Tot heden geen klachten.
Niet echt tevreden. Volgens de inschatting op verbruik 2016 zou een overstap heel goed zijn. Vond het al heel optimistisch maar dacht niet geschoten is altijd mis. Maandbedrag zou aanzienlijk omlaag gaan. Heb het na een maand weer bijgesteld en zit nu nog hoger dan afgelopen jaar. Teleurstellend dus
Beste Edwin, Dit is inderdaad erg vervelend, ik wil je adviseren om een herberekening aan te vragen om de 3 maanden. Dan weten we zeker of het termijnbedrag past bij je verbruik. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Rick Webcare energiedirect.nl
Prima geregeld
Voorlopig gaat het allemaal goed. Wij zijn pas overgestapt en de rekening zal aan het einde van het jaar komen. Dan zal blijken of onze afspraken nagekomen zijn.
We vonden het heel fijn, dat de overstap zo soepel verliep.
Hoog tijd voor de mogelijkheid om inzicht te hebben in je energieverbruik online of via een app. Erg slecht dat dit er niet is bij energiedirect
Beste Youri, Bedankt voor je review. We zijn op dit moment onze app aan het testen. Als de app live gaat word je hierover ingelicht uiteraard. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Rick Webcare energiedirect.nl
Tot nu toe geen problemen gehad en is alles heerlijk rustig verlopen
Per 1 januari van dit jaar klant bij jullie,en tot op heden geen klachten of bijzonderheden.
Overstap gemakkelijk en voorwaarden duidelijk.
De overstap ging zeer eenvoudig, alles erg duidelijk via de site te bekijken.
Nee helaas niet tevreden. Ik ben telefonisch benaderd om eventueel over te stappen. Op dat moment overvalt me dat. Echter besluit toch om over te stappen, maar doe dat dan een paar dagen later zelf via de site. Blijkt dan achteraf dat de overstapkosten niet vergoed worden. Ik ben toch ook een nieuwe klant, ja en dan niet direct via de telefoonoverval overgestapt. Vind ik niet klantvriendelijk. Grr Marc
Dankjewel voor het plaatsen van deze beoordeling Marc, Ik kan me goed voorstellen dat je niet meteen tijdens 1 telefoongesprek akkoord gaat met een nieuw energiecontract. De opzegvergoeding van je vorige leverancier betalen we niet aan je terug omdat dit helaas niet hoort bij de voorwaarden van het contract dat je daarna zelf via onze site hebt afgesloten. Niet bij alle contracten die je bij ons kunt afsluiten hoort het terugbetalen van de opzegvergoeding. Wel krijg je bij het 1-jarige contract dat je hebt afgesloten een korting van 80 euro Groetjes Renske
Overstap prima verlopen alleen mis ik een soort controle over je verbruik zodat je kunt zien of je nog in de pas loopt met je verbruik/voorschot
Hier werken we heel hard aan Louis, de app hiervoor zal over een paar maanden beschikbaar zijn :) Groetjes Renske
Overstap en service als positief ervaren
Jammer dat ik niet per mnd.kan vlg. hoeveel stroom ik gebruik. Dat kon bij mijn nuon wel.
eenvoudig en simpel geregeld tegen een goede prijs. En binnenkort ook nog tankvoordeel met Tankey!
er zijn tot nu geen storingen o.i.d. geweest, ga zo door!
Prijs-kwaliteit
overstap was zo gepiept en sponsering psv top
overstap was zo gepiept
Er wordt niet verteld, dat je een boete moet betalen als je overstapt en je contract verbreekt bij de vorige leverancier.
Hoi Annemie, Helaas heb je bij ons een contract afgesloten waarbij we de opzegvergoeding van je vorige leverancier niet voor je overnemen. Wel krijg je een korting voor het afsluiten van dit contract van 80 euro. Ik hoop dat dit het leed van de opzegvergoeding een beetje verzacht. Groetjes Renske
Overstappen is prima verlopen. Uitstekend telefonisch contact. Afspraken zijn goed nagekomen. Kortom prima! Ik maakte de overstap ook vanwege sponsorschap PSV.
- Snel geregeld - Goede en snelle reactie op vragen. - Tip/wens : in mijn energie overzicht zou ik graag meer informatie vinden over het verbruikt per periode voor zowel gas als energie. Bijv per dag/dagdeel , weekend enz. Zo is goed een beeld van het verbruik te krijgen.
Ben zeer tevreden. Overstap prima
prima
Wij zijn net overgestapt naar Energie Direct dus er is nog weinig ervaring met de dienstverlening. Tot dusverre verloopt het allemaal naar wens.
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.