PRIMA

BLIJ MEE....!!!

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor je super mooie cijfer Jaap! Groetjes Jennifer Webcare energiedirect.nl

Leuk, snel & goed

Het overstappen ging super en soepel. Leuke app met nuttige informatie die makkelijk toegankelijk is. Prettig en leuke communicatie vanuit de mensen van energie direct, zowel persoonlijk aan de telefoon als via de e-mail. En natuurlijk goede prijzen. Kortom, een super tevreden klant (sinds februari 2022)

• Betrouwbaarheid

Hey Roel, Wat een geweldig leuke review zeg! De overstap ging dus precies zoals je mag verwachten want daar hoor je zelf geen last van te hebben! Fijn dat je zo tevreden bent. Op naar mooie jaren! Dankjewel dat je de moeite hebt genomen dit bericht achter te laten en ik wens jou niets minder dan een leuke dag! Groetjes Joyce | Team Webcare Energiedirect.nl

Bij Energiedirect is het niet mogelijk om je energiestanden makkeijk door te geven:(

Telefoonnummer graag zodat ik door kan geven dat het doorgeven van de energiestanden niet werkt viaa de website. Heb deze dan maar viaa de mail doorgegeven, maar wordt daar wat mee gedaan? want ik krijg weer een nieuw verzoek om de meterstandne door te geven???

• Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Hartelijk dank voor jouw review! Erg vervelend dat het niet lukt om de meterstanden door te geven. Ik wil je hier graag bij helpen maar heb nu helaas geen gegevens. Kan je ons via facebook of twitter een bericht sturen met jouw postcode, huisnummer en geboortedatum? Dan help ik je graag verder. Groetjes, Webcare Energiedirect.nl

Tot nu toe goed.

Was even afwachten na overstap vanaf Powerpeers. Maar levering gaat goed. Regelneef heel fijn. Alleen jammer dat Tankey gestopt is!

Helder en duidelijk

Bij vragen zijn ze duidelijk in hun uitleg

• Overstapproces N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Voor zover heldere informatie en overzichten

Was nog niet bekend met energiedirect, maar kwam deze tegen in mijn zoektocht naar een nieuwe energie leverancier via de consumentenbond. Kon het contract alleen rechtstreeks afsluiten en vond dit best wel spannend, maar tot zover zijn ze alle afspraken netjes nagekomen. Zo kreeg ik netjes bericht dat ik mij in deze energiecrisis geen zorgen hoefde te maken omdat ik een contract met vaste prijzen had En krijg nu al voor de tweede maand op rij, heldere overzichten over ons energieverbruik via de mail toegestuurd. Zie het vervolg van ons contract dus vol vertrouwen tegemoet.

• Betrouwbaarheid

Wat fijn om deze mooie terugkoppeling te lezen Anya! Bedankt!

Goed,klantvriendelijkheid en meedenkend!

Tot nu toe alleen maar goede ervaringen meegekregen, vriendelijk geholpen telefonisch. App Toon, heel handig en alles overzichtelijk. Wij zijn zeer tevreden!

• Betrouwbaarheid

Tot nu toe goede ervaring.

Nog niet zo lang bij Energiedirect. Wat ik prettig vind is het maandelijks verbruik te ontvangen en vergelijken. Je wordt toch weer bewuster van je verbruik.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Hoi Betsy, Wat leuk dat je klant bent geworden en welkom bij energiedirect.nl! Bedankt voor je review. Groetjes, Webcare

Prima informatie via de app

App geeft prima inzicht

• Betrouwbaarheid

Fijn om te horen dat onze app je zo goed bevalt!

Gaat best goed

Het was helemaal goed geweest als ik niet van die berichtjes kreeg dat ik het termijn bedrag moet overmaken, terwijl ik op automatisch betalen staat.

• Betrouwbaarheid

Fijn dat verder alles goed is gegaan! Helaas hebben we een issue gehad waarin die berichten onterecht naar een deel van onze klanten zijn verstuurd. Mijn oprechte excuses daarvoor! Dit zal hopelijk niet meer gebeuren. Groetjes, Puck | Team Webcare

Alles goed geregeld

• Betrouwbaarheid

Fijn dat het goed is gegaan en het goed is geregeld. :D

Overstappen verliep snel en soepel

Overstappen verliep soepel en snel.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Fijn dat alles goed is verlopen!

100 %

Overgestapt naar energiedirect ,moet zeggen dat alles perfect geregeld is,nergens problemen mee gehad alles super geregeld.

• Betrouwbaarheid

Welkom bij energiedirect.nl! Leuk dat jij je bij ons hebt aangemeld en dat de aanmelding naar tevredenheid is gegaan. :) Laat het vooral weten als we je ergens bij kunnen helpen. Groetjes, Nabila | Webcare energiedirect.nl

all good

I like the monthly overview sent by email which helps to understand my expenses

• Betrouwbaarheid

Thank you for your review!

komen belofte na

• Betrouwbaarheid

Zoals 't hoort! Bedankt voor de waardering! Groetjes Reggie | Webcare energiedirect.nl

Overstap goed en sel geregeld

Eind vorig jaar klant geworden. Tot volle tevredenheid. Scherpe tarieven. Kan nu alles volgen via Regelneef prima!

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor de lovende woorden en mooie terugkoppeling. Dit waarderen wij zeer! Groetjes Reggie | Webcare energiedirect.nl

Goede app

Fijne app en de prijs zoals ik verwacht had. Ik vind het alleen jammer dat de korting van het tanken eraf is gegaan. Waarschijnlijk zal dat de reden worden om aan het einde van het contract naar een ander te gaan.

• Betrouwbaarheid

Hi Herman, Ik kan begrijpen dat je baalt dat de samenwerking met Tankey is gestopt. Hopelijk hebben we richting het einde van jouw overeenkomst een erg mooie aanbieding voor je klaarstaan waardoor je hopelijk toch van gedachte veranderd :) Groetjes Tessa | Webcare energiedirect.nl

Gaat wel

Hoe komt het dat als ik een heel weekend niet thuis ben dat ik elektra en gas gebuik. En als ik gewoon thuis ben ook hetzelfde Electa en gas gebuik. Die begrijp ik niet.

• Betrouwbaarheid

Hi Esseline, Wat goed dat je zo bewust bezig bent met je verbruik. Ik kan me voorstellen dat het er vreemd uitziet als je verbruik hetzelfde is op dagen dat je niet thuis bent, in vergelijking met dagen dat je wel thuis bent. Ondanks je op bepaalde dagen misschien niet thuis bent, zal ook dan stroom en gas verbruikt worden. Denk bijvoorbeeld aan apparaten die wel aangesloten zijn aan het stopcontact, ook die in standby staan. Daarnaast zal er ook altijd gas worden verbruikt omdat de CV ketel wel op temperatuur moet blijven. Dat er op die dagen exact hetzelfde wordt verbruikt, dat is wel vreemd. Ik ben dan ook benieuwd of je mij hiervan een screenshot kan sturen zodat ik voor je kan kijken waar het mee te maken heeft. Beschik je over Facebook en twitter? Stuur mij dan gerust via die weg een berichtje. Ook mag je ons mailen via antwoordconsumentservice@energiedirect.nl. Vermeld hierbij dan ook je klantnummer. Groetjes Nathalie || Webcare Energiedirect

wordt goed op de hoogte gehouden

krijg regelmatig bericht over mijn verbruik,en dat vind ik fijn.ook kan ik mijn verbruik met andere vergelijken

Goed en duidelijk

Alles verliep goed met de overstap en de app Regelneef is erg handig

• Betrouwbaarheid

Alleen mijn Regelneef werkt niet.

duidelijk en betaalbaar

duidelijke app makkelijk bereikbaar en betaalbaar

Ik ben blij met Energie Direct

Word goed op de hoogte gehouden via de app. Krijg antwoord op vragen als ik die heb.

• Betrouwbaarheid

Van harte welkom! Wij zijn ook blij met jou als klant. Bedankt voor je positieve review. Groetjes, Mandy Webcare Energiedirect.nl

Prima provider!

Vanaf de eerste kennismaking tot op heden verloopt alles zoals dat beloofd werd!

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor je positieve review! Van harte welkom bij Energiedirect.nl Groetjes, Mandy Webcare Energiedirect.nl

geen reactie

ik heb enige tijd geleden een mail verstuurd met vraag maar tot op heden geen antwoord gehad. heel irritant als je ook niet kan bellen

• Betrouwbaarheid

Hoi Arthur, Ik heb geen mail van je ontvangen. Je kan ons een bericht sturen via https://twitter.com/messages/compose?recipient_id=19202766 of via http://m.me/energiedirect.nl met je vraag, postcode, huisnummer en geboortedatum. Ik help je heel graag via daar verder! Groetjes, Dominique | Webcare Energiedirect

Over Energiedirect.nl

Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.

Over Energiedirect

Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.