
Dat is een mooie review Kasper! Bedankt hiervoor.
Bedankt voor je review Jo. Als je tips hebt om je tevredenheid te verhogen, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Michael Webcare energiedirect.nl
Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Michael Webcare energiedirect.nl
ben nog maar net klant en heb nog geen nare ervering gehad tot nog tot heel tevreden.
Fijn om te lezen dat je tevreden bent Truus. Bedankt voor de positieve review. Met vriendelijke groet, Rick Webcare energiedirect.nl
Ben nog niet zo lang bij energie direct! Tot nu toe heel tevreden..
Bedankt voor je reactie, Liewke! Fijn om te horen dat je tevreden bent over ons. Met vriendelijke groet, Ron Webcare energiedirect.nl
Alles perfect gegaan tot nu toe, daardoor deze score en hopelijk blijft dit zo door gaan.
Beste Wim, Bedankt voor je reactie! Samen zullen we daar voor zorgen ;) Met vriendelijke groet, Ron Webcare energiedirect.nl
Ik mis op de website de mogelijkheid om tussentijds de meterstanden te noteren.
Hoi Edwin, Bedankt voor je review. Gelukkig kan ik je vertellen dat we bezig zijn om een app te ontwikkelen om je gegevens via je persoonlijke website makkelijker bij te houden. We hopen uiteraard de app zo snel mogelijk beschikbaar te stellen voor onze klanten. Groetjes Denis
Prima energiemaatschappij
Prima overgestapt voor een scherpe prijs.
Hallo René, Bedankt voor je positieve review en welkom bij energiedirect.nl. Groetjes Denis
Geen opmerkelijkheden.
Hoi Fabian, Ik vind het jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent met de overstap. Als wij iets voor je kunnen betekenen wil ik je vragen om je vraag en je postcode/huisnummer te sturen naar [email protected]. Groetjes Denis
Overstappen ging heel makkelijk. Kreeg al snel alle papieren via mail binnen en wist precies hoe en wanneer ik naar energiedirect ging. Vervelend is wel dat je op jouw account geen verbruikoverzicht hebt. Ik krijg 1x per 2 maanden een overzicht maar als ze de meter niet op tijd konden uitlezen weet ik nog niets. Nergens vind ik het totaal overzicht
Hoi Lisa, Fijn om te horen dat de overstap naar wens is verlopen. Het overzicht vind helaas om de 2 maanden plaats. Een totaal overzicht is zichtbaar op de jaarnota. Bedankt voor je positieve review en welkom bij energiedirect.nl.
Hoi Dennis, Fijn om te lezen dat het naar wens verloopt! Bedankt voor de positieve review. :)
Hoi Thomas, Bedankt voor de positieve review! Het is altijd fijn om te lezen dat iemand ons wil aanbevelen. ;)
ik zou geen kosten hoeven te betalen en zou ook nog iets exstras krijgen en daar is niks van uitgekomen
Het geld wordt op een onregelmatige datum van mijn. Rekening afgeschreven,vind ik niet prettig.
Hoi Sita, Bedankt voor je beoordeling! Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is wanneer we het termijnbedrag op een onregelmatige datum van je rekening incasseren. Het betaalmoment staat momenteel op de 18e van de maand. Per abuis hebben we het termijnbedrag van augustus afgeschreven op 1 september. Excuses voor het ongemak. Het is mogelijk om je betaalmoment aan te passen naar een datum naar keuze. Mocht je dit willen dan horen we het graag :).
Uitstekende overstap, goede informatieverstrekking via de email en duidelijke tarieven. Het "verbruik en advies" onderdeel van Mijn Energiedirect.nl mag wel iets uitgebreid worden, daar staat nu alleen een pdf met meterstanden. Bij andere leveranciers kreeg ik inzichtelijke grafieken over de verbruiksgegevens.
Bedankt, daar doen we het voor :)! We werken momenteel aan een energiedirect.nl app. Hiermee krijg je straks ook meer inzicht in je verbruik. Mocht je in tussentijd vragen hebben over je verbruik of termijnbedrag dan helpen we je graag!
gg
We hebben nog weinig ervaring omdat we nog niet zolang klant zijn
Welkom als lid van energiedirect.nl en bedankt voor de positieve beoordeling!
Tot nog toe geen klachten. Alles in goede orde
Fijn om te horen Willy! Mocht je in de toekomst vragen hebben dan staan we voor je klaar.
is prima verlopen. Jammer dat er gemeld wordt 30 seconden tijd om in te vullen dat is natuurlijk niet mogelijk.
Dankjewel voor je beoordeling! Binnen 30 seconden is natuurlijk wel heel snel. Toch fijn dat je de moeite hebt genomen om je beoordeling hier te plaatsen:)
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.