Goede ervaring in de vorige jaren

• Betrouwbaarheid

Fijn Tonny! Dat gaan we zo houden :)

is goed

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor je review Leo!

mijn eerste ervaring met energiedirect was erg goed

Ben net overgestapt zonder problemen goed geholpen door de app service (koen) was voor mijn ook voor de eerste keer maar werkt goed.

• Betrouwbaarheid

Welkom bij energiedirect.nl Dennis!

Service en communicatie zijn geweldig!

Service en communicatie zijn geweldig! De maandrapportage is gedetailleerd en duidelijk. Een goed advies over het wel of niet aanpassen van de maandlasten is erg handig. Zou EnergieDirect aan iedereen aanbevelen!

Prima dienstverlening

Prima dienstverlening.

• Betrouwbaarheid

In tegenstelling tot vroegere leverancier probleemloos

Website vind ik duidelijk. Informatie is goed. Jammer vind ik dat het contact met een robot. Heb liever direct contact met iemand van vlees en bloed. De robot begrijpt de vraagstelling niet en je krijgt onduidelijke antwoorden. Ik had een vraag over de boete bij opzeggen de robot wist niet wat ik bedoelde. Enorm Jammer gemiste kans. service is in de handel een heel groot goed.

Goede communicatie en informatie

Het enige wat jammer is dat je geen 3 jaarscontract kunt afsluiten als je zonnepanelen hebt

Teleurstelling

Ben al jaren klant en in het bezit van zonnepanelen. Mijn contract loopt vandaag af en heb vele pogingen gedaan om een nieuw aanbod voor een jaarcontract te ontvangen. Via de chat wordt gecommuniceerd dat ze proberen dat binnen vijf (!) werkdagen te ontdoen maar er gebeurt niets . Staat er nog;”wel zo netjes”. Als ik een ander adres als nieuwe klant zonder panelen ingeef, heb ik wel direct een vast contract. Ben dan gewoon eerlijk en zeg dat je klanten met zonnepanelen geen contract wil geven. Kortom een grote teleurstelling! En ja , opzet geslaagd. Ik vertrek als klant en lever dus geen stroom terug via jullie. Wel triest dat het zo moet

begrijpelijke site , redelijke tarieven

Ben al een tijdje klant bij energiedirect en heb weinig reden tot klagen , zelfs tijdens de energie crisis , en ik had geen vaste tarieven , betaalbaar gas en stroom ontvangen, ga nu over naar een twee jarig contract met nog gunstigere prijzen

Betrouwbare Partij

Tot nu toe altijd tevreden.

In een woord geweldig.

Duidelijke informatie, rapportage en een goede site.

positief

goede site goed produkt

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Snel en duidelijk.

Duidelijke site en app, snelle chat.

snelle reacties, goede voorstellen

Ik voel mij als vaste klant (tot nu toe) gewaardeerd.

• Betrouwbaarheid

Net als de vorige periode van 3 jaar weer een goed aanbod gehad voor de komende 3 jaar. Ik ben zeer tevreden.

• Betrouwbaarheid

Hoi Gene, Bedankt voor je review! Heel fijn om te lezen dat je tevreden bent. Groeten, Webcare Energiedirect

Waardeloos bedrijf, meest onbehulpzame klantenservice die ik ooit heb meegemaakt.

Eind november 2023 een contract afgesloten wat 14 dagen later in zou gaan. Dit gebeurde niet, Energiedirect communiceert ook niks. Vervolgens ga je er zelf achteraan, krijg je te horen dat het contract de volgende dag ingaat. Dat gebeurt ook niet. Vervolgens krijg je 2 weken later een bevestiging (op eigen initiatief, energiedirect laat niks van zich weten) van de klantenservice dat het contract niet meer ingaat en er geen levering opgestart wordt. Dat gebeurdt uiteindelijk eind januari toch. Klantenservice neemt geen verantwoordelijkheid voor de eerdere bevestiging dat er geen levering meer opgestart zou worden, omdat 'zij het niet gezegd heeft'. Vervolgens dien je een klacht in en krijg je gewoon geen inhoudelijke reactie. Ondertussen ben ik bijna 2 maanden verder nadat ik een klacht ingediend heb en zeker 5 chatgesprekken met de vreselijke klantenservice waar steeds beloofd wordt dat er contact opgenomen wordt binnen x termijn, om de beloftes vervolgens steevast niet na te komen. Verder gaat de levering gewoon door en stuurt energiedirect wél gewoon facturen. Absurde ervaring, nog nooit een klantenservice meegemaakt die zo onbehulpzaam, onprofessioneel en onbetrouwbaar is.

Duidelijk en overzichtelijk

Gewoon een goede leverancier met mooie aanbiedingen!

Ok

Oo

• Betrouwbaarheid

Vaste klanten worden aan de kant gezet

Ik ben al 5 jaar klant bij Energiedirect, altijd goede ervaringen met ze gehad tot nu.. Ik wou vorige week mijn contract weer voor een jaar vastzetten. Maar omdat ik zonnepanelen heb en meer dan 4000 kw opwek per jaar bieden ze mij geen vast contract meer aan en kan ik alleen klant blijven met een variabel tarief. Dit heeft mij er na 5 jaar toe gezet om over te stappen naar een andere leverancier. Erg jammer. Op de site kan je als nieuwe klant nog wel een vast contract afsluiten ook als je aangeeft dat je zonnepanelen hebt en zoveel teruglevert. Het antwoord van Energiedirect was daarop dat klanten die dat zouden afsluiten vanzelf bericht zouden krijgen dat dit niet meer mogelijk was. Valse informatie dus.

Slecht bereikbaar & geen communicatie

Liegen, beloftes niet nakomen, uitkafferen, asociaal. Dit zijn de woorden waar ik aan denk als ik de naam Energiedirect hoor. Ze zijn telefonisch niet of nauwlijks bereikbaar en als je met medewerkers in de chat gaat praten krijg je vaker geen oplossing of te horen dat het allemaal aan jou ligt. De chat word vaker zonder enig pardon verbroken door de medewerker, omdat ze me niet kunnen helpen. Er worden beloftes gemaakt door de ene medewerker waarvan de ander niks weet en ook niks van kan teruglezen. En zo kan ik nog wel even doorgaan over mijn slechte ervaringen met deze energieleverancier.

aanbeveling.

fijn en goed gesprek gehad met Mariet,is duidelijk en klantvriendelijk,ik weet nu dat ik goed zit,bedankt.

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen Harrie, Wat fijn om te lezen dat mijn collega Mariet je klantvriendelijk en duidelijk te woord heeft gestaan! Mocht er ooit iets zijn waar wij je bij kunnen helpen dan horen we dat graag! Wij zitten voor je klaar :) Ik wens je een fijne dag! Groetjes Tessa | Webcare energiedirect

Makkelijk en snel

Goed , makkelijk en soepeler afloop…. Voorzichtig met oplichters die de naam van Energiedirect gebruiken of beweren dat ze bemiddelaar van hun zijn. Deze bedrijf handel het zelf en contact je zelf,,, dus geen bemiddelaar accepteren. Daarom ze houden het simple en direct. Heel goede prijzen en duidelijke aanbidding en overzicht. Geweldige

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen, Goed dat je voorzichtig bent met het afsluiten van een energiecontract. Helaas is niet iedere bemiddelaar even eerlijk, Mocht je dit meemaken en er geen goed gevoel bij hebben dan mag je dit altijd bij ons melden. Groetjes, Mandy | Webcare Energiedirect

Als het mee zit ben ik aangesloten vind ik het helemaal top

Nu nog wachten !

• Betrouwbaarheid

Goede service, prima klantenservice. Tijdig bericht, benadering bij verloop en afloop van het contract. Duidelijke communicatie.

Bedankt voor je review Henry! Fijn om te lezen dat het bevalt. Groeten

Faire aanbieding

Al jaren tevreden met EnergieDirect. Inzichtelijke kostenopbouw en geen verborgen kosten of rare voorwaarden. Blijf aub recht door zee, dat wordt gewaardeerd!

Over Energiedirect.nl

Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.

Over Energiedirect

Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.