Mooie, degelijke kozijnen voor een goede prijs

Prettige contacten met Arthur en Kees van de Klundert. Goed advies en uitleg van de diverse mogelijkheden. Duidelijke prijsopgave en voortvarende afhandeling. Eindresultaat naar volle tevredenheid.

• Vestiging: Den Bosch

All-in top geregeld!

Kozijnen Top! Contact Top! Monteurs - Mogen jullie trots op zijn! (Willem, Jimmy en Nick) Leveringen van jullie leverancier gingen niet soepel, maar alles is netjes opgelost! Zeer netjes afgewerkt. Je merkt gewoon dat de mannen veel ervaring hebben en plezier in hun werk. Nogmaals hartelijk dank voor alles.

• Vestiging: Utrecht

Geweldig resultaat met zeer goede monteurs.

Het plaatsen van kunststof kozijnen overtreft onze stoutste verwachtingen. Wat werd er hard gewerkt door zeer ervaren vaklui. Er werd ook helder gecommuniceerd over de manier van aanpak. Keurige afwerking, zowel binnen als buiten! Heel veel dank aan Lion en Koen en zeker ook aan Joost en Peter: het is top!

• Vestiging: Drechtsteden

Perfecte service. Snel en effectief.

Wij zijn al 13 jaar tevreden klant bij Belisol. Helaas bleek onlangs dat een handvat van een van de kiep-keerramen vastzat, waardoor we het raam niet meer konden sluiten. Door een samenloop van omstandigheden was een van de inbusbouten waarmee het handvat vastzit, losgeraakt. En bij de kiepstand was de inbusbout ín het handvat vast komen te zitten. Daardoor was er geen beweging meer in te krijgen. Maar dankzij een behulpzame telefoniste en een vindingrijke monteur, was het probleem binnen twee uur na ons telefoontje opgelost. Alles werkt weer perfect!!

• Gegeven advies N.v.t.
  • Offerte N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Vestiging: Goes

Mooi en strak, en niks was teveel

Bij de opmetingen vooraf wat verkeerde info gehad, planning technisch iets te summier, maar de uiteindelijke montage verder netjes en mooi afgewerkt.

top

top

Top service

Goede offerte, afspraken nakomen, goed luisteren top

• Gegeven advies N.v.t.

Helemaal geweldig

Eerlijke en goede voorlichting. Keurige en snelle montage. We wonen aan een redelijk drukke weg en sportvelden. We horen bijna niets meer ! Absolute aanrader.

• Vestiging: Dronten

Prima kozijnen en instalatie!

De monteurs hebben uitstekend werk geleverd.

• Vestiging: Tilburg

Goede service, net werk geleverd

Goede voorlichting gekregen. Goede service. Vriendelijk te woord gestaan. Meegedacht over de afwerking. Nette afwerking. Sam, Mitchell en Ragler hebben prima werk geleverd. Vriendelijk en hardwerkende mannen. Kortom wij zijn erg tevreden.

• Vestiging: Tilburg

Zo goed dat ik een tweede bestelling ga plaatsen

De kozijnen raam en deur zijn geplaatst door vakbekwame mensen die het geheel goed afgewerkt hebben afgeleverd. Vriendelijke en beleefde mensen in omgang. Zou graag willen dat dezelfde mensen bij mij ook de volgende keer de werkzaamheden uitvoert

Nog niet afgewerkt

Produkt informatie vooraf is volledig en duidelijk. Gespecificeerde offerte nooit ontvangen, alleen een totaalprijs. Levering was verlaat. Installatie is goed en snel gedaan alleen niet compleet. Hordeur moet nog geplaatst worden. Na neerslag staat er water aan de binnenkant in het loopvlak van de schuifdeur. Servicedienst zou hiervoor nog voor langskomen. Wachten daar inmiddels al een paar weken op.

pre-sales prima, aftersales teleurstellend

De begeleiding bij de koop was uitstekend en zeer gastvrij. Levertijd was erg belangrijk ivm planning overige werkzaamheden van de verbouwing. Tijdens inmeten werd aangegeven dat het meetformulier direct voor de feestdagen in december zou worden ingestuurd, zodat levering half maart mogelijk zou zijn. Helaas heeft men dit toch pas in het nieuwe jaar verwerkt, zodat levering half april werd. Op zich nog prima, maar brengt wel extra werk met zich mee. Levering verder op tijd, monteurs zeer kundig en behulpzaam. Vloertje netjes aangesmeerd zelfs en alles afgekit. Deuren zijn gegrond besteld, dus dag na plaatsing dacht ik ze lekker te gaan schilderen, helaas hecht de verf niet op de kit. Foto gemaakt en doorgestuurd. Terugkoppeling was dat de kit 3 dagen nodig heeft om uit te harden? Mij niet verteld en nog nooit van gehoord, maar prima. 4 dagen na montage nogmaals verflaag erop, helaas met zelfde resultaat. Weer foto doorgestuurd. Als antwoord komt een foto van de tube kit (beperkt overschilderbaar, zegt al genoeg lijkt me) en de opmerking dat ze deze kit altijd gebruiken en er nog nooit een "klacht" over hebben gehad.... Nee maar nu dus wel. Heb je wel ontvet en primer gebruikt? Ja tuurlijk ontvet en primer op kit? nog nooit van gehoord en compleet onnodig als je fatsoenlijke overschilderbare kit gebruikt. Maar merkte al waar dit verhaal naartoe ging, dus klaar mee. Ik leg er zelf wel nieuwe kitranden in. Voor een kozijn van 7500 euro, verknal je op deze manier het plezier. Voor mij gelijk de laatste keer Belisol! Inzet op service...verbeterpuntje

• Vestiging: Utrecht

Bedankt voor uw beoordeling, jammer dat uw ervaring met Belisol niet gelopen is zoals gehoopt.

Helemaal af, super netjes afgewerkt

Heel tevreden. Ook deze 2e opdracht is geheel naar verwachting gerealiseerd. Vakkundige monteurs. Binnenzijde kozijnen netjes afgewerkt.

Prima werk geleverd

Ik had niet beter verwacht,na drie keer,van de firma.

• Vestiging: Tilburg

Keurig aangebracht en schoon achter gelaten

Prima vaklui wel zzp ers

geweldig

vakwerk, geleverd door een prettig en correct team

• Vestiging: Goes

Kwaliteit door vakmensen

Wederom gekozen voor Belisol na een eerste goede ervaring. Dave van het verkoopkantoor is buitengewoon vriendelijk en denkt goed met je mee over wat voor jou de beste keus is. De monteurs zijn vakmensen en werken buitengewoon netjes. Als er iets is komen ze terug om het op te lossen (bij ons moest een deur nog wat bijgesteld die door de warmte wat uitgezet was, geen probleem). Aftersales is super, altijd bereikbaar en altijd bereid om dingen op te lossen! Misschien niet de goedkoopste maar wel de beste.

Bedankt voor uw review!

Precies volgens afspraak prachtig geplaatst!

Precies volgens afspraak prachtig geplaatst!

• Vestiging: N.v.t.

Top!!!!

Wij zijn zeer tevreden met de gehele Belisol ervaring. Vanaf advies tot en met de uitvoering, zeer deskundig. De uitvoering verliep goed en de monteurs hebben onze verwachtingen meer dan waargemaakt. Het eindresultaat is erg mooi geworden. Wij kunnen het zeker iedereen aanbevelen! Nazorg en garantie hebben we nog niet ervaren maar ook daar hebben we het volste vertrouwen in. Bedankt allemaal bij Belisol Dronten! TOP

Alles 100%

Netjes gewerkt, fijne mensen, super kozijn.

Bedankt voor uw review!

Zeer tevreden met het geleverde product.

Zie boven.

Top bedrijf

Volgens afspraak en zeer netjes werk geleverd

Bedankt voor uw beoordeling!

Prima service en vakmanschap van de monteurs

Prima service en vakmanschap van de monteurs.

Prachtig!

Van begin tot einde een positieve ervaring. We werden prettig geholpen in de winkel: hoewel we wel ongeveer in gedachten hadden wat we wilden, bleek er een veel betere oplossing te zijn, structureel iets meer een uitdaging maar daarmee we echt een prachtige toevoeging aan ons huis. Ook het inmeten verliep prettig, wederom werd en goed meegedacht en gezocht naar de mooiste oplossing. Levering na iets meer dan drie maanden, eigenlijk sneller dan we verwacht hadden. Vriendelijke monteurs, alles is met zorg geplaatst. Als ik één puntje van kritiek zou moeten noemen, dan had de afwerking op het laatst (kitrandjes bijv.) iets netter gekund maar dat doet niets af aan het feit dat we heel erg blij en tevreden zijn met het eindresultaat, het is echt schitterend geworden!

Over Belisol Kozijnen en Deuren

"Belisol kozijnen en deuren, opgericht in 1977, telt meer dan 80 showrooms en ruim 1.000 medewerkers in België, Nederland en Frankrijk. Belisol is een op-en-top Belgisch familiebedrijf dat inzet op service, kwaliteit en innovatie."