Tot nu toe alles Perfect gegaan!!!
Beste Jack, Fijn om te zien dat alles perfect is gegaan! Bedankt voor je positieve review! Met vriendelijke groet, Simon Webcare energiedirect.nl
Alles ok, tevreden
Goede prijs en duidelijk digitaal overzicht over de service. Overstap ging zonder problemen en snel.
Zo hoort het Hans! Fijn om te lezen dat alles zo soepel is verlopen :) Groetjes Renske
De overstap is netjes verlopen . De prijs en service zijn naar tevredenheid afgehandeld .
Alles prima misschien is erg klantvriendelijk om de klanten zelf moment van afschrijving in de maand te laten bepalen
Beste Helmie, Bedankt voor je review! In eerste instantie bepaalt energiedirect.nl het betaalmoment, dit is onder andere afhankelijk van het moment dat je klant bent geworden. Mocht een andere datum je voorkeur hebben, kun je dat aan ons laten weten door telefonisch contact op te nemen of door een e-mail te sturen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Simon Webcare energiedirect.nl
Is mijn maandbedrag gebaseerd op de aantal cuub gas en het aantal kw stroom dat ik heb doorgegevent kan ik nergens terug vindeni Het maand bedrag.is zoveel minder dat ik me afvraag of ik straks niet veel bij moet betalen.
Beste Willemien, Goed dat je dit navraagt bij ons! Ik zie dat hierbij het verbruik is gehanteerd dat is doorgegeven. Dit is ook nagenoeg gelijk aan het gemiddelde verbruik op het adres. Ik neem morgen contact op om dit te bespreken en om eventueel te kijken of het termijnbedrag nog volstaat. Met vriendelijke groet, Simon Webcare energiedirect.nl
De datum van automatische overschrijving wil ik graag kunnen veranderen en laten afhangen van het moment van het ontvangen van de AOW e.d.
Beste Henk, Bedankt voor de positieve review! De betaaldatum kan zeker aangepast worden. Graag hoor ik van je welke datum je voorkeur heeft. Je kunt deze voorkeur aan ons doorgeven door een e-mail te sturen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Simon Webcare energiedirect.nl
Overstap goed verlopen.
Ik ben zeer tevreden!
ben niet hou niet van jij en jou Heb deze vragen al een ingevuld
Beste klant, Wij hebben voor deze manier van communiceren gekozen om het contact persoonlijker te maken met onze klanten. We begrijpen uiteraard dat niet iedereen dit even fijn vindt. Mocht u contact hebben met onze medewerkers kunt u aangeven dat de manier van communiceren niet wenselijk is en dan zullen wij ons best doen om hier rekening mee te houden. In de automatische e-mails kunnen wij hier helaas geen rekening mee houden. Met vriendelijke groet, Denis Webcare
prijs
Alles naar wens verlopen
Snel en prima geregeld met maandbedrag dat bij afsluiten is genoemd, fijn want bij veel leveranciers is dat anders.
Ben voor dezelfde energie nu € 30 per maand minder kwijt
Prima
alles is tot nog toe soepel verlopen.
Nog gen specifieke ervaringen
Ik mis een zgn. verbruiksmanager waarmee je eenvoudig je verbruik kunt monitoren.
Beste Bibi, Als er een slimme meter aanwezig is ontvang je om de 2 maanden een verbruik en kosten overzicht van ons. Bij een conventionele meter is het op dit moment alleen mogelijk om een herberekening van het termijnbedrag te vragen via onze klantenservice. Dan controleren we of deze nog voldoende is voor je verbruik Wij zijn momenteel bezig met de ontwikkeling van een app. We verwachten dat deze in de tweede helft van dit jaar live gaat. Groet, Rick Webcare energiedirect.nl
Al ruim een jaar klant bij energie direct, heb net weer voor een jaar getekend. Snelle makkelijke overstap, en het verlengingsaanbod was beter dan nieuwe aanbiedingen van anderen. Ook zijn ze bezig met leuke acties, zoals voordeliger tanken. En nadat ik op fb aangaf dat de aangesloten tankstations ver weg liggen en ik ook graag fiets, stuurde de klantenservice een heerlijke reek chocolade als nodige fiets brandstof.
een prima service, probleemloze overstap, goede communicatie en ter zake doende
ben tevreden, van stedin hebben ze meterstanden wezen opnemen !
Op het overstap moment was dit de beste prijsaanbieding met mijn energieverbruik.
Ja
Gebruiksgegeves ipv slimme meter moet beter kunnen. Data verbruik per dag per datum.
Beste Jan, Bij een slimme meter ontvang je om de 2 maanden een verbruik en kosten overzicht. Je hebt daarnaast ook de mogelijkheid om een herberekening van het termijnbedrag te vragen via onze klantenservice. We zijn momenteel ook bezig met een app. Deze word in de tweede helft van 2017 verwacht. Bedankt voor je review. Groet, Rick Webcare energiedirect.nl
overstapproces was gladjes verlopen wat ik wel jammer vond dat we niet op de hoogte gehouden werden van het opzegproces. Hierdoor was er wel enige twijfel of dit goed gegaan was
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.