Goede service en klantgerichtheid
Hoi Hans, Wat ontzettend fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en klantgerichtheid! Daar doen we het voor 😊 Bedankt voor je mooie cijfer! Groetjes Souhila Webcare
Tevreden
flauw dat ik voor een nieuw contract als trouwe klant minder korting krijg
Hoi Peter, Dankjewel voor je eerlijke feedback! Daar kunnen we zeker iets mee 😊 Ik begrijp dat het flauw kan voelen dat je als bestaande klant minder korting krijgt dan een nieuwe klant. Voor een groot bedrijf als Energiedirect is het belangrijk om nieuwe klanten te blijven aantrekken, uiteindelijk zal dit ook in het voordeel werken voor onze bestaande klanten. Maar dat betekent zeker niet dat we onze bestaande klanten minder waarderen. Doe je al mee aan ons loyaliteitsprogramma Goedzitters? Daarmee kun je met een kleine actie een bonus verdienen. Zo niet, dan meld je je makkelijk aan via Mijn energiedirect of de Regelneef app. Bedankt voor je mooie cijfer! Groetjes Souhila Webcare
Makkelijke app en goede tarieven en op tijd berichten.
Fijn dat het bevalt Tom! We doen ons best om onze klanten het zo gemakkelijk te maken via de app. Groetjes, Denis Webcare
Makkelijk zelf te regelen op de app! Geen gedoe met verkopers door de telefoon Altijd correct!
Precies dat John, jij snapt het! Dank je wel voor je mooie review. Groetjes, Denis Webcare
Duidelijkheid met geen poespas.
Bedankt voor je positieve review Bart! Groetjes, Denis Webcare
Bij energiedirect voel ik me op mijn gemak en veilig.
Hoi Mirjam, Bedankt voor het hoge cijfer en we vinden het super leuk om te lezen dat jij je op je gemak voelt als klant van ons. Dank je wel daarvoor. Groetjes, Denis Webcare
Elke maand een overzicht van het vebruik op de laptop ook zodat je het verschil van andere gebruikers kan bekijken
Hoi Wim, Dankjewel voor het mooie cijfer en je review! Groetjes, Eleonora
snel makkelijk en redelijk goedkoop
Hi Jurian, Wat fijn om te horen! Dankjewel voor je review. Groetjes, Eleonora | Webcare
Telefonies
Dankjewel voor je review Yuri! Groetjes, Eleonora
Zeer tevreden
Dankjewel voor je review en het mooie cijfer! Groetjes, Eleonora | Webcare
In oktober hebben wij een verzoek tot overstap naar Energiedirect gedaan, echter hebben wij vanuit Energiedirect nooit iets vernomen en zijn wij dus klant geworden bij een andere bedrijf. Opeens is er geld van onze rekening afgeschreven, dus we hebben geprobeerd telefonisch contact met Energiedirect te krijgen... dat is echt hopeloos. De robot aan de telefoon verwijst elke keer naar de website voor "veel gestelde vragen". Vervolgens hebben de chat geprobeerd en het probleem uitgelegd (nooit correspondentie ontvangen, geen contract gezien en dus ook geen mogelijkheid gehad op de bedenktermijn). De klantenservice verlegt het probleem dan bij ons. Ze geeft aan inderdaad te zien dat de correspondentie per mail niet aangekomen is en dat ze daarna ons per post hebben benaderd. Op ons antwoord dat die post ons nooit bereikt heeft krijgen we de reactie dat ze het verstuurd heeft en zij niet hoeven te bewijzen dat dit ook echt via de reguliere post door ons is ontvangen. Conclusie: de rekening moet je gewoon betalen, terwijl je geen klant was (want we zaten al bij een ander...). Echt belachelijk. Vervolgens word de chat ook binnen 3 minuten gesloten zodat je geen reactie meer kan geven. Als je dan toch een reactie geeft dat dit wettelijk niet zo kan, dan krijg je geen reactie meer... Wij zien de incasso wel tegemoet (dan lukt het vast opeens wel om écht de post aan te laten komen...). **********.
Hi Nathalie, Bedankt voor je bericht en onze excuses voor de verwarring en frustratie die je hebt ervaren. Dit is natuurlijk niet de service die je van ons mag verwachten. We begrijpen dat je overstapverzoek in oktober niet goed is opgepakt en dat je geen communicatie van ons hebt ontvangen. Als het klopt dat we je na de e-mail nog per post hebben benaderd, maar dat deze je niet heeft bereikt, spijt het ons dat je hierdoor geen gebruik hebt kunnen maken van je bedenktermijn. Neem contact met ons op via [email protected], zodat we dit samen kunnen oplossen. Groetjes, Eleonora | Webcare
De goedzitter bonus die je 2x per jaar kunt verdienen is een leuk extraatje. Binnenkort mijn abonnement verlengen als zij mij een scherpe deal kunnen aanbieden.
Dag Wout, Bedankt voor je geweldige beoordeling, we zijn er ontzettend blij mee! Groetjes, Eleonora | Webcare
fijn
Dankjewel voor je review Wilco! Groetjes, Eleonora | Webcare
De goedkoopste energie leverancier
Hai Bertie, Hartelijk dank voor je positieve review, dit betekent veel voor ons! Groetjes, Eleonora | Webcare
Alles zeer duidelijk!
Hai Jan, Dankjewel voor het geweldige cijfer, je feedback wordt zeer gewaardeerd! Groetjes, Eleonora | Webcare
al jarenlang trouw aan energie direct. Hopelijk blijft dat zo.
Als het aan ons ligt Willy veranderd er niets en kunnen we de komende jaren ook door ;) Bedankt voor je review! Groetjes, Denis Webcare
Prima.
Dankjewel voor je review Jac! Dit waarderen we enorm!
Top
Fijn om te horen Jeroen! Dankjewel voor je review!
Op tijd de nieuwe voorwaarden gestuurd kan rustig oer denken
Dat lijkt me inderdaad ook fijner Jan! Dankjewel voor je review. Groetjes, Nora | Webcare
Onterechte opzegging van andere maatschappij is wegens verhuizing gelukkig terug gedraaid door Claudia, TOP!
Wat fijn om te horen dat je naar tevredenheid bent geholpen! Groetjes, Nora | Webcare
nooit geen problemen gehad
Goed om te horen Gerhard, dat houden we natuurlijk ook zo. Bedankt voor je positieve review. Groetjes, Denis Webcare
Goede prijs duidelijke website geen gezeur dus rust.
Dank je wel voor de 10! 🙌 Wij streven naar nul poespas, nul gedoe en 100% rust… behalve in onze feestkamer waar we nu een klein vreugdedansje doen. 💃🕺 Energieke groet, Webcare Energiedirect
Klantvriendelijk, heldere uitleg, duidelijke website, betrouwbaar. Dit maakt dat ik mijn contract wederom verleng. Daarnaast gunstig in de prijs.
Goedemorgen Mieke, Dank voor je mooie review en feedback, dat is erg waardevol voor ons. Fijn om te lezen dat alles zo goed bevalt. Mocht je in de toekomst vragen hebben aan ons, dan vernemen wij dit graag van je. Maak er een mooie week van! Een energieke groet, Jo
Ik heb een eindrekening ontvangen met een veels te hoog gasverbruik. Dit komt doordat de netbeheerder een foute meterstand er tussen heeft gezet. Ik heb bewijs met foto's dat die meterstand niet klopt, dit heb ik naar de klantenservice gestuurd. Ik zal de reactie voor de grap eens hieronder zetten: Wij begrijpen zeker dat een onverwacht factuur van € 1.446,80 nooit gelegen komt. De verwarring met de meterstand van de netbeheerder kan ik ook zeker begrijpen. Ondanks dit hebben wij de eindafrekening met de juiste standen berekend, namelijk met de zelfde standen die je hebt benoemd in de mail naar ons. Voor gas: Beginstand: 1654 m³ Eindstand: 1745 m³ Verbruik: 1.363 m³ Kosten: € 1.881,95 Het is toch duidelijk dat het verbruik niet klopt? Ze komen uit op 1363 m³, terwijl dit 91 m³ hoort te zijn. Ik vraag mij sterk af of hier uberhaupt mensen naar hebben gekeken. Ik heb deze reactie niet aangepast, dit is exact de mail die ik heb gekregen. Na de vijf verschillende livechats (die af en toe terwijl het gesprek werden afgesloten waardoor ik weer opnieuw moest beginnen) plus email die ik hierover heb gestuurd heb ik nu een klacht lopen, maar ik verwacht eigenlijk dat ik binnenkort naar de geschillencommissie moet stappen om iets van een oplossing te krijgen. Blijf zo ver mogelijk weg van dit bedrijf.
Hoi Thom, We begrijpen dat het ontzettend vervelend is als de uitleg niet voldoende is of als je niet begrepen wordt, onze excuses hiervoor. Inhoudelijk kan ik je vraag niet beantwoorden omdat ik je gegevens niet heb maar we willen er natuurlijk naar kijken. Neem hiervoor contact op met [email protected] of via de chat. Je kunt ook voorstellen om telefonisch contact te hebben en dan nemen we graag contact met je op. Groetjes, Energiedirect | Webcare
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.