
Overstap ging soepel en tot zover gaat het prima.
Kijk, dat zien we graag, Tsjeard! We gaan ons best doen je zo tevreden te houden. Bedankt voor je recensie! Groetjes, Job Webcare energiedirect.nl
slimme meter is leuk, maar zie liever of ik op het goed ingeschatte bedrag zit dan een gemiddelijk gebruik. in het begin doe je een schatting om een maandbedrag te maken, zit ik dan goed ja of nee
Goed dat je je dit afvraagt, Frank. Logisch ook dat je wilt weten of je wel goed zit met je maandbedrag in zo'n situatie. Heb je de Vooruitkijker bij ons op de site al eens geprobeerd? Die geeft een advies op je maandbedrag op basis van de meterstanden uit je slimme meter! Mocht je hier vragen over hebben kun je altijd contact met ons opnemen via facebook of anders een mailtje sturen naar [email protected]. We kijken dan graag met je mee. Groetjes, Job Webcare energiedirect.nl
Eenvoudige overstap en duidelijke informatie verstrekking.
Dat zijn nu ook precies de standpunten waar wij voor staan, Willem :) Bedankt voor je mooie beoordeling! Groetjes, Tessa Webcare energiedirect.nl
tot nu toe tevreden met overstap
Goed om te lezen dat alles naar alle tevredenheid verloopt, Gijs! :) Groetjes, Tessa Webcare energiedirect.nl
Ik zou het nog niet weten , omdat ik pas kort op dit adses woon..
Bedankt voor je beoordeling, Harrie. We gaan ons best voor je doen de samenwerking prettig te laten verlopen. Groetjes, Job Webcare energiedirect.nl
Laat niet dezelfde mevrouw (Schakenraad) een brief sturen namens Essent waarin zij zegt dat het haar spijt dat je Essent verlaat (en..ja, dat levert een boete op van 250 euro) en de hoop uitspreekt dat je er nog een keer zult terugkeren, om vervolgens een brief te sturen namens Energiedirect, waarin ik enthousiast welkom wordt geheten. Dat voelt niet lekker!
Beste Ben, Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend is. Energiedirect.nl is een dochteronderneming van essent. Susan Schakenraad is directeur klantenservice voor beide merken. Vandaar dat in je in dit geval onder beide e-mails dezelfde naam ziet staan. Echter blijven we wel 2 aparte leveranciers met ons eigen normen en waarden. Je hoeft je dus nergens geen zorgen om te maken. Mocht je toch nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Sharon Webcare energiedirect.nl
Julie zijn mijn eerste eigen energie leverancier dus ik heb niet zoveel vergelijkingsmateriaal. Mijn keuze is voornamelijk gebaseerd op prijs verder heb ik eigenlijk niks met jullie service etc. te maken gehad
We zijn blij dat we je eerste zijn, Nina! In ieder geval fijn om te lezen dat onze prijzen je hebben doen besluiten klant te worden. Bedankt voor je beoordeling! Groetjes, Job Webcare energiedirect.nl
?
Beste Rien, Wat jammer dat je ontevreden bent. Als je je postcode en huisnummer toestuurt samen met je bericht naar [email protected] dan hoor ik graag wat er aan de hand is en hoe ik je hiermee kan helpen. Met vriendelijke groet, Sharon Webcare energiedirect.nl
Tot nu toe geen enkele klacht. Overstap is soepel verlopen.
Goed om te horen dat de overstap soepel is verlopen, Gerry. Bedankt voor je mooie beoordeling! Hier doen we het voor! Groetjes, Job Webcare energiedirect.nl
alles perfect geregeld
Kijk, dat horen we graag! Bedankt voor je beoordeling, Louis! Groetjes, Job Webcare energiedirect.nl
Nee
Ja ben erg tevreden
Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Abderrahim! We gaan ons best doen dat zo te houden. Bedankt voor je mooie beoordeling. Groetjes, Job Webcare energiedirect.nl
Ik merk eigenlijk niet heel veel van de energie maatschappij 'energiedirect'. Dit is voor mij een positief geluid! Door geen onnodige berichten, reclame of problemen kan ik zorgeloos energie en gas gebruiken in mijn huis, terwijl alles voor mij wordt geregeld.
Welkom bij energiedirect.nl Rasim! Dat je niet veel merkt is een goed teken :). Bedankt voor je review! Groetjes, Will Webcare energiedirect.nl
Het aanmelden ging vrij gemakkelijk. Ik kreeg de optie om ook met terugwerkende kracht mijn aanmelding te doen. Gezien het om mijn eerste eigen woning ging, heb ik door de stress namelijk verzuimd dit meteen te doen (ik heb dit ongeveer 4 dagen na het tekenen contract gedaan). Ik zag nog factuurbedrag staan toen ik inlogde en gaf aan hier graag iemand over te spreken. De volgende dag werd ik gebeld en heb ik nogmaals de complimenten gegeven voor deze mogelijkheid. Tot mijn grote verbazing kreeg ik de week erna een brief van mijn netwerkbeheerder dat ik afgesloten werd op elektra en gas, omdat ik geen energieleverancier had. Op dit moment besefte ik dat het contract niet met terugwerkende kracht, maar pas de volgende maand is ingegaan. Na een hoop telefoontjes heb ik het gelukkig nog op tijd kunnen rechtzetten. Ik vond het vervelend dat de datum die ik had aangegeven niet gehandhaafd werd, en de medewerker aan de telefoon ook geen seintje gaf dat dit niet was gelukt. Tevens zijn er geen excuses aangeboden voor het ongemak, en is er ook geen tegemoetkoming gekomen voor de stress die ik op dat moment ondervonden heb. Buiten de startproblemen ben ik tot nu toe wel tevreden over Energiedirect.
Ik ben super blij met je feedback Lea. Hier kunnen we echt van leren om duidelijk te zijn wanneer een contract van start gaat. Dan hadden we hier tijdig op in kunnen grijpen en jouw stress weg kunnen nemen. Ik kan me namelijk goed voorstellen dat het spannend is om energie aan te vragen voor je nieuwe woning. Excuses voor het al ongemak dat je hebt ervaren! Ik wil je natuurlijk graag als tevreden klant behouden dus schroom niet om contact met ons op te nemen als je ergens hulp bij nodig hebt. En nogmaals welkom bij energiedirect.nl Groetjes, Najia Webcare energiedirect.nl
Tot nu toe tevreden. Maar wat kun je erover oordelen na 3 maanden.
Mooi dat je tot nu toe tevreden bent, Joost. We gaan ons best doen dat zo te houden!
Zelf ben ik erg tevreden over hetgeen wat ze aanbieden. Dit heeft mij doen besluiten om over te stappen naar Energie Direct.
Bedankt voor de aardige woorden, Egbert. We gaan ons best voor je doen! Groetjes, Job Energiedirect.nl Webcare
Afhandeling klacht door Shairoen Ashikali en haar collega. Zeer tevreden over de wijze waarop mijn klacht werd bekeken serieus werd genomen en afgehandeld. Dikke 10 !!!!!!
Kijk, dat zien we graag! Bedankt voor het mooie compliment, ik heb het doorgespeeld naar Shairoen. Mochten we nog iets voor je kunnen doen in het vervolg, dan horen we het graag. Groetjes, Job Energiedirect.nl Webcare
Overstap verliep soepel. Heb er niks van gemerkt !
Hoi Caroline, Bedankt voor deze aardige woorden. Neem gerust contact met ons op als je vragen hebt. Groet, Hess Webcare Energiedirect.nl
Ben overgestapt vanwege prijs. De inzage in verbruik en kosten is helaas onvoldoende en onduidelijk.
Wij zijn erg tevreden met de overstap naar energie direct. Ik kan geen minpunt noemen; alles is en loopt naar wens.
Op al deze punten scoren jullie een dikke tien
-
Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: (Denk bijv. aan je overstap, prijs-kwaliteit, service, etc.) *
te duur! ga weer overstappen.
Tot nu toe ben ik blij met Energiedirect. Ik ben net klant, dus kan verder niets vertellen.
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.