100 % tevreden

Hele fijne monteurs , goede kwaliteit en vakkundig gemonteerd! Hele duidelijke communicatie en super netjes gewerkt . We zijn zeer tevreden en raden iedereen die aan het oriënteren is voor kunststof kozijnen deze firma aan.

• Hoe kent u Alfa ramen en deuren anders

Prima vakwerk door een plezierig team

Kunststof kozijnen en een schuifpui geplaatst door vakbekwame medewerkers. Zij hebben goed oog voor de wensen van de klant. Het geheel is prachtig geworden. We zijn er bijzonder blij mee.

Jammer

Na verloop van jaren zijn de rubbers tussen de ramen gaan smelten. Sinds februari dit jaar (2023) bezig om hiervoor aandacht te krijgen. Ben is langs geweest maar al maanden horen we er niets meer over. Men zit duidelijk met dit voorval in de maag. Jammer. Montage was ok maar na een klacht komt men liever niet. Service dus, tot de voordeur.

• Prijs/Kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Duidelijke offerte N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Montage N.v.t.
  • Montage Personeel N.v.t.
  • Bereikbaarheid per telefoon N.v.t.
  • Hoe kent u Alfa ramen en deuren familie/kennis/collega

Zoals het behoort te zijn!

Het kan helaas niet allemaal goed gaan. Maar het gaat om de wijze waarop het opgelost wordt. En dat kan je aan Alfa wel overlaten. Na al vele jaren plezier van de ramen en deuren van Alfa, was de hordeur aan vervanging toe. Na wat onduidelijkheden was deze helaas niet goed. Ben van Alfa is langsgekomen en heeft dit super professioneel en klantgericht opgelost. De volgende keer? Weer naar Alfa! Bedankt! Kees.

• Montage
  • Montage Personeel N.v.t.
  • Hoe kent u Alfa ramen en deuren familie/kennis/collega

Goed geholpen in de showroom, met de levering / montage is ook alles heel fijn verlopen. De volgende keer kom ik weer bij jullie.

Fantastisch bedrijf

Het is het mooiste raam van de laan geworden. Ontzettend aardige en professionele mannen. Is helemaal keurig gedaan. Nog een patatje gekregen ook. Ben heel erg blij met Alex en zijn medewerkers. Dank je wel!. Prachtig geworden!

Buitengewoon goed en vakkundig

Een professioneel team dat van begin tot eind alles vakkundig monteert. Alle problemen worden vakkundig verholpen en perfect afgewerkt. Is niet goedkoop maar het ontzorgd wel en dat is een hoop waard. Bedankt Alexander François en Albert.

• Hoe kent u Alfa ramen en deuren braderie

Perfect werk afgeleverd

Hele mooie kozijnen,deuren en raamdecoratie gekocht bij Alfa.Vakkundig gemonteerd door vriendelijk personeel.Top!!

• Hoe kent u Alfa ramen en deuren via advertenties

Goed advies, nog betere realisatie

Wij hebben vier bedrijven over de vloer gehad. De adviseur van Alfa in Alphen was de eerste en enige die voor alle scherpe kantjes die de installatie bij ons zou (kunnen) hebben een goede en logische oplossing had en geen slagen om de arm hield. Dit betrof ook bouwtechnische uitdagingen waar de andere aanbieders aannemers voor in de arm wilden nemen. Je ontkomt er niet aan dat er tijdens de installatie onvoorziene dingen gebeuren. Die werden zelfs toen het team in de stromende regen flink over moesten werken fluitend opgelost. Grote klasse! Twee andere huizen in ons blok hebben vlak voor en vlak na ons nieuwe kunstofkozijnen gekregen. Gebroken ruit, schade aan de kozijnen, ontbrekende roosters. Zaken waar wij echt geen last van hebben. Ik raad iedereen van harte Alfa aan!

• Hoe kent u Alfa ramen en deuren familie/kennis/collega

Een betrouwbaar bedrijf met eigen personeel. Professioneel en alles in 1 dag klaar. Zelfs als dat pas om 18.30 uur is. Fijne monteurs. Communicatie perfect. Offerte duidelijk. Ook na oplevering komen ze snel laatste puntjes in orde maken.

• Hoe kent u Alfa ramen en deuren anders

Martin wat een fijne vakman!

Vandaag nieuwe voordeur gekregen. Wij kregen Martin die deze klus klaarde. Wat een goede en fijne vakman! Niks dan lof ,bijzonder tevreden.

• Hoe kent u Alfa ramen en deuren website/internet/google

Sublieme kwaliteit, perfecte afwerking en een heerlijk warm huis

Dit is nu de derde keer dat Alfa voor ons een huis opknapt en wederom zijn we ontzettend blij met hoe er wordt meegedacht, de uitvoering van de klus en de sfeer die de mannen mee brengen. Al bij het opstellen van de offerte neemt Pieter uitgebreid de tijd om alles in te meten en de mogelijkheden door te spreken. Bij het uitvoeren van de klus wordt er veel overlegd, waardoor er precies datgene gebeurd wat jij wil; de diepte van de vensterbank, de manier waarop de kozijnen worden afgewerkt, heel fijn! Er wordt voorzichtig omgegaan met de spullen die in het huis staan, vloeren worden netjes afgedekt en alles wordt strak afgekit :-) Bedankt weer mannen!

Uitstekend!

Goede voorlichting, goed product, goede contacten met de afdelingen en de geplande plaatsingsdatum is ook de daadwerkelijke plaatsingsdatum geworden.

• Hoe kent u Alfa ramen en deuren anders

Vriendelijke en professionele verkoop, goede begeleiding met een planning die exact was. Super vriendelijke vaklui, waanzinnige service. Aanrader.

Wat een geweldig bedrijf

Dit bedrijf echt geweldig. Personeel heeft gouden handjes en zijn vakkundig. Ook nu weer hebben ze een mooi stukje werk afgeleverd.

slechte service

IK heb een afspraak gemaakt om al het hang en sluitwerk te controleren en daar waar nodig te vervangen, op 22 sept. is een monteur gekomen en heeft o.a. geconstateerd dat de cilinder in m'n voordeur vervangen moet worden.Hij heeft een tijdelijke "kleinere" cilinder geplaatst en zou een nieuwe bestellen. Daarnaast zou ik een offerte ontvangen voor het plaatsen van nieuwe horren of opnieuw bekleden van de horren, Na een week met Alfa gebeld, (Corrie?) met de vraag hoe staat het met de reparatie? Ik kreeg heel duidelijk de indruk dat er nog niets was gedaan! Daarom wilde ik de monteur spreken, zij zou dit aan hem melden en mij laten bellen... 4 oktober nog niets gehoord. Inmiddels afgelopen week weer met Alfa contact gehad met een andere dame, die vertelde mij dat die cilinder in Duitsland besteld moet worden, en dat dat wel even gaat duren. Eh... in Zoetermeer hebben we de Bouwhof, zijn die daar niet te koop? Daarbij heb ik aangegeven dat mijn gezondheid slecht is, en ik regelmatig naar het Antonie v Leeuwenhoek zhs, in Amsterdam moet en dan toch graag het hang en sluitwerk in orde wil hebben. Ondanks dat ik "aanbevelen" moet invullen, ja/nee hoop ik dat zeker Ben Slingerland dit te lezen krijgt. Omdat de ervaring met hem en zijn mannen mij en ook kennissen die door mijn aanbeveling naar Alfa zijn gegaan blijft houden.

• Prijs/Kwaliteitsverhouding N.v.t.

10 POINTS ! ! !

Het was het wachten waard. Briljant !

Excellent bedrijf !

Zo blij en tevreden dat we voor Alfa ramen en deuren hebben gekozen. Vanaf de showroom tot het uiteindelijke resultaat ging alles in één woord perfect. Super aardige en kundige mensen, vaklui !! Denken heel goed mee met je wensen en maken dat in de uitvoering ook waar. Zelfs de afwerking van de kozijnen is excellent uitgevoerd. Het uiteindelijke resultaat is supermooi geworden.

Top bedrijf . Super mensen erg vakkundig

Is bij ons de 3e keer en hij komt nog een keer (alexander) Super netjes . Duidelijk . Vriendelijk Service is top . Kwaliteit is echt super . Een dikke 10 van ons !! Op naar de volgende klus bij ons Bedankt alex en personeel

• Geholpen in de showroom Alphen aan den Rijn
  • Hoe kent u Alfa ramen en deuren N.v.t.

Een probleemloze instalatie

Problemen zijn al opgelost voordat ze opspelen

• Geholpen in de showroom Zoetermeer
  • Hoe kent u Alfa ramen en deuren website/internet/google, via de showroom

Prima en betrouwbaar bedrijf. Een pluim

Wederom met Alfa in zee gegaan omdat we met dit bedrijf goede ervaringen hebben opgedaan met kunststof voordeur. Ditmaal aanschaf kunststof kozijnen. Prettige vriendelijke vaklui. Na constatering van een aantal minuscule schoonheidsfoutjes werd dit op korte termijn correct en naar volle tevredenheid verholpen. Kortom wij zijn zeer content over Alfa en kunnen dit bedrijf van ganser harte aanbevelen. Hartelijk dank voor de goede service en nazorg. Vriendelijke groet van Jannie & Ronald Schenk

xx

mijn schuifduur van jullie 10/15 jasr geleden gekocht. schuif niet meer zit vast. kunnen jullie mij helpen. Rita Charoe [email protected]

• Geholpen in de showroom Zoetermeer
  • Hoe kent u Alfa ramen en deuren via de showroom

Fantastisch!

Fijne service, zowel in dr showroom als met het plaatsen. Alles keurig afgewerkt en het stof en de rommel viel reuze mee!

• Hoe kent u Alfa ramen en deuren familie/kennis/collega

Zeer netjes, goed overleg, erg klantvriendelijk

Het was een efficiënte, op maat ervaring. Erg gelukkig met het resultaat en de flexibiliteit van het personeel. Bijzonder netjes en klantvriendelijk.

• Montage Personeel
  • Bereikbaarheid per telefoon N.v.t.

Goede ervaring met Alpha

Goede ervaring met Alpha. Drie opmerkingen Wij hebben ons niet gerealiseerd dat er bij de achterdeur geen dorpel aanwezig is, zoals bij de voordeur. De grote ruit van het achterraam beweegt behoorlijk bij het sluiten van de achterdeur. De dikte van het glas (5mm) lijkt erg dun. Voor het afdekken van de bevestigingsschroeven van het deurkozijn, zullen nog plastic afdekdopjes worden opgestuurd.

Hoogeveenenweg 81 2913LV Nieuwekerk a/d ijssel