
krijg regelmatig bericht over mijn verbruik,en dat vind ik fijn.ook kan ik mijn verbruik met andere vergelijken
Alles verliep goed met de overstap en de app Regelneef is erg handig
Alleen mijn Regelneef werkt niet.
duidelijke app makkelijk bereikbaar en betaalbaar
Word goed op de hoogte gehouden via de app. Krijg antwoord op vragen als ik die heb.
Van harte welkom! Wij zijn ook blij met jou als klant. Bedankt voor je positieve review. Groetjes, Mandy Webcare Energiedirect.nl
Vanaf de eerste kennismaking tot op heden verloopt alles zoals dat beloofd werd!
Bedankt voor je positieve review! Van harte welkom bij Energiedirect.nl Groetjes, Mandy Webcare Energiedirect.nl
ik heb enige tijd geleden een mail verstuurd met vraag maar tot op heden geen antwoord gehad. heel irritant als je ook niet kan bellen
Hoi Arthur, Ik heb geen mail van je ontvangen. Je kan ons een bericht sturen via https://twitter.com/messages/compose?recipient_id=19202766 of via http://m.me/energiedirect.nl met je vraag, postcode, huisnummer en geboortedatum. Ik help je heel graag via daar verder! Groetjes, Dominique | Webcare Energiedirect
Ik ben pas een paar maandjes klant dus het moet allemaal nog wel blijken, maar tot nu toe ben ik erg tevreden. Enig minpuntje is de verbruikgegeven die altijd 2 a 3 dagen achterlopen. Vorige leverancier was het de volgende dag altijd zichtbaar
Van harte welkom bij Energiedirect.nl Fijn om te horen dat je tot nu toe tevreden bent. Bedankt voor je feedback. Hopelijk kunnen we dit in de toekomst verbeteren zodat je nog sneller inzicht hebt in je verbruik. Groetjes, Mandy Webcare Energiedirect.nl
U had totaal geen begrip voor mijn argument dat ik als consument er geen weet van zou hebben dat u als nieuwe energie aanbieder de afloopdatum van mijn bestaande contract niet zou controleren. Dit was in het verleden namelijk wel zo. Doordat u min contract ca 14 dagen te vroeg liet ingaan kostte dit mij Euro 350,-- ! Ik heb u dit reeds 2x medegedeeld zonder commentaar uwerzijds. Slechte communicatie.
Hoi, goedemiddag! Ik kan mij heel goed voorstellen dat je hier van baalt. Je hebt helaas pas contact opgenomen op het moment dat de levering al was gestart. Hierdoor konden wij de startdatum niet meer aanpassen voor je. De startdatum stond overigens ook in je aanmeldbevestiging en je hebt van te voren een sms ontvangen met dat wij de levering gingen starten per 03-11-2021. Als ik je nog ergens anders mee kan helpen dan hoor ik het heel graag. Groetjes, Dominique | Webcare Energiedirect
Ben nog maar kort klant maar bevalt prima!
Kijk, de eerste indruk ziet er al goed uit. Laten we dit ook zo houden en er een mooie tijd van maken :D Bedankt voor je review Sandra!
Energiewacht maakt waar wat zeggen
Bedankt voor je mooie review Alphons. Dit waarderen we enorm :)
alles doet het , geen storingen. prettige correspondentie!
Wauw, dat is helemaal toppie Emil! Leuk dat je voor ons hebt gekozen. Voor alsnog welkom! :D
Ik ben nog maar 3 maanden klant, maar tot zover, vind ik het goed geregeld!
Super fijn om te horen. Welkom bij Energiedirect! :)
Ik heb tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met Energiedirect. App is ook duidelijk. Ik ben zeer tevreden.
Gelukkig Henk, fijn om te horen!
Sinds een half jaar klant, maar uiterst tevreden met de communicatie vanuit jullie naar de klant.
Super fijn om te horen Jan! :) Bedankt voor je positieve feedback.
wel wat onduidelijk: o.a twee jarig contract afgesloten gasprijs incl € 0,93974 overzicht december 2021 163kub /174,70 is per kub 1.07177 overzicht januari 2022 152kub /167,73 is per kub 1.10348 hoe is dit mogelijk en dan is er met januari ook nog belasting voordeel ingegaan
Hi Jan, Goede vraag! Je huidige totale gasprijs vanaf 2022 is € 0,95917/m3. Dit tarief is inclusief de belasting en toeslagen van 2022. In het energierapport zijn naast dit tarief ook de netbeheerkosten en vaste leveringskosten meegerekend. De netbeheerkosten voor gas per dag zijn € 0,51110/dag en de vaste leveringskosten voor gas zijn € 0,19692/dag per dag. Januari bestaat uit 31 dagen, dus de totale gas kosten zijn: 152 m³ x € 0,95917 + € 0,51110 x 31 dagen + € 0,19692 x 31 dagen = €167,74. In december was jouw totale gasprijs: € 0,93974 / m³. Dit is inclusief de belasting en toeslagen van 2021. De netbeheerkosten voor gas waren € 0,49731/dag in 2021 en de vaste leveringskosten waren € 0,19692/dag. De totale kosten van gas op je energierapport van december waren dus: 163 m³ x € 0,93974 + € 0,49731 x 31 dagen + € 0,19692 x 31 dagen = €174,70. Het belastingsvoordeel van 2022 is een verhoging van de vermindering energiebelasting en een verlaging van het belastingstarief van elektriciteit. Dit heeft betrekking op de elektriciteit kosten en niet op gas. Je belasting, toeslagen en de netbeheerkosten kunnen tussentijds wijzigen: per 1 januari en per 1 juli, vandaar het verschil in tarieven. Hopelijk is alles nu een stuk duidelijk voor je! Groetjes, Dominique | Webcare Energiedirect
Overstap is correct gedaan.
Fijn om te horen! :)
Tevreden
Bedankt voor je positieve feedback. Dat wordt gewaardeerd!
Zeer tevreden
Fijn om te horen Harmen! :)
Fijne app voor het verbruik
Hoi John, Goed om te horen dat je zo tevreden bent dank je wel voor je beoordeling. Groetjes Mariska Webcare team
Aandachtspunten zijn bereikbaarheid wanneer er problemen zijn die niet digitaal zijn op te lossen. Wij hebben problemen bij de installatie van de Regelneef op onze iPhone / iPad. Wij missen hierdoor een makkelijke controle over het energie verbruik.
Hoi Peter, Dat is niet fijn om te horen stuur anders even een mail naar [email protected] met je klantgegevens. Dan kan ik je bellen en kunnen we het samen proberen op te lossen. Groetjes Mariska Webcare team
Fijne samenwerking
Hoi Gert, Dank je wel voor je mooie woorden en beoordeling. Groetjes Mariska webcare team
De vooruitkijker is fijn, en hopelijk ook accuraat maar daar kan ik nog geen oordeel over geven. liefst zou ik zelf elke maand mijn meterstanden willen doorgeven om het nog beter bij te houden, maar dit kan volgens mij nergens, alleen door de slimme meter slim te gebruiken.
Hoi Janine, Fijn om te horen dat je dusver al tevreden bent. Misschien weet je netbeheerder al wanneer de slimme meter wordt geplaatst. Je zou het aan ze kunnen vragen. Groetjes Mariska Webcare team
tot op heden goed
Hoi Piet dank je wel voor je mooie beoordeling. Groetjes Mariska webcare team
goed
Dank je wel voor je mooie beoordeling. Mariska Webcare team
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.