
Zeer goed en geen tablet actie
Bedankt voor je positieve review!
Prijs is wat hoger dan wat andere leveranciers. Dit is erg jammer
Beste Ruben, Bedoel je dat je termijnbedrag hoger is dan bij je vorige energieleverancier? Dit kun je namelijk zelf aanpassen in Mijn energiedirect.nl. Als je wilt kunnen we ook een herberekening voor je maken gebaseerd op je huidige meterstanden. Deze kun je hiervoor sturen naar [email protected]. Ik hoor graag van je. Groet, Renske
Klant 0132066015. Ben afgelopen december overgegaan naar uw service omdat uit de vergelijk site bleek dat u de beste en ook nog de goedkoopste was, ik zou honderden euros per jaar besparen. Tot mijn spijt moet ik constateren dat ik nu per maand € 139 betaal en voorheen € 103. Is voor mij geen goede deal, dus aanleiding van u reactie neem ik verdere stappen.
Beste meneer Nooteboom, Een termijnbedrag is een indicatie van wat wij verwachten dat er verbruikt gaat worden in afstemming met de tarieven. Als de tarieven in het contract voordeliger zijn dan bij de vorige leverancier, dan bent u goedkoper uit. Het termijnbedrag kunnen we voor u herberekenen aan de hand van de huidige meterstanden. Wellicht dat dan blijkt dat het termijnbedrag verlaagd kan worden. Als u gebruik wilt maken van de herberekening, dan kunt of telefonisch of per mail contact opnemen voor de herberekening. Met vriendelijke groet, Michael
Klant 0132066015. Ben afgelopen december overgegaan naar uw service omdat uit de vergelijk site bleek dat u de beste en ook nog de goedkoopste was, ik zou honderden euros per jaar besparen. Tot mijn spijt moet ik constateren dat ik nu per maand € 139 betaal en voorheen € 103. Is voor mij geen goede deal, dus aanleiding van u reactie neem ik verdere stappen.
Beste meneer Nooteboom, Ik heb zojuist gereageerd op uw andere bericht. Met vriendelijke groet, Michael
Betaal nu meer dan bij de vorige energie maatschappij en dat was eigenlijk niet de bedoeling. we zouden minder gaan betalen.
Beste Jac, Ik vind het jammer om te horen dat je er zo over denkt. Een termijnbedrag hoeft niet per se betekenen dat je duurder uit bent, het kan ook zijn dat wij je verbruik te hoog hebben berekend. Om deze reden hebben we je ook gevraagd om het verbruik van je laatste jaar of eindnota aan door te geven zodat we je termijnbedrag opnieuw kunnen berekenen. Het is ook mogelijk om na 2 maanden levering je meterstanden van dat moment door te geven zodat we je termijnbedrag kunnen aanpassen. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Denis
Goede, heldere communicatie. Geen poespas, maar duidelijk wat er gebeurt en per wanneer. Ik ben tevreden met het aanbod om aan het einde van het eerste jaar een geldbedrag terug te krijgen. Wanneer dit ook daadwerkelijk het geval is ben ik tevreden.
Dankjewel voor het nemen van de moeite om deze review te plaatsen! Groet, Renske
Aanvankelijk was mijn vrouw sceptisch maar wij hebben de sprong toch gewaagd. Zonder calamiteiten zijn wij van leverancier veranderd.
Fijn om te horen dat de sprong in het diepe goed is bevallen! Groet, Renske
ben overgestapt van Essent naar Energie Direct. Zaken snel afgehandeld. Vriendelijk en deskundig personeel.
Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Groet, Tamara
Inlogproces werkt niet altijd, Daarnaast kan ik niet zien of voldoende voorschot betaal dus ik kan niet uitrekenen of ik meer/minder ben gaan gebruiken
Hoi Thijs, Het klopt inderdaad dat je nog niet zelf kunt nagaan of je termijnbedrag klopt in verhouding met je verbruik. Daar kunnen wij je natuurlijk wel bij helpen. Als je wilt dat we dit voor je nagaan hebben we je huidige meterstanden nodig. Deze mag je doorgeven in een e-mail naar [email protected] zodat je toch weet hoe alles ervoor staat met je verbruik. Bedankt voor het plaatsen van deze review. Groet, Renske
Overgang vlot verlopen
Het overstappen is probleemloos verlopen.
Dankjewel voor het plaatsen van deze mooie review!
Goede energie leverancier! Duidelijk en je weet waar je aan toe bent!
Dankjewel voor je mooie compliment, goed om te horen dat alles duidelijk is:) Groet, Renske
Goed, alleen maandtarief wordt opnieuw vastgested, omhoog, en dat is niet nodig, kijkend naar verleden verbruik.
Beste Chris, Je termijnbedrag kun je zelf aanpassen in Mijn energiedirect.nl. Verlagen kan altijd met maximaal 10%. Mocht deze verlaging niet voldoende zijn kun je altijd contact met ons opnemen via [email protected]. We kijken dan graag met je mee. Met vriendelijke groet, Renske
Kan de datum voor afschrijving niet aanpassen erg hinderlijk
Hoi Daan, Het aanpassen van je incassomoment kan gevolgen hebben voor je termijnbedrag, in sommige gevallen zorgt dit voor een dubbel termijnbedrag in 1 maand. Als je in een e-mail naar [email protected] je klantgegevens samen met de gewenste betaaldatum stuurt kunnen we contact met je opnemen om de opties te bespreken. Met vriendelijke groet, Renske
Alles ging gewoon PERFECT!
Wauw! wat een mooi compliment! Dankjewel voor het delen :) Met vriendelijke groet, Renske
Helemaal niets gemerkt van het overstapproces! Op zich een goed punt. Zojuist het eerste 2 maandelijkse verbruik overzicht ontvangen. Stel ik op prijs. Verder geen contact gehad (was niet nodig), terwijl ik tot niet toe geen reden heb om te twijfelen aan de betrouwbaarheid.
Beste Lizeth, Wat fijn om te horen! Bedankt voor deze review. Mocht je in de toekomst ergens nog vragen over hebben, dan horen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Nicole
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.