Omdat mijn contract afliep ben ik gaan kijken wat er nog meer was. Heb diverse energievergelijkers vergeleken en heb me verdiept in de energiemarkt. Mijn oog viel op een een hybride product wat Energie Direct niet levert. Jammer maar helaas. Het moment om over te stappen naar een andere leverancier. Na een tijdje werd ik gebeld door iemand over een contractverlenging. Tijdens het gesprek wat we hadden waarin ik vertelde dat Energie Direct dit product niet leverde werd het gesprek abrupt afgesloten. Erg onbeschoft. Vandaag werd ik weer gebeld door iemand die zich Jos noemde van E.d. Maar hij had net zo goed Hans kunnen heten. Een erg onbeschofte persoon die niet wil mee denken met de klant en alles maar oplepelde van zn scherm. Ik heb van mij leven nog nooit zo'n nare man aan de telefoon gehad. Dit zorgt er voor mij voor dat ik zowieso iedereen Energie Direct afraad!!!! Als je besloten hebt om iets anders te kiezen heb je aan deze partij een hele nare. Als ik dit van te voren geweten had. Tja.... Doe hier je voordeel mee
Bedankt voor jouw review! Heel vervelend om dit te lezen. Helaas ben ik niet bij het gesprek geweest en weet ik ook niet wat er gecommuniceerd is. Ondanks dit is het nooit de bedoeling om jou een vervelend gevoel te geven of om onbeschoft over te komen. Onze excuses als dit zo gebeurd is. Zou je wellicht via e-mail jouw gegevens kunnen toesturen? Dit kan naar [email protected]. Dan kunnen even naar het contactmoment kijken en eventueel het gesprek terug beluisteren. Groet, Dial Webcare Energiedirect
Contract via telefoon uiteraard gedaan, achteraf klopte er zeer weinig van, te veel betalen, geen telefonische klanten service meer. En het gesprek van het contract is ineens onvindbaar. Gelukkig nu weg als klant, maar voor mij nooit meer!
Jammer om te horen. Ik had graag met je naar de situatie gekeken en dit kan alsnog ondanks je geen klant meer bent. Je kan per e-mail ([email protected]) jouw gegevens en vraag sturen. Dan nemen we zo snel mogelijk contact op. Groet, Dial Webcare Energiedirect
jammer dat persoonlijk contact ontbreekt. Zelf werk ik daar het liefst mee.
Fijn dat het duidelijk en snel is. Op welke manier ontbreekt persoonlijk contact? We hebben geen telefonische klantenservice maar via digitale wegen (mail, chat of mail) proberen we alsnog zo goed mogelijk je te helpen. Groet, Dial Webcare Energiedirect
Mijn probleem is/was wat ingewikkelder. Dan duurt het heel lang voor je kan aangeven dat je een expert nodig hebt bij de klantenservice. Mijn probleem is nog niet helemaal opgelost en daarvoor wil je eigenlijk persoonlijk iemand spreken!!
ben tevreden maar ik vind het vervellend dat ik niet telefonisch contact kan hebben
Fijn dat je tevreden bent! Uiteraard kunnen we via digitale kanalen jou ook goed verder helpen. Mocht er echt telefonisch contact nodig zijn dan maken we vast wel een uitzondering! ;) Groet, Dial Webcare Energiedirect
Positief
Fijn om te horen! Natuurlijk willen we alles zo overzichtelijk mogelijk houden. Groet, Dial Webcare Energiedirect
Wordt altijd goed geholpen
En zo hoort het! We staan altijd klaar voor onze klanten. Groet, Dial Webcare Energiedirect
al jaren bij Energie direct. en dik tevreden
Dat is nog eens leuk om te horen. Fijn dat je zo tevreden bent en we hopen dat nog jaren te behouden! ;) Groet, Dial Webcare Energiedirect
Nooit geen problemen gehad TOP
Fijn om te horen. Laten we dat zo houden! :) Groet, Dial Webcare Energiedirect
Makkelijk om het te controleren per maand en mail
Dank je wel voor je positieve review! Groetjes, Denis| Webcare Energiedirect
geen gezeur, alles te vinden in de app. Overstappen is lang geleden, proces kunnen wij niet beoordelen. Door het gebruik van de app bellen wij nooit dus klantvriendelijkheid kunnen wij niet beoordelen.
Hi Nico, Wat fijn om te horen dat je zelf alles kan regelen via de app en dat je daar ook tevreden over bent. Bedankt voor het delen van je review! Groetjes, Dominique | Webcare Energiedirect
Goed
Hi Tatjana, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met Energiedirect. Bedankt voor het delen van je review! Groetjes, Dominique | Webcare Energiedirect
Altijd alles prima geregeld, meedenken en makkelijk alles te regelen!
Hoi Roel, Wat een ontzettend mooie review heb je geschreven. Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Dank je wel voor je bericht en een fijne dag gewenst. Groetjes Mariska. Webcare Energiedirect.
Slecht bel mij en ik leg het uit.
Hallo, Zojuist hebben we elkaar gesproken, bedankt voor uw tijd en geduld. Ondanks dat we een omweg genomen hebben zijn alle vragen beantwoord. Groetjes, Denis Webcare Energiedirect
Mail met nieuwe deals ontvangen. Overzichtelijk met 3 deals. Verlengen van contract simpel af te handelen.Afsluiten
Fijn om te horen Gerrit! Leuk dat je nogmaals verlengt hebt bij ons. Groet, Dial Webcare Energiedirect
makkelijk en snel geregeld
Hoi Johan, Kijk dat is fijn om te horen. Wij streven ernaar om onze klanten goed en snel naar tevredenheid te helpen. Dank je wel voor het delen van jouw ervaring en het mooie cijfer. Groetjes Mariska. Webcare Energiedirect.
Net 1 jaar verlengt omdat ik een tevreden klant ben. Minpuntje is dat ik niet heb kunnen uitvinden hoe je persoonlijk contact met Energiedirect kan krijgen.
Leuk om te horen dat je nog langer klant bij ons blijft! Geweldig. Je kan ons bereiken via chat, per e-mail of social media (facebook/instagram) Groet, Webcare Energiedirect
100 euro energie kosten vind ik erg leuk. Heb de vorige keer de discussie gehad dat er eigenlijk voor de vaste klant een cadeautje zou moeten zijn.
Fijn om te horen! Een leuke energiekorting is altijd meegenomen. Groet, Energiedirect Webcare
Goede ervaring
Kort maar krachtig. Fijn om te horen! :)
Na jaren klant bij jullie had ik een beter bod verwacht maar goed het zij zo we zullen zien wat de toekomst brengt.
Hi Dirk, Bedankt voor je eerlijke feedback en voor je jarenlange vertrouwen in ons. We begrijpen dat het bod niet aan je verwachtingen voldeed en dat is jammer om te horen. We blijven continu werken aan het verbeteren van onze diensten en hopen je in de toekomst alsnog positief te verrassen. Mocht je ergens vragen over hebben of iets willen bespreken, staan we natuurlijk voor je klaar. Groetjes, Eleonora | Webcare EnergieDirect
Ben tevreden met energie direct
Hi Adrie, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met Energiedirect! Groetjes, Dominique | Webcare Energiedirect
Helaas telefonisch niet bereikbaar. Communicatie via een chatbox is onpersoonlijk en zeker niet klantvriendelijk.
Hallo, Bedankt voor je eerlijke mening. Ondanks dat we geen telefonische klantenservice hebben vinden we dat we onze klanten goed kunnen helpen via de chat. We horen dan ook graag hoe we onze dienstverlenging via de chat klantvriendelijker kunnen maken. Groetjes Denis Webcare Energiedirect.
Geen onnodige communicatie, duidelijkheid
Goedemorgen Karin! Haha ja, jij snapt het. Gewoon duidelijk zijn , wat een zeldzaam talent tegenwoordig 😄 Bedankt voor je positieve review! Groetjes, Dinanda Webcare Energiedirect
zie boven altijd elke maand overzicht van de kosten erg mooi en belangrijk
Dank voor de mooie review Wander, wordt enorm gewaardeerd. Dankjewel!
Duidelijke informatie, dat ik niet de volledige sterren geef komt door dat ik vind dat trouwe klanten beter beloond zouden moeten worden dat nieuwe klanten beter beloond worden om ze binnen te halen snap ik maar als ze binnen zijn vind ik de beloning dus erg karig als je voor een verlenging gaat
Hi Ans, Onze aanbiedingen voor zowel nieuwe- als bestaande klanten veranderen regelmatig. Zo zorgen wij ervoor dat wij zoveel mogelijk op ieders wensen en behoefte kunnen inspelen. Daarnaast ligt onze focus voor bestaande klanten altijd op het aanbieden van de scherpst mogelijke tarieven in plaats van bijvoorbeeld een cashback of energiekorting. Wel fijn om te horen dat je al zolang trouwe klant bent en bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten! Groetjes, Dominique | Webcare Energiedirect.nl
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.