Ik zat al jaren bij energiedirect en zo nu en dan probeerde ik wat anders maar ging terug zodra her kon
Wat fijn om te horen, Anita! Ik ben blij dat je zo blij met ons bent. En welkom terug natuurlijk. :D Groetjes, Puck | Team Webcare
Prima benadering en overstap werd vlot geregeld. Daarna met mijn vragen wel enige onduidelijkheid aan overgehouden. Wat betreft het kWh tarief, dat lijkt iets hoger te zijn dan ik had bij mijn oude leverancier. Dus afwachten bij jaarafrekening, want maandtarief is wel 10-15 euro lager.
Fijn om te horen dat de overstap soepel is verlopen! Het kan zijn dat het lijkt dat de stroomtarieven hoger zijn, maar dan heeft dit vaak vooral te maken met de netbeheerkosten en belastingen die zijn gestegen. Ook kan het zijn dat ons vastrecht lager is dan het was bij je vorige leverancier. Mocht je willen dat ik iets voor je nakijk, mag je altijd een privéberichtje met je gegevens sturen via Facebook of Twitter en dan kijk ik het graag voor je na. Groetjes, Puck | Team Webcare
Mijn verbruik opgegeven en dan een voorschot van 99 euro betalen op jullie advies. Een maand later geven jullie aan dat mijn voorschot te laag zou zijn. Dat noem ik misleidend. Vooral nu de zomer nog moet beginnen
Hartelijk dank voor jouw review! Ik begrijp heel goed dat je hier gek van opkijkt! De vooruitkijker geeft je elke maand een nieuw advies. Dit kan dus elke maand verschillend zijn. De zomermaanden zal je minder gaan verbruik en dit nemen wij ook mee in de schatting. Daarnaast ontvang je ook maandelijks de energierapporten. Hier staan exact de kosten en verbruiken op. Groetjes, Dial | Webcare Energiedirect.nl
Geen omkijken naar
Geen kontakten gehad dus geen ervaring met Energiedirect reactie op eventuele problemen.
Super servicegerichte klantenservice en goede bereikbaarheid
Tot nu toe possitieve ervaring
Ha Anne, Van positieve ervaringen worden wij alleen maar blij :) Wat leuk om te lezen dat het je zo goed bevalt! Van harte welkom bij Energiedirect.nl! Groetjes Esma | Team Webcare
Eerst fout adres , onlangs offerte voor zonnepanelen aangevraagd , niets gehoord !!!!
Jeetje, dat klinkt natuurlijk niet zoals het hoort! Gelukkig zie ik dat het foute adres wel hersteld is inmiddels, maar dat je niets over je aanvraag voor zonnepanelen hebt gehoord is natuurlijk niet zoals het hoort. Ik kijk dan ook graag met je mee hoe we ervoor kunnen zorgen dat er als nog contact met je wordt opgenomen. Zou je per mail ([email protected]) of via een privéberichtje via Twitter of Facebook met je gegevens (postcode + huisnummer en geboortedatum) de volgende informatie kunnen toesturen: - Wanneer heb je de aanvraag gedaan? - Heb je de aanvraag via onze site gedaan of via een andere weg? Ik zie je berichtje graag tegemoet. Groetjes, Puck Team Webcare P.S. In jouw regio betreft het de service partner Zon7. Mocht je willen kan je ze ook altijd zelf bereiken op 085-3010023. Maar uiteraard helpen wij je ook graag.
Prima
Hoi! Kort maar krachtig. Tevredenheid: Daar doen we het voor :) Fijn om te lezen dat het je prima bevalt! Groetjes Esma | Team Webcare
pijnloos oversluiten zonder op of aanmerkingen,
Goedemiddag! Wat leuk om te lezen dat het overstappen zo feilloos is gegaan voor je :) Van harte welkom bij Energiedirect.nl! Groetjes Esma | Team Webcare
Ik vindt dat er teweinig inzicht van je verbruik is ook omdat de app te vaak storing heeft en dan maar gezecht wordt heeft geen invloed op je verbruik ik wil gewoon een goed overzicht per dag
Goedemiddag! Ik kan me voorstellen dat het vervelend is, als je de app niet ten alle tijden in kan zien. Het is natuurlijk je goed recht om je verbruik te kunnen bekijken! Het afgelopen weekend was de app even uit de lucht wegens onderhoud. Daarom ga ik ervanuit dat je nu gewoonweg al je verbruik weer moet kunnen inzien. Mocht je er toch vaker tegenaan lopen, neem dan vooral contact met ons op! Dat kan je doen via Facebook, twitter of per mail, waar jouw voorkeur naar uitgaat. Groetjes Esma | Team Webcare
Ik merk dat ik regelmatig positief verrast wordt tijdens direct contact en via mailings. Betrokken en transparant in het contact, wat ik prettig vind.
Goedemiddag! Een 10!? Daar worden wij ook echt vrolijk van :) Fijn om te horen dat het je zo goed bevalt! Groetjes Esma | Team Webcare
de app is informatief. Ik zie er direct alles op wat ik wil weten over het energiegebruik in mijn huis.
Hoi Tom, Fijne app hé!? Leuk om te horen dat de overstap je zo goed is bevallen! Groetjes Esma | Team Webcare
Originele beoordeling
de app is informatief. Ik zie er direct alles op wat ik wel weten over het energiegebruik in mijn huis.
Hoi Tom, Fijne app hé!? Leuk om te horen dat de overstap je zo goed is bevallen! Groetjes Esma | Team Webcare
Ik ben zeer tevreden met Eenergie direct
Ha Gozen, Bedankt bedankt bedankt! Wat vinden wij het leuk om te horen dat je zo tevreden bent met ons. Welkom bij Energiedirect.nl :) Groetjes Esma | Team Webcare
Communicatie is van jullie is goed naar de klant toe
Hoi Johan, Altijd mooi om te horen dat je onze communicatie als prettig hebt ervaren! Fijn om te horen dat je er zo blij mee bent en van harte welkom bij Energiedirect.nl:) Groetjes Esma | Team Webcare
Service is goed en betrouwbaar. Daarenboven is de prijs echt eerlijk
Ha Peter, Wat fijn om te horen! Daar zijn we blij mee :) Welkom bij Energiedirect.nl! Groetjes Esma | Team Webcare
Prima, de app wordt ook gewaardeerd, waarin de dagelijkse verbruikte en geproduceerde energie staat. ( na 2 dagen) De vooruitblik (klopt je afgesproken maandbedrag ?) staat daarin al na 1 maand, wat ik n beetje vroeg vind voor n beoordeling. Bij een ander huis, andere soort apparaten en bijvoorbeeld zonnepanelen kun na de eerste maand nog weinig beoordelen of je goed zit met het maandbedrag. Dat kun je bijvoorbeeld na 3 maanden al wat beter beoordelen. Maar t idee is aardig.
Goedemiddag! Fijn om te horen dat je de app waardeert :) Worden wij altijd vrolijk van. Wat betreft de vooruitblik: Heb je helemaal gelijk in! Wij geven zelf ook altijd aan dat het zeker 2 á 3 maanden duurt voordat er een reëel vooruitblik te vinden is in de app. Fijne dag! Groetjes Esma
Zie boven genoemd argument
Goedemiddag, Logisch dat het nu nog lastig is om te zeggen! Bedankt dat je toch de tijd hebt genomen om je terugkoppeling te geven. Wanneer wij iets voor je kunnen betekenen, laat het dan vooral weten. We zijn onder andere bereikbaar via een privéberichtje op Facebook en Twitter. Groetjes Maithe | Team Webcare Energiedirect.nl
App is niet betrouwbaar en vooruitkijker geeft geen juist beeld.
Goedemiddag, Fijn om je gesproken te hebben! Mochten er toch nieuwe vragen te binnen schieten, laat het dan vooral weten. Wij zijn onder andere te bereiken via een privébericht op Facebook of Twitter. Geniet van deze mooie zonnige dag :). Groetjes Maithe | Team Webcare Energiedirect.nl
Nvt
Dat is nog eens een mooi cijfer om het weekend mee in te gaan. Bedankt hiervoor! Groetjes Maithe | Team Webcare Energiedirect.nl
De goedkoopste door Cashback XL plus cashback van Energiedirect zelf. Als ze volgend jaar weer een goed aanbod hebben blijf ik. En anders weer een andere aanbieder.
Goedemiddag Kees, Ik snap dat je de prijzen goed vergelijkt! Fijn dat wij jou deze keer van energie mochten voorzien. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, schroom dan niet om ons een privéberichtje via Facebook of Twitter te sturen. Groetjes Maithe | Team Webcare Energiedirect.nl
Gemakkelijke overstap
Kijk eens aan! Waarom moeilijk als het makkelijk kan? Bedankt voor je fijne terugkoppeling Max :). Groetjes Maithe | Team Webcare Energiedirect.nl
Zeer dubieus. De klantenservice komt haar afspraken niet na omdat ik hen betrap op dat ze mij niet het meest gunstige aanbod doen.
Wat vervelend dat de afspraken niet zijn nagekomen :( Dat moet natuurlijk niet de bedoeling zijn! Graag wou ik hierover in gesprek met u gaan, maar helaas was u niet aanwezig. Neemt u anders contact met ons op via: 0900-3347328? Wij helpen u dan graag verder!🌷 Groetjes, Noura Webcare Energiedirect.nl
Totaal niet oplossing gericht, als ik mijn huis verkoop 1 maand voordat mijn jaarcontract afloopt en mijn nieuwe woning nog niet beschikbaar is krijg ik nu dus een boete van €100,- erg jammer
Bedankt voor uw tijd! Zoals zojuist besproken heb ik de €100 opzegvergoeding als coulance weg geboekt. Groetjes en een fijne middag! Noura, Webcare Energiedirect.nl
Goede communicatie
Hallo Theo, Leuk om te zien dat je hier een reactie hebt achtergelaten ;) Welkom bij energiedirect.nl. Als je een keer ergens tegen aan loopt dan mag je mij altijd een berichtje sturen. Dit kan via Facebook, twitter of natuurlijk via de chat in de Regelneef. Groetjes, Danisha
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.