Alles is prima verlopen. Vakkundig!

• Geholpen in de showroom Nieuwerkerk aan den IJssel
  • Hoe kent u Alfa ramen en deuren familie/kennis/collega, via advertenties

Werkt netjes

Ze leveren netjes werk, helaas is de tijd tussen opdracht en plaatsing erg lang. Wij hebben een half jaar moeten wachten.

Prachtig resultaat!

Zeer professioneel, vriendelijke mensen, ze waren vakkundig en binnen een dag leek het alsof we twee nieuwe kamers hadden gekregen. Volgende keer gaan we zeker weer naar Alfa ramen.

Vakwerk

Onze ervaring met Alfa is zeer goed. Leveren prima werk af en met name vooral ook als het gaat om het afwerken en dat was in ons geval met een voordeur, zijgevel, veluxraam en dakkapel. Een aanrader!

• Montage Personeel
  • Bereikbaarheid per telefoon N.v.t.

Helemaal tevreden.

Hoewel maanden vooraf besteld was er geen vertraging. Heren werken snel, vakkundig en bij problemen of ongelukjes wordt alles snel opgelost, zonder gezeur. Dames van de binnendienst zijn klantgericht, persoonlijk en persoonsgericht; top. Aanrader, ja een (wat) hogere prijs, maar meer dan waar voor mijn geld.

• Hoe kent u Alfa ramen en deuren anders

Perfect, zoals alle vorige keren.

Keurig gewerkt, zoals ik het zelf ook zou doen. Rustig en efficiënt.

• Hoe kent u Alfa ramen en deuren familie/kennis/collega

Prima ervaring van showroombezoek tot montage.

De ervaring begon bij een goede voorlichting in de showroom, gevolg door een duidelijke offerte en tot slot van het proces een vakkundige montage waarbij keurig netjes gewerkt werd. Kortom: prima ervaring.

prima bedrijf

Alfa doet zijn werk heel erg goed. Het zijn leuke en gezellige mensen. Ook de nazorg is prima.

• Bereikbaarheid per telefoon
  • Geholpen in de showroom N.v.t.

Uitstekende klant benadering

Om tot een keuze te kunnen komen zijn we uitgebreid ingelicht over de mogelijkheden en de kosten daarvan. We zijn uitstekend tevreden over de klantgerichtheid en de plaatsing van de kozijnen. Met vriendelijke groet Familie Chen Zevenhuizen

Eeen aanbeveling waard

Hebben bij ons in Arnhem HR++ glas geplaatst met hoogwerker op eerste etage appartement in Arnhem. Communicatie verliep soepel (snelle reactie, duidelijke offerte ). Prima prijs en geen verrassingen achteraf. Afspraken worden nagekomen. Vooraf opgemeten en werkzaamheden deskundig uitgevoerd. Alles netjes achter gelaten en prettig in omgang. Geen enkele wanklank en zeker een aanbeveling waard.

• Montage Personeel
  • Bereikbaarheid per telefoon N.v.t.
  • Geholpen in de showroom N.v.t.
  • Hoe kent u Alfa ramen en deuren familie/kennis/collega

Zeer vriendelijk personeel en prima service !

De kozijnen, horren en lamella-voorzetramen zijn perfect afgeleverd en geplaatst! Wij zullen Alfa Ramen en Deuren ZEKER aanbevelen bij anderen.

• Hoe kent u Alfa ramen en deuren familie/kennis/collega

Wij zijn ontzettend blij met onze kozijnen, ramen, deuren en gevelbekleding van Alfa! We hebben ons hele huis door ze onder handen laten nemen. We zijn door Alexander heel fijn geholpen in zijn showroom. Hij dacht goed met ons mee en dat hebben we het hele proces door terug gezien; fijne communicatie, goed luisteren, een heldere offerte, een mooi product, afspraken worden nagekomen. En dan ook nog een prachtig eindresultaat! Alexander, Albert en Francois hebben echt vakwerk afgeleverd. Ze werken netjes, nemen de tijd om alles goed te doen en de service is goed. En het was ook nog eens erg gezellig om deze mannen een aantal dagen bij ons in huis te hebben. Top!!

• Hoe kent u Alfa ramen en deuren website/internet/google

Prettig kundig montageteam levert prachtig resultaat

Alexander heeft op een hele prettige en kundige manier meegedacht welke mogelijkheden voor ons het beste waren. Wij wilden gehele achterkant huis aanpakken: 2 kozijnen op de 2e verdieping, 2 kozijnen op de 1e verdieping en de begane grond dubbele deuren, 2 boeidelen, 1 kozijn en nieuwe cilinders achter en voordeur. Over de 2e en 1e verdieping waren we het snel eens, uiteindelijk met meedenken gekozen voor de benedenverdieping voor 1 groot raam i.p.v 1 kozijn met middenstijl. Ook een hele fraaie drempel met natuursteen met prachtig verloop. Vorige week maandag is Alexander met zijn team (3 op elkaar ingespeelde mannen) gestart, en de oplevering was vorige week woensdagmiddag. plaatsing is uitermate prettig verlopen, met prima afstemming. Er werd netjes gewerkt met professionele materialen. Kortom goede prijs, kundig montageteam en prachtig resultaat. Na afloop had ik 1 klein puntje, even bellen, werd snel opgepakt en inmiddels opgelost!

• Geholpen in de showroom Alphen aan den Rijn
  • Hoe kent u Alfa ramen en deuren website/internet/google, via de showroom

Vakwerk

Zeer tevreden over het geleverde werk van Alexander en zijn Team m.b.t. het plaatsen van een nieuw kunststof kozijn in een bestaande houten dakkapel. Slim en creatief gebruik gemaakt van de bestaande constructie zonder al te veel sloopwerk. Afwerking aan de buiten zijde binnen de kap ook keurig afgewerkt met nieuwe Trespa beplating dat mooi aansluit tegen de bestaande afwerking. Alfa ramen en deuren gekozen op basis van de goede reviews en uiteraard het merk Gayko. Ontvangst en uitleg in de showroom in Alphen aan de Rijn was al meteen goed. Overige zaken als goed advies en het bespreken van de mogelijkheden, planning en communicatie zijn zeer goed te noemen. Verder is er netjes gewerkt en na afloop alles keurig opgeruimd. Complimenten mannen.

• Hoe kent u Alfa ramen en deuren website/internet/google

Goede begeleiding en nette montage

We hebben in 2020 kunststof kozijnen laten plaatsen en dat is zeer professioneel en kundig door Alfa aangepakt. We zijn heel erg tevreden

Alfa . Alphen ad rijn

Super blij mee ! Ziet er top uit Werken netjes en zijn optijd Communicatie goed . Prijzen zijn ook goed Volgende opdracht al weer geplant Bedankt

• Hoe kent u Alfa ramen en deuren website/internet/google

Zeer tevreden, prettig contact, goede montage

Wij hebben Alfa ramen en deuren gevraagd om onze kozijnen op de eerste verdieping te vervangen voor kunststof kozijnen (en dubbel glas). We zijn zeer tevreden; complimenten voor het werk wat beide heren hebben uitgevoerd! Mooi werk en het was ook nog eens gezellig, fijn! Mochten we in de toekomst weer iets willen vervangen, komen we zeker bij Alfa ramen en deuren terug.

• Geholpen in de showroom Nieuwerkerk aan den IJssel
  • Hoe kent u Alfa ramen en deuren website/internet/google, familie/kennis/collega

Perfecte service , aanrader

Alexander en zn team hebben mijn achtergevel van nieuwe kozijnen voorzien . Tevens hebben ze de dakkapel gerenoveerd . Vakwerk ! Dit zijn mensen die hun vak verstaan . Tzt mogen ze ook m'n voorgevel onderhanden nemen .

• Hoe kent u Alfa ramen en deuren familie/kennis/collega

Geweldig. Super mooie deuren geleverd en wat een geweldige service

• Hoe kent u Alfa ramen en deuren website/internet/google

Al mijn soms grillige wensen zijn geheel vervuld.

In de maand augustus 2020 zijn alle houten kozijnen van de voorgevel en achterzijde van mijn woning vervangen door kunststofkozijnen door de firma Alfa ramen en deuren uit Alphen a/d Rijn. (A. van Leeuwenhoekweg 38 A10) Het hele voortraject (mijn wensen omzetten in een prima offerte) was in handen van Alexander van Herk die dit uitmuntend en naar volle tevredenheid heeft uitgevoerd. CHAPOO. Het vervangen was in 4 dagen uitgevoerd door een stel prima vaklui. Als u als woning-eigenaar ook van plan bent om uw kozijnen te laten vervangen, dan kan ik u deze firma aanbevelen. Met vriendelijke groet. Een zeer tevreden klant.”

• Geholpen in de showroom Alphen aan den Rijn

Alle wensen zijn vervuld.

• Hoe kent u Alfa ramen en deuren anders

Goed geholpen in de showroom door Pieter. Monteurs Arjan en Maarten heel vriendelijk, werken keurig en alle afval goed opgeruimd.

• Hoe kent u Alfa ramen en deuren familie/kennis/collega

Ik wacht al 14 dagen op een afspraak omdat een van mijn ramen niet meer goed werkt! Krijg niet eens

Toen alles geplaatst moest worden, in een woord GEWELDIG! Nu heb ik service nodig en ik weet het niet meer. Wat is er met dit bedrijf gaande? Ik word slecht te woord gestaan en wacht al 2 weken na mijn melding dat er iets stuk is. Krijg niet eens een indicatie wanneer ik een monteur zou kunnen verwachten en zie steeds de auto's hier rond rijden. Dit ben ik niet gewend!!!!!

• Prijs/Kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Duidelijke offerte N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Montage N.v.t.
  • Montage Personeel N.v.t.
  • Geholpen in de showroom Nieuwerkerk aan den IJssel
  • Hoe kent u Alfa ramen en deuren N.v.t.

Geachte mevrouw op den Brouw, Wat jammer dat u deze ervaring heeft met Alfa. We nemen service- verzoeken altijd serieus, en doen ons best die snel op te pakken. Helaas treft uw verzoek ons in de drukste vakantieperiode. U kunt zo snel mogelijk een reactie verwachten. met vriendelijke groet Team Alfa ramen en deuren

Degelijke producten

Erg tevreden met de kozijnen die net geplaatst zijn. Wel meer beschadigingen ontstaan aan behang e.d. dan verwacht. Aan te raden om de kamer helemaal leeg te halen ivm stof (ook meer dan verwacht). De kozijnen zien er degelijk uit.

• Hoe kent u Alfa ramen en deuren website/internet/google

van showroom tot oplevering is alles naar wens verlopen.

Na verschillende zaken in de kozijnen branche te hebben bezocht zijn wij met Alfa Ramen en Deuren in zee gegaan. Daar hebben wij geen spijt van: > de zéér ervaren monteurs, ook nog eens prettig in de omgang zijn hier zeker mede verantwoordelijk voor. > kortom, zoek niet verder wij raden Alfa Ramen en Deuren met volle overtuiging aan.