prima prestatie,

Mijn ervaringen met energie direct zijn tot nu toe zeer positief. Klantvriendelijk, verstrekken van duidelijke informatie, goede service. Jammer dat de extraatjes van energie direct zijn verdwenen

duidelijke informatie

duidelijke informatie

Good

No issues

• Would you recommend us? Yes

altijd behulpzaam via de chat!

fijne communicatie

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor je review Sonja!

Geen klachten .

Top .

Bedankt voor je review!

in het verleden een goede ervaring

ZE HIER BOVEN

• Betrouwbaarheid

Ben tot nu toe tevreden .

Goed aanbod, dus bij jullie contract verlengd. Min puntje dat jullie niet telefonisch bereikbaar zijn.

• Betrouwbaarheid

Fijn dat je de komende jaren bij ons blijft! Als online energieleverancier zijn we telefonisch niet bereikbaar maar zijn we goed bereikbaar via de chat. Groetjes, Webcare energiedirect.nl

okee

goed.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Hi Harry, Fijn om te horen dat alles goed bevalt!😊 Groetjes, Dominique Webcare Energiedirect

Alles goed geregeld en een fijne app Regelneef!

• Betrouwbaarheid

Hi Fanny, Bedankt voor je positieve feedback. Wat fijn om te horen dat alles goed bevalt voor je! Groetjes, Dominique Webcare Energiedirect.

K%@€#t

Begin er niet aan. Het contract opzeggen en overstappen is onnodig ingewikkeld gemaakt, en na beëindiging van het contract wordt je nog jarenlang gestalkt, ondanks herhaaldelijke verzoeken om persoonsgegevens te verwijderen.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Dankjewel voor je review Bob. Het is natuurlijk niet fijn dat je nog wordt "gestalkt" terwijl je aangegeven hebt om niet meer gebeld te worden. Graag wil ik het Recht van Verzet voor je verwerken, zodat je niet meer wordt gebeld. Je mag mij een mail sturen naar [email protected]. Als je het telefoonnummer erin vermeld en het klantnummer en dan aangeeft om het Recht van Verzet te verwerken dan kan ik dit meteen voor je in orde maken. Mijn excuus dat je zoveel bent gebeld. Groetjes, webcare energiedirect.

Tevreden

Ik ben zeer tevreden over Energie Direct.

goed tarief

eventueel gewenste wijzigen, makkelijk en snel uit te voeren

• Betrouwbaarheid

heb nog geen ervaring maar tot nu toe is het perfect

Laten we het vooral perfect houden Arslan! 😍👌

Gebruikersvriendelijk

Snel en gemakkelijk aanvraag ingediend.

Altijd fijn dat het snel en makkelijk gaat Frans. Dankjewel voor je review. 😍

paswoorden en bestelling drama

Paswoord aanpassen is een drama. Bestelling drie moeten doen. aanbevelen: ja maar wel dat je veel geduld moet hebben als je het via digitaal wild regelen. want er is geen mens meer te bereiken.

• Betrouwbaarheid

Zo te zien zit het je niet mee, omdat je niet inloggen i.v.m. het wachtwoord. Graag wil ik je hiermee helpen, zodat je weer inzicht hebt en kunt inloggen. Je kunt mij een mail sturen naar [email protected]. Graag help ik je dan om een mail te sturen, zodat je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Wij zijn per mail en chat te bereiken. Dankjewel voor je review. Groetjes, webcare energiedirect.

Prima geregeld

Aantrekkelijk verlengingsaanbod, zekerheid voor drie jaar.

• Betrouwbaarheid

Het is altijd fijn om zekerheid te hebben voor de aankomende jaren en zo kom je ook niet voor verassingen te staan. Dankjewel voor je review. 💚

Heel goed

Loste zich als vanzelf op

Dankjewel voor je mooie review en de 10! 💚😍

Goed geregeld.

Alles goed geregeld.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

altijd fijn dat het goed geregeld is en zo hoort het natuurlijk ook. 👌

uitstekend

Overzichtelijk in de rapportage.

• Betrouwbaarheid

Super dat het overzichtelijk is. Bedankt voor je review Jacques.

te vreden klant

Nu ook voor mijn moeders nieuwe huis bij energie direct een contract af gesloten

• Betrouwbaarheid

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent Lucienne en dat het ook voor je moeder is gelukt om klant bij ons te worden. Dankjewel voor het vertrouwen, dat doet ons erg goed om te horen! Groet, Jo

Altijd duidelijk

Ze zijn niet de goedkoopste maar wel de beste in communicatie en regelen van maandbedragen en jaarrekening. Telefonisch word je netjes te woord gestaan en duurt niet lang. Voor mij de beste energie leverancier.

• Betrouwbaarheid

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Jolanda, dat doet ons erg goed om te horen! Dankjewel voor deze beoordeling! Groet, Jo

Zie onder

Reeds enkele jaren klant zonder enig probleem. Goede en duidelijke informatie!!

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen, Fijn om te horen dat je tevreden bent, dank voor de beoordeling! Groet, Jo

Moeilijk een goede keuze te maken ivm. de schommelende prijzen.

Gemakkelijk contract af te sluiten, maat twijfelt of de prijzen eerlijk en correct zijn. Kan in deze situatie niet blindelings erop vertrouwen of de prijzen juist zijn.

• Betrouwbaarheid

De aanvraag is buitengewoon simpel en gemakkelijk!

Erg gemakkelijk de aanvraag!!

• Betrouwbaarheid

Goede en snelle service en goede afhandeling in mijn ogen

Bedrijfsgegevens

Willemsplein 4

5211AK

[email protected]

Over Energiedirect.nl

Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.

Over Energiedirect

Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.