Filters

10

Positief

Klantvriendelijk, heldere uitleg, duidelijke website, betrouwbaar. Dit maakt dat ik mijn contract wederom verleng. Daarnaast gunstig in de prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
1

Incapabel bedrijf die hun eigen fouten niet kan inzien

Ik heb een eindrekening ontvangen met een veels te hoog gasverbruik. Dit komt doordat de netbeheerder een foute meterstand er tussen heeft gezet. Ik heb bewijs met foto's dat die meterstand niet klopt, dit heb ik naar de klantenservice gestuurd. Ik zal de reactie voor de grap eens hieronder zetten: Wij begrijpen zeker dat een onverwacht factuur van € 1.446,80 nooit gelegen komt. De verwarring met de meterstand van de netbeheerder kan ik ook zeker begrijpen. Ondanks dit hebben wij de eindafrekening met de juiste standen berekend, namelijk met de zelfde standen die je hebt benoemd in de mail naar ons. Voor gas: Beginstand: 1654 m³ Eindstand: 1745 m³ Verbruik: 1.363 m³ Kosten: € 1.881,95 Het is toch duidelijk dat het verbruik niet klopt? Ze komen uit op 1363 m³, terwijl dit 91 m³ hoort te zijn. Ik vraag mij sterk af of hier uberhaupt mensen naar hebben gekeken. Ik heb deze reactie niet aangepast, dit is exact de mail die ik heb gekregen. Na de vijf verschillende livechats (die af en toe terwijl het gesprek werden afgesloten waardoor ik weer opnieuw moest beginnen) plus email die ik hierover heb gestuurd heb ik nu een klacht lopen, maar ik verwacht eigenlijk dat ik binnenkort naar de geschillencommissie moet stappen om iets van een oplossing te krijgen. Blijf zo ver mogelijk weg van dit bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
1

Nooit meer - 13 maanden om een ​​probleem op te lossen

13 maanden om een ​​probleem op te lossen dat ik je vanaf het begin heb laten zien. 13 maanden om een ​​probleem op te lossen dat ik je vanaf het begin heb laten zien. Mijn allereerste meterstanden waren verkeerd opgenomen. Ik heb je foto's gestuurd. Je hebt toegezegd het te verhelpen. 12 maanden later, bij de eindafrekening, zie ik dat de meterstanden nog steeds onjuist zijn. Je hebt me € 800 meer laten betalen dan ik verbruikt heb, gezien je onjuiste meterstanden. Vervolgens heb ik 3 maanden geprobeerd met je te "chatten", je meer foto's gestuurd, je foto's van onze eerdere e-mails en "chats" gestuurd... Sommige "chat"-medewerkers waren onbeleefd. Uiteindelijk bedacht een "chat"-medewerker om mijn klacht naar een hoger niveau te tillen... ongelooflijk! EnergieDirect is me € 1000 verschuldigd voor mijn communicatieanalyse en aanbevelingen, om nog maar te zwijgen van de maanden frustratie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
1

Onmogelijk contact te leggen

Het is onmogelijk om met deze partij in contact te komen. Ik raad het iedereen af om hier een contract af te sluiten. Overzichten in hun systeem kloppen niet en vervolgens is het onmogelijk om hierover in contact te komen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Ik denk dat ik goed zit bij Energiedirect

Dat staat hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

goed zo

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Goed geregeld

Alles prima en goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

ik ben al lang lid van energiedirect

heb een goede ervaring met energiedirect

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
10

Na vergelijkingen met andere aanbieders toch weer gekozen voor Energiedirect.

Gewoon goed daarom voor de drie jaren optie gekozen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Perfect

De goede voorlichting, perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

alles gemakkelijk te zien

ik heb een zeer goede ervaring met het energiedirect, en het overzicht vind ik zeer duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
1

Oneerlijkheid met nieuwe contract

Telefonisch benaderd als oude klant “en wij kunnen het goedkoper dan uw huidige”. Dus niet, alleen een stroom contract en gas hadden ze maar eens niet meegenomen. Erger nog, klantenservice was niet meer bereikbaar, alleen voor nieuwe contracten. Succes met de chatbot! Gelukkig nu weg kunnen gaan en een andere kunnen nemen. Maar wat een firma, niemand die je te woord kan staan en de opnames van het contract ineens ook niet meer vindbaar zijn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Super snel geregeld

Duidelijke begeleiding op de site

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
1

824 m3 gas gebruikt en moet er 835 betalen?

Ik heb 824 M3 gas gebruikt en moet er 835 M3. Al jaren klant bij energie direct en dit is de zoveelste keer dat mijn afrekening niet klopt. Het nieuwe excuses is calorische correctiewaarde. Ik heb der nooit van gehoord maar LETOP ze verzinnen altijd wat nieuws om je geld af te zetten. Als je om een toelichting vraagt van de berekening word je doorverwezen naar de netbeheerder. Beste klantenservice ik heb geen contract met de netbeheerder maar met Energie Direct, wel geld vangen maar geen uitleg geven over de extra kosten? Zodra mijn contract is afgelopen kom ik ook niet meer terug.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Duidelijk en Helder!

Mijn standen opname komen overeen met het u opgegeven standen. Uitleg met medewerker(sters) altijd duidelijk en helder. Tijdig suggesties om zuiniger te zijn met energie en dus met kosten verbruikt, Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

App is duidelijk en werkt altijd

Ben 2 jaar geleden overgestapt naar energie direct ....daar waren problemen mee...maar uiteindelijk hebben ze me goed geholpen via de chat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Ben heel tevreden .

Het contract is heel duidelijk , daarom blijf ik bij Energiedirect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Goed geregeld

Alles heel duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Duidelijk en simpel

Ik wist dat mijn contract eind 2025 zou aflopen. Dankzij de mail die ik van Energiedirect heb ontvangen er weer aan herinnert. Meteen maar gekozen voor een contract voor 3 jaar. Het makkelijk en snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

gunstige prijs

zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

ervaring is top en erg duidelijk

super

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

alles helemaal goed..

helemaal goed.. dank jullie wel.. met lieve groet Johan

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Goed en goedkoop, aanrader dus!

Al vele jaren bij energie direct en nog steeds tevreden, vandaar dat ik voor verlenging ga.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
10

duidelijk

duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
8

Duidelijk ln de communicatie vla de mail

Zie Boven staande beoordeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid

Bedrijfsgegevens

Willemsplein 4

5211AK 's-hertogenbosch

[email protected]

Over Energiedirect.nl

Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.

Over Energiedirect

Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.