Filters

7

Gemiddeld positief

Telefonies

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Heel goed

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
1

Nooit hier klant worden

In oktober hebben wij een verzoek tot overstap naar Energiedirect gedaan, echter hebben wij vanuit Energiedirect nooit iets vernomen en zijn wij dus klant geworden bij een andere bedrijf. Opeens is er geld van onze rekening afgeschreven, dus we hebben geprobeerd telefonisch contact met Energiedirect te krijgen... dat is echt hopeloos. De robot aan de telefoon verwijst elke keer naar de website voor "veel gestelde vragen". Vervolgens hebben de chat geprobeerd en het probleem uitgelegd (nooit correspondentie ontvangen, geen contract gezien en dus ook geen mogelijkheid gehad op de bedenktermijn). De klantenservice verlegt het probleem dan bij ons. Ze geeft aan inderdaad te zien dat de correspondentie per mail niet aangekomen is en dat ze daarna ons per post hebben benaderd. Op ons antwoord dat die post ons nooit bereikt heeft krijgen we de reactie dat ze het verstuurd heeft en zij niet hoeven te bewijzen dat dit ook echt via de reguliere post door ons is ontvangen. Conclusie: de rekening moet je gewoon betalen, terwijl je geen klant was (want we zaten al bij een ander...). Echt belachelijk. Vervolgens word de chat ook binnen 3 minuten gesloten zodat je geen reactie meer kan geven. Als je dan toch een reactie geeft dat dit wettelijk niet zo kan, dan krijg je geen reactie meer... Wij zien de incasso wel tegemoet (dan lukt het vast opeens wel om écht de post aan te laten komen...). **********.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Prima energie leverancier die ook nog wat extra's doet voor zijn klanten.

De goedzitter bonus die je 2x per jaar kunt verdienen is een leuk extraatje. Binnenkort mijn abonnement verlengen als zij mij een scherpe deal kunnen aanbieden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

goed

fijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
9

Goede prijs kwaliteit

De goedkoopste energie leverancier

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
10

Alles zeer duidelijk!

Alles zeer duidelijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Tevreden

al jarenlang trouw aan energie direct. Hopelijk blijft dat zo.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Prima.

Prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
9

Snel en simpel

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Zeer goed

Op tijd de nieuwe voorwaarden gestuurd kan rustig oer denken

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
10

Energie Direct is begripvol en meedenkend.

Onterechte opzegging van andere maatschappij is wegens verhuizing gelukkig terug gedraaid door Claudia, TOP!

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

prima

nooit geen problemen gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Nooit gezeur.

Goede prijs duidelijke website geen gezeur dus rust.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Positief

Klantvriendelijk, heldere uitleg, duidelijke website, betrouwbaar. Dit maakt dat ik mijn contract wederom verleng. Daarnaast gunstig in de prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
1

Incapabel bedrijf die hun eigen fouten niet kan inzien

Ik heb een eindrekening ontvangen met een veels te hoog gasverbruik. Dit komt doordat de netbeheerder een foute meterstand er tussen heeft gezet. Ik heb bewijs met foto's dat die meterstand niet klopt, dit heb ik naar de klantenservice gestuurd. Ik zal de reactie voor de grap eens hieronder zetten: Wij begrijpen zeker dat een onverwacht factuur van € 1.446,80 nooit gelegen komt. De verwarring met de meterstand van de netbeheerder kan ik ook zeker begrijpen. Ondanks dit hebben wij de eindafrekening met de juiste standen berekend, namelijk met de zelfde standen die je hebt benoemd in de mail naar ons. Voor gas: Beginstand: 1654 m³ Eindstand: 1745 m³ Verbruik: 1.363 m³ Kosten: € 1.881,95 Het is toch duidelijk dat het verbruik niet klopt? Ze komen uit op 1363 m³, terwijl dit 91 m³ hoort te zijn. Ik vraag mij sterk af of hier uberhaupt mensen naar hebben gekeken. Ik heb deze reactie niet aangepast, dit is exact de mail die ik heb gekregen. Na de vijf verschillende livechats (die af en toe terwijl het gesprek werden afgesloten waardoor ik weer opnieuw moest beginnen) plus email die ik hierover heb gestuurd heb ik nu een klacht lopen, maar ik verwacht eigenlijk dat ik binnenkort naar de geschillencommissie moet stappen om iets van een oplossing te krijgen. Blijf zo ver mogelijk weg van dit bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
1

Nooit meer - 13 maanden om een ​​probleem op te lossen

13 maanden om een ​​probleem op te lossen dat ik je vanaf het begin heb laten zien. 13 maanden om een ​​probleem op te lossen dat ik je vanaf het begin heb laten zien. Mijn allereerste meterstanden waren verkeerd opgenomen. Ik heb je foto's gestuurd. Je hebt toegezegd het te verhelpen. 12 maanden later, bij de eindafrekening, zie ik dat de meterstanden nog steeds onjuist zijn. Je hebt me € 800 meer laten betalen dan ik verbruikt heb, gezien je onjuiste meterstanden. Vervolgens heb ik 3 maanden geprobeerd met je te "chatten", je meer foto's gestuurd, je foto's van onze eerdere e-mails en "chats" gestuurd... Sommige "chat"-medewerkers waren onbeleefd. Uiteindelijk bedacht een "chat"-medewerker om mijn klacht naar een hoger niveau te tillen... ongelooflijk! EnergieDirect is me € 1000 verschuldigd voor mijn communicatieanalyse en aanbevelingen, om nog maar te zwijgen van de maanden frustratie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
1

Onmogelijk contact te leggen

Het is onmogelijk om met deze partij in contact te komen. Ik raad het iedereen af om hier een contract af te sluiten. Overzichten in hun systeem kloppen niet en vervolgens is het onmogelijk om hierover in contact te komen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Ik denk dat ik goed zit bij Energiedirect

Dat staat hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

goed zo

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Goed geregeld

Alles prima en goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

ik ben al lang lid van energiedirect

heb een goede ervaring met energiedirect

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
10

Na vergelijkingen met andere aanbieders toch weer gekozen voor Energiedirect.

Gewoon goed daarom voor de drie jaren optie gekozen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Perfect

De goede voorlichting, perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

alles gemakkelijk te zien

ik heb een zeer goede ervaring met het energiedirect, en het overzicht vind ik zeer duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Willemsplein 4

5211AK 's-hertogenbosch

[email protected]

Over Energiedirect.nl

Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.

Over Energiedirect

Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.