Gewoon goed, geen problemen
Niks geen aanmerkingen
Prima overgestapt
Ik ben pas bij jullie klant. overstappen was prima, en er komt stroom uit het stopcontact. Ik heb nog geen ervaring met eindafrekeningen of klachten. Dat zijn de zaken waar een maatschappij zich in mijn ogen kan onderscheiden. Dus ik hoop volgend jaar nog steeds een tevreden klant te zijn.
Dat hopen wij ook, Kevin. Wij gaan er in ieder geval voor! Groetjes, Angelique
goede prijs leuke overstap korting
Tot op heden geen ervaring
Ik was lekker gemaakt met een psv shirt maar toen ik er later om vroeg waar het bleef wisten ze er niets van dat dat beloofd was. Jammer voor mijn kleinzoon waar ik dit aan beloofd had.
Dankjewel voor je beoordeling Jan! Bij het contract dat je bij ons hebt afgesloten vorig jaar zit geen PSV-shirt maar wel een hele mooie korting van 80 euro! Deze korting krijg je na 12 maanden van ons. Misschien kun je je kleinzoon nu alvast verrassen door een shirt voor hem te kopen en daarna de 80 euro van ons terug te krijgen die bij je contract hoort :) Groetjes Renske
Goede ervaring, klantvriendelijk
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent Hans, dankjewel voor deze beoordeling! Groetjes Renske
het ging heel gemakkelijk allemaal
Bedankt voor deze mooie review Jaap, dit is precies zoals een overstap zou moeten verlopen. Lekker makkelijk! Groetjes Renske
Op het moment dat ik gevraagd wordt om een anonieme enquête in te vullen en ik meteen mijn voornaam en als laatste mijn e-mail adres in moet vullen heb ik hier geen vertrouwen in, vandaar mijn negatieve beoordeling.
Wat jammer om te horen dat je door deze benadering een negatief gevoel hebt gekregen. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling hiervan. Toch bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze in te vullen. Groetjes Renske
Zou wel graag mijn verbruik kunnen inzien. Dat kan nog steeds niet.
Daar werken we heel hard aan Klaas! Als je tussendoor je verbruik wilt weten helpen we je daar natuurlijk ook graag mee :) Stuur je ons dan een berichtje op facebook of via een mail naar [email protected]? Groetjes Renske
De overstap naar energie direct was een complete chaos. Ik heb zelf moeten bellen, twee weken voordat mijn ander contract afliep. Ik had e-mails gekregen waarin duidelijk stond dat ik als klant was toegevoegd. Helaas toen ik belde kon de medewerker niets vinden in het systeem. Dit vond ik wel erg vreemd omdat ik berichten had ontvangen die het tegendeel bevestigden. De start was slecht. De medewerkster heeft alle gegevens opnieuw ingevoerd. Verder heb ik nog een tip wat betreft automatische overschrijving. U schrijft op 20 e vande maan het maand bedrag af. Ik vind dit niet slim. Om zeker te zijn dat er voldoende saldo op de rekening staat zou ik dit 25e van de maand doen. Dan heeft iedereen zijn of haar salaris op de bank staan. En loopt u minder kans dat er geen saldo op staat.
Beste Arend Jan, Naar aanleiding van ons telefonisch contact wil ik je bedanken voor de tip. Goed dat je zelf de aanmelding hebt gecontroleerd bij ons en ik vind het fijn om te horen dat het uiteindelijk goed is opgelost :). Met vriendelijke groet, Simon
Ik zou graag frequeter mijn meterstanden in kunnen voeren in een app zodat ik verbruik en kosten kan volgen.
Beste Mark, In dat geval heb ik goed nieuws voor je. Binnenkort kun je jouw verbruik goed in de gaten houden, hier zijn wij namelijk op dit moment druk mee bezig ;). Bedankt voor je positieve review! Groetjes, Simon
ik ben een erg tevreden klant en hoop dat nog lang te blijven
Beste Egbert, Dat vind ik fijn om te lezen. Wij hopen natuurlijk ook dat je nog lang een tevreden klant blijft bij ons! :) Bedankt voor je positieve review! Met vriendelijke groet, Simon
prima
goed, maar nog te vroeg om te zeggen..
Beste Twan, Fijn om te lezen dat je ervaring tot nu toe goed is! Wij gaan er natuurlijk voor zorgen dat dit ook zo blijft ;). Groetjes, Simon
Altijd snel antwoord op al je vragen die je hebt.
Beste Elysee, Dat is nog eens een mooi compliment! Bedankt voor je review :). Met vriendelijke groet, Simon
Tot op heden ben ik tevreden met energiedirect.
Beste Henk, Leuk om te horen, Henk! Bedankt voor de positieve review :). Met vriendelijke groet, Simon
Geen enkele klacht
De overstap is prima verlopen.
Beste Lammert, Fijn om te horen dat de overstap naar wens is verlopen. Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Simon
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.