Sinds mijn overstap is alles goed gegaan En als er iets is kunnen we het altijd bespreken
Beste Nico, Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan tijdens de overstap. Als er vragen zijn in de toekomst, dan staan we voor je klaar! Bedankt voor de review. Groetjes Rick Webcare energiedirect.nl
kan ondanks mijn slimmemeter mijn verbruik niet zien ook al wordt dat beloofd dat dat 6x per jaar wordt aangeboden.
Beste Ger, Dit is inderdaad vervelend, zo te zien stonden de instellingen niet juist. Je ontvangt vanaf nu om de 2 maanden een verbruik en kosten overzicht. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes Rick Webcare energiedirect.nl
Het liep perfect met de overstap , ook de factuur gaat goed.
Voor het 3e jaar een nieuw contract aangegaan. Klantenservice denkt mee en komt met duidelijke informatie. Geen rare verrassingen bij de jaarrekening maar geld terug. Alles klopt met het contract en hetgeen wordt aangeboden! Voor mij voorlopig geen andere leverancier meer!! Dikke duim!!
Wat leuk dat je een beoordeling hebt geplaatst over je gesprek gisteren met mijn collega Sharon! Tussendoor heb ik je zelf ook nog even aan de telefoon gehad dus dat maakt het extra leuk :) Uiteraard heb ik je compliment doorgegeven aan mijn collega! Groetjes Renske
Tot nu toe is alles prima
Beste Bastiaan, Dank je voor het kenbaar maken van je ervaring. Mochten we iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat uiteraard graag. Groetjes Denis
niets op aan te merken
Beste Wiebe, Bedankt voor je positieve review en we vinden het erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over de service van energiedirect.nl. Groetjes Denis
nog te kort klant voor gedegen oordeel
Perfect
Het was niet duidelijk dat er pas geleverd ging worden nadat de bedenk periode voorbij was. Het duurde daardoor langer dan noodzakelijk.
Dankjewel voor je review Jurgen, dit is zeker iets waar we wat mee kunnen doen. Ik zal je feedback doorgeven naar de desbetreffende afdeling. Groetjes Renske
algemeen na deze korte periode kan ik nog geen echt oordeel vormen.
over 1 ding we hebben een week loon en gelijk alles word de eerste week er af gehouden kunnen ze dat niet aan de klant overlaten wanneer er betaald moet worden soms kom ik in de problemen hierdoor graag zie ik het anders.
Bedankt voor het plaatsen van deze review Trudie! Het betaalmoment kunnen we zeker aanpassen, dit kan echter een dubbel termijnbedrag als gevolg hebben in 1 maand. Mocht je het betaalmoment willen aanpassen kunnen we dit altijd overleggen. Stuur je dan hiervoor een email naar [email protected]? Groetjes Renske
makkelijk en correct overstappen en lage prijs
Hallo Henk, Dankjewel dat je de moeite hebt genomen om je ervaring hier kenbaar te maken. Groetjes Renske
Het overstappen van Nuon naar Energiedirect is zonder problemen verlopen. Wij besparen tot nu toe 25 euro per maand op energiekosten. Wat ik wel jammer vind is dat je tussentijds via de site niet het termijnbedrag opnieuw kunt laten berekenen. Dus dat er een "termijnmanager" beschikbaar is.
Goedemiddag Anneke, Goed dat je dit aangeeft! We zijn op dit moment hard bezig om deze mogelijkheid wel voor onze klanten te bieden. Op dit moment is deze nog niet beschikbaar op onze site maar we helpen je natuurlijk graag om inzicht te krijgen in je eigen energieverbruik. Je kunt ons altijd via facebook, twitter of de website je meterstanden sturen. Dan kijken we dit meteen voor je na! Groetjes Renske
Mijn partner wil graag een psv shirt cadeau
Heb je hierover al contact met onze verkoopafdeling Wendy? Met het emailadres dat je bij de review hebt doorgegeven kan ik helaas geen gegevens in onze administratie terugvinden. Mocht je hierover contact willen hebben met ons dan kan dat natuurlijk altijd! Groetjes Renske
Zelfs bij iets later betalen word er niet gezeurt of moeilijk gedaan, alles top geregeld tegen een laag tarief
Dankjewel voor je review Pascal! Goed om te lezen dat je zo tevreden over ons bent :) Groetjes Renske
Het scheelde voor ons erg veel geld en de overstap verliep snel en soepel.
Fijn om te horen dat je zoveel bespaart Elke! Dankjewel dat je deze review hebt geplaatst :) Groetjes Renske
Totaal geen probleem en snelle reactie
Zo hoort een overstap precies te lopen! Groetjes Renske
nieuwe klant, dus nog geen echte mening, tot nu toe positief.
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.