Schitterend kozijn, opletten met slopen en plaatsen

Van begin tot eind goed geholpen door Belisol. Zinvolle adviezen in de showroom, geen extreme drive om add-ons te verkopen, maar goed onderbouwde adviezen. Levertijd was sneller dan verwacht. We hadden alle activiteiten (slopen tussen muur, verwarming verwijderen, plaatsen nieuwe pui en afwerking tot stuc klaar aan Belisol uitbesteed. Aangezien zij de constructie elementen ook uitbesteden komen er flink wat verschillende partijen over de vloer. Maar prima communicatie en planning. Bij sloopwerkzaamheden en plaatsing goed een oogje in het zeil houden. Al met al zeer tevreden met het eind resultaat.

• Vestiging: Utrecht

zeer tevreden met resultaat, installatie, professionaliteit

De plaatsing van een nieuwe schuifpui in ons appartement aan de Boulevard Vlissingen is heel goed verlopen. De persoon die kwam inmeten/opnemen was zeer kundig en wist waar op gelet moest worden. De mannen die de pui plaatsten waren heel professioneel, en hebben dit keurig gedaan inclusief uitstekende afwerking. Vakmensen! Als ik al een puntje van kritiek zou hebben is dat de tijd tussen opdracht en werkelijke levering. (ook veroorzaakt door leveringsproblemen, tekort personeel, zoals bij veel ondernemingen). Al met al:Top.

• Vestiging: Goes

Prima plaatsing en goede nazorg

De planning liep een beetje in het honderd doordat er niet op tijd geleverd was. Hierdoor was het plaatsen van de kozijnen over 2 weken uitgesmeerd i.p.v. 1 week.

• Vestiging: Drechtsteden

Uitstekend advies, kwalitatieve oplevering en service.

Bij de keuze en voorbereiding voor de aanschaf van onze schuifpui was er van begin af aan een prettig contact. Dave Nederkoorn, de adviseur van Belisol Utrecht, gaf in de showroom een duidelijke uitleg en toelichting in mogelijkheden en toegepaste materialen om onze keuze in alle rust te kunnen bepalen. Ook vooraf en tijdens de plaatsing was het contact met Marc van Etten, de inmeter, aannemer en monteurs prettig en gaven zij gevraagd en ongevraagd advies en uitleg. Duidelijk was dat zij kennis van zaken hebben en met de grootste precisie en knowhow onze schuifpui hebben geïnstalleerd. Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop bij Belisol Utrecht, die in alle aspecten bij oplevering een zeer hoge mate van kwaliteit uitstraalt.

zeer tevreden

goede monteurs en zeer vriendelijk

• Vestiging: Dronten

Mooie kwaliteit en vakmensen.

Aluminium kozijnen in een jaren 50 huis. Mooi profiel, smal vierkant blok met in de afwerking een verfijning, maximale lichtinval. Resultaat boven verwachting. Na een jaar zoeken op internet, eind maart 2021 naar de showroom in Utrecht gegaan. Dave was enthousiast en observeerde mij als klant, waarna hij mij kon adviseren bij waar ik blij mee zou zijn. Fantastisch zoals hij meedacht en daarbij gewoon en bijzonder zichzelf was. Inmeten zeer zorgvuldig en vooruitdenkend waar extra op gelet zou moeten worden. Na drie maanden werden de kozijnen geplaatst, wederom vakmensen die er op ingesteld waren om zorgvuldig vak werk te leveren. Contacten met "kantoor" en puntjes op de 1, prettig. Heel veel dank voor jullie inzet om iets mooie te willen leveren en dat ook waar te maken. Alles opgeteld: De kwaliteit van de kozijnen is hoog, Belisol heeft een klantgerichte betrouwbare cultuur die de mensen als vanzelfsprekend hanteren.

• Vestiging: Utrecht

Mooie kwaliteit kozijnen, geplaatst door vakmensen

Ik ben erg tevreden met de mooie kwaliteit kozijnen en rolluiken. Ze zijn er door vakmensen geplaatst. Ik kan iedereen Belisol aanraden.

• Vestiging: Den Bosch

From the sales presentation to the installation, everything about Belisol was professional, thorough and friendly! Well done

Belisol Den Bosch : geen zaken mee doen

Schuifpui product is goed maar daar heb je alles mee gezegd. Geen gespecificeerde offerte, schade bij montage, slechte service en slecht te bereiken. Firma heeft het veel te druk en dat gaat ten koste van de kwaliteit. Links laten liggen dus,

slecht

Afspraak maken moeten we twee keer achter na bellen en dan 1 dag van te voren om 16:00 uur krijg je een telefoon we komen morgen Kozijn in verkeerde kleur geleverd en gemonteerd moest donker blauw zijn maar wordt zwart geleverd en de nieuwe kozijnen komen tegen bestaande kozijnen aan, Afwerking binnen worden gedaan met witten afdeklijsten dit slaat ook nergens op. Plafond maken ze open maar maken ze niet meer dicht. kortom zeker niet tevreden een foutje kan maar oplossen wordt niet gedaan. We wilden graag vaker zaken gaan doen ook voor onze andere complexen maar we zoeken maar iemand anders.

Uitstekend geholpen

We hebben bij Belisol Haarlem onze schuifpui besteld. In de showroom kregen we een goede indruk van alle mogelijkheden. Uiteindelijk kozen we voor een aluminium pui in wit met extra geluids- en warmtewerende glas. Thuis kwam een monteur om alles op te meten. Binnen de afgesproken tijd werd onze pui geleverd en geïnstalleerd. Dat ging snel en alles werd goed opgeruimd. Afgelopen winter hebben warmer dan ooit gezeten in onze woonkamer. En van de naastgelegen lager school met gillende kinderen hebben we ook geen last meer. Nu dat het zomer is, genieten we van de ingebouwde horraam. We zijn zeer tevreden met onze koop en onze kamer ziet er een stuk leuker uit.

Vakkundige montage, vriendelijke monteur

Het is niet de eerste keer dat ik producten van Belisol laat monteren. Mijn hele huis had al kozijnen en deuren van Belisol. Nu was er tijd voor een dakkapel en de keus van de dakkapel leverlancier kon niet makkelijker worden!. Mooi gesprek gehad met de adviseur die de tijd voor je neemt en met je meedenkt. De monteur was vriendelijk en beantwoorde alle onze vragen. Hij heeft de dakkapel vakundig gemonteerd en liet alles netjes achter. Een klein onderdeel ontbrak maar hij kwam later op dezelfde dag terug om het onderdeel te plaatsen. Goed geregeld!! Ik ben zeker blij met mijn keus.

• Vestiging: Noord-Holland

Vakkundig, prettig en duidelijk

Zeer tevreden over het advies, offerte opmaak, planning, realisatie en het eind resultaat. In advies fase duidelijkheid wat de mogelijkheden wel en niet zijn, planning wordt duidelijk gecommuniceerd (en tijdig een bericht als die niet werd gehaald), het vervangen van de kozijnen is zeer goed en met duidelijk afspraken gedaan en eindresultaat was top. Bij eindronde nog wat goede tips en trucs gehoord hoe om te gaan met het geleverde product.

• Vestiging: Utrecht

Goed advies. De pui volledig naar wens geplaatst.

Tot zover een prima ervaring.

Geweldige vakmannen zonder kapsones

Geweldig bedrijf . Begon al heel goed met de man waarmee ik afspraak had en die langskwam voor de offerte te maken . Heel duidelijk en veel informatie en opties . Kozijn en schuifpui . Na accepteren van de prijs hele nette prijs en ook nog een flinke korting omdat door mij de buurvrouw ook een kozijn liet vernieuwen door Belisol . Toen nog een keer visite voor de juiste maten . Daarna kwamen de monteurs . Echte vaklui en vriendelijk . Heel mooi werk geleverd . Zeer tevreden .

• Vestiging: N.v.t.

Advies duidelijk afspraak nagekomen

Alles keurig conform offerte geplaatst

Een en al lof

Onverwacht sneller geplaatst dan verwacht. Perfecte kwaliteit er is niets op aan te merken. Het team dat de schuifpui geplaatst heeft is ook geweldig goed, de afwerking laat niets te wensen over. Met andere woorden bijzonder tevreden over Belisol Haarlem

• Vestiging: Haarlem

Ben erg blij met de nieuwe kozijnen. De lever tijd is wel erg lang!

Kozijn scheef geplaatst

In 1e instantie was ik tevreden over het geleverde werk. Bij het plaatsen van een rolgordijn viel het mij op dat één van de geplaatste kozijnen scheef in de dagmaat (in het stelkozijn) is geplaatst.

• Vestiging: Apeldoorn

Goede service en top kwaliteit

Top kwaliteit kozijnen en deuren. Alles is keurig afgewerkt en de medewerkers zijn netjes en vriendelijk. Ik zou Belisol zeker aanraden.

• Vestiging: N.v.t.

Magnifiek en prachtig Resultaat!!

Dit was (zie:c) de derde klus welke Belisol bij ons heeft 'geklaard', en hoe....!!!; werkelijk geweldig! (a: aluminium schuifpui woonkamer/tuinzijde 2018); b: kunstof kozijnen en triple geluidswerend glas (incl. ventilatierooster) van de erker (straatzijde/keuken) 2020; c: voor-/entreedeur/bovenlicht +kozijn, beiden kuststof (2021). Belisol heeft bij alle drie klussen voor ons een uitmuntend, prachtig en schitterend resultaat op - en afgeleverd!!; wekelijk schitterend, mede ook dankzij dat alles vooraf perfect is in- en opgemeten. Zij zijn voor ons DE specialisten voor wat betreft de levering en montage van kozijnen, ramen en schuifpuien (hout, kunststof en aluminium)

• Vestiging: Utrecht

Uitstekend werk door vriendelijke werknemers

Wij zijn zeer tevreden over het resultaat van het plaatsen van een nieuw deur/kozijn dakterras Prachtig resultaat! De mannen werkte erg netjes en waren zeer vriendelijk. Voor herhaling vatbaar bij de volgende klus. Mvg Vincent

• Vestiging: Noord-Holland

Top kwaliteit /oplossingsgericht en service

Van begin offerte tot eindresultaat kwaliteit en deskundigheid!

• Vestiging: Apeldoorn

Goed voorbereid en keurige levering en uitvoering

Na een goed gesprek met Yvo en een zeer nauwkeurige meting een zeer vakbekwame uitvoering waarbij wij steeds bij uitvoering vragen betrokken zijn geweest. Daarnaast erg gezellige en nette montage ploeg

Vakwerk

Door Belisol hebben wij ons klushuis weer ietsjes mooier laten maken. Gehele begane grond ramen veranderd. Wat een verschil en hoe kundig en snel zijn die mannen bezig geweest met ons huis. Daarnaast zijn ze heel flexibel in afspraken en zijn ze ontzettend klantvriendelijk. Wij komen zeker nog terug voor de ramen op onze bovenverdieping!

Over Belisol Kozijnen en Deuren

"Belisol kozijnen en deuren, opgericht in 1977, telt meer dan 80 showrooms en ruim 1.000 medewerkers in België, Nederland en Frankrijk. Belisol is een op-en-top Belgisch familiebedrijf dat inzet op service, kwaliteit en innovatie."