De rapportage welke ik elke maand ontvang geef mij goed inzicht in het gebruik van mijn producten.
Wat fijn om te lezen dat wij er voor zorgen dat je goed op de hoogte bent van jouw verbruik :). Lukt het ook om zo een beetje te besparen? Groetjes, Danisha
vriendelijk personeel en de vele mogelijkheden om dingen zelf te regelen .
Hi Hans, Dankjewel voor jouw review! Ik vind het heel fijn om te lezen dat je onze manier van werken als prettig ervaart. Op naar nog meer jaren! Groetjes, Danisha
snel geregeld
Dankjewel voor jouw review Theo :).
Ik hoefde vrijwel niks te doen
Dankjewel voor je review en altijd fijn dat je er zelf niks voor hoeft te doen. ๐
Op 25-6-2024 via chat met Svetlana afgesproken dat na het verlopen van vorig jaarcontract er een nieuw 3 jarig vast contract afgesloten zou worden met een maandbedrag van euro 125.00. Geen bevestiging gekregen hiervan, wel door haar verteld dat er een wettelijke bedenktijd van 14 dagen was. Graag hierop Uw reactie.
Goedemorgen, Je hebt inderdaad 14 dagen bedenktijd. We kunnen altijd voor de checken of het contract is verlengt. Je mag ons mailen naar [email protected]. Dan checken we het graag voor je. Het kan 24 uur duren, voordat je de bevestiging ontvangt en het kan ook zijn dat de mail in de spam terecht is gekomen. We zien je email graag tegemoet. Groetjes, Wendy.
nvt
Dankjewel voor je mooie review Ton! ๐๐
prima contractaanbod duidelijke mails. Soms wel teveel met dezelfde inhoud. Beetje overbodig Regelneef geeft je goed overzicht van dagelijks, wekelijks, maandelijks en jaarlijks verbruik
De app is inderdaad erg overzichtelijk en erg duidelijk. Dankjewel voor je review en feedback over de mails. Nog een fijne dag gewenst.
alles is heel overzichtelijk
Wauw dankjewel voor je mooie review Rogier! ๐๐
geen ervaring
Dankjewel voor je review! ๐
Het is fijn om een deal gestuurd te krijgen als vaste klant.Het liefst blijf ik ook bij dezelfde energieleverancier.Ik heb veel vergelijk gedaan.Energiedirect is niet de goedkoopste maar zit wel redelijk goed in vergelijk tov andere leveranciers..Als ik via Independer kijk dan staan er aanbiedingen die beter zijn dan de deal die ik als klant krijg van Energie Direct.Echter dat geldt voor NIEUWE klanten. En die krijgen een mooie voordeelbonus.Als vaste klant wil ik dat ook!Ik kies nu voor de deal van 1 jaar omdat ik niet 3 jaar vast wil zitten omdat ik dan kan overstappen als de prijzen toch zakken na een jaar.Want uiteindelijk ben ik toch nog veel meer kwijt dan voor 2021.Het wordt tijd dat we weer die prijzen van toen krijgen,want er is voldoende voorraad.De situatie Rusland/Oekraine of andere situaties worden gebruikt om de prijzen hoog te kunnen houden.Dit geldt voor alle energieleveranciers.Dit wil ik even kwijt.Want omdat je niemand meer persoonlijk kan spreken ,dan maar even zo
Goedemorgen, Begrijpelijk dat je graag de tarieven wilt als voorheen. Dat zou ik ook het liefste willen. Nieuwe klanten krijgen inderdaad een energiekorting. Leveranciers kunnen bestaan door het grote aantal afnemers. Hoe groter het klantbestand, hoe goedkoper we kunnen inkopen, dus ook voor bestaande klanten heeft het een doorwerking. Het aantrekken van nieuwe klanten is ook belangrijk. Je kunt altijd per email of via de chat contact opnemen om te kijken wat er voor je klaar staat. Dankjewel voor je review. Groetjes, Wendy.
Door dat er geen direct contact mogelijk is per telefoon om een aantal vragen beantwoord te krijgen nav een nieuw contract
Hallo, Als online energieleverancier zijn we inderdaad niet telefonisch bereikbaar. Echter kunnen we je vragen prima beantwoorden via de chat. Kijk voor de contactmogelijkheden op https://www.energiedirect.nl/klantenservice. Groetjes, Webcare energiedirect.nl
voordelig
Bedankt voor je review!
Ik heb het kort gehouden, zie mijn bovenstaande zin!
Bedankt dat je zo lang klant bent en voor je review!
Ik kan er weinig over zeggen altijd nog goed geweest.
Ik ben tevreden.
Ik ben altijd positief geweest maar heb toch moeite met de hoogte van het nieuw afgesloten bedrag.
Hoi Bertus, Als je de afgelopen jaren een vast contract hebt gehad en geen prijswijzigingen hebt meegemaakt heb je een hele dure periode kunnen overbruggen. Een nieuw contract met de huidige tarieven zal altijd lager uitvallen dan bijvoorbeeld 3 jaar geleden. De wereld zag er toen heel anders uit. Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Tevreden
Bedankt voor je review Harry!
Telefonisch bereik is prettiger, hoewel chatten op oudere leeftijd wat moeilijker gaat. Desondanks goed gechat.
Hoi Martin, Bedankt voor je eerlijke mening! Het chatten past bij een online energieleverancier en het kan even wennen zijn ;) We zijn van mening dat we via de chat onze klanten goed kunnen helpen. Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Je hoor wel van andere maatschappijen over leveren van energie Ik zelf ben 38 jaar elektromonteur geweest weet dat reclame misleidend kan zijn , zodat het inkopen van een product dat kan gas of elektra zijn via een netbeheerder gaat deze verzorgt het veld in en verzorgt het onderhoud. Energiemaatschappijen hebben hier geen invloed op zij kopen een product in en gaan een concurrentie strijd aan met andere energie maatschappijen
Hallo, Het is geen geheim dat een energieleverancier inderdaad de inkoop doet en de administratie. Je netbeheerder verzorgt het onderhoudt van het net en de meter/leidingen. Ik begrijp niet goed wat je bedoelt met misleidend want de informatie is openbaar en bekend. Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Het nieuwe contract sluit goed aan op het aflopende contract. Er kan weer voor een 3 jarig contract gekozen worden. Mijn aflopende contract was ook een drie jarig contract. Met alle oplopende prijzen de afgelopen 3 jaar was dit zeer prettig. Ik hoop dezelfde ervaring met het nieuwe contract te krijgen.
Fijn dat je de komende jaren bij ons blijft Henk!
Super vriendelijk begrijpelijk
Bedankt voor je review!
Telefoniste / medewerkster geweldige vrouw .
Ik heb alleen een vraag of wij nog voor een eenmalige uitkering in aanmerking komen?
Hoi Ton, Ik zag dat je mijn collega via de chat al hebt gesproken. Ik ga ervan uit dat mijn collega je vragen heeft kunnen beantwoorden. Groetjes, Webcare energiedirect
Ben al jaren klant bij Energie Direct, en zie vooralsnog geen reden om weg te gaan.
Fijn dat je bij ons blijft ;)
Weer tevreden zoals het altijd gaat.
Bedankt voor je review!
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch โ iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.