Filters

8

oké

Bijna alles oké. Waarom een voorschot gas afleiden op een verbruik van jaren geleden?

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Overstappen

Heb nog niet veel ervaring met Energiedirect maar wel met de overstap. En deze was goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

Top

Ben nieuw tot heden top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Goed en tevreden

Was zo geregeld Het overstappen Bij Energie direct Thanks

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Tot nu toe alles perfect gegaan

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

Prima, probleemloos

Elk jaar overstappen, voor de 3de keer bij Energiedirect. De stroom valt niet uit.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
7

in algemene zin goed, behalve maandbedrag onduidelijk

Ondanks weinig verbruik toch advies gekregen maandbedrag omhoog te doen. IK begrijp hier niets van, in verhouding tot anderen betalen wij erg veel ondanks andere belofte bij aanmelding

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Duidelijkheid

Bij overstappen naar energiedirect vriendelijkheid van personeel en duidelijkheid van alles en vooral de persoonlijke pagina waarin je alles duidelijk kun volgen van je verbruik, perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Duidelijk

Als je vragen zijn , snel en duidelijk antwoord

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Prima bedrijf

Prima bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Zeer eenvoudig

Blij met mijn overstap Alles was goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

geen problemen in deze korte periode

tot nu toe naar wens

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Tot zo ver gaat het prima

Alles loopt naar wens

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Fijn ! Energie zonder ge*** !

Jullie hebben gelijk, het belangrijkste aan energie is inderdaad de prijs... Mijn maag draait me om bij die hypocriete reclame’s van Vattenfall, ben blij met jullie !

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Overzichtelijke maandlijsten

Ik vind dat jullie duidelijk uitleggen wat wij verbruiken. Alleen snap ik niet wat wij fout doen bij ons stroomverbruik? Ons gezin bestaat uit 1 volwassene en 2 kinderen (10 jaar en 12 jaar),en we gebruiken stroom voor een huishouden van 5 personen. Is het mogelijk dat iemand dat voor ons kan nagaan?

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Goed maar kan beter

Bij aangaan contract wordt de opbrengst van Zonnepanelen meegerekend. Alleen bij het financiële maandelijks overzicht niet. Hierdoor ontvang je iedere maand een waarschuwing dat je maandelijks voorschot te laag is. Als men dit aanpast of mededeelt gaat het de goede kant op.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

geweldig

ga zo door

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Goed, een 9

Goed, een 9l

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Tot nu toe gaat alles naar wens

Wordt goed op de hoogte gehouden van mijn energie verbruik

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Zie hier onder

Twee keer telefonisch contact gehad met een medewerker. Deze gesprekken als prettig en vriendelijk ervaren. Alle vragen werden kroelt beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Prima

Overstap verliep zonder problemen. Licht bleef gewoon werken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

geen klachten

ik zou graag iedere maand mijn verbruik van de afgelopen maand en het totaal van de maanden ervoor gemaild krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Simpel

Makkelijke app. Je wordt niet doodgegooid met mails of reclame in de app. Er staat wat je moet weten, niks meer,niks minder. Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Tevreden

Altijd heel tevreden geweest met energie direct. Me een keer overlaten halen door een andere leverancier. Waar ik veeel duurder uit was! Nooit meer! Blij weer terug te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
4

Ik krijg wel stroom maar geen contact met de klantenservice

Aantal keren geprobeerd contact op te nemen met Energiedirect vanwege onze slimme meter welke we maar niet aangesloten krijgen. Tot op heden nog steeds zonder resultaat.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Bedrijfsgegevens

Willemsplein 4

5211AK 's-hertogenbosch

[email protected]

Over Energiedirect.nl

Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.

Over Energiedirect

Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.