prima
Alles prima en goed geregeld
heb een goede ervaring met energiedirect
Gewoon goed daarom voor de drie jaren optie gekozen.
De goede voorlichting, perfect
Fijn om te horen dat je vooraf zo goed bent ingelicht. Van harte welkom bij Energiedirect! Groet, Dial Webcare Energiedirect
ik heb een zeer goede ervaring met het energiedirect, en het overzicht vind ik zeer duidelijk.
Hoi Jan, Ontzettend bedankt voor je mooie reactie. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Groetjes Mariska. Webcare Energiedirect.
Telefonisch benaderd als oude klant “en wij kunnen het goedkoper dan uw huidige”. Dus niet, alleen een stroom contract en gas hadden ze maar eens niet meegenomen. Erger nog, klantenservice was niet meer bereikbaar, alleen voor nieuwe contracten. Succes met de chatbot! Gelukkig nu weg kunnen gaan en een andere kunnen nemen. Maar wat een firma, niemand die je te woord kan staan en de opnames van het contract ineens ook niet meer vindbaar zijn.
Jammer om te horen! We hebben geen telefonische klantenservice omdat we een digitale leverancier zijn. Ondanks dit kunnen we prima per e-mail of chat je verder helpen met alle vragen! Mocht je nog hierover in gesprek willen dan kan je ons altijd een e-mail sturen naar [email protected]. Groet, Webcare Energiedirect
Duidelijke begeleiding op de site
Dankjewel voor je prachtige review! 💚
Ik heb 824 M3 gas gebruikt en moet er 835 M3. Al jaren klant bij energie direct en dit is de zoveelste keer dat mijn afrekening niet klopt. Het nieuwe excuses is calorische correctiewaarde. Ik heb der nooit van gehoord maar LETOP ze verzinnen altijd wat nieuws om je geld af te zetten. Als je om een toelichting vraagt van de berekening word je doorverwezen naar de netbeheerder. Beste klantenservice ik heb geen contract met de netbeheerder maar met Energie Direct, wel geld vangen maar geen uitleg geven over de extra kosten? Zodra mijn contract is afgelopen kom ik ook niet meer terug.
Goedemorgen, dankjewel voor je review! Ik begrijp dat je graag meer uitleg wilt ontvangen over de calorische waarde van het gas. Gasmeters meten hoeveel gas je verbruikt. Maar je gasmeter meet iets anders bij verschillende omstandigheden. Dit corrigeren we op je energierekening. Zo betaal je echt alleen voor de energie die je krijgt. Wel zo eerlijk. We houden rekening met 3 correctiefactoren: temperatuur, calorische waarde en hoogteligging. Op onze site vind je hier alle uitleg over en wordt uitgelegd wat het precies is. Via deze link staat de uitleg: https://www.energiedirect.nl/klantenservice/facturen-en-betalen/correctiefactor-gas Ik ga er vanuit je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Groetjes, Webcare Energiedirect 💚
Mijn standen opname komen overeen met het u opgegeven standen. Uitleg met medewerker(sters) altijd duidelijk en helder. Tijdig suggesties om zuiniger te zijn met energie en dus met kosten verbruikt, Top!
Hoi Ben, Wat geweldig om te horen dat jouw standenopname overeenkomt met wat je hebt doorgegeven en dat je altijd heldere uitleg krijgt van de medewerkers! 😀 Het is fantastisch dat ze je ook suggesties geven om zuiniger met energie om te gaan en kosten te besparen. Dat klinkt als een topervaring! Mocht je nog meer tips willen ontvangen of vragen hebben, sta ik voor je klaar! Heel erg bedankt voor je mooie review. Fijne dag verder Ben. Groetjes Mariska. Webcare Energiedirect.
Ben 2 jaar geleden overgestapt naar energie direct ....daar waren problemen mee...maar uiteindelijk hebben ze me goed geholpen via de chat.
Goedemorgen Marga! Ah, dat klinkt als een hobbelige start, maar wel met een happy end! 😅👍 Fijn dat het uiteindelijk goed is opgelost via de chat 💬💪. Zo zie je maar: soms moet je even door de wolken voor je de zon ziet ☀️😉 Groetjes, Dinanda Webcare Energiedirect
Het contract is heel duidelijk , daarom blijf ik bij Energiedirect.
Goedemorgen Rob! Dat maakt ons blij! 😄 Een duidelijk contract = geen gedoe 💡 Fijn dat je ons trouw blijft! Groetjes, Dinanda Webcare Energiedirect
Alles heel duidelijk
Hi Herman, Wat fijn om te lezen dat alles duidelijk is voor je! Dankjewel voor je review. Groetjes, Nora 🌼
Ik wist dat mijn contract eind 2025 zou aflopen. Dankzij de mail die ik van Energiedirect heb ontvangen er weer aan herinnert. Meteen maar gekozen voor een contract voor 3 jaar. Het makkelijk en snel geregeld.
Dag, Oh wat fijn om te lezen dat je weer voor ons hebt gekozen! Wat fijn dat de reminder heeft geholpen met op tijd verlengen. Dankjewel voor je mooie review! Groetjes, Nora 🌼
zeer tevreden
Hi Joop, Dank voor je review en fijn om te horen dat onze tarieven bevallen! We doen iedere dag ons uiterste best om onze klanten te voorzien van acceptabele en scherpe tarieven. Fijn dat je dit waardeert. Met energieke groet, Jo
super
Hi Tjeerd, Dank voor deze mooie beoordeling, dat wordt door ons enorm gewaardeerd! Maak er een mooie woensdag van :) Met energieke groet, Jo
helemaal goed.. dank jullie wel.. met lieve groet Johan
Heel fijn om te lezen Johan, dank je wel voor je review! Groet, Denis Webcare Energiedirect
Al vele jaren bij energie direct en nog steeds tevreden, vandaar dat ik voor verlenging ga.
Hoi Gerda, We vinden het altijd super om te lezen dat trouwe klanten nogmaals voor ons kiezen. Dank je wel voor het vertrouwen en je positieve review. Groetjes, Denis Webcare Energiedirect
duidelijk
Bedankt voor je review Frits, fijn dat alles duidelijk is. Groet, Denis Webcare Energiedirect
Zie Boven staande beoordeling
Hoi Ger, Als een online leverancier communiceren we per e-mail en goed om te lezen dat alles duidelijk is. Groet, Denis Webcare Energiedirect
Duidelijk en eenvoudig te lezen
Bedankt voor je review! We maken onze website zo overzichtelijk mogelijk, naast de website hebben we ook een app dat je kunt gebruiken. Groet, Denis Webcare Energiedirect
Alles goed geregeld
Bedankt voor je review Yvonne! Fijn dat het je bevalt. Groet, Denis Webcare Energiedirect
snel en overzichtelijk
Goed om te horen! Dat horen we graag. Het moet natuurlijk zo eenvoudig mogelijk en overzichtelijk zijn. Groet, Dial Webcare Energiedirect
tevreden met deze leverancier, terugleverkosten zonnepanelen is het enige minpunt
Hartelijk bedankt voor je review! Wat fijn dat je onlangs de terugleverkosten verde wel tevreden bent met Energiedirect als energieleverancier. Groetjes, Mandy Webcare Energiedirect
Was zo geregeld
Daar houden we van lekker vlot zaken regelen. Hartelijk bedankt voor het achterlaten van een review. Groetjes, Mandy Webcare Energiedirect
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.