Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Overstap ging soepel en tot zover gaat het prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

slimme meter is leuk, maar zie liever of ik op het goed ingeschatte bedrag zit dan een gemiddelijk gebruik. in het begin doe je een schatting om een maandbedrag te maken, zit ik dan goed ja of nee

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Eenvoudige overstap en duidelijke informatie verstrekking.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

tot nu toe tevreden met overstap

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik zou het nog niet weten , omdat ik pas kort op dit adses woon..

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Laat niet dezelfde mevrouw (Schakenraad) een brief sturen namens Essent waarin zij zegt dat het haar spijt dat je Essent verlaat (en..ja, dat levert een boete op van 250 euro) en de hoop uitspreekt dat je er nog een keer zult terugkeren, om vervolgens een brief te sturen namens Energiedirect, waarin ik enthousiast welkom wordt geheten. Dat voelt niet lekker!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Julie zijn mijn eerste eigen energie leverancier dus ik heb niet zoveel vergelijkingsmateriaal. Mijn keuze is voornamelijk gebaseerd op prijs verder heb ik eigenlijk niks met jullie service etc. te maken gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
5

2 sterren: slechter dan verwacht

?

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Tot nu toe geen enkele klacht. Overstap is soepel verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

alles perfect geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nee

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ja ben erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik merk eigenlijk niet heel veel van de energie maatschappij 'energiedirect'. Dit is voor mij een positief geluid! Door geen onnodige berichten, reclame of problemen kan ik zorgeloos energie en gas gebruiken in mijn huis, terwijl alles voor mij wordt geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het aanmelden ging vrij gemakkelijk. Ik kreeg de optie om ook met terugwerkende kracht mijn aanmelding te doen. Gezien het om mijn eerste eigen woning ging, heb ik door de stress namelijk verzuimd dit meteen te doen (ik heb dit ongeveer 4 dagen na het tekenen contract gedaan). Ik zag nog factuurbedrag staan toen ik inlogde en gaf aan hier graag iemand over te spreken. De volgende dag werd ik gebeld en heb ik nogmaals de complimenten gegeven voor deze mogelijkheid. Tot mijn grote verbazing kreeg ik de week erna een brief van mijn netwerkbeheerder dat ik afgesloten werd op elektra en gas, omdat ik geen energieleverancier had. Op dit moment besefte ik dat het contract niet met terugwerkende kracht, maar pas de volgende maand is ingegaan. Na een hoop telefoontjes heb ik het gelukkig nog op tijd kunnen rechtzetten. Ik vond het vervelend dat de datum die ik had aangegeven niet gehandhaafd werd, en de medewerker aan de telefoon ook geen seintje gaf dat dit niet was gelukt. Tevens zijn er geen excuses aangeboden voor het ongemak, en is er ook geen tegemoetkoming gekomen voor de stress die ik op dat moment ondervonden heb. Buiten de startproblemen ben ik tot nu toe wel tevreden over Energiedirect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Tot nu toe tevreden. Maar wat kun je erover oordelen na 3 maanden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zelf ben ik erg tevreden over hetgeen wat ze aanbieden. Dit heeft mij doen besluiten om over te stappen naar Energie Direct.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Afhandeling klacht door Shairoen Ashikali en haar collega. Zeer tevreden over de wijze waarop mijn klacht werd bekeken serieus werd genomen en afgehandeld. Dikke 10 !!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Overstap verliep soepel. Heb er niks van gemerkt !

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ben overgestapt vanwege prijs. De inzage in verbruik en kosten is helaas onvoldoende en onduidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn erg tevreden met de overstap naar energie direct. Ik kan geen minpunt noemen; alles is en loopt naar wens.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Op al deze punten scoren jullie een dikke tien

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: (Denk bijv. aan je overstap, prijs-kwaliteit, service, etc.) *

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

te duur! ga weer overstappen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Tot nu toe ben ik blij met Energiedirect. Ik ben net klant, dus kan verder niets vertellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Willemsplein 4

5211AK 's-hertogenbosch

[email protected]

Over Energiedirect.nl

Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.

Over Energiedirect

Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.