Telefonies
Zeer tevreden
In oktober hebben wij een verzoek tot overstap naar Energiedirect gedaan, echter hebben wij vanuit Energiedirect nooit iets vernomen en zijn wij dus klant geworden bij een andere bedrijf. Opeens is er geld van onze rekening afgeschreven, dus we hebben geprobeerd telefonisch contact met Energiedirect te krijgen... dat is echt hopeloos. De robot aan de telefoon verwijst elke keer naar de website voor "veel gestelde vragen". Vervolgens hebben de chat geprobeerd en het probleem uitgelegd (nooit correspondentie ontvangen, geen contract gezien en dus ook geen mogelijkheid gehad op de bedenktermijn). De klantenservice verlegt het probleem dan bij ons. Ze geeft aan inderdaad te zien dat de correspondentie per mail niet aangekomen is en dat ze daarna ons per post hebben benaderd. Op ons antwoord dat die post ons nooit bereikt heeft krijgen we de reactie dat ze het verstuurd heeft en zij niet hoeven te bewijzen dat dit ook echt via de reguliere post door ons is ontvangen. Conclusie: de rekening moet je gewoon betalen, terwijl je geen klant was (want we zaten al bij een ander...). Echt belachelijk. Vervolgens word de chat ook binnen 3 minuten gesloten zodat je geen reactie meer kan geven. Als je dan toch een reactie geeft dat dit wettelijk niet zo kan, dan krijg je geen reactie meer... Wij zien de incasso wel tegemoet (dan lukt het vast opeens wel om écht de post aan te laten komen...). **********.
De goedzitter bonus die je 2x per jaar kunt verdienen is een leuk extraatje. Binnenkort mijn abonnement verlengen als zij mij een scherpe deal kunnen aanbieden.
fijn
De goedkoopste energie leverancier
Alles zeer duidelijk!
al jarenlang trouw aan energie direct. Hopelijk blijft dat zo.
Als het aan ons ligt Willy veranderd er niets en kunnen we de komende jaren ook door ;) Bedankt voor je review! Groetjes, Denis Webcare
Prima.
Dankjewel voor je review Jac! Dit waarderen we enorm!
Top
Fijn om te horen Jeroen! Dankjewel voor je review!
Op tijd de nieuwe voorwaarden gestuurd kan rustig oer denken
Dat lijkt me inderdaad ook fijner Jan! Dankjewel voor je review. Groetjes, Nora | Webcare
Onterechte opzegging van andere maatschappij is wegens verhuizing gelukkig terug gedraaid door Claudia, TOP!
Wat fijn om te horen dat je naar tevredenheid bent geholpen! Groetjes, Nora | Webcare
nooit geen problemen gehad
Goed om te horen Gerhard, dat houden we natuurlijk ook zo. Bedankt voor je positieve review. Groetjes, Denis Webcare
Goede prijs duidelijke website geen gezeur dus rust.
Dank je wel voor de 10! 🙌 Wij streven naar nul poespas, nul gedoe en 100% rust… behalve in onze feestkamer waar we nu een klein vreugdedansje doen. 💃🕺 Energieke groet, Webcare Energiedirect
Klantvriendelijk, heldere uitleg, duidelijke website, betrouwbaar. Dit maakt dat ik mijn contract wederom verleng. Daarnaast gunstig in de prijs.
Goedemorgen Mieke, Dank voor je mooie review en feedback, dat is erg waardevol voor ons. Fijn om te lezen dat alles zo goed bevalt. Mocht je in de toekomst vragen hebben aan ons, dan vernemen wij dit graag van je. Maak er een mooie week van! Een energieke groet, Jo
Ik heb een eindrekening ontvangen met een veels te hoog gasverbruik. Dit komt doordat de netbeheerder een foute meterstand er tussen heeft gezet. Ik heb bewijs met foto's dat die meterstand niet klopt, dit heb ik naar de klantenservice gestuurd. Ik zal de reactie voor de grap eens hieronder zetten: Wij begrijpen zeker dat een onverwacht factuur van € 1.446,80 nooit gelegen komt. De verwarring met de meterstand van de netbeheerder kan ik ook zeker begrijpen. Ondanks dit hebben wij de eindafrekening met de juiste standen berekend, namelijk met de zelfde standen die je hebt benoemd in de mail naar ons. Voor gas: Beginstand: 1654 m³ Eindstand: 1745 m³ Verbruik: 1.363 m³ Kosten: € 1.881,95 Het is toch duidelijk dat het verbruik niet klopt? Ze komen uit op 1363 m³, terwijl dit 91 m³ hoort te zijn. Ik vraag mij sterk af of hier uberhaupt mensen naar hebben gekeken. Ik heb deze reactie niet aangepast, dit is exact de mail die ik heb gekregen. Na de vijf verschillende livechats (die af en toe terwijl het gesprek werden afgesloten waardoor ik weer opnieuw moest beginnen) plus email die ik hierover heb gestuurd heb ik nu een klacht lopen, maar ik verwacht eigenlijk dat ik binnenkort naar de geschillencommissie moet stappen om iets van een oplossing te krijgen. Blijf zo ver mogelijk weg van dit bedrijf.
Hoi Thom, We begrijpen dat het ontzettend vervelend is als de uitleg niet voldoende is of als je niet begrepen wordt, onze excuses hiervoor. Inhoudelijk kan ik je vraag niet beantwoorden omdat ik je gegevens niet heb maar we willen er natuurlijk naar kijken. Neem hiervoor contact op met [email protected] of via de chat. Je kunt ook voorstellen om telefonisch contact te hebben en dan nemen we graag contact met je op. Groetjes, Energiedirect | Webcare
13 maanden om een probleem op te lossen dat ik je vanaf het begin heb laten zien. 13 maanden om een probleem op te lossen dat ik je vanaf het begin heb laten zien. Mijn allereerste meterstanden waren verkeerd opgenomen. Ik heb je foto's gestuurd. Je hebt toegezegd het te verhelpen. 12 maanden later, bij de eindafrekening, zie ik dat de meterstanden nog steeds onjuist zijn. Je hebt me € 800 meer laten betalen dan ik verbruikt heb, gezien je onjuiste meterstanden. Vervolgens heb ik 3 maanden geprobeerd met je te "chatten", je meer foto's gestuurd, je foto's van onze eerdere e-mails en "chats" gestuurd... Sommige "chat"-medewerkers waren onbeleefd. Uiteindelijk bedacht een "chat"-medewerker om mijn klacht naar een hoger niveau te tillen... ongelooflijk! EnergieDirect is me € 1000 verschuldigd voor mijn communicatieanalyse en aanbevelingen, om nog maar te zwijgen van de maanden frustratie.
Hai Lydon, Wat heftig om te lezen dat het zo is misgegaan met de meterstanden, en dat de afrekening niet klopt. Ik wil je graag vragen om een bericht te sturen via Facebook Messenger. Dan kunnen we je via daar verder helpen. Stuur je ook de foto's mee van je meter? Groetjes, Energiedirect | Webcare
Het is onmogelijk om met deze partij in contact te komen. Ik raad het iedereen af om hier een contract af te sluiten. Overzichten in hun systeem kloppen niet en vervolgens is het onmogelijk om hierover in contact te komen.
Hi Calvin, Dankjewel voor je review. Jammer om te horen dat alles niet goed verloopt. Wist je dat je met ons kan chatten via de website/app, je kunt mailen naar: [email protected] en je kunt contact opnemen via Facebook Messenger. We helpen je daar graag verder. Groetjes, Energiedirect | Webcare
Dat staat hierboven
Hai Leo, Dankjewel voor je mooie review en het mooie cijfer! Fijn om te horen dat je goed zit bij ons. Groetjes, Energiedirect | Webcare
prima
Bedankt voor je review Johan! Groetjes, Denis Webcare Energiedirect
Alles prima en goed geregeld
Bedankt voor je positieve review Tom en fijn dat het je bevalt. Groetjes, Denis Webcare Energiedirect
heb een goede ervaring met energiedirect
Hoi Miny, Wat leuk om te lezen dat je goede ervaringen hebt en bedankt voor je review. We zijn benieuwd wat we kunnen doen om de ervaring nog beter te maken. Groetjes, Denis Webcare Energiedirect
Gewoon goed daarom voor de drie jaren optie gekozen.
Hoi Jef, Wat leuk dat je weer voor ons hebt gekozen, welkom terug ;) Groetjes, Denis Webcare Energiedirect
De goede voorlichting, perfect
Fijn om te horen dat je vooraf zo goed bent ingelicht. Van harte welkom bij Energiedirect! Groet, Dial Webcare Energiedirect
ik heb een zeer goede ervaring met het energiedirect, en het overzicht vind ik zeer duidelijk.
Hoi Jan, Ontzettend bedankt voor je mooie reactie. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Groetjes Mariska. Webcare Energiedirect.
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.