Super Netjes

De kozijnen zijn super netjes afgewerkt. De monteurs hebben heel erg netjes gewerkt

• Vestiging: Noord-Holland

voor de tweede maal goed

Kozijnen zijn op de juiste manier gemonteerd, het enige wat nu blijkt is dat de raamhendels verschillen met hetgeen voorheen geplaatst is, is het mogelijk om een raamhendel van dezelfde kleur toe te sturen om de mat grijze te vervangen voor een kozijnkleur hendel. het reclame bord is achter gebleven op ons adres.

drama met dit bedrij

beloven van alles maar komen het niet na

• Vestiging: Leiden

Mooi materiaal maar daar blijft het ook bij

Begin zeer positief maar later overgegaan in negatief

een heel goede ervaring

Vakmensen en goede materialen leiden tot mooie en goede dingen

• Vestiging: Eindhoven

Bedankt voor de review John!

volkomen kut

kozijnen, glas en rolluiken op 2e verdieping. Alles met trappen gedaan door twee man. prijs overeengekomen (6000 euro). Belisol komt na plaatsing ineens met een naheffing. Uiteraard niet betaald, prijs stond zwart op wit. geen excuses. Daarna wind langs de kozijnen. Belisol komt, geen excuses, beetje kit langs de randen en voorrijkosten vragen (mag niet bij garantie). Daarna bedieningsband rolluik kapotgesleten, luik valt naar beneden; band was niet goed aangelegd, waardoor deze tegen een ijzeren plaatje kapot sleet. En nu wil Belisol dit ineens alleen maar repareren met een hoogwerker, en wij moeten daarvoor 780 euro betalen. bespottelijk. communicatie beroerd (men reageert niet of kortaf).

• Levertijd
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Vestiging: Steenwijk

prima job geleverd

werkzaamheden werden keurig uitgevoerd en zoals afgesproken tijdens maken offerte.

• Monteurs N.v.t.

Bedankt voor uw review!

fantastisch

uitstekend advies en een heel goed montage-team

• Vestiging: Den Haag

Heel erg bedankt voor uw beoordeling!

Vakwerk in alle opzichten

Alles op tijd geleverd. Keurige, vakkundige installatie. Opruimen na gedane werk. Ook telefonisch altijd bereikbaar en behulpzaam waar nodig.

• Vestiging: Dronten

Heel erg bedankt voor de beoordeling Hennie!

Mooie kozijnen en snelle plaatsing

Fijne afhandeling van aanvraag en offerte. Wegens drukte iets langere levertijd dan bij aanvang beloofd. Gelukkig ook de mogelijkheid gehad om weer glas in lood te nemen voor aantal ramen en erg mooi werk afgeleverd. Bedankt Belisol

• Vestiging: Eindhoven

Bedankt voor uw beoordeling!

Belisol staat voor mij voor eerlijk en glashelder advies!!

Na verschillende bedrijven te hebben bezocht, kwam ik bij Belisol terecht in Haarlem. Hier werd ik zeer accuraat te woord gestaan en voorgelicht en werden er alle voor- en nadelen van bepaalde wensen van mij belicht. Hierna kon ik een goede keuze maken voor mijn schuifpui. Buiten het feit, dat ik de prijs/kwaliteitsverhouding heel acceptabel vind, is het ook fijn, dat er na het sluiten van de overeenkomst nog ruimte was voor aanpassingen, waar ik later nog behoefte aan had. Kortom, een bedrijf waar ik een volgende keer ook weer graag in zee ga.

• Levertijd N.v.t.
  • Vestiging: Haarlem

Beste Sjoerd, heel erg fijn dit te lezen! Bedankt.

prima, ervaren en prettige medewerkers. goede kwaliteit. wel verbeterpunten

het gehele proces goed doorlopen verbeterpunt is de overstap van offerte naar inmeten. Bij de offerte worden aanzichten (draai-richting etc.) van buiten naar binnen getekend en bij het inmeten precies andersom. Dit zorgt voor verwarring. Let wel op van wie je de aanwijzingen krijgt. Niet de huurder, maar de verhuurder (diegene die betaalt) dient de goedkeuring te geven.

Bedankt voor uw review!

Fijne ervaring.. zowel tijdens de aankoop als het plaatsen.

In de showroom duidelijk uitleg gekregen over de mogelijkheden. Daarna netjes opgemeten en prima communicatie over het verdere verloop. Het plaatsen was binnen een dag gedaan en is netjes afgewerkt. Ofwel tevreden!

• Vestiging: Eindhoven

Heel erg fijn dit te lezen Hans.

Mooi en strak afgewerkt!

Een waardevermeerdering voor de woning. Alles klopte van A tot Z., zoals vooraf besproken en in offerte overeengekomen. Kortom zeer tevreden. We maken nu al plannen om de voordeur en garagedeur te vervangen in dezelfde stijl.

• Vestiging: Goes

Bedankt voor de beoordeling Frank!

Duidelijk en Goed

Wij zijn vanaf het begin door de Sales medewerker duidelijk, goed en geduldig te woord gestaan. Er werden geen overhaaste beslissingen genomen en elke optie met daarbij komende voor en nadelen werden goed doorgenomen. Eerlijkheid voorop. Dat hebben wij enorm gewaardeerd. Zo zijn wij met een aantal gesprekken en rondleiding in de showroom tot een goede keuze gekomen. Het plaatsen van de kozijnen is ook zeer goed verlopen. Er werd continue duidelijk aangegeven wat de plannen zijn van de dag en de komende dagen. Communicatie was top. Men was altijd stipt op tijd, hield rekening met de buurt (bus, aanhanger) Daarnaast willen wij graag aangeven dat er enorm netjes gewerkt werd. Na de plaatsing is alles ook netjes opgeruimd en de overdracht was ook duidelijk. Hele prettige mensen die veel vak kennis hebben en vertrouwen uitstralen. Ik kan werkelijk geen punt vinden waar ik ontevreden over was. Klasse werk! Bedankt!

• Vestiging: Eindhoven

Heel erg bedankt voor de fijne review Patrick!

Wij zijn zeer tevreden over de geplaatste kozijnen.en deze zijn geplaatst door een goed team.

• Vestiging: Goes

Bedankt voor uw beoordeling!

Prachtig kozijn uit kunnen kiezen en vorige week geplaatst

Samen met Vera in de showroom een prachtig kozijn samen kunnen stellen en deze is vorige week geplaatst en wat is het een prachtig eindresultaat geworden. Ik ben heel tevreden! Bedankt Belisol en tot in de toekomst, ik kom zeker terug!

• Vestiging: Noord-Holland

Bedankt voor de aangename review Rianne!

Zeer tevreden met mooi geplaatste nieuwe kozijnen in dakkapel

Er is goed werk geleverd vanaf het moment van inmeten tot oplevering. Dakkapel kreeg nieuwe kozijnen met een vast raam en twee kiep/kantel ramen en passende horren. Er is netjes gewerkt. Zeer tevreden .

• Vestiging: Gouda

Heel fijn dit te lezen Lien, bedankt!

Goed. Waar voor je geld en prettige uitvoering.

Verkoper Denny prettig als altijd. Planning helder en duidelijk. Monteurs echte vaklui.

• Vestiging: Goes

Heel erg bedankt voor de beoordeling Bart!

keurig op tijd en netjes gemonteerd

• Vestiging: Goes

Bedankt voor de review Theo!

Vriendelijk, nette afwerking, goede service

Zeer vriendelijk personeel, denken met je mee. Goede kwaliteit van de kozijnen en zeer nette afwerking. Denken goed mee in de keuze van de afwerking en geven fijn advies.

• Vestiging: N.v.t.

Heel erg bedankt voor de beoordeling!

Goed!

Niets op aan te merken, Prettige verkoper. Nette aflevering.

• Vestiging: Goes

Heel erg bedankt voor uw beoordeling!

Goed begin, slechte afhandeling

Betreft vervanging voordeuren en alle ramen (6 totaal) voor kunststof kozijnen. Monteurs waren vriendelijk en hebben goed werk geleverd. Keukenramen verkeerd geleverd en moesten opnieuw geplaatst worden. Daarnaast nog diverse (kleine) dingen in de levering die niet goed waren. Grootste hekelpunt is Politie Keurmerk Veilig Wonen (PKVW). Vooraf besproken dat de kozijnen hieraan zouden voldoen en ook volgens de offerte zou alles SKG** zijn. Bij keuring door PKVW bedrijf bleken de aanpassingen op meerdere punten niet te voldoen (soms zo simpel als geen SKG** cilinder). Volgens de adviseur is dit nooit een probleem geweest, maar zelfs bij keuring door CB&V (instantie achter PKVW) bleek het niet te voldoen. Uiteindelijk na ruim 8 maanden(!) tot een akkoord gekomen, maar zeer ontevreden over dit proces.

• Vestiging: Utrecht

Perfect resultaat inclusief restpunten

Vanaf het eerste klantcontact aan huis tot het vertrekken van de monteurs een perfecte service gehad. Danny heeft veel ervaring en heeft naar onze bloemkozijnen gekeken en een goede oplossing geboden. De aluminium schuifpui ter vervanging van onze hardhouten hefboomschuufpui ging heel soepel. Monteurs verlaten iedere dag wind en waterdicht je huis en zorgen voor een perfecte afwerking. De afwerking was wat moeilijk en moest nabesteld worden, na een aantal weken is alles perfect afgemonteerd. De verkeerd geleverde kozijnen werden met een verkorte levertijd alsnog snel nageleverd en gemonteerd. Monteurs zijn vriendelijk en weten wat ze doen. Ik zou Belisol aan iedereen kunnen aanbevelen! Super!

• Vestiging: Goes

Heel erg bedankt voor uw review!

Met Belisol is het goed zaken doen

Belisol levert goede producten en komt de gemaakte afspraken na. Vakkundige montage en aandacht voor de vraag van de klant. Mooie gevelbekleding geleverd en gemonteerd en ook nog een kozijn met HR+ glas geplaatst. Nette afwerking en een fraaie verbetering van de woning.

• Vestiging: Goes

Heel fijn dit te lezen Frank! Bedankt.

Vestiging:

Over Belisol Kozijnen en Deuren

"Belisol kozijnen en deuren, opgericht in 1977, telt meer dan 80 showrooms en ruim 1.000 medewerkers in België, Nederland en Frankrijk. Belisol is een op-en-top Belgisch familiebedrijf dat inzet op service, kwaliteit en innovatie."