Zakelijk duidelijk
Succes vol overgegaan
Ook bij Energiedirect is het altijd Klant is Koning.
Heb het afgelopen jaar geen contact gehad met Energie direct dus alles naar wens verlopen
Via de app alles handig te regelen.
.tevreden.
Bedankt voor je review Chris, dat waarderen we! Groetjes, Denis Webcare
altijd ben ik klant geweest van van energiedirect.nl. altijd tevreden geweest.
Goed bezig, op naar de komende jaren ;) Groetjes, Denis Webcare
Goed overzicht en gelukkig niet zo duur.
Wat een positieve review Coba, dank je wel daarvoor! Groetjes, Denis Webcare
Energie Direct is een prima Energie bedrijf.
Heel fijn om te lezen Betty, bedankt voor je review! Groetjes, Denis Webcare
Ik wilde graag een dynamisch contract. Maar dat gaat niet omdat ik geen digitale gasmeter heb. Daar zijn toch aanpassingen voor ?! Gemiste kans lijkt me.
Beste klant, Bedankt voor je review. Het plaatsen van een slimme meter ligt niet bij je leverancier maar bij je netbeheerder. Wij als leverancier hebben hier geen invloed op. Ga eens met je netbeheerder hier over in gesprek en als je een slimme meter krijgt dan bieden we je graag een dynamisch contract aan. Groetjes, Denis Webcare
Na al dat gezeur van de concurrentie om toch maar over te stappen naar een ander, heb ik toch gekozen voor zekerheid. Ik ben al 5 jaar klant van Energiedirect en altijd zonder problemen. Dus na al die verschillende meningen, en achteraf klopt het verhaal niet eens, blijf ik toch bij Energiedirect.
Hoi Marianne, Goed om te lezen dat jij je niet gek laat maken en voor zekerheid kiest. Mocht je ons nodig hebben dan staan we voor je klaar. Groetjes, Denis Webcare
Duidelijke informatie, ben tevreden.
Dag Fina, Super bedankt voor je positieve review! Dit waarderen wij enorm. Groetjes, Eleonora | Webcare 🌸
Goede service en klantgerichtheid
Hoi Hans, Wat ontzettend fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en klantgerichtheid! Daar doen we het voor 😊 Bedankt voor je mooie cijfer! Groetjes Souhila Webcare
Tevreden
flauw dat ik voor een nieuw contract als trouwe klant minder korting krijg
Hoi Peter, Dankjewel voor je eerlijke feedback! Daar kunnen we zeker iets mee 😊 Ik begrijp dat het flauw kan voelen dat je als bestaande klant minder korting krijgt dan een nieuwe klant. Voor een groot bedrijf als Energiedirect is het belangrijk om nieuwe klanten te blijven aantrekken, uiteindelijk zal dit ook in het voordeel werken voor onze bestaande klanten. Maar dat betekent zeker niet dat we onze bestaande klanten minder waarderen. Doe je al mee aan ons loyaliteitsprogramma Goedzitters? Daarmee kun je met een kleine actie een bonus verdienen. Zo niet, dan meld je je makkelijk aan via Mijn energiedirect of de Regelneef app. Bedankt voor je mooie cijfer! Groetjes Souhila Webcare
Makkelijke app en goede tarieven en op tijd berichten.
Fijn dat het bevalt Tom! We doen ons best om onze klanten het zo gemakkelijk te maken via de app. Groetjes, Denis Webcare
Makkelijk zelf te regelen op de app! Geen gedoe met verkopers door de telefoon Altijd correct!
Precies dat John, jij snapt het! Dank je wel voor je mooie review. Groetjes, Denis Webcare
Duidelijkheid met geen poespas.
Bedankt voor je positieve review Bart! Groetjes, Denis Webcare
Bij energiedirect voel ik me op mijn gemak en veilig.
Hoi Mirjam, Bedankt voor het hoge cijfer en we vinden het super leuk om te lezen dat jij je op je gemak voelt als klant van ons. Dank je wel daarvoor. Groetjes, Denis Webcare
Elke maand een overzicht van het vebruik op de laptop ook zodat je het verschil van andere gebruikers kan bekijken
Hoi Wim, Dankjewel voor het mooie cijfer en je review! Groetjes, Eleonora
snel makkelijk en redelijk goedkoop
Hi Jurian, Wat fijn om te horen! Dankjewel voor je review. Groetjes, Eleonora | Webcare
Telefonies
Dankjewel voor je review Yuri! Groetjes, Eleonora
Zeer tevreden
Dankjewel voor je review en het mooie cijfer! Groetjes, Eleonora | Webcare
In oktober hebben wij een verzoek tot overstap naar Energiedirect gedaan, echter hebben wij vanuit Energiedirect nooit iets vernomen en zijn wij dus klant geworden bij een andere bedrijf. Opeens is er geld van onze rekening afgeschreven, dus we hebben geprobeerd telefonisch contact met Energiedirect te krijgen... dat is echt hopeloos. De robot aan de telefoon verwijst elke keer naar de website voor "veel gestelde vragen". Vervolgens hebben de chat geprobeerd en het probleem uitgelegd (nooit correspondentie ontvangen, geen contract gezien en dus ook geen mogelijkheid gehad op de bedenktermijn). De klantenservice verlegt het probleem dan bij ons. Ze geeft aan inderdaad te zien dat de correspondentie per mail niet aangekomen is en dat ze daarna ons per post hebben benaderd. Op ons antwoord dat die post ons nooit bereikt heeft krijgen we de reactie dat ze het verstuurd heeft en zij niet hoeven te bewijzen dat dit ook echt via de reguliere post door ons is ontvangen. Conclusie: de rekening moet je gewoon betalen, terwijl je geen klant was (want we zaten al bij een ander...). Echt belachelijk. Vervolgens word de chat ook binnen 3 minuten gesloten zodat je geen reactie meer kan geven. Als je dan toch een reactie geeft dat dit wettelijk niet zo kan, dan krijg je geen reactie meer... Wij zien de incasso wel tegemoet (dan lukt het vast opeens wel om écht de post aan te laten komen...). **********.
Hi Nathalie, Bedankt voor je bericht en onze excuses voor de verwarring en frustratie die je hebt ervaren. Dit is natuurlijk niet de service die je van ons mag verwachten. We begrijpen dat je overstapverzoek in oktober niet goed is opgepakt en dat je geen communicatie van ons hebt ontvangen. Als het klopt dat we je na de e-mail nog per post hebben benaderd, maar dat deze je niet heeft bereikt, spijt het ons dat je hierdoor geen gebruik hebt kunnen maken van je bedenktermijn. Neem contact met ons op via [email protected], zodat we dit samen kunnen oplossen. Groetjes, Eleonora | Webcare
De goedzitter bonus die je 2x per jaar kunt verdienen is een leuk extraatje. Binnenkort mijn abonnement verlengen als zij mij een scherpe deal kunnen aanbieden.
Dag Wout, Bedankt voor je geweldige beoordeling, we zijn er ontzettend blij mee! Groetjes, Eleonora | Webcare
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.