Goed advies,goed product, goed personeel

Vanaf het begin een fijn gevoel bij belisol gehad.vanaf het gesprek met de verkoper, het nakomen van gemaakte afspraken tot het plaatsen door een paar hele vriendelijke vakmannen waaraan ik al mijn vragen kon stellen.

• Vestiging: Eindhoven

Vak mensen

In. de winkel goed geholpen met duidelijke uitleg en goede adviezen. Wachttijd van bestellen tot plaatsen is erg lang. Wij hebben ruim 7 maanden moeten wachten. Het plaatsen, enorm tevreden hoe er gewerkt wordt. Vakkundig met beleid worden de oude kozijnen verwijderd. Ook het plaatsen gebuurt voor ons naar alle tevredenheid. Goede vakmannen en ruimen tevens goed op. Kortom, een zeer tevreden klant.

• Vestiging: Eindhoven

Dank je wel, Peter! Onze toppers werken dan ook met #liefdevoorhetvak! Veel plezier met jullie nieuwe Belisol kozijnen. Mvg, Belisol Eindhoven

Geweldige service

Duidelijke en snelle communicatie. Je weet waar je aan toe bent. Daarnaast allemaal vaklui die weten hoe het moet. Leggen goed uit wat ze doen en waarom en als er iets te kiezen valt, dan vragen ze wat je wil. Werken super netjes. En wat een mooie schuifpui en voordeur ! Top kwaliteit. We zijn super blij !!

• Vestiging: Den Haag

Hi Marinka, Dank je wel voor deze mooie commentaar, daar doen we het voor! Geniet van jullie nieuwe Belisol schuifpui en voordeur ;-) Mvg, Belisol Den Haag

Zeer tevreden.

Ik heb een positieve ervaring met Belisol. Ik heb wel lang moeten wachten op de plaatsing van de schuifpui, maar het resultaat is het meer dan waard. Echte vaklui. Ze hebben netjes en snel gewerkt.

• Vestiging: Leiden

Hoi Marian, Dank je wel voor deze mooie 10 op 10 en het vertrouwen in Belisol Leiden. Veel plezier met jullie nieuwe Belisol schuifpui ;-) Mvg, Belisol Leiden #liefdevoorhetvak

We waren al heel tevreden over de verkoper. Hij kwam z’n afspraken goed na, was duidelijk en transparant. We hebben lang moeten wachten op de plaatsing van de nieuwe schuifpui. Maar dan heb je ook wat. Het was echt het wachten waard. Vaklui ! Echt netjes en snel gewerkt. Erg klantvriendelijk en goede vakmensen. Kortom we zijn super tevreden met het resultaat.

• Vestiging: Leiden

Hoi Annemarie, Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn, daar doen we het voor! Dank je wel nogmaals voor het vertrouwen. Mvg, Belisol Leiden

Fantastische nieuwe achtergevel

Wij hebben bij Belisol advies gevraagd om onze schuifpui en ramen op de eerste verdieping aan de achterzijde te vervangen plus een nieuwe voordeur. Twee weken terug is het conform het advies binnen 4 werkdagen door vaklui uitgevoerd. Het een een fantastische achtergevel geworden, een plaatje! Bedankt Belisol!

• Vestiging: Leiden

Dank je wel, Rob! We geven de complimenten zeker door. Veel plezier alvast met jullie nieuwe Belisol schuifpui! Met vriendelijke groeten, Belisol Leiden

Professioneel, vriendelijk en efficiënt

We zijn ontzettend tevreden met de service en producten van Belisol Leiden! Onlangs hebben we kunststof kozijnen door hen laten plaatsen en we zijn meer dan blij met het resultaat. Vanaf het eerste contact tot aan de afronding van het project waren ze professioneel, vriendelijk en efficiënt. De kozijnen zijn van uitstekende kwaliteit en perfect geïnstalleerd. Het hele proces verliep soepel en we voelden ons goed begeleid en geadviseerd door het team. We kunnen Belisol Leiden ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige kozijnen en een professionele service.

• Vestiging: Leiden

Hi Daan, Dank je wel voor deze mooie woorden! Daar doen we het iedere dag voor, met #liefdevoorhetvak! Veel plezier met jullie nieuwe Belisol kozijnen en nogmaals dank voor het vertrouwen. Mvg, Belisol Leiden

Heel blij met onze schuifpui Belisol gouda

Montage van onze schuifpui en keukenraam verricht door echte vaklui..wij zijn heel tevreden !

• Vestiging: Gouda

Top! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. We geven de complimenten zeker door aan onze collega's. Met vriendelijke groet, Belisol Gouda #liefdevoorhetvak

Van offerte tot levering en nazorg was uitstekend geregeld

Bij de aankoop zijn wij heel goed voorgelicht en hebben een heldere offerte gekregen. De levering was ook prima. De monteurs waren er op de afgesproken tijd en hebben heel netjes en nauwkeurig gewerkt. Alles was schoon en opgeruimd bij vertrek. Ook nog een goede uitleg gekregen over het onderhoud. De monteurs waren ook heel vriendelijk en prettig in de omgang.

Dank je wel Ingrid voor deze zeer mooie beoordeling! Mvg, Belisol Leiden

ART

Two professionals ( Nico and Corné) have made my front door a work of art. Due to the cooperation and coordination, this placement went well. Everything was perfect from start ( office meeting ) to finish.

• Vestiging: Leiden

Hi Kristina, Thanks for this lovely feedback and recommandation of our work. Best regards, Belisol Leiden

Vorige week zijn bij ons prachtige kunststof kozijnen geplaatst. We hebben daarvoor fijne gesprekken met Dennis gehad die ons alles tot in detail uitgelegd heeft. Vorige week kwamen Aman, John en Stephan de kozijnen plaatsen. 3 mannen die Pietje precies zijn heel vriendelijk en erg netjes werken. Alles iedere dag keurig achter gelaten. Het was een week werk maar toen was het binnen en buiten echt heel mooi. Dank jullie!!

• Offerte N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Vestiging: Leiden

Fantastische beoordeling :) Dank je wel nogmaals voor het vertrouwen in onze diensten, onze toppers werken dan ook met #liefdevoorhetvak, iedere dag opnieuw! Mvg, Belisol Leiden

Prachtige nieuwe schuifpui en uitstekend geplaatst en afgeleverd

Al bij de aankoop prima advies en vandaag in 1 dag geplaatst. Fijne, vakkundige en vriendelijk mensen. De schuifpui is niet alleen mooi maar loopt als een zonnetje vergeleken met onze oude schuifpui. Kortom, wij zijn zeer tevreden klanten.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Vestiging: Leiden

Hoi Marjolein, Fijn om te lezen dat jullie super tevreden zijn, veel plezier met jullie nieuwe Belisol schuifpui ;-) Mvg, Belisol Leiden

Hoge kwaliteit installatie van kozijnen met triple-glas

Goede informatie verkregen in de offerte fase. Vakkundig advies, denkt mee. Wat langere levertijd, maar uitstekende installatie, keurige nazorg, en goede prijs/kwaliteit. Ook fijn assortiment met screens en horren voor een hoogwaardige afwerking en totaal oplossing. We zijn zeer tevreden met onze nieuwe kozijnen!

Dank je wel, Arthur! Mvg, Belisol Leiden

Helemaal Top

Ontzettend goed geholpen in de winkel met duidelijk advies en het plaatsen kon omdat het enkel om enkel schuifpui ging er nog redelijk snel tussendoor gepland worden. De monteurs hebben super netjes en professioneel gewerkt. Ze zijn niet de goedkoopste partij, maar de professionaliteit en service maken dit meer dan goed.

• Vestiging: Leiden

Hi Erwin, Deze review is ook helemaal TOP :) Dank je wel nogmaals voor het vertrouwen in onze diensten! Mvg, Belisol Leiden

In één zin, vakmanschap, persoonlijkheid, vriendelijkheid, behulpzaamheid is Belisol ten top!!

Al tijdens de informatie/offerte aanvraag, zeer vriendelijk en warm ontvangen. Het gaf ons gelijk een goed gevoel. We werden vrijgelaten in onze keuzes. We werden goed geinformeerd over wat wel zou kunnen, en wat niet. Op het moment dat ze zijn begonnen bij ons in huis, werd er iedere dag keurig netjes verteld wat hun planning was en alles werd weer netjes opgeruimd aan het eind van de dag. Leuk contact met de werklui en ze waren ook zeer vriendelijk. Er werd hard gewerkt, en dat resultaat mag er dan ook echt wel wezen. Alles is netjes afgewerkt, zowel van buiten als van binnen. Ze hebben een prachtig stukje vakmanschap neer gezet, en wij zijn er super blij mee. En de kosten, zijn zeer acceptable als je ziet wat wij er voor terug hebben gekregen. Een compleet ander huis.

• Vestiging: Leiden

Dag Heleen, Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Dank je wel voor het vertrouwen en deze mooie review. Mvg Belisol Leiden

Heel erg goed

Belisol heeft recentelijk bij mij een pui geplaatst met openslaande deuren. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de pui, de uitvoering en de montage ervan. Alles was goed geregeld en het resultaat is werkelijk boven verwachting

• Vestiging: Den Haag

Hi Iris, Dank je wel, fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Daar doen we het voor, met #liefdevoorhetvak! Mvg, Belisol Den Haag

Uitstekende kwaliteit

Inmiddels zijn de kozijnen aan de voorzijde van onze woning vervangen door Belisol. Uitstekende kwaliteit en vakwerk. Volgende project wordt de achterzijde. Ik ben erg tevreden!

• Vestiging: Den Haag

Hoi Harold, Dank je wel voor deze uitstekende review! Je kan alvast op ons rekenen voor de achtergevel ;-) Mvg, Belisol Den Haag

rommelige organisatie, chaotische communicatie

De verkoper kwam wel erg sympathiek over, maar had geen illustratief materiaal bij zich, geen prospectus, geen catalogus. Vage toezeggingen, vage informatie. De papieren offerte was onvolledig en té technisch voor ons als klant en werd door Belisol zónder onze handtekening als opdracht beschouwd. Hadden we nou maar meteen geannuleerd...! Verdere informatie voldeed niet aan onze verwachtingen; wijzigingen waren niet mogelijk. Toezeggingen m.b.t. planning werden niet nagekomen. Op de montagedag waren niet alle onderdelen aanwezig. De benodigde hijskraan kwam víer uren later dan gewenst, dus twáálf manuren nutteloze tijd. Gelukkig maakte het uitstekende montageteam goed wat Verkoop, Werkvoorbereiding en Planning aan steken had laten vallen. Perfect team!. Nu is het wachten op de ontbrekende onderdelen en dus wachten op de finale afwerking... Inmiddels is gebleken at de schuifpui water doorlaat bij regen, wat zou moeten weglopen door hiervoor bedoelde gaatjes. Ook is de thermische isolatie van de aluminiumdelen niet goed en ontstaat er hierdoor condens op de profielen. Dit lijkt mij een ontwerp- of constructiefout. Wat ons betreft is Belisol een absolute afrader!!

• Vestiging: Dronten

Beste, Naar aanleiding van uw recensie hebben wij opnieuw telefonisch contact opgenomen. U gaf aan tevreden te zijn over onze kozijnen en de montage. De monteurs hebben zelfs een fooitje gekregen waarvoor dank ;-) Wij vinden het dan wel vreemd slechts een 3 op 10 te mogen ontvangen. Zoals aan de telefoon ook bevestigd wordt het paneel en de hor snel in orde gebracht. Voor alle verdere vragen, kan u altijd onze showroom contacteren. Mvg, Belisol Dronten

vakmanschap en kwaliteit voor een goede prijs

Eind januari zijn bij mij de houten kozijnen vervangen door kunststof kozijnen door Belisol Utrecht. De monteurs hebben vakwerk afgeleverd en ik ben erg tevreden met het eindresultaat. De kozijnen zijn mooi en degelijk en netjes afgewerkt. Het HR++ glas zorgt voor een merkbaar aangenamer binnenklimaat en de slimme meter laat ook een lager gasverbruik zien. Kortom: zeer content met de nieuwe aanschaf en vakmanschap van Belisol Utrecht.

• Vestiging: Utrecht

Beste Rogier, Dank je wel voor deze mooie beoordeling! Mvg, Belisol Utrecht

Vriendelijke vakmensen met een klein aandachtspuntje

In november hebben wij een vast raam en een schuifpui laten plaatsen door Belisol Leiden. Dit leek allemaal erg voorspoedig te gaan. Het verkoopgesprek was prettig en transparant. Een nette levertijd en goed contact over de werkzaamheden. Tijdens het plaatsen is er helaas geconstateerd dat de besteld pui beschadigd was. Hier kon Belisol Leiden niets aan doen. Er is toen snel gehandeld en een nieuw frame besteld. Helaas hebben wij daardoor van november 2023 tot februari 2024 met een onafgewerkte pui gezeten. Het enige nadeel is, is dat er in de tussentijd geen tegemoetkoming of excuus aangeboden is. Verder is de vervangende pui netjes geleverd en goed geplaatst. Er wordt schoon gewerkt en de communicatie is algeheel goed. Wat ons betreft is Belisol Leiden een aanrader.

• Vestiging: Leiden

Dag Stefan, Dank je wel voor de mooie beoordeling. We nemen je aandachtspuntje zeker mee om onze dienstverlening nog te verbeteren. Mvg, Belisol Leiden

voordeurpui en schuifpui bevallen prima en voldoen aan onze verwachtingen

netjes gewerkt en goed opgeruimd

Hoi Paul, Dank je wel voor de mooie aanbeveling! Mvg, Belisol Leiden

Prima kozijnen

Kozijnen zijn netjes geplaatst en afgewerkt. Vriendelijk personeel.

Dank je wel, Edward! Mvg, Belisol Leiden

Prima bedrijf, mooie schuifpui

Wij hebben een nieuwe schuifpui door Belisol laten plaatsen. Prima bedrijf! Mooie schuifpui, afspraken worden nagekomen. Vriendelijke vakkundige mensen, komen op tijd, laten alles weer keurig opgeruimd achter. Toen ze een probleem aan de gevel ontdekten werd er direct naar een goede oplossing gezocht om dit te verhelpen.

• Vestiging: Leiden

Hoi Martine, Heel fijn! Dank je wel voor de mooie complimenten en het vertrouwen in Belisol Leiden. Mvg, Belisol #liefdevoorhetvak

Goede communicatie en prachtig resultaat

Onze ervaring met Belisol (Roal Leiden) is van begin tot eind positief. De verkoper nam de tijd voor ons en gaf goed advies. Het was vanaf het begin duidelijk dat in verband met drukte, de klus pas een jaar later kon worden uitgevoerd. Maar het eindresultaat is het wachten absoluut waard. Het team werkt netjes en zorgvuldig, is goed in de communicatie en denkt mee. Ons raambeslag is helaas in de verkeerde kleur besteld, maar dit wordt netjes opgelost en binnenkort vervangen. Wij zijn uiterst tevreden en vinden Belisol (Roal Leiden) een aanrader!

• Vestiging: Leiden

Beste, Dank je wel voor deze mooie aanbeveling! Leuk om te lezen dat ons werk wordt geapprecieerd. Vriendelijke groeten, Belisol Leiden

Prettig Personeel.

Mooie voordeur-pui geplaatst. Prettige communicatie, prettig personeel (tegenwoordig heel wat waard).

• Vestiging: Leiden

Hoi Tom, Dank voor de leuke feedback, en de mooie 9 op 10! Belisol #liefdevoorhetvak

Over Belisol Kozijnen en Deuren

"Belisol kozijnen en deuren, opgericht in 1977, telt meer dan 80 showrooms en ruim 1.000 medewerkers in België, Nederland en Frankrijk. Belisol is een op-en-top Belgisch familiebedrijf dat inzet op service, kwaliteit en innovatie."