Filters

1

AGRESSIEVE VERKOOPSTER AAN TELEFOON

Paar jaar lang bij Energiedirect gezeten. Met een variabel contract. Mij werd geadviseerd om een vast contract te nemen via de telefoon. Want de prijzen zouden alleen maar stijgen en kon het beter voor 3 jaar vastleggen. Niet gedaan, maar goed ook. Want prijzen bleven dalen. Toen besloten naar ander bedrijf over te stappen & toen begon de ellende. Werd meerdere malen gebeld door Energiedirect of ik terug wilde komen. Zei dat ik beter cashback deal had en een contract voor maximaal 1 jaar wilde afsluiten. Daar kon Energiedirect een nog betere deal aanbieden, maar dan moest ik wel meteen terugkomen. Wilde graag de voorwaarden eerst op de mail. En daar stond dat ik voor een 3 jaar contract wilde afsluiten en de cashback ook eenmalig was voor die 3 jaar. Slechtere deal dus. Ik meisje aan de lijn weer & die had mij verkeerd begrepen. Zou het rechtzetten, maar toen werd mijn cashback voor 1 jaar ook door 3 gedeeld. Ik wilde er vanaf zien, maar ben toen nog 13 gebeld en evenveel keer gemaild of ik contract alsjeblieft snel wilde ondertekenen. Door deze agressieve verkoopmethode heb ik toch een wrange nasmaak van mijn ervaring bij Energiedirect. Check dus altijd eerst goed de voorwaarden in het contract!

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
1

Nooit meer - 13 maanden om een ​​probleem op te lossen

13 maanden om een ​​probleem op te lossen dat ik je vanaf het begin heb laten zien. 13 maanden om een ​​probleem op te lossen dat ik je vanaf het begin heb laten zien. Mijn allereerste meterstanden waren verkeerd opgenomen. Ik heb je foto's gestuurd. Je hebt toegezegd het te verhelpen. 12 maanden later, bij de eindafrekening, zie ik dat de meterstanden nog steeds onjuist zijn. Je hebt me € 800 meer laten betalen dan ik verbruikt heb, gezien je onjuiste meterstanden. Vervolgens heb ik 3 maanden geprobeerd met je te "chatten", je meer foto's gestuurd, je foto's van onze eerdere e-mails en "chats" gestuurd... Sommige "chat"-medewerkers waren onbeleefd. Uiteindelijk bedacht een "chat"-medewerker om mijn klacht naar een hoger niveau te tillen... ongelooflijk! EnergieDirect is me € 1000 verschuldigd voor mijn communicatieanalyse en aanbevelingen, om nog maar te zwijgen van de maanden frustratie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
1

Onmogelijk contact te leggen

Het is onmogelijk om met deze partij in contact te komen. Ik raad het iedereen af om hier een contract af te sluiten. Overzichten in hun systeem kloppen niet en vervolgens is het onmogelijk om hierover in contact te komen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Ik denk dat ik goed zit bij Energiedirect

Dat staat hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

goed zo

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Goed geregeld

Alles prima en goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

ik ben al lang lid van energiedirect

heb een goede ervaring met energiedirect

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
10

Na vergelijkingen met andere aanbieders toch weer gekozen voor Energiedirect.

Gewoon goed daarom voor de drie jaren optie gekozen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Perfect

De goede voorlichting, perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

alles gemakkelijk te zien

ik heb een zeer goede ervaring met het energiedirect, en het overzicht vind ik zeer duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
1

Oneerlijkheid met nieuwe contract

Telefonisch benaderd als oude klant “en wij kunnen het goedkoper dan uw huidige”. Dus niet, alleen een stroom contract en gas hadden ze maar eens niet meegenomen. Erger nog, klantenservice was niet meer bereikbaar, alleen voor nieuwe contracten. Succes met de chatbot! Gelukkig nu weg kunnen gaan en een andere kunnen nemen. Maar wat een firma, niemand die je te woord kan staan en de opnames van het contract ineens ook niet meer vindbaar zijn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Super snel geregeld

Duidelijke begeleiding op de site

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
1

824 m3 gas gebruikt en moet er 835 betalen?

Ik heb 824 M3 gas gebruikt en moet er 835 M3. Al jaren klant bij energie direct en dit is de zoveelste keer dat mijn afrekening niet klopt. Het nieuwe excuses is calorische correctiewaarde. Ik heb der nooit van gehoord maar LETOP ze verzinnen altijd wat nieuws om je geld af te zetten. Als je om een toelichting vraagt van de berekening word je doorverwezen naar de netbeheerder. Beste klantenservice ik heb geen contract met de netbeheerder maar met Energie Direct, wel geld vangen maar geen uitleg geven over de extra kosten? Zodra mijn contract is afgelopen kom ik ook niet meer terug.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Duidelijk en Helder!

Mijn standen opname komen overeen met het u opgegeven standen. Uitleg met medewerker(sters) altijd duidelijk en helder. Tijdig suggesties om zuiniger te zijn met energie en dus met kosten verbruikt, Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

App is duidelijk en werkt altijd

Ben 2 jaar geleden overgestapt naar energie direct ....daar waren problemen mee...maar uiteindelijk hebben ze me goed geholpen via de chat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Ben heel tevreden .

Het contract is heel duidelijk , daarom blijf ik bij Energiedirect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Goed geregeld

Alles heel duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Duidelijk en simpel

Ik wist dat mijn contract eind 2025 zou aflopen. Dankzij de mail die ik van Energiedirect heb ontvangen er weer aan herinnert. Meteen maar gekozen voor een contract voor 3 jaar. Het makkelijk en snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

gunstige prijs

zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

ervaring is top en erg duidelijk

super

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

alles helemaal goed..

helemaal goed.. dank jullie wel.. met lieve groet Johan

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Goed en goedkoop, aanrader dus!

Al vele jaren bij energie direct en nog steeds tevreden, vandaar dat ik voor verlenging ga.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
10

duidelijk

duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
8

Duidelijk ln de communicatie vla de mail

Zie Boven staande beoordeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

prima website

Duidelijk en eenvoudig te lezen

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid

Bedrijfsgegevens

Willemsplein 4

5211AK 's-hertogenbosch

[email protected]

Over Energiedirect.nl

Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.

Over Energiedirect

Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.