
Tot nu alles prima, hoop dat het zo blijft en dat ze voor mij in oktober weer een leuke actie hebben
Beste Leo, Bedankt voor je mooie review. Ik ben er van overtuigd dat we in oktober weer een mooi aanbod voor je hebben. :-) Groetjes, Mireille
Overstap van Essent naar E.D. verliep probleemloos.
Ik vond je het erg fijn dat tijdens mijn verhuizing ( wat natuurlijk de nodige stress geeft )jullie alles goed geregeld hebben voor mij. Dank!
Dat is fijn om te horen, Rathna! Bedankt voor je review! Groetjes Rick Webcare energiedirect.nl
accuraat, snel, klantvriendelijk.
er is nix veranderd alleen de prijs is zeer in ons voor deel en dat ervaard als pretig.
n.v.t.
Problemen worden probleemloos opgelost
Bedankt voor je review, Frans! Als er vragen zijn in de toekomst, dan staan we voor je klaar. Groetjes Rick Webcare energiedirect.nl
Snel en eenvoudig. Wel voor de zekerheid mijn maandbedrag laten aanpassen. Heb geen zin in bijbetalingen.
Goed dat je hierop let, Gerjo. Ik adviseer je om de 3 á 4 maanden een herberekening aan te vragen. Dan kijken we of het termijnbedrag nog voldoet aan je verbruik. Zo kom je niet voor verrassingen te staan wanneer de jaarnota is opgesteld. Bedankt voor je review. Groetjes Rick Webcare energiedirect.nl
Het eerste kwartaal is goed verlopen. Voor een algemeen oordeel is het nog iets te vroeg.
Beste Wim, Ik vertrouw erop dat onze service naar wens is, als er vragen of opmerkingen zijn in de toekomst. Dan staan we klaar voor je vragen/feedback. Bedankt voor je review! Groetjes Rick Webcare energiedirect.nl
Overstap is prima gegaan. Ook het messenger contact met jullie medewerkers was TOP
Dat horen we graag, Pieter-Paul! Als er vragen zijn in de toekomst, dan zien we je bericht tegemoet! Bedankt voor je review! Groetjes Rick Webcare energiedirect.nl
Ik ben pas drie maanden Klant van jullie dus kan er nog weinig van zeggen
pronleemloos en als er iets is een luisterend oor en daarna probleemoplossend
Dat is fijn om te horen, Jaap! We staan voor je klaar als er vragen zijn! Bedankt voor je review. Groetjes Rick Webcare energiedirect.nl
Overstappen gaat prima, voorwaarde cashback actie van €80,- (pas retour na het verstrijken van het contract) wordt pas duidelijk na het afsluiten. Verbruiker overzicht is 2 maandelijks en niet realtime. Het twee maandelijks overzicht heeft het over de verbruikskosten maar wat niet duidelijk is of hier ook de vaste kosten in verrekend zijn. Ook een totaal bedrag ontbreekt.
Beste Niels, Bedankt voor je review, jammer om te lezen dat je niet geinformeerd bent over de cashback. Deze word na 12 maanden uitgekeerd. Op het overzicht worden de vaste kosten niet meegenomen. Als je wilt weten of het termijnbedrag nog voldoet aan je verbruik, kan je contact opnemen via facebook of twitter of via onze klantenservice. Dan kunnen we een berekening maken om te kijken of deze nog voldoet aan je verbruik. Groetjes Rick Webcare energiedirect.nl
Prima overstap en voor de rest nog niet nodig gehad. Ik hoop alleen dat ik bij de eindafrekening geen tegenvaller krijg.
Hoi Astrid, Bedankt voor je review. Ik adviseer je om een herberekening van het termijnbedrag te vragen om de 3 maanden. Dan sta je niet voor verrassingen op het einde van het jaar. Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice of een bericht sturen via facebook of twitter. Groetjes Rick Webcare energiedirect.nl
De overstap verliep geheel soepel, de persoonlijke pagina op energiedirect is duidelijk en ik krijg natuurlijk van meet af aan gas en elektriciteit. Tot zover dus prima.
Dat is fijn om te horen, Tom. Bedankt voor je review! Groetjes Rick Webcare energiedirect.nl
1) Ik vind de "mijnenergiedirect" website erg mager en qua informatie niet helemaal up to date. 2) Ik zou het prettig vinden om via E-mail op de hoogte te worden gehouden van tariefswijzigingen (ook wanneer het om belastingverhoging gaat.)
Sinds mijn overstap is alles goed gegaan En als er iets is kunnen we het altijd bespreken
Beste Nico, Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan tijdens de overstap. Als er vragen zijn in de toekomst, dan staan we voor je klaar! Bedankt voor de review. Groetjes Rick Webcare energiedirect.nl
kan ondanks mijn slimmemeter mijn verbruik niet zien ook al wordt dat beloofd dat dat 6x per jaar wordt aangeboden.
Beste Ger, Dit is inderdaad vervelend, zo te zien stonden de instellingen niet juist. Je ontvangt vanaf nu om de 2 maanden een verbruik en kosten overzicht. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes Rick Webcare energiedirect.nl
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.