goed product - slechte nazorg

Rond de feestdagen van 2017 de vestiging in Nieuwegein proberen te benaderen. Deze vestiging was op geen enkele wijze te benaderen (de showroom was dicht, de telefoon werd niet opgenomen). Vervolgens in contact gekomen met de showroom in Den Bosch, vriendelijke mensen, goede uitleg, goed product. Besloten om alle ramen in ons huis te laten vervangen (meer dan een rijtjes woning). Alles in de zomer van 2018 laten vervangen. Belisol is niet goed in nazorg! Verschillende malen gebeld, u wordt teruggebeld: niet dus. Nogmaals gebeld: u wordt vandaag nog teruggebeld: niet dus, ook niet de dag erna of de week/maand erna. Ook op de mail reageren ze niet. Om wat nastelwerk te laten doen heb ik meerdere malen contact met ze moeten opnemen. Ook wilde we nog iets aanvullends, gebeld en gemaild. In september 2019 de opdracht gegeven voor het naleveren van horren. Tot op heden (maart 2020) geen enkele reactie gehad! Opnieuw gebeld, ik moet nog teruggebeld worden. Een kennis wil graag een aantal kozijnen laten vervangen en vroeg mijn ervaringen. Dat Belisol niet goed was in nazorg en communicatie had hij ook al gelezen en gezien. Hij kijkt nu bij een andere leverancier naar een goed product met dito service.

• Vestiging: Den Bosch

Ondanks failissement en corona heeft Belisol Gouda alle werkzaamheden naar tevredenheid opgelost

Als gevolg van faillissement Belisol Spijkenisse heeft Belisol Gouda de order voor overkapping terras overgenomen. Flexibiliteit en klantgerichtheid waren belangrijke onderwerpen die de oplossing voor de ontstane problemen waren. Waarvoor mijn dank.

• Vestiging: Gouda

Goed product en er werd op een goede wijze meegedacht om onverwachte problemen op te lossen. Al met al best tevreden.

• Vestiging: Goes

Goed advies, prettig onderhandelen en afspraken maken, hele goede levering en plaatsing. Enige verbeterpunt zou zijn dat het sleutel van het slot heel dicht langs het handvat gaat.

• Vestiging: Haarlem

Wij hebben door Belisol Goes ,nieuwe ramen ,deur en garagedeur . De informatie ,service en de plaatsing was zeergoed . Daarom hartstikke bedankt ,wij zijn er blij mee

• Vestiging: Goes

Slechte ervaring met levering kunststof kozijnen en drielaags glas

Vorig jaar heb ik gebruik gemaakt van de Belisol voorjaarsactie. In maart heb ik vier kunststofkozijnen besteld met drielaags HR+++ glas daarin. De eerste verassing kwam na de bestelling dat de haakse hoeken niet leverbaar waren in combinatie met drielaags glas. Dat was de eerste fout dus van Belisol Daarna heb ik voor de planning en de noodzakelijke aanpassing van de planning vaak zelf moeten bellen. Vlak voor de geplande levering in juni bleek dat de kozijnen er nog niet waren. Heb ik zelf voor moeten bellen om dat te horen. Bij de levering van de kozijnen bleek één kozijn zo'n 50 cm te smal te zijn. De maat van 272 cm was op de maakbon voor de fabriek verkeerd overgenomen: 227 cm. De tweede fout dus. Dus moest Belisol een nieuw kozijn gaan maken. Dat duurde dus 2½ maand. Toen het kozijn kwam, bleek het glas te dik te zijn. De derde fout dus. Belisol weer een nieuw glas gemaakt wat een maand duurde. Bleek dat er weer precies eenzelfde te dikke glas gemaakt te zijn. De vierde fout dus. Inmiddels was het eind oktober toen eindelijk ook het juiste glas er was en ingebouwd kon worden. Belisol claimt op zijn site onder andere: 1. Omdat ieder project maatwerk is, is het belangrijk dat u bij de keuze meteen goed begeleid wordt. En juist daarin blinkt Belisol uit. 2. Onze vakkundige opmeter komt thuis bij u langs en overloopt dan nog eens alle technische details van uw project. Zo sluiten we onaangename verrassingen uit. Op elk moment van uw (ver)bouw- project maken we duidelijke afspraken over tijdstippen, over onze werkwijze en het resultaat.
 En deze afspraken respecteren we ook, daar kunt u van op aan. Alle beloftes die Belisol op zijn site beloofd is Belisol absoluut niet nagekomen.

• Vestiging: Drechtsteden

in "een woord ": VAKWERK

's morgens begonnen met weghalen van muurtje en oud raam/deur kozijn. half in de middag compleet klaar met montage schuifpui!! Erg vriendelijke en hardwerkende monteurs (3 man). alles keurig afgewerkt en werkplek netjes achtergelaten Dikke pluim mannen, ga zo door !!! met vriendelijke groet, fam van de Klundert.

Mooie degelijke kozijnen!

Eind februari 6 kozijnen en 3 schuine vlakken Keralit laten plaatsen. Wij zijn zeer tevreden over het verloop van de bestelling, de informatie, het plaatsen, de afwerking en de monteurs. We hebben Ral 7016 met houtnerf gekozen en het ziet er erg mooi uit. Omdat na het plaatsen van de kozijnen onze wanden gestuct zouden worden, hadden we zonder randafwerking besteld. Daarbij had ik er geen rekening mee gehouden dat sommige van onze vensterbanken scheef zijn. We krijgen nu van Belisol gratis vensterbanken! Goede service hoor!

• Vestiging: Tilburg

Zeer tevreden.

Werk is prima vakkundig afgeleverd door Paul en Paul. De mannen werkte ook netjes.

• Vestiging: Alkmaar

Heel erg bedankt voor uw beoordeling!

Goede ervaringen met Belisol

Door Belisol Gouda werden wij goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken, en werd in overleg een datum tot plaatsing afgesproken. De monteurs waren op de afgesproken tijd aanwezig en hebben prima werk verricht.

• Vestiging: Gouda

Bedankt voor uw review Sylvia!

Prima kwaliteit en communicatie

Zowel in de voorbereiding als plaatsing en afronding van de montage van de nieuwe kozijnen altijd een duidelijke en goede communicatie. Het verwijderen van de oude kozijnen en plaatsen van de nieuwe hebben ze keurig netjes gedaan.

Bedankt voor uw review!

Ik ben zeer tevreden.

Het contact is vanaf het eerste begin prettig verlopen. De werknemers waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Heel erg bedankt Corry!

Niet perfekt wel goed.

De tot op dit moment geleverde materialen t.w. aluminium kozijnen met dubbel glas tot tevredenheid geplaatst.

Bedankt Jan!

Mijn Belisol schuifpui voldoet aan mijn wensen en is geplaatst door kundige medewerkers. Chapeau!

De informatie die ik heb gekregen, de daarop volgende bezoeken voor het meten etc en de daadwerkelijke plaatsing van de schuifpui is gedegen verlopen.Ik kan Belisol aan iedereen aanbevelen.

• Vestiging: Haarlem

Heel fijn dit te lezen Thea!

Zeer netjes afgewerkt

Het duurde wel even voor de uiteindelijke levering maar het resultaat mag er zijn.

• Vestiging: Goes

Bedankt voor de review Isabel!

Uitstekende service, goede bereikbaarheid

Wij zijn zeer tevreden over de service van Belisol. Inmiddels al meerdere opdrachten geplaatst. Goede informatieverstrekking en nette werklui. Tijdens de technische inmeting was er ook voldoende ruimte voor overleg. Ook is de bereikbaarheid van zowel de showroom als contactpersoon prima.

• Vestiging: Tilburg

Heel erg bedankt voor de review!

Goed werk op sommige details na

Er is hard gewerkt. De werklui heel netjes en vriendelijk ! Met de inspectie was de afwerking niet optimaal in beeld gekomen. Nu blijkt dat er wat mankeert aan de afwerking waar wij niet tevreden over zijn. Graag nog even een nader gesprek ! Wij wachten Uw reactie af. Met vriendelijke groeten fam. Werkman uit Geldrop

• Vestiging: Eindhoven

Heel erg bedankt voor de review!

snelle en goede dienstverlening, adequate informatie

Ik werd goed geïnformeerd over de mogelijkheden van Belisol. De betreffende medewerker was telefonisch goed bereikbaar. Montage werd snel en adequaat verricht. Service na plaatsing goed.

• Vestiging: Apeldoorn

Bedankt voor de beoordeling Elise!

Vakkundig, vriendelijk en betrouwbaar

Belisol denkt vanaf het eerste moment goed mee, heeft veel mogelijkheden, communiceert goed en het resultaat is heel mooi.

• Vestiging: Apeldoorn

Bedankt voor de review Loes!

wachten nog steeds op de rekening dat het betaald is en de garantie bewijs

• Vestiging: Eindhoven

Netjes geholpen door Dave in de showroom nieuwegein en alles is netjes gemonteerd en afgewerkt.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Vestiging: Utrecht

Heel erg bedankt voor de beoordeling Roy!

Het geheel vakkundig en zeer netjes afgewerkt

Communicatie met belisol perfect. Zeker de mensen die de kozijnen komen zetten. Deze 2 mensen hebben de kozijnen uitstekend geplaatst en heel mooi afgewerkt. Top!!!!

• Vestiging: Breda

Bedankt voor de review Wim!

Prachtige kozijnen en voordeur van hoogwaardige kwaliteit

Na het plaatsen van een nieuwe aluminium achterdeur hebben we ook de voorgevel van ons huis aangepakt. De twee kozijnen en een voordeur waren binnen de gestelde levertijd gefabriceerd en in twee dagen geplaatst door de vakkundige monteurs. We zijn heel tevreden over het materiaal en het eindresultaat, mede tot stand gekomen door het goede advies in de showroom in Utrecht.

• Vestiging: Utrecht

Bedankt Erik!

Klasse

1e contact. Klikte meteen. 2e contact was eveneens aangenaam en toelichting offerte helder. Plaatsing kozijnen na 10 weken, zoals ingeschat. 2,5 dag met 2 man en halve dag met 3. Dachten mee in oplossingen. Prima en verantwoordelijk volk! Klein minpuntje: de glaslatten op groot aantal punten niet goed geplaatst. Was echter 2 dagen na melding opgelost. Ook prima contact met kantoor.

• Vestiging: Eindhoven

Heel fijn dit te lezen Luud.

matig/goed

bij afwerking ontbreking

Heel erg bedankt Jan!

Over Belisol Kozijnen en Deuren

"Belisol kozijnen en deuren, opgericht in 1977, telt meer dan 80 showrooms en ruim 1.000 medewerkers in België, Nederland en Frankrijk. Belisol is een op-en-top Belgisch familiebedrijf dat inzet op service, kwaliteit en innovatie."