
geen gezeur, alles te vinden in de app. Overstappen is lang geleden, proces kunnen wij niet beoordelen. Door het gebruik van de app bellen wij nooit dus klantvriendelijkheid kunnen wij niet beoordelen.
Hi Nico, Wat fijn om te horen dat je zelf alles kan regelen via de app en dat je daar ook tevreden over bent. Bedankt voor het delen van je review! Groetjes, Dominique | Webcare Energiedirect
Goed
Hi Tatjana, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met Energiedirect. Bedankt voor het delen van je review! Groetjes, Dominique | Webcare Energiedirect
Altijd alles prima geregeld, meedenken en makkelijk alles te regelen!
Hoi Roel, Wat een ontzettend mooie review heb je geschreven. Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Dank je wel voor je bericht en een fijne dag gewenst. Groetjes Mariska. Webcare Energiedirect.
Slecht bel mij en ik leg het uit.
Hallo, Zojuist hebben we elkaar gesproken, bedankt voor uw tijd en geduld. Ondanks dat we een omweg genomen hebben zijn alle vragen beantwoord. Groetjes, Denis Webcare Energiedirect
Mail met nieuwe deals ontvangen. Overzichtelijk met 3 deals. Verlengen van contract simpel af te handelen.Afsluiten
Fijn om te horen Gerrit! Leuk dat je nogmaals verlengt hebt bij ons. Groet, Dial Webcare Energiedirect
makkelijk en snel geregeld
Hoi Johan, Kijk dat is fijn om te horen. Wij streven ernaar om onze klanten goed en snel naar tevredenheid te helpen. Dank je wel voor het delen van jouw ervaring en het mooie cijfer. Groetjes Mariska. Webcare Energiedirect.
Net 1 jaar verlengt omdat ik een tevreden klant ben. Minpuntje is dat ik niet heb kunnen uitvinden hoe je persoonlijk contact met Energiedirect kan krijgen.
Leuk om te horen dat je nog langer klant bij ons blijft! Geweldig. Je kan ons bereiken via chat, per e-mail of social media (facebook/instagram) Groet, Webcare Energiedirect
100 euro energie kosten vind ik erg leuk. Heb de vorige keer de discussie gehad dat er eigenlijk voor de vaste klant een cadeautje zou moeten zijn.
Fijn om te horen! Een leuke energiekorting is altijd meegenomen. Groet, Energiedirect Webcare
Goede ervaring
Kort maar krachtig. Fijn om te horen! :)
Na jaren klant bij jullie had ik een beter bod verwacht maar goed het zij zo we zullen zien wat de toekomst brengt.
Hi Dirk, Bedankt voor je eerlijke feedback en voor je jarenlange vertrouwen in ons. We begrijpen dat het bod niet aan je verwachtingen voldeed en dat is jammer om te horen. We blijven continu werken aan het verbeteren van onze diensten en hopen je in de toekomst alsnog positief te verrassen. Mocht je ergens vragen over hebben of iets willen bespreken, staan we natuurlijk voor je klaar. Groetjes, Eleonora | Webcare EnergieDirect
Ben tevreden met energie direct
Hi Adrie, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met Energiedirect! Groetjes, Dominique | Webcare Energiedirect
Helaas telefonisch niet bereikbaar. Communicatie via een chatbox is onpersoonlijk en zeker niet klantvriendelijk.
Hallo, Bedankt voor je eerlijke mening. Ondanks dat we geen telefonische klantenservice hebben vinden we dat we onze klanten goed kunnen helpen via de chat. We horen dan ook graag hoe we onze dienstverlenging via de chat klantvriendelijker kunnen maken. Groetjes Denis Webcare Energiedirect.
Geen onnodige communicatie, duidelijkheid
Goedemorgen Karin! Haha ja, jij snapt het. Gewoon duidelijk zijn , wat een zeldzaam talent tegenwoordig 😄 Bedankt voor je positieve review! Groetjes, Dinanda Webcare Energiedirect
zie boven altijd elke maand overzicht van de kosten erg mooi en belangrijk
Dank voor de mooie review Wander, wordt enorm gewaardeerd. Dankjewel!
Duidelijke informatie, dat ik niet de volledige sterren geef komt door dat ik vind dat trouwe klanten beter beloond zouden moeten worden dat nieuwe klanten beter beloond worden om ze binnen te halen snap ik maar als ze binnen zijn vind ik de beloning dus erg karig als je voor een verlenging gaat
Hi Ans, Onze aanbiedingen voor zowel nieuwe- als bestaande klanten veranderen regelmatig. Zo zorgen wij ervoor dat wij zoveel mogelijk op ieders wensen en behoefte kunnen inspelen. Daarnaast ligt onze focus voor bestaande klanten altijd op het aanbieden van de scherpst mogelijke tarieven in plaats van bijvoorbeeld een cashback of energiekorting. Wel fijn om te horen dat je al zolang trouwe klant bent en bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten! Groetjes, Dominique | Webcare Energiedirect.nl
Energie zonder poespas!
Hoi Jane, Dank je wel voor je mooie review. Groetjes Mariska. Webcare Energiedirect.
Helemaal prima aanbod en netjes op tijd geinformeerd
Dankjewel voor je mooie review Jef! 💚🙌
Duidelijke uiteenzetting. We zijn reeds 44 jaar vaste klant Vraag om trouwe klanten meer te belonen.
Wauw! Wat fijn dat je zo trouw bent aan Energiedirect. Ik weet dat de tijd snel gaat, maar je gaat wel erg snel. Energiedirect bestaat iets langer dan 20 jaar. Maar ook dat is een lange tijd! Ben je al bekend met onze goedzitters? Hiermee kan je door simpele acties uit te voeren beloningen voor ontvangen. Meer informatie vind je terug in de app! Groetjes, Mandy | webcare Energiedirect
zie boven
Wauw een 10! Daar krijgen wij ook Energie van! Bedankt voor de positieve beoordeling. Groetjes, Mandy | Webcare Energiedirect
Ik ben tevreden
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor het mooie cijfer 😊 Met vriendelijke groet, Webcare Energiedirect
Probleemloos
Wat fijn om te horen dat alles soepel verliep en de aanbieding duidelijk was! Bedankt voor het delen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Webcare Energiedirect
Net op tijd ?
Goedemiddag! Fijn fijn om te lezen dat je bij ons blijft. Het blijft altijd spannend wat de juiste moment is om de tarieven vast te zetten omdat niemand de toekomst kan voorspellen. Bedankt voor je positieve review! Groetjes, Mandy | Webcare Energiedirect
Dat was snel en simpel
Bedankt voor je positieve review!
makkelijk te regelen
Fijn dat het je bevalt Jan en bedankt voor je review!
Stop ajb met het irritante bellen. Voor mij altijd een reden om met tegenzin met jullie zaken te doen. Ik durf niet eens mijn telefoonnummer op te geven omdat ik bang ben meteen weer gebeld te worden.. Ik MOET bijv onderstaand mn gegevens invullen voordat ik feedback kan achterlaten: dan lokt dat weer adressen voor marketing uit: dat is NIET de bedoeling. Marketing is juist positieve fibes bij je klanten!! Bij de aanmelding moet ik zelf uitzoeken tot wanneer mijn contract afloopt voordat ik bij jullie kan beginnen. Niet handig.
Beste klant, Ik vind het jammer om te lezen dat we je zo vaak bellen. Ik ben ook erg benieuwd wat de reden is want normaal gesproken bellen we onze klanten niet zomaar. Wist je dat we dit makkelijk kunnen laten stoppen. Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice via https://www.energiedirect.nl/klantenservice en aangeven dat we je heel vaak bellen. Mijn collega's zorgen er dan voor dat we geen contact meer met je opnemen. Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.