
ik ben blij met de prijs kwaliteit
Hallo Johan, Wat een mooi cijfer, dankjewel! Wij zijn natuurlijk ook blij met de prijs en kwaliteit verhouding. Wij zullen goed voor je zorgen ;) Met vriendelijke groet, Tabitha energiedirect.nl
Sneller en accurate overstap. Volle ondersteuning tijdens de acties.
Beste Frank, Bedankt voor je review! Super om te lezen dat de overstap goed is verlopen. Mocht je ooit nog vragen hebben, dan staan wij uiteraard voor je klaar! Met vriendelijke groet, Ron energiedirect.nl
Overstap eenvoudig, helder prijzen
Beste Erik, Ik vind het fijn om te zien dat de overstap naar tevredenheid is verlopen. Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Simon Webcare energiedirect.nl
NVT
Beste Mohamed, Hartelijk dank dat je tijd hebt genomen om je tevredenheid aan te duiden. Het is weliswaar ons taak om een soortgelijk tevredenheid te realiseren bij als onze klanten. Als iemand echter de tijd neemt om dit publiekelijk te uiten, stellen wij dit zeer op prijs. Als er iets is, neem gerust contact met ons op. Want, zoals aangegeven, het is ons taak om je tevreden te maken en te houden. Met vriendelijke groet, Hess Webcare energiedirect.nl
Overstap verliep vlot. Na vergelijking met andere aanbieders was energiedirect toen de beste keus.
Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat de overstap vlot verlopen is! Mochten er ooit vragen zijn, staan we uiteraard voor je klaar ;) Met vriendelijke groet, Ron energiedirect.nl
Alles perfect verlopen
Bedankt voor je review, Ruud. Fijn om te lezen dat alles perfect verlopen is! Met vriendelijke groet, Ron energiedirect.nl
Sinds kort bij jullie tot nu toe weinig te vertellen Nu wachten ook het uitlezen van de slimme meter De eerste keer dus dat ook afwachten . We zijn benieuwt.
Beste Janus, Welkom bij energiedirect.nl! Bedankt voor je review! Je hebt inderdaad een nieuwe slimme meter. Met een slimme meter ontvang je van ons om de 2 maanden een verbruiksoverzicht. Mocht je hier vragen over hebben, dan staan we voor je klaar! Met vriendelijke groet, Chiara energiedirect.nl
Overstap verliep soepel, tarieven zijn prima en de service is uitstekend.
Hoi Stephan, Fijn om te lezen dat je klant bent geworden en dat het je bevalt. Ik wil je bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Welkom bij energiedirect.nl!. Groetjes Denis Webcare energiedirect.nl
ik had van jullie van anderen gehoord. en ben zo bij julie terecht gekomen. gewoon niet te veel poespas en stroom voor een redelijke prijs.
Welkom bij energiedirect.nl Bas! Bedankt voor het delen van je ervaring. En wat je zegt is ook precies onze bedoeling: 'niet te veel poespas en stroom (en gas) voor een redelijke prijs' Groetjes, Will Webcare energiedirect.nl
Maak pas 3 maanden gebruik van energie direct dus moeilijk te zeggen. Tot op heden geen problemen gehad, dus ook niet echt te maken gehad met service. Daarbij was er ook geen sprake van een overstap maar van een nieuwe klant. Aanmelden verliep soepel.
Hoi Anke, Ik vind het fijn om te lezen dat de aanmelding soepel is verlopen. Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Simon Webcare energiedirect.nl
ja
Niet goed geholpen nadat ik er achter kwam dat ik onjuist was geinformeerd nadat ik erachter kwam wat voor soort contract ik overnam van de vorige bewoonster van mijn appartement. Geprobeerd om het te ontbinden maar ik was 1 dag buiten de ontbindings termijn dus was onmogelijk ondanks mijn uitleg. Meerdere keren contact gehad over een offerte die ik zou krijgen om dan maar eventueel af te kopen. Nog steeds geen offerte gekregen. Heb dit onlangs bij het juridische loket neergelegd
Dankjewel voor het plaatsen van je beoordeling Marielle. Zojuist heb ik geprobeerd te bereiken op het telefoonnummer in onze administratie, ik kreeg je voicemail. Ik wil graag met je bespreken wat er precies is gebeurd met de aanmelding en wat hier niet goed aan is gegaan. Het is namelijk niet mogelijk om het contract van een andere persoon over te nemen. Zou je in een email naar [email protected] willen aangeven wanneer we je hier het beste over kunnen bereiken om dit te bespreken? Groet, Renske
Totaal geweldig
Geweldige review Theo!
Dit is de eerste keer dat ik energie mest regelen. Ik heb me online gelezen op de website en dat klonk allemaal goed. Ik ben nog steeds tevreden!
Fijn om te lezen dat de eerste ervaring meteen goed is bevallen! We gaan goed voor je zorgen als klant. Welkom! Groetjes Renske
Tot nu toe heel tevreden. Duidelijke site.
Goed om te horen Yvonne dankjewel voor deze mooie review! Groetjes Renske
Onlangs heb ik het ouderlijke nest verlaten en ben ik zelfstandig gaan wonen, Energiedirect viel op door hun prijs-kwaliteit verhouding, tot nu toe nooit problemen gehad!
Fijn dat je meteen als allereerste energieleverancier voor ons hebt gekozen Stefanie! We gaan goed voor je zorgen, net zoals je ouders altijd hebben gedaan ;) Groetjes Renske
Een negatieve ervaring met Energie Direct. In december 2016 heeft energie direct mij een aanbieding gedaan, maar deze aanbieding heb ik binnen 14 dagen geannuleerd. In mei 2017 gaan ze zomaar €100,00 van mijn rekening afboeken. Uiteraard heb ik dit terug laten boeken. Wel heb ik gebeld met energie direct met de vraag waarom ze zoiets doen??? Ze zouden dit voor me uitzoeken en hierover terug bellen. Maar u raadt het al, het bleef stil........ geen antwoord op mijn vraag. Maar nu......... boeken ze weer zomaar bedragen af. Eerst 25 euro, daarna 50 euro. En ik ben geen klant bij energie direct. Na overleg met ING heb ik Energie Direct laten blokkeren. Wat een gedoe allemaal, daar zit toch niemand op te wachten???? Omdat Energie Direct me niet terug heeft gebeld en nu weer gewoon bedragen heeft laten afschrijven, ga ik niet meer met hen bellen maar plaats ik dit op Facebook. Moraal van dit verhaal: bedenk je eerst maar twee keer voor je een offerte van Energie Direct aanvraagt.
Beste Anneke, Als ik je bericht lees begrijp ik heel goed dat je een negatieve ervaring hebt. We hebben je berichten op Facebook ontvangen en daarin aangegeven dat het hierbij om een aanmelding gaat waarbij iemand anders jouw rekeningnummer heeft gebruikt. Of dit bewust of onbewust is gedaan proberen we nu te achterhalen. Ik wil je in ieder geval nog mijn excuses aanbieden voor de ontstane situatie en de tijd en moeite die je hieraan kwijt bent geweest. Met vriendelijke groet, Simon Webcare
Overstappen geen probleem. Klantenservice: Klant maar geen service Betrouwbaarheid; klantenservice te variabel zonder service dus daarop kan je niet vertrouwen.
Beste klant, Ik zie dat je inmiddels mijn collega hebt gesproken en dat we het probleem zo snel mogelijk voor je gaan oplossen. Mocht je nog vragen hebben of kunnen we je ergens mee helpen dan ontvangen we graag een e-mail op [email protected]. Met vriendelijke groet, Denis Webcare
tot op heden tevreden met mijn overstap nog geen problemen gehad
Beste klant, Welkom bij energiedirect.nl en fijn dat je de moeite hebt genomen om je feedback te geven. Met vriendelijke groet, Denis Webcare
Aanpassen maand bedrag ivm overstap moment
Beste klant, Bedankt voor je review. Mochten we je ergens mee kunnen helpen dan ontvangen we graag een e-mail op [email protected]. Met vriendelijke groet, Denis Webcare
Ok
Tot nu toe alles Perfect gegaan!!!
Beste Jack, Fijn om te zien dat alles perfect is gegaan! Bedankt voor je positieve review! Met vriendelijke groet, Simon Webcare energiedirect.nl
Alles ok, tevreden
Goede prijs en duidelijk digitaal overzicht over de service. Overstap ging zonder problemen en snel.
Zo hoort het Hans! Fijn om te lezen dat alles zo soepel is verlopen :) Groetjes Renske
De overstap is netjes verlopen . De prijs en service zijn naar tevredenheid afgehandeld .
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.