zie onder

Ben nog geen jaar klant, dus veel ervaring heb ik nog niet met Energiedirect.nl.

Goeie service

Ben nog niet heel lang klant maar ben zeker tevreden. De prijs is goed en alles is lekker overzichtelijk. De app werkt uitstekend en je kan goed inzien hoeveel je verbruikt.

• Betrouwbaarheid

Goed voor het milieu en portemonnee.

Wat wil je nog meer

• Betrouwbaarheid

Ben bijna helemaal tevreden!!!

Dat ik mijn verbruik van zowel gas als elektra dagelijks kan volgen is perfect. Ik vindt wel erg vreemd dat nadat ik pakweg 5 weken klant ben, het advies krijg, om mijn maandelijks termijn bedrag te verhogen van € 96 naar € 164 !!!!!!! Dit ga ik dan ook niet doen omdat ik beslist niet meer verbruik dan in voorgaande jaren bij mijn andere leverancier. Ik neem namelijk al meer dan 20 jaar maandelijks mijn meterstanden op en het verbruik in de eerste maanden, mei/juni is beslist niet hoger dan gemiddeld in voorgaande jaren. Ik verneem graag van u waarop uw advies is gebaseerd. Groeten, Gijs

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor het gesprek! De Vooruitkijker neemt de teruglevering na 2 maanden mee. Dat verklaart waarom de Vooruitkijker nu nog een te hoog advies geeft. Geen zorgen dus :)! Als er een nieuwe vraag te binnen schiet, neem dan vooral contact op met onze klantenservice! Een fijne avond gewenst. Groetjes Maithe | Team Webcare Energiedirect.nl

Geen aanmerkingen tot nu toe

• Betrouwbaarheid

Kort maar krachtig! Bedankt voor je mooie review :). Groetjes Maithe | Team Webcare Energiedirect.nl

Wij zijn net pas klant van energie direct maar de eerste indruk voelt goed !

• Betrouwbaarheid

Een goed begin is het halve werk! Bedankt voor je review :). Groetjes Maithe | Team Webcare Energiedirect.nl

Goede uitleg bij overstap naar Energiedirect.nl

Keurige verwerking bij overstap

• Betrouwbaarheid

Fijn om te horen dat je goede uitleg hebt gekregen bij je overstap. Bedankt voor je terugkoppeling! Groetjes Maithe | Team Webcare Energiedirect.nl

Werkt goed en snel

Werkt goed en snel, top! Accurate data, dagverbruik tm vorige dag altijd beschikbaar. Super!

• Betrouwbaarheid

Fijn om te horen, bedankt voor je review! Ook goed dat je zo bewust bezig bent met je verbruik :). Groetjes Maithe | Team Webcare Energiedirect.nl

Klasse

Altijd duidelijk / perfect

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor je mooie terugkoppeling! Dat doet me goed :). Groetjes Maithe | Team Webcare Energiedirect.nl

Geen problemen tot nu toe

Maandelijks een update van je verbruik.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor je review! Fijn hè dat inzicht in je verbruik! Via de Regelneef app kan je ook dagelijks het verbruik inzien. Groetjes, Dial | Webcare Energiedirect.nl

Goede ervaring

Goedkoop

• Betrouwbaarheid

Scherpe tarieven, wie wilt dat nou niet! ;)

Gewoon zoals het hoort.

Normaal.

Fijn dat het bevalt Peter! :) Groetjes, Dial Webcare Energiedirect.nl

Goed en betrouwbaar

Wat er wordt afgesproken wordt gedaan geen bla bla bla

• Betrouwbaarheid

Hartelijk dank voor je review! Bedankt voor het compliment! :) Groetjes, Dial | Webcare Energiedirect

Nooit problemen gehad!

Verliep soepel.

• Betrouwbaarheid

Ha die Ruud! Mooi om te horen dat het zo goed bevalt :) Bedankt voor je mooie review! Groetjes Esma | Webcare Energiedirect

Hoef er niet zo veel aan te doen

De maand cijfers kunnen sneller

• Betrouwbaarheid

Hoi Geert, Fijn om te horen dat het je niet veel inspanning kost. Zo hoort het natuurlijk! Mocht je willen toelichten wat je bedoelt met de maandcijfers kunnen sneller, dan kan je ons altijd even een mailtje sturen naar webcare@energiedirect.nl. We staan graag voor je klaar :) Groetjes Esma | Webcare Energiedirect

De service is goed

Alles is dik in orde bij jullie. De app echter kan beter. Ik zie het liefst het verbruik en teruglevering in een grafiek. Dit geeft in een oogopslag de informatie, die voor mij belangrijk is.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Goedemiddag! Wat top om te horen dat je het zo goed hebt ervaren. Daar zijn wij blij mee :) Mocht de app niet naar behoren werken, kan je ons altijd bereiken via webcare@energiedirect.nl. Anderzijds is je huidige feedback natuurlijk van harte welkom en neem ik het zeker mee! Groetjes Esma | Webcare Energiedirect

goede ervaring

Alles naar wens verlopen.

• Betrouwbaarheid

Hoi Pim, Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen! Alleen maar mooi :) Groetjes Esma | Webcare Energiedirect

Niets negatiefs meegemaakt.

Zolang de energie geleverd wordt, hoef ik niet te klagen.

• Betrouwbaarheid

Ha Ina! Top top top, bedankt voor je mooie review! Groetjes Esma | Webcare Energiedirect

Zoals het hoort

• Betrouwbaarheid

Ik ben tot op heden gewoon tevreden.

Prima ervaring so far......

• Betrouwbaarheid

Ha Wim! Fijn om te horen :) Jij tevreden? Wij hartstikke blij! Welkom bij Energiedirect.nl! Groetjes Esma | Webcare Energiedirect.nl

De dienstverlening verloopt zoals is afgesproken.

De dienstverlening verloopt zoals is afgesproken.

• Betrouwbaarheid

Fijn om te zien Roelof! Bedankt voor je mooie review :) Groetjes Nathalie || Webcare Energiedirect

Soepele overstap, klantvriendelijk en goede prijzen !

Uistekend !

• Betrouwbaarheid

Wauw, mooie review Alex! Heel erg bedankt hiervoor :) Groetjes Nathalie || Webcare Energiedirect

Niet best!

Tot nu toe erg ontevreden, valse beloften en geen reacties op contact. Knap waardeloos en stilzwijgende lasten verhoging.

• Betrouwbaarheid

Niks is zo vervelend dan valse beloftes, Dit is niet hoe we met klanten willen omgaan. Het maakt niet uit via elke weg je contact met ons opneemt. We beantwoorden iedere klantvraag. Kan je aangeven via welke weg je contact hebt opgenomen? Ik wil je graag helpen. Kan je mij een e-mail sturen welke beloftes we precies niet na komen en welke prijzen we hebben verhoogd? Je mag een e-mail sturen naar. Webcare@energiedirect.nl

Soepele overgang.

Zie samenvatting hierboven.

• Betrouwbaarheid

Welkom bij Energiedirect! :D Super om te zien dat alles zo soepel is verlopen. Groetjes Nathalie || Webcare Essent

superslecht

ik dacht dat ik mijn verbruik zou kunnen inzien via de app maar daarin staat wij hebben nog geen verbruik kunnen waarnemen dat klinkt niet echt vertrouwd voor de jaarafrekening

• Betrouwbaarheid

Goedemiddag! Wat goed dat je het verbruik in de gaten houdt. Ik zie dat je in mei nog een advies termijnbedrag hebt ontvangen. Om je dagelijkse verbruik in te kunnen zien in de app is het noodzakelijk om toestemming te geven voor het dagelijks uitlezen van de meterstanden. Dit kan eenvoudig via de app. Wanneer je toestemming hebt gegeven kan je het verbruik binnen enkele dagen inzien. Wanneer je er niet uit komt neem dan gerust contact op met de klantenservice. Groetjes, Mandy } Webcare energiedirect.nl

Over Energiedirect.nl

Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.

Over Energiedirect

Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.