
Overstappen is vlekkeloos verlopen, prima! Mis de mogelijkheid om zelf via een app o.i.d. het verbruik in combinatie met het termijnbedrag te controleren. Dit kan aleen via de klantenservice.
Hallo Jannie, Bedankt voor je positieve feedback. We zijn bezig om een verbruiksmanager via de persoonlijke pagina mogelijk te maken. Zodra hiervan gebruik gemaakt kan worden ontvang je meer informatie van ons. Met vriendelijke groet, Denis
tot op heden merk ik weinig van de overstap de kosten zijn wel om laag gegaan en in jan 2017 ontvang ik nog een bedrag wat goed uitkomt in die maand ,dus prima en blij met overstap
Beste Joke, Hartelijk dank voor je positieve review. Fijn om te lezen dat je blij bent met je overstap. Groetjes, Will
Bij mij is alles goed verlopen vooral bij het overstappen Ik heb wel een probleem wat wordt het 2 de jaar gaan de prijzen dan fors omhoog?
Beste Gerard, Dankjewel voor je bericht. Zodra je vaste contract verloopt wordt het automatisch omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd met de dan geldende variabele tarieven. Echter doen we je voor de huidige einddatum 14-03-2017 graag een nieuw scherp aanbod. Dit kan vanaf eind januari 2017. We horen graag van je. Groetjes, Will
Goedkoop en goed geregeld met overstap
Dankjewel Jeroen! Fijn dat de overstap goed is verlopen. Groetjes, Will
Nooit energieloos geworden door energiedirect.
Bedankt voor je positieve review Rob! Fijn om te lezen dat het werkt zoals het moet. Groetjes Marlon
Overstap zonder problemen ervaren. Tarieven zijn goed en concurrerend.
Bedankt voor je positieve review Rene! Goed om te vernemen dat je de overstap als prettig hebt ervaren en onze tarieven goed vindt. Groetjes Marlon
vond het wel jammer dat ik een boete moest betalen bij Essent van €100,- daar had ik niet op gerekend. ik was echt meer dan 5 jaar bij deze leverancier, door mijn scheiding is het contract gewijzigd en daardoor opnieuw ingegaan... dat was een tegenvaller. Hoop niet dat het nog eens gebeurd, als bijstandsmoeder is het al zo'n gepuzzel iedere maand.
Beste klant, Bedankt voor je review, jammer om te lezen dat je een opzegvergoeding dient te betalen bij Essent. Ik kan hier helaas geen verandering in brengen. Met vriendelijke groet, Rick
Overstap prima gegaan. Prima kwaliteit afgezet tegen de prijs.
Beste klant, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Rick
geen persoonlijke aandacht
Beste klant, Jammer om te lezen dat je meer persoonlijke service van ons verwacht. ik vertrouw erop dat dit veranderd in de komende periode. Met vriendelijke groet, Rick
Goede ervaring.
Beste klant, Bedankt voor je positieve review. Met vriendelijke groet, Rick
Het bevalt mij goed alles is prima verlopen
Beste klant, Fijn om te horen dat alles correct is verlopen. Bedankt voor je positieve review. Met vriendelijke groet, Rick
Overstappen is soepel verlopen
Beste klant, Leuk om te horen dat de overstap soepel is verlopen. Met vriendelijke groet, Rick
Ik heb energiedirect over genomen van de vorige eigenaar 4 maanden geleden. Wat mij bevalt is dat ik behalve deze enquête niet wordt benadert door energiedirect. Ik wil voor een redelijke prijs energie afnemen zonder allerlei extra klanten aanbiedingen, marketing, cadeaus enz. Dat kost u en mij geld, Het lijkt mij dat energiedirect zo'n bedrijf is.
Beste klant, Bedankt voor je positieve review. Met vriendelijke groet, Rick
Nog te kort klant om te oordelen,mis wel app waar je alles op kunt volgen verbruik,zoals bij nuon. vr gr
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We krijgen in de toekomst wel een tool om je verbruik te controleren op onze website. Houd onze website dus goed in de gaten. Met vriendelijke groet, Rick
Ik ben in feb overgestapt naar energiedirect met een mooi aanbod. Als ik nu kijk naar de aanbieding van energiedirect via easyswitch kom ik er veel slechter vanaf. Komt dit door de welkomskorting of zijn de tarieven verhoogd?
Beste klant, Dankjewel voor je review. De tarieven wijzigen per maand en de welkomstkortingen kunnen per dag wijzigen. Met vriendelijke groet, Rick
goed
Min of meer geruisloos overgestapt, zoals het hoort
Een overstap hoort inderdaad geruisloos en simpel te verlopen. Goed om te lezen dat dit ook precies zo is gegaan:) Groetjes Renske
Tot op heden prima ervaringen. Afspraak = afspraak.
Alleen reclame voor nieuwe klanten en intressante tarieven en als als vaste klanten willen verlengen kan uiteraard niets. Waardeloze **** maatschappij. Denk dat jullie dezelfde fout begaan als ziggo. Nieuwe klanten flink belonen en vaste klanten laten stikken. Dus stappen die nu massaal over naar de kpn. Als het goed is gebeurd dat ook bij jullie. Erg jammer dat jullie er niets mee doen. Als je medewerkers spreekt begrijpen ze je vraag wel en hebben ze het allemaal aangegeven aan hun leidinggevende en die doen er uiteraard geen ene moet mee. Net als deze recentie zal ook zo weer de prullenbak in verdwijnen. Wees als bedrijf zuinig op je trouwe vaste klanten. Beloon hun ook eens en ga niet alleen voor de een daags vliegen. Wil je meer horen kun je mij bellen op 06-18098109
Dankjewel voor je beoordeling en ons prettige gesprek van zojuist. Je mening begrijp ik heel goed en ik snap ook hoe deze tot stand is gekomen. Wel hoop ik natuurlijk dat we volgend jaar wanneer je contract bijna afloopt opnieuw contact hebben om te zien wat er op dat moment te regelen valt:) Groetjes Renske
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.