
Ik vind dat ik te weinig inzicht heb in mijn verbruik. De gegevens zijn onvolledig zonder uitleg waarom. Waarom zijn er geen verbruiksgegevens van mijn elektriciteit? Ik heb een slimme meter!
Bedankt voor je review en feedback! We kunnen in de meeste gevallen wel zien wat je hebt verbruikt. Bij een laag verbruik voor elektra, zijn er geen kosten aan verbonden en wordt het verbruik niet weergegeven. Je kan ons altijd via facebook, Twitter, e-mail of telefonisch benaderen voor het verbruik. Je feedback over de verbruiksterugkoppeling geven we uiteraard door aan de verantwoordelijke afdeling. Met vriendelijke groet, Michael
mij dochter brengt mij aan als nieuwe klant, ivm bonus 50 euro . Maar dan blijkt enegie direct niet thuis te zijn na twee maanden. ik hou van afspraken en niet van deze praktijken. Groet Autoservice steenbakkers Vof Tnv Hans
Beste Hans, Bedankt voor je review! Ik wil graag voor je nakijken wat er mis is gegaan met het VriendenVoordeel. Als we de aanmelding via de juiste weg binnenkrijgen zou dit namelijk volledig automatisch moeten verlopen. Zou je me in een email naar [email protected] je eigen klantgegevens en die van je dochter willen sturen? Dan kijken we dit meteen voor jullie na! Met vriendelijke groet, Renske
kregen nieuwe klanten ook niet een shirt van PSV?
Beste Gerard, Bedankt voor je review! Het klopt inderdaad dat nieuwe en bestaande klanten bij een nieuw contract een cadeaukaart om een PSV-shirt te kopen kunnen ontvangen. Dit is niet bij ieder contract het geval :) Het contract dat je bij ons hebt afgesloten is een contract zonder cadeaukaart maar wel met een mooie korting van 80 euro na 12 maanden. Met vriendelijke groet, Renske
Alles goed verlopen.
Fijn om te lezen dat alles zo goed is verlopen Henk. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te plaatsen! Met vriendelijke groet, Renske
Tevreden en snel geregeld !!
Bedankt voor je review Henrica! Met vriendelijke groet, Renske
Sind we verhuisd zijn is het drama. Totaal 37 mailtjes uitgewisseld en nog steeds zijn we niet geholpen. We hebben dubbel betaald. Mijn.energie niet direct login werkt niet meer sinds die tijd. Per mail en telefoon word je prima geholpen. maar het daadwerkelijk oplossen is er niet bij. Erg spijtig. Geen aanrader.
Beste Bart, Dit is inderdaad erg vervelend, ik kan helaas de gegevens niet inzien omdat er geen gegevens bekend zijn. Ik wil je daarom vriendelijk vragen om contact met ons op te nemen. Mijn collega helpt je graag verder. Bedankt voor de review. Met vriendelijk groet, Rick
Overstap perfect verlopen. Duidelijke website
Beste Ben, Welkom bij energiedirect.nl en erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over de website en de overstap. Mochten we iets voor je kunnen betekenen dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Denis
Eindhoven de gekste!!!!!!
na jaren tevreden klant geweest bleek van het ene op het andere jaar het gasverbruik verdubbeld te zijn terwijl situatie nagenoeg gelijk is gebleven en we een houtkachel zijn gaan gebruiken. Na veel discussie moest er toch betaald worden. Uiteraard niet gedaan, meterijking aangevraagd, voldeed niet aan de eisen maar toch werd vastgehouden aan de stand. ED heeft de vordering verkocht terwijl de discussie nog gaande was. Dit is nu bijna 3 jaar geleden en nog steeds is het niet opgelost!
Beste Nico, Ik vind het jammer om te lezen dat het zo is gelopen. Wij zijn als energieleverancier verplicht De standen aan te houden die de meter aangeeft tenzij er een defect is aan de meter. Je netbeheerder gaat Over eventuele defecten van de meter en daar heb je inmiddels contact mee gehad. Als je netbeheerder niet aangeeft dat er een defect dienen wij het verbruik in rekening te brengen. Ik kan je dus op dit moment helaas niet helpen tot dat er een defect aan de meter wordt vastgesteld. Met vriendelijke groet, Denis
Alles goed afgehandeld.bij overstap. Correcte en goede informatie.
Fijn om te lezen dat alles goed is verlopen Jac. Welkom bij energiedirect.nl! Met vriendelijke groet, Renske
De tijd is te kort om edn goed oordeel te geven
Bedankt voor je beoordeling Richard, Met vriendelijke groet, Renske
prima
Het Overstap process is vlot en zonder problemen verlopen.
Zo hoort overstappen ook te verlopen! Bedankt voor het plaatsen van deze review Paul! Met vriendelijke groet, Renske
Tot nu toe goed, wacht met spanning de jaarafrekening af
Beste klant, Bedankt voor je positieve review. Met vriendelijke groet, Rick Webcare
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.