Hoi Toon, bedankt voor deze mooie woorden! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
zit er pas een paar maanden .ze waren de goed koopste
Bedankt voor de waardering! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Geen enkel probleem
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan Gert, niet toch ?! :P Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Prettig bedrijf
En jij een prettige klant Ger! Bedankt voor je review :) Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Ik ben net aangesloten en dat ging erg soepel, energie direct nam t meeste werk uit mijn handen en ook melding bij netbeheerder ging erg snel; ik had een spoed melding nodig
We waarderen je review Mahesh bedankt voor de lovende woorden! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Een lage prijs en een maandelijks overzicht van je verbruik.
Bedankt voor de waardering Saskia! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
zie bovenstaand
Haai Remco, welkom als nieuwe klant bij Energiedirect.nl ! Bedankt voor de terugkoppeling en aarzel niet om contact op te nemen bij enige onvrede. Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Meerdere keren klant geweest bij Energiedirect, familie en vrienden ook altijd aangeraden. Dit is echter de laatste keer geweest, zal het contract bij familie ook omzetten naar een andere leverancier. Vandaag gebeld met energiedirect, ik moet namelijk helaas mijn contract opzeggen i.v.m. verhuizing. Het contract kan niet meegenomen worden (is al een energieleverancier) en huidige bewoner wenst niet over te stappen op dit moment. Energiedirect geeft aan een boete in rekening te brengen van 100,- ..... en daar ben je dan jaren klant voor. Wellicht was ik in de toekomst terug gekomen, nu nooit meer. Top klantbinding Energiedirect!
Hoi Bart, bedankt voor deze terugkoppeling. Helaas wordt een opzegvergoeding bijna altijd in rekening gebracht bij contractbreuk. Elke leverancier hanteert hierin dit beleid. Dit wordt ook duidelijk vooraf aangekondigd. Zelfs als men gaat emigreren! Mocht je binnen 3 maanden alsnog een contract afsluiten dan compenseren wij de in rekening gebrachte boete. Dat is de vorm van klantbinding die wij bieden in dergelijke gevallen. Ik persoonlijk vind het spijtig dat het zo is gelopen. Mocht je een overstap in de toekomst overwegen mag je altijd even contact opnemen om te kijken wat mogelijk is! groetjes, Webcare Energiedirect.nl
Goed en goedkoop maar de App Regelneef is totaal nutteloos, deze werkt niet. Ik kan dus ook niet zien wat mijn verbruik is een moet dus gokken terwijl ik een slimme meter heb.
Bedankt voor de waardering en je review Abe! Als er slimme meters zijn maar geen verbruiksoverzichten heeft het een andere oorzaak. In jouw geval wordt er hard gewerkt aan een oplossing en je zal spoedig inzicht krijgen ! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
wilde graag enkel tarief en variabel en dat is niet voor gesteld en ik heb zelf nog nooit een contact afgeslote. Dat deed mijn man.
Een enkeltarief hoeft niet altijd gunstig te zijn en een variabele overeenkomst al helemaal niet! Wil je me anders een berichtje willen sturen via [email protected] ? Ik wil graag voor je kijken wat er mogelijk is! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Mijn ervaring met de regelneef is matig. Functioneert niet goed. Ik zou geen slimme meter hebben, die heb ik wel!!! Voor gas wekt het wel, maar voor elektra niet.
Jeetje Janko, erg vervelend dat het niet naar behoren functioneert. Wil je mij een berichtje sturen via [email protected]? Ik wil graag uitzoeken of er eventuele foutmeldingen bekend zijn! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Overstap van mijn oude energie leverancier naar jullie ging zonder probleem,daarom heb ik 5 sterren gegeven. Aangezien ik nog nieuwe klant ben, alleen met tijd kan ik zien of het een goede keuze geweest zijn,voorlopig geen klachten.
Bedankt voor je voorlopige beoordeling. We horen graag van je wanneer er wel klachten zijn! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Met Regelneef is het erg prettig om het verbruik te monitoren. Het geeft een competitie element om zo zuinig mogelijk te leven. Alleen jammer dat we niet zo’n mooi cadeau hebben mogen uitzoeken toen we in maart klant werden
Wellicht dat compensatie van een andere boete als welkomstcadeau is gegeven. In veel gevallen is dit zelfs gunstiger. Ongetwijfeld dat je bij verlenging een leuk mazzeltje van ons zal krijgen Mark ! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Dit is het eerste jaar tot op heden is mijn ervaring goed te noemen
Fijn dat het goed is gegaan en we doen ons best om het ook goed te blijven doen! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
ik ben zelf naar jullie toegegaan
Goed om te lezen dat je zelf tot dit geniale inzicht bent gekomen en dat je tevreden bent. Je waardering in sterren laat echter wel het tegenovergestelde zien Cor! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Overstap was goed. Duidelijke app. Geen gedoe.
Hoe minder gedoe hoe beter wordt hier vaak gezegd! Fijn om te horen dat alles soepel ging Marten. Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Ben net klant geworden. alles is zonder problemen verlopen. prima
Laten we deze positieve lijn maar doortrekken voor de komende jaren Dirk ;) Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Heb zeer goede ervaring met Energiedirect.nl
En wij hebben ook goede ervaringen met jou Wil! Bedankt voor je terugkoppeling. Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.