Ik ben tevreden

Over de afgelopen 3 jaar als klant ben ik tevreden.

geen klachten ben tevrede

duidelijk

Ik vind het jammer, dat je niet verder komt met de chat met de robotmelder en geen medewerker waar je me kan chatten, dat geeft toch iets meer duidelijkheid over mijn vragen, zoals waarom kan ik geen contract van 3 jaar krijgen. dat is dan wel weer jammer. met vriendelijke groet Joke Moget

klantvriendelijk

goed geinformeerd over veranderingen en ook doior mij dan goed te gebruiken

makkelijk en gebruiksvriendelijk

top

Moeilijk vergelijkingen te maken

Geen problemen gehad met Energiedirect, dus afgelopen contract verlengd met 3 jaar. Terugleveringskosten ivm zonnepanelen kan nog een probleem worden, we hebben geen slimme meter!

• Betrouwbaarheid

afgelopen jaar geen problemen gehad.

klopt elke maand

redelijk duidelijk

hopelijk win ik nu ook eens een prijs of shirt van PSV, ben al jaren klant bij jullie

goede prijs

geven op tijd aan dat contract verloopt. en komen met een nieuw voorstel.

geen problemen

• Betrouwbaarheid

overzichtelijk site en klantvriendelijk in gebruik.

Kon goed en gauw vinden, wat ik wilde. Het is een overzichtelijke site.

• Betrouwbaarheid

Jammer dat ik gewacht had met eerste aanbod

Nl 240,00 € korting eerste jaar en dat dit nu 200 € geworden is

duidelijk!

Ik ben weer terug na jarenlang elders, heb afgenomen. U bied mij een interessante aanbieding, deze kan ik niet laten lopen. Jos Breda

• Betrouwbaarheid

Was prima, is nu zeer slecht.

Communicatie met Energie Direct is nagenoeg onmogelijk. Alleen via een Chatbot, die natuurlijk nauwelijks begrijpt waar het over gaat. Ook EnergieDirect klopt zich ontzettend op de eigen schouders, maar zorgen er wel mede voor dat de energie voor mij, en ook voor anderen, onbetaalbaar wordt, en ik hierdoor dus flink in de problemen ga komen. Ik moet nu tenslotte ook nog een aanzienlijke lening afbetalen, die mij door de maatschappij(en) is opgedrongen met de zg. verduurzaming. Ze verschuilen zich hierbij ook graag achter de terugleverkosten etc. die zij dit jaar hebben uitgevonden. Ik heb er geen woorden voor. Die ik heb mag ik helaas niet uitspreken.......

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen, Wat vervelend om te horen dat je ontevreden bent over ons. Je kunt ons op verschillende manieren bereiken; via de chat, en dan meteen aangeven dat je een medewerker wilt spreken. Via de mail: [email protected] of via social media. Wellicht dat een van de andere manieren beter bij je passen. Het klopt dat de energiemarkt alleen maar duurder is geworden, maar dit is bij elke energieleverancier zo en niet alleen bij ons. Groetjes, Energiedirect | Webcare

uitstekend

geen gedoe, gewoon afsluiten en klaar

• Betrouwbaarheid

Welkom bij EnergieDirect Ruud! Dankjewel voor je review!

Makkelijk overstappen

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Welkom bij EnergieDirect en super bedankt voor het mooie cijfer!

Beste Energie leverancier

Prima Prijzen, zeer vertrouwde Energie Leverancier, behoord bij een groot concern, geen cowboy streken. Goede en snelle site.

duidelijk voorstel

Helder verhaal, makkelijk te vinden en geeft geen twijfel

• Betrouwbaarheid

Welkom bij Energiedirect en Bedankt voor je fijne review Nelie! Groeten, Juri Webcare Energiedirect

makkelijk

makkelijk in te vullen en fijn dat u de overstap regeld

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Welkom bij Energiedirect :D Fijn dat je voor ons hebt gekozen! Groeten, Juri Webcare Energiedirect

Prima georganiseerd en transparant

Ik heb gedurende de afgelopen 4 jaar zeer goede ervaringen met Energie Direct. Eerst een 1 jarig contract met aansluitend een 3 jarig contract afgesloten. Zeer goed georganiseerd bedrijf met veel informatie gedurende het verloop van het jaar en adviezen omtrent wijziging v h maandbedrag. Nu komende periode ook weer een concurrerende aanbieding waardoor ik wederom kies voor een 3 jarig contract.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor je mooie en fijne review Leo. Heel fijn om te lezen dat je iedere keer voor ons mag kiezen. Groeten, Juri Webcare Energiedirect

Onoverzichtelijk

Er is geen touw aan vast te knopen aan de overzichten

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Ben zeer tevreden ook voor de verbeteringen op overzichten

Waardeer dat jullie proberen up to date te zijn met de overzichten

gemak

Het gemak in het overzicht en de prijs geven de doorslag. Wel mis ik het menselijk contact waar je vragen kan stellen. Heb namelijk nog wel vragen over kosten teruglevering zonnepanelen!

Duidelijk kosten overzicht

Vergelijken met andere aanbieders is lastig

contract verlenging 3 jaar

goed proces en krijg elk jaar 230 Euro korting

Willemsplein 4

5211AK

Over Energiedirect.nl

Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.

Over Energiedirect

Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.