
Tot nu toe verloopt alles volgens afspraak.
Bedankt voor je mooie review! Groetjes Jennifer Webcare energiedirect.nl
weet ik nog niet
Bedankt voor je review Gert! Mocht je ons tips of feedback willen geven dan horen we dat graag! Groetjes Jennifer Webcare energiedirect.nl
Ben tevreden. Zou echter graag een maandelijks gebruiks- en vergelijkingsoverzicht willen ontvangen.
Bedankt voor je mooie cijfer Rene! Als je een slimme meter hebt dan wordt er maandelijks een energierapport door ons opgemaakt. Dit is niet maandelijks rond dezelfde datum. Tot uiterlijk de 23ste van de maand maken wij een energierapport op. Groetjes Jennifer Webcare energiedirect.nl
Het aanmelden, de mailings en de systemen zijn allemaal wat je zou mogen verwachten, gewoon goed en duidelijk.
Hi Maarten, super bedankt voor deze mooie positieve review! :D Groetjes Tessa | Webcare energiedirect.nl
zie boven
WOW een 10! Hartelijk dank Ernst :) Groetjes Tessa | Webcare energiedirect.nl
Goede informatie, prettig contact en behandeling.
Fijn om te horen dat je ons contact als prettig ervaart, Wim! Mocht er ooit iets zijn waar je onze hulp bij kunt gebruiken, dan horen we graag weer van je ;) Groetjes Tessa | Webcare energiedirect.nl
En kleine Tip. Om te late betaling te voorkomen als automatische incasso is gestoffeerd. Verzekeringsmaatschappijen en anderen sturen tegenwoordig een Tikkie !!! Resultaat gelijktijdige betaling. Met Vriendelijke groet John Degreef
Hoi John, super bedankt voor je tip! Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik in de wandelgangen (we werken nu thuis uiteraard, dus spreekwoordelijk) het woord Tikkie al heb horen vallen.. dus wie weet dat wij het in de toekomst ook aan gaan bieden :) Mocht je nog andere tips hebben of krijgen, dan horen we deze graag van je ;) Groetjes Tessa | Webcare energiedirect.nl
Slechte app. Voor de rest ok.
Bedankt voor het prettige telefoongesprek zojuist, Rien. Fijn om te horen dat alles je goed bevalt bij ons, op onze app na dan ;) We nemen je feedback zeker mee ter verbetering voor in de toekomst! Nogmaals dank daarvoor. Geniet van het zonnetje :) Groetjes Tessa | Webcare energiedirect.nl
N.v.t.
Bedankt voor het delen van jouw ervaring :)
Uitstekend en eenvoudig
Thanks Klaas! Kort maar krachtig ;)
Tot nu toe erg tevreden.
Fijn om te horen, Travis! Mocht je ooit onze hulp bij iets kunnen gebruiken, dan horen we graag weer van je ;) Groetjes Tessa | Webcare energiedirect.nl
Tot nu toe is alles prima geregeld
Een 10, wow! Super bedankt Jan :D Ooit hulp nodig? Schroom dan niet om ons te berichten! Groetjes Tessa | Webcare energiedirect.nl
Toen ik overstapte van energie bedrijf werd mij belooft de overstap kosten vergoed te krijgen ,maar ik heb nog nooit de € 150;00 nooit ontvangen.
Hallo Tom, Super leuk dat je klant bent geworden. Zojuist heb ik je geprobeerd te bellen, het anonieme gesprek dat je hebt gemist ben ik dus geweest ;) Ik zie dat je bij ons voor een contract hebt gekozen voor 2 jaar met een cashback van €100. Dit bedrag storten wij 12 maanden na startdatum op je rekening. Omdat je hebt gekozen voor een cashback vergoeden wij helaas geen boete. Wie heeft je dat belooft? Neem gerust telefonisch contact met ons op via: 0900-3347328. Wij staan je graag te woord. Groetjes, Noura Webcare Energiedirect.nl
Doenwat ze doen moeten: stroom- en gas leveren. Mooie prijs en degelijke app om inzicht te krijgen in het gebruik.
Daar doen we het uiteraard voor! Bedankt voor de mooie terugkoppeling :) Groetjes, Nora Webcare Energiedirect
Concurrerende tarieven, en duidelijke afspraken. Regelneef werkt ook goed
Super fijn om te horen dat alles duidelijk en goed is verlopen :) Welkom bij Energiedirect!
keurig rapport maandelijks, prima
Kijk eens aan! Daar doen we het uiteraard voor. Super bedankt en fijn om te horen dat je tevreden bent 💚 Groetjes, Noura Webcare Energiedirect.nl
Top
Gewoon direct en zonder poespas energie.
Super bedankt voor je review en het mooie cijfer!
ik heb een verzoek in gediend omtrent teruggave boete, maar nog steeds niets gehoord
Beste Roger, Ik kan me goed voorstellen dat je hier op zit te wachten. Ik heb jouw gegevens erbij gezocht en ik zie dat wij je op 24-07-2020 een e-mail hebben gestuurd wat betreft de vergoeding van de boete. Je hebt bij ons gekozen voor een contract van 1 jaar met een cashback van €75 euro. Dit bedrag storten wij 12 maanden na startlevering op je rekening. Omdat je voor een cashback hebt gekozen en een contract voor 1 jaar hebt afgesloten vergoeden we geen boete. Een opzegboete wordt enkel vergoed wanneer je kiest voor een meerjarig contract (2 of 3 jaar) zonder cashback. Weet je zo voldoende? Mocht je nog vragen hebben dan horen we het heel graag! Je kunt ons telefonisch bereiken via: 0900-3347328 of per e-mail via [email protected] Groetjes, Noura Webcare Energiedirect.nl
Nog weinig ervaring, handig overzicht op de website, elke maand keurig een overzicht van verbruik en kosten. prima
Super om te lezen, Peter! Bedankt voor het delen!
Overstap is goed gegaan. Informatie voorziening lijkt ook op orde. Misschien nog wat tips en/of aanbiedingen voor verdere besparing introduceren.
Hi Bob! Dankjewel voor je feedback en review! Hartelijk welkom en fijn dat alles zoals afspraak is nagekomen :D Dat is erg belangrijk!
door over te stappen naar energie direct
Goh! Wat leuk om te lezen Gerard! Hartelijk welkom in onze familie :) Op naar een langdurige, duurzame vriendschap!
Leuke acties
Top Peter! Thanks voor je review!
In de app kan nog meer weergegeven over hoe het gebruik opgebouwd is. Waarom wij gebeld over het verlengen van het contract wat afloopt in juli volgend jaar. ik vind dit nogal voorbarig en overbodig.
Bedankt voor je review en feedback, Paul! Hmm, da's vreemd! Een verlenging kan maximaal 3 maanden van tevoren! Werd er echt expliciet gezegd dat er vanuit Energiedirect.nl werd gebeld? Wellicht was dit een andere leverancier of een onafhankelijke vergelijker, zou dat kunnen? Groetjes Joyce Team Webcare Energiedirect.nl
Ze hebben fijne medewerkers, en we worden netjes en snel geholpen.
Yes Bobby! Wat fijn dat je dit doorgeeft! :) Maar!! Zo hoort het ook natuurlijk, dat je netjes en snel geholpen wordt! Fijne dag vandaag! Groetjes Joyce Team Webcare Energiedirect.nl
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.