mooie kozijnen, prettig en vakkundig geholpen

jammer dat we bijna 9 maanden op de levering moesten wachten na bestelling, overigens zijn wij hierover bij het bestellen geïnformeerd Levering en installatie is prima verlopen, vakkundig en ook wel gezellig.

• Vestiging: Haarlem

Hartelijk dank Joop en Netty voor de mooie beoordeling!

Super tevreden over het totaal

Top werk van de monteurs. Werkte secuur, schoon, snel en het waren ook nog eens gezellige gasten. Vanaf het moment van bestellen keurig op de hoogte gehouden van de status. Wij zijn ontzettend blij met het resultaat. Hoef niets te doen daar de afwerking ook door de monteurs is uitgevoerd. Ziet er onwijs strak en mooi uit. Wij kunnen er voorlopig weer tegen. Complimenten en dank aan het gehele team en het soepel verlopende proces van a tot z

• Vestiging: Haarlem

Dank je wel Rob voor deze mooie beoordeling!

Goede voorbereiding en uitstekende uitvoering!

Eerst dacht ik zal alles wel goed komen. Ik heb mij voor niets zorgen gemaakt. De schuifpui over de schuur tillen was een fluitje van een cent. De uitvoering door 2 personeelsleden buitengewoon goed voorbereid. Alles paste. Meer dan zeer tevreden.

• Vestiging: Noord-Holland

Dank je wel voor het vertrouwen alvast!

Top helemaal blij mee

We hebben lang moeten wachten op ons dakkapel maar nu hij is geplaatst helemaal blij mee. De installatie en het aftimmeren was in 1 dag gedaan, professionele installateurs, afvoer was ook goed geregeld.

• Vestiging: Den Haag

Hi Peter, Fijn om te lezen dat alles vlot is verlopen. Excuus voor de langere wachttijd. Mvg, Belisol

Belisol Utrecht heeft mooi werk afgeleverd op een vriendelijke manier

Wij hebben Belisol Utrecht ervaren als een deskundig bedrijf waar we heel goed geholpen zijn aan hele mooie kozijnenen een schuifdeur! Erg prettig was ook de communicatie. We konden snel contact krijgen wanneer we dat nodig hadden en er was overleg mogelijk waar nodig. Het restwerk werd ook binnen afzienbare tijd geleverd. Daarnaast hebben wij de medewerkers als vriendelijk en hardwerkend ervaren, zowel op kantoor als bij ons thuis. Alle lof!

• Vestiging: Utrecht

Dag René & Hanneke, wat leuk om te horen. Dank je wel voor het vertrouwen in Belisol!

Heel erg tevreden over de werkzaamheden en het resultaat.

De monteurs, Dennis, Dennis en Jos waren bijzonder vriendelijke en bovenal vakmensen en heel prettig in de omgang. Alles was binnen de afgesproken drie dagen gereed en alles is heel mooi afgewerkt. Ik ben erg tevreden over Belisol en kan dit bedrijf van harte aanbevelen aan potentiële klanten.

• Vestiging: Haarlem

Dank je wel Hans voor de mooie beoordeling!

Besteld kunstof kozijnen bij Belisol Gouda echt een aanrader vriendelijke mensen goede ser ice echt zeer tevreden over dit bedrijf ga zo door.

• Vestiging: Gouda

Hoi Jolanda, Mooie beoordeling, dank je wel hiervoor #liefdevoorhetvak bij Belisol

Heel goed.

Onze ervaring is heel goed. Geplande datum kwam prima overeen, Monteurs Kleine en Hakki hebben hun werk naar tevredenheid gedaan. Wij zijn heel blij met onze keuze voor kunststof kozijnen, ziet er strak uit.

• Vestiging: Gouda

Wat fijn om te lezen Harry, dank je wel voor het vertrouwen!

Vanaf het eerste contact in de showroom tot het persoonlijke advies aan huis, het afgeven van de offerte tot de uiteindelijke oplevering is alles naar verwachting gegaan of opgelost. Helaas is bij de plaatsing een en ander niet goed gegaan waardoor er lekkages ontstonden. Belisol en haar medewerkers hebben dit keurig opgelost en het herplaatsen van de pui is vakkundig gedaan zonder de reeds geplaatste afwerking in huis te beschadigen. Ook toen er problemen waren was Belisol snel ter plekke om te constateren dat het niet goed was en alles snel op te lossen. Nooit discussie gehad over aansprakelijkheid of verantwoordelijkheid van het probleem. Uiteindelijk zeer content met Belisol.

• Vestiging: Gouda

Hi Eric, Dank je wel voor de mooie beoordeling en het vertrouwen in Belisol Gouda!

Uitstekend resultaat

De schuifpui is vakkundig geplaatst.

• Vestiging: Utrecht

Dank je wel Pieter voor de mooie beoordeling!

Zeer slecht

Een bedrijf dat zijn klanten en zijn doelstellingen vreselijk in de steek laat. Ik kan niet geloven dat de directie hiermee genoegen neemt. Hele slechte zaak. Ik kan helaas niets anders zeggen tegen mensen die dit lezen. DOE GEEN ZAKEN MET ZE. Als ik dit van tevoren geweten had, had ik NOOIT mijn zuur verdiende centen aan deze charlatans. Eeuwig spijt van. Dus mensen, wees gewaarschuwd. Het zijn mooipraters en honing smeerders. Ik had nog liever met een buitenlands bedrijf in zee gegaan. Ben helaas ook verblind door hun sprookjes. Zeer teleurgesteld.

• Gegeven advies N.v.t.
  • Offerte N.v.t.
  • Vestiging: Den Bosch

Service dik in orde

In de winkel snel en vakkundig geholpen De deur is uiteindelijk veel eerder geleverd dan bij aankoop voorspelt was, dat was een positieve verrassing. Je wordt goed op de hoogte gehouden van bestellen tot leveren Puntjes ter verbetering: Monteurs komen rond 7:30 uur. Dat is niet haalbaar. Noem liever een haalbare aankomsttijd, dat scheelt 2 uur slaap. Het handvat zit bij het sleutelgat waardoor het lastig is om de deur van buitenaf te openen en op slot te doen

• Vestiging: Haarlem

Dank je wel Patricia voor de mooie beoordeling!

Goede kwaliteit, mooi werk en goed geleverd

Ons raam, met afwijkende vorm, moest vervangen worden. Ik kreeg goed en eerlijk advies in de showroom. De levering zou enige tijd vergen. Tegen de afgesproken tijd werd keurig contact opgenomen. Helaas kende plaatsing enige vertraging omdat er een hoogwerker moest komen ipv een steiger. Maar dit is heel correct opgepakt en uitgevoerd. Ik ben zeer tevreden!

Dank je wel Marthe!

Schuifpui en kozijnen naar volle tevredenheid geplaatst!

In juni 22 offerte schuifpui en kozijnen ondertekend bij Belisol Gouda. Altijd spannend hoe het uiteindelijk geplaatst zal worden. Gedurende proces goed op de hoogte gehouden wanneer de schuifpui en kozijnen geplaatst zouden worden. zelfs iets eerder dan verwacht. De schuifpui en kozijnen zijn netjes geplaatst en afgewerkt. Alles is netjes afgevoerd en opgeruimd. Echt te zien dat het door professionele vaklui is geplaatst. Na oplevering is op mijn verzoek (kosteloos) een afwerking (lat) geplaatst waardoor de schuifpui nu esthetisch nog beter uitziet. Kort samengevat: alles wat tijdens verkoop is afgesproken is Belisol Gouda ook nagekomen

• Vestiging: Gouda

Dag Aniel, dank je wel voor deze mooie beoordeling! Mooi dat alles netjes is afgewerkt, alleen maar #liefdevoorhetvak bij Belisol

Waardeloos bedrijf vestiging den bosch

Wat een slecht bedrijf. Er valt niets aan toe te voegen. Doen niets voor de klant, laten belofte na. En lossen het maar niet op. Dacht bij een gerenomeerd bedrijf een schuifpui te laten installeren maar wat een amateuristisch bedrijf.

• Vestiging: Den Bosch

Top ervaring!

Er moet altijd ruimte zijn voor verbetering :) maar wij hebben nog niets kunnen ontdekken. Vriendelijke monteurs die met je mee willen denken en vakwerk leveren.

• Vestiging: Gouda

Hoi Mariette, super beoordeling. Dank je wel hiervoor.

Wij zijn tevreden met belisol Gouda

Goede ervaring, er wordt goed geadviseerd en meegedacht zowel door verkoper, opmeter en monteurs. Er wordt keurig gewerkt ook wordt alles netjes afgedekt. Men kan met belisol Gouda goed zaken doen. Nazorg en garantie kunnen we nog niet beoordelen omdat de nieuwe kozijnen nog maar net geplaatst zijn.

• Vestiging: Gouda

Dag Jan, mooi dat jullie tevreden zijn over Belisol Gouda!

een prima bedrijf die kwaliteit levert

wij hebben pas onze kunststof kozijnen met beglazing geplaatst gehad voor en achter de ramen en deuren beneden eerder dan de verwachting was helemaal top. de monteurs hans en remco van belisol gouda hebben het in twee dagen gefixt en het resultaat is prachtig we zijn er heel blij mee. ze hebben het vakkundig gedaan.

Dank je wel Anita voor de topreview! #liefdevoorhetvak

Fantastisch

Voorgesprekken met Udo waren duidelijk en waren eigenlijk zo om. Alles in showroom kunnen bekijken wat ook erg prettig was. Bij wijzigingen of onduidelijkheden altijd persoonlijk contact ipv telefonisch wat wij ook als zeer prettig hebben ervaren Kleine en Klakki hebben fantastisch werk geleverd. Alles is supernetjes en secuur afgewerkt. Zeer tevreden. We gaan ze zelfs een klein beetje missen. :) Harde werkers en super resultaat afgeleverd :)

• Vestiging: Gouda

Hoi Nathalie, Fijn om te lezen dat alles fantastisch is verlopen. #liefdevoorhetvak bij Belisol

Professional and sleek

• Vestiging: Amsterdam

Dank je wel voor de mooie beoordeling!

alles klopt en alles geregeld volgens afspraak

Belisol heeft ons gehele huis voorzien van nieuwe aluminium ramen en deuren. Alles volgens afspraak, nette monteurs met goed initiatief. communicatie was prima. en, belangrijk voor ons, binnen de gestelde levertijd geleverd en gemonteerd!

• Vestiging: Tilburg

Hey Paul, dank je wel voor het vertrouwen en de mooie review!

Klasse

Gehele voorgevel van mijn huis laten vernieuwen met Keralit gevelbekleding ,nieuwe ramen , voordeur en isolatie.Deskundig advies vooraf en een 10 voor kwaliteit en werkzaamheden.Tot in de kleinste details werd alles keurig afgewerkt.

Dank je wel Ingrid!

Fantatisch goed.

Bijzonder goed bedrijf. Vriendelijke mensen vakbekwam.

Dank je wel voor deze 10 op 10 Henk! #liefdevoorhetvak

Alles naar verwachting opgeleverd!

Het was prettig zaken doen met dit bedrijf (Belisol vestiging Utrecht). Advies/verkoopgesprek, offerte, het inmeten en het plaatsen ging heel vlot. Alles volgens afspraak en verwachtingen. 3 nieuwe kozijnen zijn netjes geplaatst en het zijn hoogwaardige materialen. Ziet er heel netjes uit allemaal. Monteurs gingen flexibel om met een aantal specifieke verzoeken die ik had, deden er niet moeijlijk over. Al met al zeer tevreden met het hele gebeuren.

• Vestiging: Utrecht

Mooie beoordeling Niels, waarvoor dank!

Wij hebben onze aluminium schuifpui, kozijnen en voordeur hier gekocht. Super mooi product, arno dacht tot in de puntjes mee met het verkoopgesprek. Communicatie over productie en montage verliep helder en duidelijk. Montage team was vriendelijk en netjes. Het enige foutje dat bij ons voorkwam werd snel en netjes opgelost. Ik zou ze zeker aanbevelen.

• Vestiging: Gouda

Hi Tamara, super dat Belisol Gouda jullie naar tevredenheid heeft verder geholpen!

Over Belisol Kozijnen en Deuren

"Belisol kozijnen en deuren, opgericht in 1977, telt meer dan 80 showrooms en ruim 1.000 medewerkers in België, Nederland en Frankrijk. Belisol is een op-en-top Belgisch familiebedrijf dat inzet op service, kwaliteit en innovatie."