
Overstap zonder problemen verlopen
Ja, ik ben blij met Energie Direct. Ik mis alleen een online energie manager waar ik zelf standen kan doorgeven en mijn verbruik met mijn voorschot kan vergelijken. Echt een gemiste kans want jullie moederbedrijf Essent heeft dit wel. Vandaar een 6.5 voor mijn 'totaal oordeel'.
Hoi Martin, Fijn om te lezen dat de overstap goed bevallen is. Op dit moment hebben wij nog geen VerbruiksManager. Wel kunnen wij tussentijds de berekening voor je maken. Daarvoor kun je actuele meterstanden aan ons doorgeven. Op dit moment hebben wij ook een app in ontwikkeling. Wanneer deze beschikbaar komt zal hierin ook een mogelijkheid verwerkt worden om het termijnbedrag te checken. De app komt in de loop van 2017 voor onze klanten beschikbaar. Groetjes, Mariska Webcare energiedirect.nl
Prima tevreden. Wel jammer dat je het verbruik tussentijds niet online kan bekijken, terwijl we wel een slimme meter hebben.
Hoi Hein, Bedankt voor je review! Iedere twee maanden sturen wij een verbruiksterugkoppeling per e-mail. Hieruit kun je het verbruik over twee maanden opmaken. De eerste verbruiksterugkoppeling wordt na 4 maanden toegestuurd. Daarna ontvang je de terugkoppeling om de 2 maanden. Daarnaast kun je ook altijd meterstanden opvragen om meer inzage in je verbruik te krijgen! Groetjes, Mariska
Overstap ging makkelijk. Je wordt goed geholpen en begeleid. Alleen is het telefoon nummer lastig te vinden op de site
Hoi Nick, Bedankt voor je positieve review! Ons telefoonnummer is 0900-3347328. Daarnaast kun je het webformulier op onze website invullen of ons een bericht sturen via Facebook of Twitter! Groetjes, Mariska Webcare energiedirect.nl
Service klantvriendelijk
Alles goed en snel geregeld, prima service.
Ik zou graag een energiemanager willen. Verder kan ik er nog weinig overzeggen. Pas na een jaar weet ik of alles zo is als afgesproken.
Goed idee Harrie. Momenteel zijn we heel druk bezig met de energiedirect.nl app. Binnen een aantal maanden zal deze gerealiseerd zijn. Daarin kun je ook de meterstanden invoeren, dan heb je alles in 1. Groetjes, Tabitha
overstap, ondersteuning bij vragen
ik ben net klant bij u en mijn slimme meter is nu uitgelezen. in mijn overzicht kan ik niet aflezen of ik op schema lig waar ik voor ben ingeschaald.
Omdat energie direct in de prijsvergelijking er gunstig uitkwam, zijn we overgestapt.
Bedankt voor de mooie review Johan. Goed om te vernemen dat je zo bewust je energiekeuze maakt. Groetjes, Tabitha
alles is vlekkeloos verlopen. Erg netjes.
Bedankt voor je goede beoordeling Sophia. Fijn dat de overstap vlekkeloos is verlopen, we zullen goed voor je zorgen. Groetjes, Tabitha
goed
Goed. Verder zijn we nog te kort klant om er echt een goed oordeel over te kunnen geven.
Bedankt Raymond, over een jaar mag je ons natuurlijk weer beoordelen. Dan vernemen we graag hoe je ervaring is. Groetjes, Tabitha
Meer feedback na overstap. Tussen aanvraag en aansluitingsdatum zat 1,5 maand zonder een enkel berichtje. Had even de gedachte dat mijn aansluiting was zoekgeraakt.
Ik ben zeer tevreden over de prijs / kwaliteit verhouding van energiedirect. Ga zo door !
Bedankt voor je review. Fijn dat je zo tevreden bent Wim, we gaan zo door! Groetjes, Tabitha
Wij zijn dik tevreden hoe alles verlopen is
Makkelijk en snel geregeld, goede tarieven en fijn dat de meterstanden automatisch worden gelezen.
Tot op heden alles volgens afspraak.
Dat is een mooi cijfer, dankjewel Charles. Fijn om te vernemen dat we aan de verwachtingen voldoen :) Groetjes, Tabitha
Overstap ging vlekkeloos. Prijs is prima.
Tot nu toe tevreden 😊🖒
Een goed begin is het halve werk :) bedankt voor je review Groetjes, Tabitha
ik ben zeker blij want ik ben overgestapt op een goed moment waardoor ik nu een redelijk goed bedrag betaal voor mijn energie alleen schrok ik wel van het voorschot bedrag dat was veel hoger dan was voorgesteld maar dat was gelukkig heel makkelijk te veranderen ga zo door!!
Bedankt voor je mooie complimenten, Franciscus! Wij zijn blij, omdat jij blij bent. Groet, Mireille
DAAR KAN IK NOG NIET OVER ORDELEN, VOLGENS MIJ KAN JE DAT VERGELIJKEN ,ALS IK EEN JAAR BIJ JULLIE KLANT BEN.
OKE BEDANKT VOOR JE REACTIE LAAT VOLGEND JAAR MAAR WETEN WATJE ER VAN VOND. GROET MIREILLE
elk jaar stap ik over, dit jaar naar energie direct. ging soepel en vlot, overstappen hebben ze goed geregeld.
Hoi Ewoud! Fijn dat de overstap zo soepel is verlopen. Ik stel voor dat je aan het einde van je contract even contact met ons opneemt. Misschien kunnen we je dan een aanbod doen wat je zó aanspreekt, dat overstappen niet nodig is. Groet, Mireille
Overstap heel soepel verlopen. Niets van gemerkt eigenlijk. Top.
Bedankt voor je positieve review, Ruben! Fijn om te horen dat de overstap soepel is verlopen :). Groetjes, Simon
Is nog nauwelijks te beoordelen, ben nog niet zo lang klant. Geen tussentijdse meterstanden, vraag me eigenlijk af of ze echt zo goedkoop zijn, maar houd nu al rekening met bijbetalen.(Los van waarschijnlijk strengere winter dit jaar)
Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat je per november 2016 klant bent bij energiedirect.nl. Hierin wil ik je adviseren om in mei 2017 contact op te nemen met de klantenservice. Wij kunnen dan een herberekening doen op je termijnbedrag, dit met de actuele meterstanden. Hieruit kunnen we dan zien of het termijnbedrag voldoet of eventueel aangepast kan worden. Groetjes, Tabitha
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.