Dit is pas een begin

Makkelijk over te stappen en goede prijzen

mooi nieuw aanbod

Duidelijke mail gekregen met goed aanbod voor de huidige tijd. ik was en ben tevreden over EnergieDirect.

Bijzonder omslachtig!

Ik wilde mijn contract verlengen, helaas kreeg ik in "mijn deal" een veeeel hoger tarief dan dat ik kreeg als nieuwe klant (had ik ingevuld op internet). Nu moest ik dus mijn huidig contract eerst opzeggen en als nieuwe klant weer een nieuw contract aangaan!! Ik vind dit echt ... nou ik vind daar wat van!. Ik heb ook het idee dat dit niet echt nodig was maar medewerker aan telefoon had er niet veel zin in.

Nooit geen last gehad

Zeer fijne website

Zeer gebruiksvriendelijk

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Energiedirect is duidelijk, en to the point.

Ik zit al jaaaaren bij ED.. Eerst jaarcontract. Vlak voor Corona 3 jaar contract. Top. Het aanbod voor vaste klanten is heel goed. ED is zuinig op de klanten...

• Betrouwbaarheid

Fijn dat ik weer voor 3 jaar kan vastleggen!

Fijn om te weten dat ik de komende 3 jaar verzekerd ben van betrouwbare stroom en gas!

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor de mooie deal voor 3 jaar vast.

Prima deal.

Altijd correct.

Ik koop gas bij een betrouwbaar bedrijf. Lenie

Goede ervaring

Goede en duidelijke website.

Bedankt voor je positieve review! Groetjes, Mandy | Webcare Energiedirect

Ik raad het bedrijf Energy Direct absoluut niet aan

Ik raad het bedrijf Energy Direct absoluut niet aan. Hun klantenservice is gewoon verschrikkelijk. Allereerst hebben ze geen normale telefonische bereikbaarheid, wat het oplossen van problemen bemoeilijkt. De boekhouding werkt ontzettend slecht - ze maken constant fouten in contracten. In mijn geval hebben ze twee contracten afgesloten op hetzelfde adres, maar met verschillende achternamen. Toen ik ze op de fout wees en vroeg om een van de contracten te annuleren, probeerden ze dit meerdere keren, maar elke keer heractiveerden ze het geannuleerde contract, waarbij ze een boete in rekening brachten voor voortijdige beëindiging van het contract. Het is onmogelijk om contact op te nemen met de klantenservice en de situatie goed uit te leggen. Alle communicatiekanalen, behalve de online chat, zijn afgesloten, en de chat-operators zijn compleet nutteloos en hebben geen enkele nuttige informatie. Met dit niveau van dienstverlening is het gewoon ondraaglijk om met dit bedrijf samen te werken. Bespaar jezelf de moeite en mijd Energy Direct!"

• Betrouwbaarheid

Hoi Dmytro, Ik vind het jammer om te lezen dat het contact moeizaam gaat en dat er fouten gemaakt zijn. Op dit moment heb ik niet voldoende gegevens om je te helpen. Daarom wil ik je vragen om een e-mail te sturen naar [email protected]. Mijn collega's helpen je graag verder. Groetjes, Denis Webcare

Goede ervaring in de vorige jaren

• Betrouwbaarheid

Fijn Tonny! Dat gaan we zo houden :)

is goed

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor je review Leo!

mijn eerste ervaring met energiedirect was erg goed

Ben net overgestapt zonder problemen goed geholpen door de app service (koen) was voor mijn ook voor de eerste keer maar werkt goed.

• Betrouwbaarheid

Welkom bij energiedirect.nl Dennis!

Service en communicatie zijn geweldig!

Service en communicatie zijn geweldig! De maandrapportage is gedetailleerd en duidelijk. Een goed advies over het wel of niet aanpassen van de maandlasten is erg handig. Zou EnergieDirect aan iedereen aanbevelen!

Prima dienstverlening

Prima dienstverlening.

• Betrouwbaarheid

In tegenstelling tot vroegere leverancier probleemloos

Website vind ik duidelijk. Informatie is goed. Jammer vind ik dat het contact met een robot. Heb liever direct contact met iemand van vlees en bloed. De robot begrijpt de vraagstelling niet en je krijgt onduidelijke antwoorden. Ik had een vraag over de boete bij opzeggen de robot wist niet wat ik bedoelde. Enorm Jammer gemiste kans. service is in de handel een heel groot goed.

Goede communicatie en informatie

Het enige wat jammer is dat je geen 3 jaarscontract kunt afsluiten als je zonnepanelen hebt

Teleurstelling

Ben al jaren klant en in het bezit van zonnepanelen. Mijn contract loopt vandaag af en heb vele pogingen gedaan om een nieuw aanbod voor een jaarcontract te ontvangen. Via de chat wordt gecommuniceerd dat ze proberen dat binnen vijf (!) werkdagen te ontdoen maar er gebeurt niets . Staat er nog;”wel zo netjes”. Als ik een ander adres als nieuwe klant zonder panelen ingeef, heb ik wel direct een vast contract. Ben dan gewoon eerlijk en zeg dat je klanten met zonnepanelen geen contract wil geven. Kortom een grote teleurstelling! En ja , opzet geslaagd. Ik vertrek als klant en lever dus geen stroom terug via jullie. Wel triest dat het zo moet

begrijpelijke site , redelijke tarieven

Ben al een tijdje klant bij energiedirect en heb weinig reden tot klagen , zelfs tijdens de energie crisis , en ik had geen vaste tarieven , betaalbaar gas en stroom ontvangen, ga nu over naar een twee jarig contract met nog gunstigere prijzen

Betrouwbare Partij

Tot nu toe altijd tevreden.

In een woord geweldig.

Duidelijke informatie, rapportage en een goede site.

positief

goede site goed produkt

Snel en duidelijk.

Duidelijke site en app, snelle chat.

snelle reacties, goede voorstellen

Ik voel mij als vaste klant (tot nu toe) gewaardeerd.

Willemsplein 4 5211AK

Over Energiedirect.nl

Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.

Over Energiedirect

Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.