
Heb 3 x een mail aan jullie gestuurd met een vraag: wat gebeurt er met mijn contract op 01-01-2023? Geen antwoord. Telefonisch niet te bereiken. En de automatische TRUUS begrijpt er al helemaal niets van. Verder ben ik tevreden. Jammer dat een simpele vraag niet beantwoord wordt.
Fijn dat we elkaar zojuist even hebben gesproken en dat het voor jou nu helder is wat jouw contract situatie is vanaf 1 januari 2023. Als ik je nog ergens anders mee kan helpen hoor ik het natuurlijk graag! Groetjes, Puck Team Webcare
Waardeloos, ze hebben het afgedaan met standaard berichtje
Hoi, Bedankt voor je open en eerlijkheid. Wat had je graag anders willen zien? Uiteraard kunnen we alle feedback goed gebruiken! Ik hoor het graag van je. Groeten, Team webcare energiedirect.nl
De laatste tijd is het met energiedirect hard achteruit gegaan. Ze houden zich niet aan de wettelijke termijn van 30 dagen voor prijsverhogingen. Ondanks dat de minister zegt dat de energiedirect zich hier aan moet houden, doet energiedirect dit niet en klachten hierover worden afgedaan met een standaard berichtje zonder de klacht serieus in behandeling te nemen, wat zwak! Vlug de prijzen buitensporig verhogen nog even voor het prijsplafond van de overheid getuigt van enkel winstbejag en zelfverrijking over de rug van de belastingbetalers, wij dus. Contact opnemen wordt bijna geheel onmogelijk of heel erg moeilijk gemaakt. (wat niet vreemd is na deze chaos die energiedirect veroorzaakt). Een gemiddelde van 1.2 op trustpilot doet veel meer recht aan de realiteit als de "opgepompte en onrealistische" 8,2 die energiedirect maar star op al maandenlang (zonder aanpassingen) op hun website laten zien, hoe "fake" kun je zijn? Ik zou zeggen kijk maar eens naar Trustpilot!
Hoi Peter, Wij nemen de klachten van onze klanten zeer serieus. In plaats van 1 oktober verhogen we de variabele tarieven per 7 november. Hiermee geven we gehoor aan de oproep van onze klanten, de Tweede Kamer en ACM. Heb je een variabel contract? Dan krijg je uiterlijk 8 oktober persoonlijk bericht over je gewijzigde tarief, ook als je geen klacht hebt ingediend. Check onze site voor meer informatie: https://www.energiedirect.nl/klantenservice/stijgende-energieprijzen#intro. Daarnaast zijn wij een online energieleverancier en kun je ons bereiken via Facebook, Instagram, Twitter, per e-mail of via onze chatbot. Dit moeten genoeg wegen zijn, echter is het erg druk wegens de onrustige markt en de grote zorgen van onze klanten waardoor een reactie langer op zich kan laten wachten. Mocht ik wat voor je kunnen betekenen kun je altijd contact opnemen via een van de boven genoemde kanalen. Groet, Team Webcare.
In deze zeer dure tijden heeft energiedirect toch kans gezien om mij een zeer mooie aanbieding te doen.
Zeer positief
Top! Dat horen we graag.
Ik ben begin dit jaar overgestapt naar Energiedirect.nl omdat bij deze energiebedrijf de gas en stroom rekening het laagst was. En ze doen wat ze beloofd hadden
Leuk om te horen dat het bevalt! :) Bedankt voor jouw review!
Alleen maar positief over Energiedirect
Fijn om te horen! Welkom!
BLIJ MEE....!!!
Bedankt voor je super mooie cijfer Jaap! Groetjes Jennifer Webcare energiedirect.nl
Het overstappen ging super en soepel. Leuke app met nuttige informatie die makkelijk toegankelijk is. Prettig en leuke communicatie vanuit de mensen van energie direct, zowel persoonlijk aan de telefoon als via de e-mail. En natuurlijk goede prijzen. Kortom, een super tevreden klant (sinds februari 2022)
Hey Roel, Wat een geweldig leuke review zeg! De overstap ging dus precies zoals je mag verwachten want daar hoor je zelf geen last van te hebben! Fijn dat je zo tevreden bent. Op naar mooie jaren! Dankjewel dat je de moeite hebt genomen dit bericht achter te laten en ik wens jou niets minder dan een leuke dag! Groetjes Joyce | Team Webcare Energiedirect.nl
Telefoonnummer graag zodat ik door kan geven dat het doorgeven van de energiestanden niet werkt viaa de website. Heb deze dan maar viaa de mail doorgegeven, maar wordt daar wat mee gedaan? want ik krijg weer een nieuw verzoek om de meterstandne door te geven???
Hartelijk dank voor jouw review! Erg vervelend dat het niet lukt om de meterstanden door te geven. Ik wil je hier graag bij helpen maar heb nu helaas geen gegevens. Kan je ons via facebook of twitter een bericht sturen met jouw postcode, huisnummer en geboortedatum? Dan help ik je graag verder. Groetjes, Webcare Energiedirect.nl
Was even afwachten na overstap vanaf Powerpeers. Maar levering gaat goed. Regelneef heel fijn. Alleen jammer dat Tankey gestopt is!
Bij vragen zijn ze duidelijk in hun uitleg
Was nog niet bekend met energiedirect, maar kwam deze tegen in mijn zoektocht naar een nieuwe energie leverancier via de consumentenbond. Kon het contract alleen rechtstreeks afsluiten en vond dit best wel spannend, maar tot zover zijn ze alle afspraken netjes nagekomen. Zo kreeg ik netjes bericht dat ik mij in deze energiecrisis geen zorgen hoefde te maken omdat ik een contract met vaste prijzen had En krijg nu al voor de tweede maand op rij, heldere overzichten over ons energieverbruik via de mail toegestuurd. Zie het vervolg van ons contract dus vol vertrouwen tegemoet.
Wat fijn om deze mooie terugkoppeling te lezen Anya! Bedankt!
Tot nu toe alleen maar goede ervaringen meegekregen, vriendelijk geholpen telefonisch. App Toon, heel handig en alles overzichtelijk. Wij zijn zeer tevreden!
Nog niet zo lang bij Energiedirect. Wat ik prettig vind is het maandelijks verbruik te ontvangen en vergelijken. Je wordt toch weer bewuster van je verbruik.
Hoi Betsy, Wat leuk dat je klant bent geworden en welkom bij energiedirect.nl! Bedankt voor je review. Groetjes, Webcare
App geeft prima inzicht
Fijn om te horen dat onze app je zo goed bevalt!
Het was helemaal goed geweest als ik niet van die berichtjes kreeg dat ik het termijn bedrag moet overmaken, terwijl ik op automatisch betalen staat.
Fijn dat verder alles goed is gegaan! Helaas hebben we een issue gehad waarin die berichten onterecht naar een deel van onze klanten zijn verstuurd. Mijn oprechte excuses daarvoor! Dit zal hopelijk niet meer gebeuren. Groetjes, Puck | Team Webcare
Alles goed geregeld
Fijn dat het goed is gegaan en het goed is geregeld. :D
Overstappen verliep soepel en snel.
Fijn dat alles goed is verlopen!
Overgestapt naar energiedirect ,moet zeggen dat alles perfect geregeld is,nergens problemen mee gehad alles super geregeld.
Welkom bij energiedirect.nl! Leuk dat jij je bij ons hebt aangemeld en dat de aanmelding naar tevredenheid is gegaan. :) Laat het vooral weten als we je ergens bij kunnen helpen. Groetjes, Nabila | Webcare energiedirect.nl
I like the monthly overview sent by email which helps to understand my expenses
Thank you for your review!
komen belofte na
Zoals 't hoort! Bedankt voor de waardering! Groetjes Reggie | Webcare energiedirect.nl
Eind vorig jaar klant geworden. Tot volle tevredenheid. Scherpe tarieven. Kan nu alles volgen via Regelneef prima!
Bedankt voor de lovende woorden en mooie terugkoppeling. Dit waarderen wij zeer! Groetjes Reggie | Webcare energiedirect.nl
Fijne app en de prijs zoals ik verwacht had. Ik vind het alleen jammer dat de korting van het tanken eraf is gegaan. Waarschijnlijk zal dat de reden worden om aan het einde van het contract naar een ander te gaan.
Hi Herman, Ik kan begrijpen dat je baalt dat de samenwerking met Tankey is gestopt. Hopelijk hebben we richting het einde van jouw overeenkomst een erg mooie aanbieding voor je klaarstaan waardoor je hopelijk toch van gedachte veranderd :) Groetjes Tessa | Webcare energiedirect.nl
Hoe komt het dat als ik een heel weekend niet thuis ben dat ik elektra en gas gebuik. En als ik gewoon thuis ben ook hetzelfde Electa en gas gebuik. Die begrijp ik niet.
Hi Esseline, Wat goed dat je zo bewust bezig bent met je verbruik. Ik kan me voorstellen dat het er vreemd uitziet als je verbruik hetzelfde is op dagen dat je niet thuis bent, in vergelijking met dagen dat je wel thuis bent. Ondanks je op bepaalde dagen misschien niet thuis bent, zal ook dan stroom en gas verbruikt worden. Denk bijvoorbeeld aan apparaten die wel aangesloten zijn aan het stopcontact, ook die in standby staan. Daarnaast zal er ook altijd gas worden verbruikt omdat de CV ketel wel op temperatuur moet blijven. Dat er op die dagen exact hetzelfde wordt verbruikt, dat is wel vreemd. Ik ben dan ook benieuwd of je mij hiervan een screenshot kan sturen zodat ik voor je kan kijken waar het mee te maken heeft. Beschik je over Facebook en twitter? Stuur mij dan gerust via die weg een berichtje. Ook mag je ons mailen via [email protected]. Vermeld hierbij dan ook je klantnummer. Groetjes Nathalie || Webcare Energiedirect
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.