Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Overstappen is vlekkeloos verlopen, prima! Mis de mogelijkheid om zelf via een app o.i.d. het verbruik in combinatie met het termijnbedrag te controleren. Dit kan aleen via de klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

tot op heden merk ik weinig van de overstap de kosten zijn wel om laag gegaan en in jan 2017 ontvang ik nog een bedrag wat goed uitkomt in die maand ,dus prima en blij met overstap

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Bij mij is alles goed verlopen vooral bij het overstappen Ik heb wel een probleem wat wordt het 2 de jaar gaan de prijzen dan fors omhoog?

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goedkoop en goed geregeld met overstap

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nooit energieloos geworden door energiedirect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Overstap zonder problemen ervaren. Tarieven zijn goed en concurrerend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

vond het wel jammer dat ik een boete moest betalen bij Essent van €100,- daar had ik niet op gerekend. ik was echt meer dan 5 jaar bij deze leverancier, door mijn scheiding is het contract gewijzigd en daardoor opnieuw ingegaan... dat was een tegenvaller. Hoop niet dat het nog eens gebeurd, als bijstandsmoeder is het al zo'n gepuzzel iedere maand.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Overstap prima gegaan. Prima kwaliteit afgezet tegen de prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

geen persoonlijke aandacht

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het bevalt mij goed alles is prima verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Overstappen is soepel verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb energiedirect over genomen van de vorige eigenaar 4 maanden geleden. Wat mij bevalt is dat ik behalve deze enquête niet wordt benadert door energiedirect. Ik wil voor een redelijke prijs energie afnemen zonder allerlei extra klanten aanbiedingen, marketing, cadeaus enz. Dat kost u en mij geld, Het lijkt mij dat energiedirect zo'n bedrijf is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Nog te kort klant om te oordelen,mis wel app waar je alles op kunt volgen verbruik,zoals bij nuon. vr gr

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben in feb overgestapt naar energiedirect met een mooi aanbod. Als ik nu kijk naar de aanbieding van energiedirect via easyswitch kom ik er veel slechter vanaf. Komt dit door de welkomskorting of zijn de tarieven verhoogd?

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Min of meer geruisloos overgestapt, zoals het hoort

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Tot op heden prima ervaringen. Afspraak = afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Alleen reclame voor nieuwe klanten en intressante tarieven en als als vaste klanten willen verlengen kan uiteraard niets. Waardeloze **** maatschappij. Denk dat jullie dezelfde fout begaan als ziggo. Nieuwe klanten flink belonen en vaste klanten laten stikken. Dus stappen die nu massaal over naar de kpn. Als het goed is gebeurd dat ook bij jullie. Erg jammer dat jullie er niets mee doen. Als je medewerkers spreekt begrijpen ze je vraag wel en hebben ze het allemaal aangegeven aan hun leidinggevende en die doen er uiteraard geen ene moet mee. Net als deze recentie zal ook zo weer de prullenbak in verdwijnen. Wees als bedrijf zuinig op je trouwe vaste klanten. Beloon hun ook eens en ga niet alleen voor de een daags vliegen. Wil je meer horen kun je mij bellen op 06-18098109

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid

Bedrijfsgegevens

Willemsplein 4

5211AK 's-hertogenbosch

[email protected]

Over Energiedirect.nl

Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.

Over Energiedirect

Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.