Niets op aan te merken.
Wat een mooi compliment! Super om te zien dat je zo tevreden bent :) Groetjes Nathalie || Webcare Energiedirect
Overstap is goed verlopen. Communicatie goed en duidelijk.
Toppie Leo! Goed om te zien :D Groetjes Nathalie || Webcare Energiedirect
Storing in Regelneef
Storing is natuurlijk nooit fijn. Wanneer er toch een keer een storing plaats vind dan doen we ons uiterste best om deze zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de app niet optimaal werkt mag je altijd hierover contact opnemen. Dan kijken we graag met je mee wat er aan de hand is. Groetjes, Mandy | Webcare Energiedirect.nl
Zonder gedoe weer klant geworden.
Welkom terug! Leuk dat je weer klant bent.
Slechte service, bereikbaarheid en slecht werkende app
Goedemiddag! Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat we bereikbaar zijn. Je kan verschillende manieren contact opnemen met de klantenservice. Op werkdagen zijn we telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 14:00. Via de regelneef app kan je tot 20:00 met een medewerker chatten. Ook via facebook en twitter zijn we dagelijks bereikbaar tot 21:00 en op zaterdag tot 17:00 Wil je liever mailen? Dan mag je een mail sturen naar [email protected]. Geef gerust via één van de bovenstaande kanalen aan wat er precies niet goed werkt en hoe je het liever ziet. We staan altijd open voor verbetering. Groetjes, Mandy | Webcare energiedirect.nl
Overstappen ging snel, goed en zonder problemen. Ik vind het overzicht wat ze geven duidelijk, kort en bondig. En ik vind het erg fijn dat het bedrag wat ik heb verstookt in de afgelopen maand erg goed en praktisch. De vergelijken met andere huishoudens mag van mij eens nagelopen worden aan de huidige realiteit. Want er is natuurlijk veel veranderd, het afgelopen jaar, met thuiswerk en dergelijke. Wat zijn we werkelijk meer gaan betalen met ons thuiswerk? En wat kost dat per dag? Daarop zou ik het gemiddelde graag op afgespiegeld zien. Is misschien ook al wel, maar dan kost een thuiswerkdag mij toch meer dan ik dacht. Hoe zit dat met de anderen onder ons? Zou ik graag daarin terugzien. ;-)
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Leuk om te lezen dat je zo bewust bezig bent met je verbruik. En wat een goede vraag zeg. Met het opmaken van een energierapport hebben we te maken met richtlijnen waar we ons aan moeten houden. Hierin wordt het landelijke gemiddelde weergegeven met het verbruik. Het is lastig om aan te geven hoeveel meer er wordt verbruikt bij huishoudens die thuis werken door de situatie. We kunnen namelijk niet zien wie er wel of niet thuis werkt. Ook hebben we een koudere voorjaar gehad wat ook een grote rol meespeelt met de stijging in het verbruik. Groetjes, Mandy | Webcare energiedirect.nl
ik sta versteld dat mijn maand bedrag om de twee maanden verhoogt moet worden. kon er niet goed aan uit hoe dat dat komt. heb gebeld maar ze zijn maar tot twee uur te berijken. na nog wat gezocht te hebben heb ik met iemand gechat en die heeft me uit eindelijk wel geholpen met mijn vraag.
Hartelijk bedankt voor je review! Wat goed dat je het verbruik in de gaten houdt. Wanneer je ons hulp weer nodig hebt dan mag je altijd weer contact opnemen. Groetjes, Mandy | Webcare energiedirect.nl
Slecht overzicht van mijn maandelijkse verbruik.
Goedemiddag! Leuk dat je gebruik maakt van de app. Met het maandelijkse verbruik is er voor gekozen om alleen het verbruik weer te geven en geen meterstanden te noteren. We willen je graag duidelijk inzicht geven op je verbruik. Voor de jaarafrekening worden de standen apart uitgelezen. Deze standen vind je terug op de jaarafrekening. Je mag altijd voor je zelf de meterstanden maandelijks noteren wanneer je het fijn vind om dit bij te houden. Groetjes, Mandy | Webcare Energiedirect.nl
Mijn enige opmerking is dat er OP GEEN ENKELE MANIER rekening wordt gehouden bij de verbruikmanager endus bij het bepalen van het voorschot met de terug levering vd zonnepanelen ( 26 ) zodat je voorschot ALTIJD TE LAAG IS . JE KUNT TOCH OOK REKENEN MET EEN MINIMALE OPBRENGST PER PANEEL PER JAAR
Hartelijk dank voor jouw review! We houden via de vooruitkijker rekening met de terug levering van de zonnepanelen om een zo goed mogelijk advies te geven. Het kan soms voorkomen dat er met de berekening niet wordt uitgegaan van het juiste verbruik. Ik wil dit graag voor je aanpassen zodat je een passend advies hebt. Zou je een berichtje kunnen sturen via Facebook, Twitter of per e-mail naar [email protected]? Vermeld hierin jouw postcode, huisnummer & geboortedatum. Vermeld ook even de reden of kopieer bovenstaande review. Dan weten we wat we voor je kunnen betekenen. Groetjes, Dial | Webcare Energiedirect.nl
Zie vorige zin
Kijk eens aan Nelly, dat zien we graag :) Groetjes Nathalie || Webcare Energiedirect
Ik ben zeer tevreden
prima
Dankjewel Joop! Mooie review :)
Prima geen zijzonderheden
Top! :)
Uitstekende overstapregeling.
Fijn om te horen! Welkom! :)
Ik heb nog lage tarieven maar die het nu doen hebben een heel stuk duurder
Van harte welkom bij Energiedirect.nl. Ik zie inderdaad dat je supervoordelige tarieven hebt. Energie is een bewegelijke markt waardoor de tarieven maandelijks er anders uit kunnen zien. Op het moment dat je de tarieven vast hebt gezet lagen de tarieven lager dan wat ze nu zijn. Je hebt dus een goed keuze gemaakt. Groetjes, Mandy | Webcare energiedirect.nl
Regelneef is een mooi hulpmiddel bij verbruik en aanpassen gegevens. Overstap is naadloos verlopen
Goede duidelijk app en alles in 1 overzicht
Fijn om te horen! :) Goed dat de app je zo bevalt!
. Goed geregeld allemaal.
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat het allemaal goed geregeld is. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij het graag. Groetjes, Dial | Webcare Energiedirect.nl
Goed
Bedankt voor het mooie cijfer! :)
Goed
Bedankt voor jouw mooie review Elsa! Dit waarderen we enorm :) Groetjes Nathalie || Webcare Energiedirect
Alles makkelijk te regelen. Snelle service gewoon top
Fijn om te horen! Welkom! Groetjes, Dial | Webcare Energiedirect.nl
Helemaal blij met mijn overstap. Alleen nu nog even het overstap bedrag regelen. Dan is het helemaal top!
Fijn om te horen! :) Bedankt voor je review! Groetjes, Dial | Webcare Energiedirect.nl
Na het afsluiten bij jullie kwam een adder onder het gras vandaan. Ik had begrepen dat ik mijn geld die ik als boete moet betalen bij Eneco direct zou krijgen. Nu maanden later nog niet en de bonus ook niet. De mensen die voor u afsluiten zijn goede babbelaars, maar ik hoop niet deze man in het echt te ontmoeten. Ik zou het fijn vinden als jullie ook waar maken wat is toegezegd. ALs ik het geld niet voor eind van de maand op mijn rekening krijg, vertrek ik omdat het niet volgens het contract is gegaan.
Wat vervelend dat u deze nog niet heeft ontvangen :( Ik heb de gegevens erbij gezocht, en ik zie dat we op 8 maart hebben gevraagd of u een aparte factuur heeft waar de boete op staat, en of u deze dan naar ons kan toe mailen. In de eindafrekening wordt de boete namelijk niet genoemd. De aanvraag kan dan namelijk opnieuw beoordeeld worden. Na goedkeuring ontvangt u het bedrag zo snel mogelijk. Verder storten we de cashback die u bij het contract krijgt altijd 12 maanden na ingangsdatum op de rekening. Weet u zo voldoende? Mochten er nog vragen zijn neem dan gerust contact met ons op. Groetjes, Noura Energiedirect.nl
up to date wordt je gehouden van je energiegebruik etc.
Bedankt voor jouw mooie review en waardering! Op naar een goede samenwerking! Reggie | Webcare Energiedirect.nl
Minpuntje is dat de vooruitkijker het permanent niet doet.... elke keer komt de zin oeps! er ging iets fout in beeld. Terwijl ik erg nieuwsgierig ben of ik nog op het juiste termijnbedrag zit. Hebben jullie hier een oplossing voor? Vriendelijke groet, Erik Schippers, Houwerzijl
Welkom bij de club! Ook onze dank voor jouw review. Laat dit kleine smetje een start zijn voor een mooie samenwerking! De Regelneef is juist bedoeld als handigheidje om inzicht in jouw verbruik te geven. Dit vereist soms wat sleutelwerk en de app kan daarom ook niet gegarandeerd foutloos werken helaas. We proberen het ongemak hierin natuurlijk te beperken. Door onze maandelijkse Energierapporten willen we onze klanten een extra terugkoppeling geven over het verbruik en de kosten. Als de app tijdelijk onbruikbaar is of als verbruik nog duidelijk in kaart moet worden gebracht is dit erg handig! Natuurlijk mag je ons ook direct bereiken via 0900-3347328 of per mail via [email protected] als jij advies wilt over jouw verbruik en kosten. Reggie | Webcare Energiedirect.nl
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.