Filters

8

Prima

Ik moet zeggen dat ik een stel geweldige monteurs heb gehad petje af hiervoor die jongens hebben ondanks de obstakels die ze tegen kwamen prachtig werk afgeleverd ben dan ook zeer tevreden tot nu toe Hartelijk dank voor het geleverde werk Mvg René de vos

  • Aanbevelen? Ja
  • Gegeven advies
  • Offerte
  • Afspraak nakomen
  • Levertijd
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Communicatie
  • Monteurs
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Vestiging: Goes
3

Slecht

Heb 1,5/2 jaar terug 2 kozijnen en dak bekleding besteld. Het ging al fout bij het bestellen van de juiste kozijnen, deze fout had ik zelf al ontdekt en doorgegeven. Ik ontving keurig een nieuw contract met de juiste profielen. Echter (na een hele lange wachttijd) kwamen m’n alsnog de verkeerde kozijnen. Dus maar een gedeelte kon worden afgemaakt. Een kozijn was alsnog te gebruiken maar het 2e kozijn moest opnieuw besteld worden. Weer maanden verder en na flink nabellen van mij zijde kwam dan eindelijk het 2e kozijn. (We zijn dan alweer een jaar ofzo verder). Dit kozijn is geplaatst en een gedeelte van de dakbedekking achter ook, maar ze hadden niet de juiste steiger bij om het af te maken, dit is verwonderlijk want bij het inmeten heb ik alles laten fotograferen en opmeten zodat dit voorkomen had kunnen worden. Hierna weer 3maanden totaal niets vernomen maar na flink mailen enz eindelijk beet. Afgelopen dinsdag zouden ze het af komen maken.... na een uur en een bak koffie was men weer weg want de hoogwerker paste niet in de gang (zoals ik al zei had ik ze dat na laten meten en foto’s laten maken) dus weer verwonderlijk... Nu maar weer afwachten wanneer ze terug komen. De communicatie is belabberd , men beloofd je terug te bellen maar dit gebeurt vrijwel nooit en ook wordt je totaal niet op de hoogte gehouden over de gang van zaken. De kwaliteit van de kozijnen is overigens prima en de werklui die de boel komen plaatsen zijn ook vriendelijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Gegeven advies
  • Offerte
  • Afspraak nakomen
  • Levertijd
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Monteurs
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Vestiging: Den Bosch
10

Prima ervaring met de bekwame vaklieden van Belisol.

Advies aan huis werkt heel direct en snel. Levertijd wat uitgelopen a.g.v. stilstand in fabriek. Communicatie tijdens deze fase is voor verbetering vatbaar. Installatie van schuifpui door 3 uiterst bekwame vaklieden. Ik ben dan ook zeer tevreden met de nieuwe pui.

  • Aanbevelen? Ja
  • Gegeven advies
  • Offerte
  • Afspraak nakomen
  • Levertijd
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Monteurs
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Vestiging: Goes
9

Goede nazorg Belisol Gouda

Na 5 jaar storing vrij, nu probleem met volledig sluiten kiep/kantelraam. Na melding eerst video gehad met mogelijke oplossing, dat was het dus niet. Daarna afspraak gemaakt op korte termijn. Vriendelijke Monteur had snel het probleem door en heeft het keurig opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Gegeven advies
  • Offerte N.v.t.
  • Afspraak nakomen
  • Levertijd N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Monteurs
  • Nazorg en garantie
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Vestiging: Gouda
9

Goed vakwerk

Nette oplevering en vriendelijke monteurs

  • Aanbevelen? Ja
  • Gegeven advies N.v.t.
  • Offerte N.v.t.
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Monteurs N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Vestiging: Dronten
10

Deskundigheid en goed advies, professioneel

Bij ons jaren 20 huis zijn passende kozijnen geplaatst zonder afbreuk te doen aan de uitstraling van het huis. Heel blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Gegeven advies
  • Offerte
  • Afspraak nakomen
  • Levertijd
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Monteurs
  • Nazorg en garantie
  • Prijs/kwaliteit
  • Vestiging: N.v.t.
1

Slechte ervaring

Je kunt wel bestellen maar leveren ho maar. Na bestellen in augustus en beloofde levering begin maart, wat ruim binnen de beloofde leverijd was, na zelf weer contact opgenomen te hebben, geen levering door te weinig montage personeel. Dus nu levering begin mei. Weer geen bericht, dus bellen. Verbaasd dat wij belden want ze hadden toch een mail gestuurd dat i.v.m. corona alle productie stil was gelegd. Wij hadden zeker geen mail ontvangen! Productie zou opnieuw gestart worden, maar onze ramen zouden toch allang klaar staan? Niet dus. Hun interne bestelling wordt pas geplaatst bij de fabriek als ze voldoende personeel kunnen inplannen... Dus zou opnieuw moeten wordeen ingepland, zou zeker nog 8 weken duren als er voldoende personeel was. Dus hopenlijk in augustus, maar ja.... Dus na een onaangenaam telefoon gesprek de hele zaak geanuleerd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Gegeven advies N.v.t.
  • Offerte
  • Afspraak nakomen
  • Levertijd
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Monteurs N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Vestiging: Den Bosch
10

We zeggen wat we doen en doen wat we zeggen

Deze week is er in ons huis een nieuwe grote schuifpui geplaatst en de gevel boven deze pui is voorzien van bekleding, Belisol is het bedrijf dat precies kon leveren wat wij wilden, anderen konden dat niet! We zijn super tevreden over de uitvoering van de werkzaamheden. De afspraak was vanwege de Coronacrisis verplaatst maar dit ligt uiteraard buiten de schuld van het bedrijf. De monteurs hebben erg netjes gewerkt en alle afval afgevoerd. Alles in goed overleg. In de showroom zijn we ook keurig te woord gestaan, dit heeft uiteindelijk onze keuze bepaald. Daarna is de verkoper aan huis geweest en heeft er ook nog een meting en technische inspectie plaatsgevonden. We gaan bij een volgende gelegenheid weer graag terug naar Belisol in Goes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Gegeven advies
  • Offerte
  • Afspraak nakomen
  • Levertijd
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Monteurs
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Vestiging: Goes
9

Een heel prettige zaak

Je loopt een bedrijf binnen en hoopt maar op betrouwbaar advies. Over je plan - een verandering aan je huis: schuifpui? Openslaande deuren? - valt meer te weten en te kiezen dan je kon vermoeden. Dan is het behulpzaam als de adviseur wél het overzicht heeft. Ook de contacten met zijn collega's liepen soepel: inmeter, projectleider en plaatsers van de schuifpui nemen hun werk serieus en zijn plezierig in het contact. Nu kijken we naar de nieuwe aanwinst, die soepel rolt, netjes sluit en perfect past. Zonder corona was het vast sneller gegaan, maar daarvoor natuurlijk begrip. Wij zijn blij. Over garantie kunnen we natuurlijk nog niks zeggen - en hopelijk zal dat ook niet nodig blijken. De beloofde 20 jaar garantie klinkt in elk geval goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Gegeven advies
  • Offerte
  • Afspraak nakomen
  • Levertijd
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Monteurs
  • Nazorg en garantie
  • Prijs/kwaliteit
  • Vestiging: Utrecht
4

Vele uitdagingen na plaatsen schuurdeur

Belisol is een aantal keren terug moeten komen omdat de deur slecht sloot. Uiteindelijk bleek dat er geen dorpel was geplaatst waardoor de deur aan het vervormen was. Na diverse keren zelf moeten bellen zijn ze gekomen en is de deur opnieuw geplaatst met een dorpel. Daarbij zijn er beschadigen ontstaan op de bovenplaat van de deur. Uiteindelijk gaan we dit zelf oplossen want wij moeten als klant steeds zelf achter belisol gaan om te vragen wanneer ze komen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Gegeven advies N.v.t.
  • Offerte N.v.t.
  • Afspraak nakomen
  • Levertijd N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Monteurs
  • Nazorg en garantie
  • Prijs/kwaliteit
  • Vestiging: Apeldoorn
7

Het resultaat is goed, maar er is nog nazorg nodig.

Tijdens het bezoek van de verkopers aan ons huis is e.e.a. goed opgemeten en doorgesproken en goed in de offerte weergegeven. Er werd met ons meegedacht. Op de beide dagen dat de pui geplaatst werd, ontstond er nog enige discussie over de methode van uitvoering, maar dat werd opgelost. Wel liet de afwerking van (aluminium-)zaagwerk op enkele plaatsen te wensen over. Ook de 6,25 m lange dorpel is niet goed gemonteerd. De raamrubbers aan de binnenkant vertonen zaagstof. De communicatie over de nazorg kan beter: De laatste 2 maanden weinig berichten over de voortgang, mogelijk in verband met de lock-down.

  • Aanbevelen? Ja
  • Gegeven advies
  • Offerte
  • Afspraak nakomen
  • Levertijd
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Monteurs
  • Nazorg en garantie
  • Prijs/kwaliteit
  • Vestiging: Apeldoorn
10

Geweldig

Dit is de 4e fase van onze kozijnvervangingen. En de laatste fase want nu hebben we alles in en rondom ons huis voorzien van kunststofkozijnen die er wel uitzien als gewoon houten kozijnen want we hebben een ouder huis wat we autentiek wilden houden qua look&feel. Opnieuw werden de werkzaamheden keurig netjes uitgevoerd door twee vakmannen die hard werkten en er wat moois van hebben gemaakt. Top. Erg blij mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Gegeven advies
  • Offerte
  • Afspraak nakomen
  • Levertijd
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Monteurs
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Vestiging: Dronten
7

Redelijk,dit door Belisol Rotterdam zuid

Helaas vond ik de communicatie niet goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Gegeven advies N.v.t.
  • Offerte
  • Afspraak nakomen
  • Levertijd
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Monteurs
  • Nazorg en garantie
  • Prijs/kwaliteit
  • Vestiging: Gouda
4

Teleurstellend

Niet duidelijk geinformeerd over de gevolgen van ontbreken middenstijl: versyek ongelijk afgewerkt met ander matariaal in't zicht. Er wordt niet productief meehedacht aan alternatieve oplossing. Bij handvat is inbussleutel opening niet asn de onderkant maar aan de zijkant zichtbaar.

  • Aanbevelen? Nee
  • Gegeven advies
  • Offerte
  • Afspraak nakomen
  • Levertijd
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Monteurs
  • Nazorg en garantie
  • Prijs/kwaliteit
  • Vestiging: Goes
10

Vakkundige uitleg, levering en montage.

Wij vonden het erg prettig dat er iemand van Belisol thuis kwam en goed luisterde naar onze wensen en zelf ook met goede ideeen kwam. Waardoor wij uiteindelijk een prachtig resultaat hebben gekregen. De monteurs hebben prima werk geleverd, netjes, vakkundig en oplossingsgericht. Wij zijn erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Gegeven advies
  • Offerte
  • Afspraak nakomen
  • Levertijd
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Monteurs
  • Nazorg en garantie
  • Prijs/kwaliteit
  • Vestiging: Dronten
1

Slechte ervaringen

NIET DOEN!!! Schuifpui laten doen door Belisol Dronten. Het ging al mis bij het in meten. Te strak gemeten waardoor de monteurs niet goed de schuifpui erin kunnen zetten. Dus hun moesten de drempel van beton eruit halen. Zouden ze een nieuwe bestellen en erin zetten. Komen ze met goedkope betonbanden. Waardoor de lood recht loopt. Het regenwater en zand blijft erop zitten (zie foto’s). Slot die niet 3 sterren was. Slecht afgekit (zie foto). De hordeur die niet goed is gespoten. 3x! Opnieuw besteld en vroegen ze bij de tweede keer of we die beschadigde willen houden om korting te krijgen. Nou nee. Veel beschadigingen op de schuifpui zelf. Komt belisol langs met een zo’n witte marker om de krassen weg te halen. Later is een monteur waar de schuifpui is gemaakt (uit België) langs gekomen en die heeft gezegd dat er nieuwe deur in moet komen omdat die te erg was beschadigd. Weer 10 weken wachten. Overal achteraan zitten. Bij 3x kan het gebeuren maar na 10x was ik er echt klaar mee. Hele week opgeofferd omdat hun fout maken. Totaal 5 maanden geduurd tot dat het af is. Ik raad jullie dit niet aan. Zou echt een andere bedrijf zoeken. Hun jaren ervaring zeggen dus niks.

  • Aanbevelen? Nee
  • Gegeven advies
  • Offerte
  • Afspraak nakomen
  • Levertijd
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Monteurs
  • Nazorg en garantie
  • Prijs/kwaliteit
  • Vestiging: Dronten
9

Uitstekende service en kwaliteit kozijnen en deuren

Wij hebben Belisol in dienst genomen voor het vervangen van alle kozijnen, dakkapel renovatie, plaatsen nieuw dakkapel en vervangen alle deuren. In eerste instantie was het de bedoeling dat er een schuifpui zou komen echter door bouwkundige redenen was dit toch niet mogelijk. Belisol was flexibel om het aan te passen desondanks dat de overeenkomst getekend was. De werkzaamheden zijn bekwaam uitgevoerd en de service was uitstekend. Na afloop was er een puntje niet geheel goed en 2 dagen later stond Belisol alsnog aan de deur om het correct te fixen. Wij raden Belisol absoluut aan! Het huis is beter geinsoldeer, ziet er mooi uit en is ook nog eens onderhoudsarm.

  • Aanbevelen? Ja
  • Gegeven advies
  • Offerte
  • Afspraak nakomen
  • Levertijd
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Monteurs
  • Nazorg en garantie
  • Prijs/kwaliteit
  • Vestiging: Utrecht
8

3 x kozijnen gedaan 3 x tevreden misschien 4 x volgend jaar

sterkte in deze moeilijke tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Gegeven advies
  • Offerte
  • Afspraak nakomen
  • Levertijd
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Monteurs
  • Nazorg en garantie
  • Prijs/kwaliteit
  • Vestiging: Goes
10

Fantastisch!!

Vanaf het eerste moment uitstekende indruk. De eerste kennismaking met de verkoper was prima. Hij gaf ons de ruimte om onze ideeën kenbaar te maken, maar had daarbij ook goeie adviezen over wat we wel en niet zouden moeten doen. Vervolgens de offerte en de afspraak wanneer er geplaatst zou kunnen worden. Helemaal waargemaakt. (zijn wel ongeveer 5 maanden van tevoren begonnen met deze planning). En dan het plaatsen. Twee vaklui die alles installeren zoals ze dat ook thuis zouden doen. Was goed mee te overleggen en alles liep gesmeerd. Helaas waren er drie kozijnen in een verkeerde kleur gespoten, maar dat is, ondanks de coronacrisis, snel en correct opgelost. En dan het resultaat; We zijn er hartstikke blij mee en vinden het resultaat Fantastisch!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Gegeven advies
  • Offerte
  • Afspraak nakomen
  • Levertijd
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Monteurs
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Vestiging: Goes
8

Goede service en montage, mag ook wel voor dat geld

Het vervangen van alle ramen en kozijnen was zeker geen goedkope aangelegenheid en daardoor waren de verwachtingen ook hoog. Deze zijn zeker nagekomen en we zijn zeer tevreden over het geleverde werk. Vooral erg te spreken over de monteurs, die vriendelijk en zeer meedenkend waren. En in de huidige situatie (ten tijde van Corona) zeer netjes overlegd of de plaatsing doorgang kon vinden. De eerdere communicatie over de planning had wat beter gekund maar alles wat uiteindelijk afgesproken werd is volledig nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Gegeven advies
  • Offerte
  • Afspraak nakomen
  • Levertijd
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Monteurs
  • Nazorg en garantie
  • Prijs/kwaliteit
  • Vestiging: Utrecht
8

goede kwalitijd en net werk.

goed en snel werk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Gegeven advies
  • Offerte
  • Afspraak nakomen
  • Levertijd
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Monteurs
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Vestiging: Goes
9

Kwalitatief goed & betrouwbaar

Wij hebben in eerste instantie onze pui besteld in Spijkenisse. Deze vestiging bleek later gesloten en dus werd onze order overgenomen door Gouda. Aangezien wij al een hele planning hadden was het nog de vraag of de eerder afgesproken datum haalbaar was. Gelukkig dacht men goed mee en kon de pui op tijd geplaatst worden. De 2 monteurs waren zeer goed! Pui zat er snel in en was super afgewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Gegeven advies
  • Offerte
  • Afspraak nakomen
  • Levertijd
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Monteurs
  • Nazorg en garantie
  • Prijs/kwaliteit
  • Vestiging: Gouda
3

goed product - slechte nazorg

Rond de feestdagen van 2017 de vestiging in Nieuwegein proberen te benaderen. Deze vestiging was op geen enkele wijze te benaderen (de showroom was dicht, de telefoon werd niet opgenomen). Vervolgens in contact gekomen met de showroom in Den Bosch, vriendelijke mensen, goede uitleg, goed product. Besloten om alle ramen in ons huis te laten vervangen (meer dan een rijtjes woning). Alles in de zomer van 2018 laten vervangen. Belisol is niet goed in nazorg! Verschillende malen gebeld, u wordt teruggebeld: niet dus. Nogmaals gebeld: u wordt vandaag nog teruggebeld: niet dus, ook niet de dag erna of de week/maand erna. Ook op de mail reageren ze niet. Om wat nastelwerk te laten doen heb ik meerdere malen contact met ze moeten opnemen. Ook wilde we nog iets aanvullends, gebeld en gemaild. In september 2019 de opdracht gegeven voor het naleveren van horren. Tot op heden (maart 2020) geen enkele reactie gehad! Opnieuw gebeld, ik moet nog teruggebeld worden. Een kennis wil graag een aantal kozijnen laten vervangen en vroeg mijn ervaringen. Dat Belisol niet goed was in nazorg en communicatie had hij ook al gelezen en gezien. Hij kijkt nu bij een andere leverancier naar een goed product met dito service.

  • Aanbevelen? Nee
  • Gegeven advies
  • Offerte
  • Afspraak nakomen
  • Levertijd
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Monteurs
  • Nazorg en garantie
  • Prijs/kwaliteit
  • Vestiging: Den Bosch
8

Ondanks failissement en corona heeft Belisol Gouda alle werkzaamheden naar tevredenheid opgelost

Als gevolg van faillissement Belisol Spijkenisse heeft Belisol Gouda de order voor overkapping terras overgenomen. Flexibiliteit en klantgerichtheid waren belangrijke onderwerpen die de oplossing voor de ontstane problemen waren. Waarvoor mijn dank.

  • Aanbevelen? Ja
  • Gegeven advies
  • Offerte
  • Afspraak nakomen
  • Levertijd
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Monteurs
  • Nazorg en garantie
  • Prijs/kwaliteit
  • Vestiging: Gouda
7

Prima

Goed product en er werd op een goede wijze meegedacht om onverwachte problemen op te lossen. Al met al best tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Gegeven advies
  • Offerte
  • Afspraak nakomen
  • Levertijd
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Monteurs
  • Nazorg en garantie
  • Prijs/kwaliteit
  • Vestiging: Goes

Bedrijfsgegevens

Luikersteenweg 254

B-4500 Hasselt

032-11210098

[email protected]

Over Belisol Kozijnen en Deuren

"Belisol kozijnen en deuren, opgericht in 1977, telt meer dan 80 showrooms en ruim 1.000 medewerkers in België, Nederland en Frankrijk. Belisol is een op-en-top Belgisch familiebedrijf dat inzet op service, kwaliteit en innovatie."

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.