elk jaar stap ik over, dit jaar naar energie direct. ging soepel en vlot, overstappen hebben ze goed geregeld.
Hoi Ewoud! Fijn dat de overstap zo soepel is verlopen. Ik stel voor dat je aan het einde van je contract even contact met ons opneemt. Misschien kunnen we je dan een aanbod doen wat je zó aanspreekt, dat overstappen niet nodig is. Groet, Mireille
Overstap heel soepel verlopen. Niets van gemerkt eigenlijk. Top.
Bedankt voor je positieve review, Ruben! Fijn om te horen dat de overstap soepel is verlopen :). Groetjes, Simon
Is nog nauwelijks te beoordelen, ben nog niet zo lang klant. Geen tussentijdse meterstanden, vraag me eigenlijk af of ze echt zo goedkoop zijn, maar houd nu al rekening met bijbetalen.(Los van waarschijnlijk strengere winter dit jaar)
Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat je per november 2016 klant bent bij energiedirect.nl. Hierin wil ik je adviseren om in mei 2017 contact op te nemen met de klantenservice. Wij kunnen dan een herberekening doen op je termijnbedrag, dit met de actuele meterstanden. Hieruit kunnen we dan zien of het termijnbedrag voldoet of eventueel aangepast kan worden. Groetjes, Tabitha
De overstap voor mijn vriend is zeer chaotisch verlopen. Ik heb maar liefst 6 keer moeten bellen voordat het in orde was. Steeds werden er belotes gedaan aan de telefoon maar deze werden niet waar gemaakt. Maar liefst 4 keer een mail ontvangen om de meterstanden door te geven van gas en electra terwijl in eerdere telefoongesprekken was aangegeven dat het een overstap was voor alleen gas. Heel jammer zo'n valse start. Bij mijn overstap ging het iets makkelijker maar in het totaal geen goed oordeel.
Bedankt voor de uitleg en je beoordeling. Goed dat je dit aangeeft. Ik zie dat het inmiddels is opgelost, het had in dit geval inderdaad makkelijker gekund. Dit is een duidelijk leermoment voor energiedirect.nl. Mijn excuses voor het ongemak! Groetjes, Tabitha
Overstap ging goed. Ben benieuwd wat na afloop van mijn huidige jaarcontract met mijn tarieven gaat gebeuren.
Bedankt voor je beoordeling Stefan. Je vraagt je af wat er met je tarieven gaat gebeuren wanner je jaar overeenkomst afloopt. De afgesproken tarieven zullen dan vervallen. Vanaf dat moment val je in variabele tarieven. Om dit te voorkomen zorgt energiedirect.nl ervoor dat er weer nieuwe aanbiedingen, in je persoonlijke Mijn energiedirect.nl omgeving aangeboden worden. Geen zorgen :) Groetjes, Tabitha
Zonder al te veel moeite van provider veranderd, maar ik ben pas enkele maanden klant zodat ik verder geen oordeel kan geven. Misschien ook een online service om de lopende zaken in te zien?
Bedankt voor je beoordeling Hub! Je kunt met de verkregen inloggegevens op je Mijn energiedirect.nl inloggen. Hierop kun je je de lopende zaken inzien, ook is energiedirect.nl bezig met een app voor je telefoon. Komt dus helemaal goed! Groetjes, Tabitha
Gebeld er werd toegezegd voorschot te verlagen. Afspraak niet nagekomen. Op zich niet zo erg want wordt toch verrekend maar wekt geen vertrouwen.
Overstappen naar Energiedirect ging super makkelijk. Alle relevante informatie op site is helder en duidelijk terug te vinden. Kortom een prima energiedeal!
Geen problemen goede overgang wel jammer dat we geen twee kaartjes krijgen voor psv ;)
Bedankt voor je goede beoordeling! We hebben telkens win acties, soms kaartjes maar ook andere PSV acties. Als je de facebook van energiedirect.nl in de gaten houd kun je deze alsnog een keer winnen :) Groetjes, Tabitha
Ik ben nog niet zo lang klant. Mijn oordeel is dus neutraal.
alles soepel verlopen bij de overstap
Tot op heden verloopt alles naar wens en wij verwachten dat dit ook zo zal blijven. Aangezien we pas ca. 4 maanden klant zijn is onze reactie wat voorzichtig.
Dankjewel voor je beoordeling Ton, we gaan goed voor je zorgen! Groetjes Renske
Nog te kort klant om een ervaring te delen.
Alles lekker soepel en makkelijk gegaan.
Dat is precies de bedoeling, Peter! Hartelijk bedankt voor je mooie review. Groetjes, Mireille
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.