Betrouwbaar en leveren goed werk.

Van begin tot eind zijn ze betrouwbaar in de gemaakte afspraken dat ze langskomen voor een bezichtiging, offerte, plaatsen van kozijnen en een nalevering. En monteurs werken goed en snel en overleggen met je als er iets is.

• Vestiging: Gouda

helemaal top !!~

Toen we eenmaal besloten om voor kunststof kozijnen te gaan zijn we bij Belisol in Den Bosch terecht gekomen. We werden daar erg gastvrij binnengehaald en heel uitvoerig en vakbekwaam toegesproken. Alle tijd was er voor ons. Nadien nog eens terug geweest voor de puntjes op de " i ". Duidelijk en eerlijke offerte. We hadden de pech dat de Corona roet in het eten gooide voor wat betreft de levering van de kozijnen dus dat moest even op zich laten wachten. Eenmaal geleverd en de monteurs kwamen om het te plaatsen was het binnen 2 weken geplaatst, 21 kozijnen.!!! Ze werken snel goed en schoon, chapeau voor deze mannen !!!!!!!! Het enige minpunt is de communicatie , er wordt niet goed gecommuniceerd naar de klant vanuit het kantoor . Als je iets afspreekt dien je het na te komen en neit alles op zijn beloop te laten. Voor de rest niks dan lof . Nazorg en garantie nog niet in kunnen vullen omdat het nog maar net geplaatst is, 3 weken geleden.

• Vestiging: Den Bosch

Heel reg bedankt voor uw review!

Uitgevoerd zoals afgesproken!

Goede voorlichting gehad in de showroom. Uitvoering prima in orde.

• Vestiging: Goes

Prima ervaring

Goed materiaal, goed geplaatst en heel mooi afgewerkt. Het wachten is nog op de plaatsing van een laatste onderdeel (vensterbank). De montage van het kattenluikje had beter gekund. Verder heel tevreden met de kwaliteit van het geleverde. Helaas was de levertijd ernstig vertraagd door de coronacrisis. Overmacht, dus gewoon pech.

• Vestiging: Dronten

Heel erg bedankt voor uw review!

Hele prettige en hardwerkende mensen die ook alle rommel en overlast opruimden! Zeker aan te bevelen!

• Vestiging: Haarlem

Heel erg bedankt voor uw beoordeling!

Ik ben zeer tevreden

Zeer goede kwaliteit kozijnen. Uiterst vakkundig geplaatst door twee vriendelijke monteurs.

Bedankt voor de review!

Echte professionals die met respect voor onze spullen een fantastisch eindresultaat opleveren.

Vanaf het begin van het proces zijn wij op een vakkundige wijze geholpen. Samen hebben we alle mogelijke opties met de voor- en nadelen besproken. Uiteindelijk tot een mooie offerte gekomen. Na een bedenktijd van meer dan een half jaar weer contact opgenomen. Alle gegevens stonden nog keurig in het systeem en met een week was het totaal geregeld. Door het Covid-19 virus was de levertijd iets langer dan gebruikelijk, hier zijn wij op voorhand keurig over geïnformeerd. Wij konden al snel een afspraak maken voor plaatsing (onder voorbehoud van levering). De levering ging goed, dus de afspraak kon doorgaan. Op de eerste dag was er nog niet direct een afvalcontainer beschikbaar voor de oude kozijnen. Hier hebben de heren keurig rekening mee gehouden, door zo min mogelijk rommel op en om ons terrein te maken. Zelf namen de heren direct contact op om de container zo snel mogelijk op onze oprit te krijgen. Ook na plaatsing van de container is er weinig afval blijven liggen. De plaatsing gebeurde vakkundig en met respect voor onze woning. Tijdens plaatsing besloten wij twee extra horren te willen. Deze werden keurig gelijk voor ons besteld en naar verwachting binnen twee tot drie weken geleverd. Al met al zijn wij zeer tevreden over Belisol, waaronder de geboden service en vakkundige ondersteuning. Zeker een aanrader voor iedereen die nieuwe kozijnen overweegt.

• Vestiging: Apeldoorn

Heel erg fijn, bedankt voor uw review!

Na service zero!

Helaas, de deuren en ramen waren prachtig bij levering. We hebben besteld in België voor in Frankrijk. Levering en plaatsing door Franse filiaal. Doch naservice laat te wensen over. We zijn al enkele jaren aant vragen om binnen in het glas de bruine plekken te komen controleren doch veel beloftes doch geen gevolg. Ondertussen is de garantie verlopen. Nogmaals bellen of mailen.....ik begrijp wel dat er kilometers moeten gemaakt worden maar garantie geven moet dan ook serieus genomen worden. We gaan toch wél juridische stappen ondernemen want één deur ziet niet uit!!!

• Gegeven advies N.v.t.
  • Offerte N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Monteurs N.v.t.
  • Vestiging: N.v.t.

Slecht, afspraken werden niet nagekomen.

Afwerking van een rond raam heeft 5 maanden geduurd!!! Eerste afspraak voor levering was ca. November 2019, werd februari 2020, afwerking van rondraam kregen ze niet direct goed, is eindelijk pas in augustus 2020 gereed gekomen. Heb hier zelf continu achteraan moeten bellen.

• Vestiging: Den Bosch

Niet echt tevreden over gang van zaken

Mijn ervaring over plaatsing is niet bepaald positief. Ook de communicatie per telefoon liet te wensen over. Niet echt vriendelijk Kreeg te horen dat ik het probleem maar zelf moest oplossen terwijl de schade door de monteur was aan gebracht.

• Vestiging: Den Bosch

Heel lang wachten, weinig contact

Onze ervaring met Belisol is niet goed. In Juni 2019 besteld, leverdatum zou ergens in oktober 2019 zijn. Dat werd na veel verplaatsingen pas februari 2020! Uiteindelijk is er na een hele lange plaatsingsperiode een eind gekomen aan de ellende en hebben wij in juli het eind gesprek mogen voeren. Positief aan dit verhaal is, dat Belisol de schuld volledig op zich nam en in een aantal zaken ons tegemoet gekomen is. Kozijnen plaats je voor een hele lange periode maar móchten wij ooit nog kunsstof kozijnen bestellen, dan wordt dat niet bij Belisol. Wel een groot compliment aan de monteurs! Daar niks dan lof over!

Kwaliteit, vakmanschap en vriendelijkheid

Het hele proces bij Belisol stond mij aan. Van offerte maken t/m de levering. Ik werd overal netjes van op de hoogte gehouden, huis was veegschoon aan het einde van hun werkdag. Er waren wat puntjes niet zo mooi afgeleverd, na dit te hebben besproken is het keurig opgelost.

• Vestiging: Drechtsteden

Bedankt voor uw beoordeling!

Schuifpui keurig geplaatst, mooi eindresultaat

De monteurs van Belisol Alkmaar werken netjes en hebben het lekkage probleem van mijn vorige (oude) pui gevonden en opgelost. Het verwijderen van de oude pui is zorgvuldig gegaan zelfs het stucwerk is intact gebleven geen beschadiging te zien.

• Vestiging: Alkmaar

Bedankt voor uw review Hans!

Prima ingemeten en afspraken nagekomen en tot slot keurig gemonteerd!

Tevreden.

• Vestiging: Dronten

Tevreden

Totaal tevreden, goed geadviseerd, vakbekwame monteurs..perfecte afwerking.

• Vestiging: Den Haag

Kwaliteit, deskundigheid, vriendelijkheid

Meerdere schuifpuien bekeken bij meerdere aanbieders en de pui van Belisol was meteen liefde op het eerste gezicht. Verkoopteam en monteurs zijn vriendelijk en deskundig. Op elk gebied kwaliteit.

• Vestiging: Alkmaar

Bedankt voor de beoordeling!

Prachtige kozijnen en deuren

Tijdens het kennismakingsgesprek in Apeldoorn werden we kundig en gastvrij geholpen. Daarna volgde een inmeting aan huis (en dat onder Corona omstandigheden). De technicus gaf goede adviezen en antwoorden op onze vragen. Vervolgens wel lang wachten op de daadwerkelijke levering van de kozijnen. En dan hadden we nog geluk dat de productie van de kozijnen door de Corona-omstandigheden voor Nederland was doorgegaan. Uiteindelijk zijn de oude kozijnen verwijderd door echte professionals. Op ons verzoek zijn de vensterbanken die we zelf al hadden geplaatst onbeschadigd op hun plats gebleven. En daarna heeft deze ploeg in tropische omstandigheden in vier dagen (binnen de planning!) de nieuwe kozijnen en deuren geplaatst en is alles op en top afgewerkt. Mooi dat het is geworden!

• Vestiging: Apeldoorn

goede service

Prima uitleg, goede service en goed personeel! Wij zijn dik tevreden met ons nieuwe kozijn.

Goed, prettige samenwerking en een mooi product, volgens afspraak

Goed, prettige samenwerking en een mooi product, volgens afspraak

Bedankt voor uw beoordeling!

Goed product / contact via e-mail kan beter

Heel erg tevreden over het product. Ik heb wel gemerkt dat contact via de e-mail niet optimaal was. Soms geen of een vertraagde reactie. Planning van aanvullende werkzaamheden na de oplevering kwam wat slordig over. Eerste keer waren de monteurs niet volledig op de hoogte van hetgeen alsnog in orde gemaakt moest worden. Daarom was een tweede afspraak nodig.

Vakmanschap!

Belisol heeft bij ons 1 groot kozijn en een schuifpui vervangen. Keurig werk geleverd en alles schoon achtergelaten. Wij zijn zeer tevreden.

• Vestiging: Haarlem

Heel erg bedankt voor uw beoordeling!

Kwaliteit en vakmanschap zijn top.

Vakkundig advies, goede communicatie, balans in prijs kwaliteit. Schuifpui geplaatst door vakkundige medewerkers met hart en ziel voor werk en Belisol. Mooi werkk afgeleverd mannen op 24-08-2020.

• Vestiging: Goes

Bedankt voor de review Jonny!

Te weinig kontakt gehad voor realistisch kommentaar

Korte inleiding Belisol spijkenisse heeft vele klanten laten stikken na 3 jaar nog steeds niet afgewerkt schande Het mooie is er echt vanaf en koste mij vele duizendjes ook de vertegenwoordiger liet niets van zich horen grrrrrrrrrr NU ; BELISOL GOUDA heeft vele klachten op zich genomen en binnen afzienbare tijd die dingen opgelost wat zij konden oplossen Vriendelijke begripvolle monteurs GOUDA heeft zich welaan hun woorden gehouden Had ik dit maar eerder geweten

• Gegeven advies N.v.t.
  • Offerte N.v.t.
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Monteurs N.v.t.
  • Vestiging: N.v.t.

Belisol komt gemaakte afspraken na, ook in corona tijd!

Goede voorlichting aan huis, opmeten volgens afspraak evenals plaatsen kozijnen. Duidelijke offerte en betalingsafspraken, geen "verrassingen" achteraf. Komen afspraken na, info via mail prima, ook telefonisch.

• Vestiging: Gouda

Heel erg fijn dit te lezen! Bedankt voor uw beoordeling.

Formidabel

Van af de eerste ontmoeting zeer professioneel. De monteurs super, gaan niet eerder weg dan het echt perfect is, ruimen alles op, was een container neergezet zodat alle het afval direct werdt opgeruimd. De 14 dagen dat ze hier waren, goed gecommuniceerd ivm de hitte. Echt een aanrader.

Over Belisol Kozijnen en Deuren

"Belisol kozijnen en deuren, opgericht in 1977, telt meer dan 80 showrooms en ruim 1.000 medewerkers in België, Nederland en Frankrijk. Belisol is een op-en-top Belgisch familiebedrijf dat inzet op service, kwaliteit en innovatie."