goede uitleg goede monteurs moet alleen nog de lamelle in de raam nog wat van horen waren niet goed er is wel al iemand langs geweest

• Vestiging: Den Bosch

Nieuwe voordeur inclusief deurposten en raam naast deur geplaatst. Vriendelijke monteurs die alles prima en snel installeerden en de boel schoon achterlieten. Prachtige nieuwe voordeur daardoor een mooi nieuw aangezicht van onze woning. Wij zijn zeer tevreden met deze levering en plaatsing door Belisol Gouda/Reeuwijk.

Kwaliteit en deskundigheid

Openslaande deuren inclusief plise hordeuren geheel conform afspraak keurig en vakkundig geplaatst. Ook de service van de monteurs was erg goed.

• Vestiging: Gouda

Wij waren in 2006 zeer tevreden,in 2020 een barst in de ruit en nu was de service niet optimaal.

Na dat we een paar dagen weg waren geweest bleek bij thuiskomst een grote scheur in de schuifpui. Verzekering gebeld en Belisol. De volgende dag kwam er al iemand van Belisol op meten en er zou een nieuwe ruit komen. ( maar het was vakantie tijd). Alle begrip daarvoor. Na 5 weken maar eens gebeld toen werd mij verteld dat er nog ingemeten moest worden. Bij navraag lag onze getekende offerte nog in de la. Ik was erg boos. De volgende dag weer iemand van Belisol met excuses. Mevrouw we maken dit goed met u. Na nog 5 weken kwam de ruit. Keurig afgewerkt. Maar ik had door jullie fout toch wel een bos bloemen verwacht. Fam. Sterks

• Gegeven advies N.v.t.

Zeer slecht!

Het bedrijf komt afspraak na afspraak niet na. Wij zijn nu bijna 2 jaar bezig om de werkzaamheden afgerond te krijgen. Ik heb nog nooit zo'n waardeloze service van een bedrijf meegemaakt.

• Vestiging: Steenwijk

Bedankt voor uw beoordeling. Kan u ons alle informatie bezorgen via service@belisol.com zodat we kunnen bekijken hoe we u verder kunnen helpen? Alvast bedankt!

Perfect!

Wij hebben vorig jaar voor het eerst kozijnen laten plaatsen door Belisol Den Bosch. Sympathieke vaklui die erg netjes werken. We waren dermate tevreden dat we deze maand nog een kozijn hebben laten plaatsen. Het resultaat was wederom perfect. Steeds alles keurig op tijd, alles netjes opgeruimd en ook gewoon gezellige dagen gehad. Dikke duim dus voor Belisol Den Bosch

• Vestiging: Den Bosch

Ziet er strak uit en het zijn echte vakmensen die het plaatsen

• Vestiging: Haarlem

Schade veroorzaakt door de monteurs worden niet opgelost

Wij hebben voor onze gehele bovenverdieping nieuwe kozijnen besteld bij Belisol Dronten. Vanaf het moment dat de handtekening gezet onder de offerte ging het verkeerd. Op de afgesproken dag van levering en plaatsing waren er helaas geen monteurs te bekennen. De kozijnen waren nog niet binnen, het was blijkbaar te veel moeite om ons hiervan op de hoogte te stellen. Na een aantal weken kwamen ze eindelijk de kozijnen plaatsen, helaas waren de helft van de kozijnen verkeerd ingemeten en dus te klein…. Waar mensen werken kunnen helaas fouten ontstaan, het is niet anders. De andere kozijnen die wel goed waren zijn geplaatst. Hierbij hebben de monteurs door de elektra van de rolluiken geboord, resultaat muur open hakken, elektra opnieuw getrokken en opnieuw aansluiten op de rolluiken. Op een andere slaapkamer heeft de monteur op de verwarmingsleidingen gestaan waardoor deze dubbel geklapt zijn, resultaat muur open hakken, stuk leiding vervangen. Bij het raam op de overloop, monteurs gaan bovenop de trapleuning staan, leuning verbogen en muur beschadigd. (Belisol geeft monteurs geen trap mee…..) Monteurs laten een grote bende achter, opruimen beginnen ze niet aan, oprit vol met materiaal, slaapkamers vol met gruis, zaagsel overal (Belisol geeft monteurs geen stofzuiger of bezem mee…….) Na constatering van alle ellende meteen gebeld met Belisol, de directeur zou terug bellen. Maar het werd natuurlijk spannend dus die belt niet. Na toezeggingen van de directeur bij Belisol Dronten, zouden de overige kozijnen op datum x geleverd worden, dus wij de stukadoor en schilder geregeld en de dag van te voren even gebeld met Belisol echter je raad het al, hij had deze toezegging nooit kunnen doen. De kozijnen waren nog niet binnen. In de tussentijd diverse mails naar Belisol verzonden maar uiteraard zonder reactie. Zelfs op een ingebrekestelling en aansprakelijkheidsstelling wordt niet gereageerd. Wederom na 4 weken komen de monteurs voor de 4 laatste kozijnen, maar

Snel en professioneel

Op afgesproken tijd stond de wagen en aanhanger voor onze deur. Oude schuifpui werd vlot van zijn plek gehaald en de nieuwe geplaatst. Alles werd netjes afgewerkt. Vriendelijk en correct personeel. Wij zijn tevreden.

• Vestiging: Amsterdam

Heel erg bedankt voor uw review!

Eindresultaat plaatsen kozijnen mag er zijn.

De kozijnen op de eerste verdieping die zijn vervangen zien er prima uit. Nog mooier dan ik verwacht had. Van binnen is ook alles netjes afgewerkt. Kortom wij zijn zeer tevreden.

Bedankt voor uw beoordeling!

Aantal kozijnen geplaatst. Geweldig past goed en wanneer het niet meteen goed is, komt het toch goed. Goede service en goede en vriendelijke werknemers

In alles prima beholpen

Zowel het eerste contact, advies en plaatsing naar wens verlopen.

Bedankt voor uw review!

Lange levertijd maar een zeer mooi eindresultaat.

We hebben er een half jaar op moeten wachten maar uiteindelijk zijn wij zeer tevreden met het geleverde product (opslaande deuren). Ook zijn wij zeer tevreden over de installatie van het product, dit word zeer vakkundig gedaan. Er bleken wel 2 kleine defecten te zijn aan het product maar toegezegd is dat dit snel wordt opgelost.

• Vestiging: Dronten

Heel erg fijn dit te lezen, bedankt!

Heel goed

Ben heel tevreden over het geheel

• Vestiging: Goes

Heel erg bedankt voor uw beoordeling!

alles perfect verlopen ! keurig op tijd.

Hoeft niet, alle keren dat wij jullie nodig hadden is alles perfect verlopen ! alles schoon opgeleverd.

• Levertijd N.v.t.
  • Vestiging: Utrecht

Bedankt voor uw beoordeling!

Betrouwbaar, deskundig, ruime keuzemogelijkheden, goede afwerking

Bij keuze maken en opstellen offerte in de toonzaal in Reeuwijk kreeg ik ruim de tijd en had volop keuze. Het ging om kozijnen en elektrisch bedienbare zonneweringen tegelijk. De levertijd van 4,5 maand vond ik wat lang. De uitvoering was correct, vloeren werden afgedekt, waar mogelijk is alles in tact gebleven. Een broze travertin vensterbank die min of meer aan het oude kozijn vast zat, bleef heel. Wat binnen weggesloopt moest worden is keurig opnieuw aangebracht en netjes afgewerkt. Binnen de gestelde drie dagen was alles klaar en aangesloten. De omgang met de monteurs was plezierig. Eén hor die iets te groot was werd binnen een dag vervangen door een passend exemplaar. Kortom: zeer tevreden.

• Vestiging: Gouda

Heel erg bedankt voor uw review!

Al mijn kozijnen zijn vervangen en er is netjes gewerkt alles volgens afspraak. Rest puntjes worden netjes opgelost. Wij zijn zeer tevreden.

• Vestiging: Goes

Heel fijn dit te lezen, bedankt!

We zijn super tevreden over het plaatsen en de service afdeling om het tot in de puntjes af te werken.

zeer tevreden

Vakwerk geleverd!

Heel erg bedankt!

Uitstekend en bekwame medewerkers

Elke dag op tijd, goede sfeer en prima werk afgeleverd.

• Vestiging: Goes

Bedankt voor de beoordeling!

uitstekend

zeer tevreden over de werkzaamheden een hele mooie voordeur echt een aanrader een pronkstuk voor je huis . en wat een fijne mannen die er bij mijn zijn geweest zeer aardig en correct in de omgang en dikke pluim.

• Offerte N.v.t.
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.

Bedankt voor uw review!

Professionele mensen, weten waar ze mee bezig zijn.

Voor de derde keer Belisol over de vloer. Na de kozijnen/ramen boven, daarna de voordeur. Nu de kozijnen/ramen voor de dakkapel. 4 Ramen met horizontale jalouzieen tussen het glas. Echt een aanrader. Besloten na goed advies. "Kozijnen-boys" hebben keurig werk afgeleverd. Zoals we van Belisol gewend zijn.

• Vestiging: Den Haag

Heel erg fijn dit te lezen, bedankt!

Geleverde kwaliteit is hoog en service voelt als warm bad.

Combinatie van advies en begeleiding in showroom en finale afstemming -voor bestelling- aan huis leverde precies de pui, openslaande deuren, de kleuren en details welke we voor ogen hadden. Plaatsing zelf ging ook vlot, dit door personen met verstand van zaken. De dag na plaatsing ontdekte we 1 kleine onvolkomenheid, gebeld en binnen 1 dag aangepast. Nu een half jaar verder, na een heerlijke zomer met de deuren open, nog steeds reuze content.

Bedankt voor uw beoordeling!

van offerte tot plaatsen prima geregeld

zeer tevreden

Keurig en top.

Begin dit jaar ramen en achterdeur laten vervangen er werd netjes nauwkeurig door de monteurs gewerkt. Nu laten we andere ramen en voordeur ook vervangen.

• Vestiging: Breda

Over Belisol Kozijnen en Deuren

"Belisol kozijnen en deuren, opgericht in 1977, telt meer dan 80 showrooms en ruim 1.000 medewerkers in België, Nederland en Frankrijk. Belisol is een op-en-top Belgisch familiebedrijf dat inzet op service, kwaliteit en innovatie."