Zeer tevreden over het plaatsen en resultaat

We werden leuk ontvangen, goed te woord gestaan en begeleid bij ontwerpen en kiezen tussen verschillende mogelijkheden. Afspraken werden gehouden. Het plaatsen was zeer professioneel en resultaat voldoet aan de verwachtingen.

• Vestiging: Leiden

Goede service, aardige monteurs.

Het duurde een tijdje voor het kon, lange wachttijd, maar toen het zover was ging het ook helemaal gesmeerd. In een halve dag was de oude pui verwijderd en een nieuwe gemonteerd. Toen ik een week erna vond dat hij niet prettig afsloot kwam er direct een monteur om het in orde te maken. Ik ben tevreden.

• Vestiging: Haarlem

Ik raad Belisol echt aan iedereen aan. Aardige, professionele en zeer voorkomende monteurs die geweldig werk hebben geleverd. Snel en perfect. Alle afspraken zijn heel goed nagekomen.

• Vestiging: Utrecht

Een bedrijf waar kwaliteit en service hoog in het vaandel staan

Nadat we al drie keer eerder tot volle tevredenheid Belisol Den Haag hadden ingeschakeld voor vervanging van alle kozijnen en de schuifpui door kunststof met HR++ glas en daarnaast tegen de voor- en achtergevel de houten schroten hadden laten vervangen door kunststof Keralit schroten, was nu de laatste fase aan de beurt. We hebben aan de voorkant 2 nieuwe deuren (voordeur en bergingsdeur) van kunststof laten plaatsen en de schroten van de berging ook laten vervangen door Keralit schroten. Het resultaat is prachtig en we zijn weer erg tevreden over Belisol en de monteurs die alles pico bello hebben gemonteerd en iedere dag alles schoon hebben achtergelaten. Er zijn nog wat kleine puntjes die nog afgewerkt/opgelost moeten worden, maar we hebben het volste vertrouwen dat dit ook naar tevredenheid wordt opgelost. Ad v.d. Bogert, Delft

• Vestiging: Den Haag

Prachtige kozijnen vakkundig geplaatst.

We zijn erg tevreden over de nieuwe kozijnen. De monteurs waren erg vriendelijk en professioneel. Alles keurig volgens afspraak gemonteerd met oog voor detail. De tijd tussen akkoord offerte en levering is wel echt lang (meer dan een jaar) maar het is het wachten waard.

Matige ervaring

Eerste ervaring verkoper gevoeld van onderdruk zetten met het geven van kortingen die ik binnen 24 uur moest accepteren, Daarna voor vervolg vragen niet meer bereikbaar en kwan later met smoesjes. Schuifpui matige kwaliteit. Als de schuifdeur dicht is blijft er ruimte tussen het schuifgedeelte en het vaste gedeelte. Hierdoor lijkt het aan de binnenkant niet geheel gelijk en aan de buiten kant is het niet goed schoon te maken met de ruitenwisser. Hier wordt op gereageerd met dit is ook zo in de showroom. Kortom geen goede constructie. Tekening klopte niet. Afgesproken een schuifend deel maar op de tekening stonden twee schuifende delen. Met geluk belde iemand van de constructie afdeling omdat te controleren. Montage is netjes gedaan inclusief de afwerking

• Vestiging: Haarlem

Vorig jaar tuindeuren laten plaatsten, dit jaar 3 deuren vervangen. Kunststof, maar wel in de stijl van het (jaren dertig) huis. Alles vlot en volgens afspraak geplaatst. Ik ben er heel tevreden mee! Advies, communicatie, plaatsing, afwerking, kwaliteit en service: alles uitstekend!

• Offerte N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Vestiging: Leiden

Dank je wel voor deze uitstekende beoordeling! Zo horen we het graag :) Mvg, Belisol Leiden

Geweldige service, prima afwerking, buitenlandse werknemers met een zeer goede werkattitude.

We hebben kozijnen , voordeur en schuifpui vervangen door kunststof, alleen de schuifpui aluminium. Overal HR++ laten plaatsen en de dakkapel opnieuw laten bekleden met kerasit platen en isoleren. Er waren 3 dagen gepland, maar binnen 1,5 dag was de klus geklaard, zonder dat dit ten koste is gegaan van de kwaliteit. Een baas die in prima Nederlands kom communiceren. De eerste dag waren ze met 5 man sterk, de tweede dag met 4 man. Er waren heel duidelijke wekafspraken die exact opgevolgd werden. Als er even een extra handje nodig was, bijvoorbeeld bij het tillen van de schuifpui dan werd dit probleemloos verwerkt. Oplevering uitstekend met dito uitleg. Natuurlijk kunnen we nog ergens tegenaan lopen, maar ik ga ervan uit dat dit probleemloos wordt opgelost. Dat is mij ook verzekerd!

• Vestiging: Eindhoven

Hoi Wil, Dank je wel voor deze geweldige review :) Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Ook voor mogelijke nadiensten kan je uiteraard bij ons terecht. Veel plezier met de nieuwe Belisol kozijnen, voordeur en schuifpui ;-) Mvg, Belisol Eindhoven

Aanrader

Fijne zaak! Zeer goed geholpen toen wij ons nog aan het oriënteren waren , met aankoop als gevolg. Levertijd duurt tegenwoordig wat langer, maar dat is met alles zo! Heel vriendelijke monteurs. Waren stipt op tijd, werkte zeer netjes en schoon. Ramen/kozijnen zien er mooi stevig uit, blij mee.

• Vestiging: Leiden

Hoi Veerle, Dank je wel voor deze mooie aanbeveling. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier met de nieuwe Belisol kozijnen ;-) Mvg, Belisol Leiden #liefdevoorhetvak

Dik tevreden

Ik had geweldige monteurs, ze werkte netjes en secuur Gaven goede uitleg wat ze gingen doen, en hebben alles netjes achtergelaten Dik tevreden

• Vestiging: Eindhoven

Dag Wim, Dank je wel voor de mooie review! Fijn om te horen dat alles vlot en naar wens is verlopen. Mvg, Belisol Eindhoven

goede kwaliteit en super mooi gemaakt

De levertijd was lang, maar dat wisten wij, zegt ook iets over jullie bedrijf Harry en David, wat een harde werkers, en ook nog eens super aardig Dank Dank Het ziet er allemaal super uit, en alles netjes opgeruimd Top gedaan

• Vestiging: Eindhoven

Hoi Saskia en Karel, Top! Dank je wel voor deze mooie beoordeling. We geven de complimenten zeker door ;-) Mvg, Belisol Eindhoven #liefdevoorhetvak

Zeer tevreden met het hele proces.

Je moet er even op wachten en het kost eenmpaar centen, maar dan heb je ook wat! In februari is ons hele (hoek)huis voorzien van nieuwe aluminium boeiboorden en kozijnen met HR++ glas. Gedurende ruim 3 weken zijn per kamer alle kozijnen en beglazing vakkundig vervangen en netjes afgewerkt. De mannen werken snel en nauwkeurig, zijn beleefd, vriendelijk en ruimen dagelijks keurig op. Zelfs bij stromende regen wirdt gewoon doorgewerkt. We zijn erg tevreden over het hele oroces, vanaf het eerste adviesgesprek tot aan de wat later geleverde horren. Blij met het mooie resultaat!

• Vestiging: Leiden

Hoi Barbara & Jacques, Fijn om te lezen dat jullie blij zijn met het eindresultaat. Dank je wel voor deze mooie beoordeling en het vertrouwen in onze diensten. Mvg, Belisol Leiden

In één woord: geweldig!

Ontzettend tevreden met Belisol Haarlem. Ze plaatsten bij ons een nieuwe schuifpui, keralit gevelbekleding en nieuwe kozijnen, en het resultaat is fantastisch. Superstrak, tot in de puntjes afgewerkt, geplaatst door een topteam dat drie dagen lang keihard heeft gewerkt. Niets dan lof, kan het echt iedereen aanbevelen!

Hoi Meike, In één woord: dankjewel! Mvg, Belisol Haarlem

Verduurzaming optima forma

Nadat enkele weken gelden een drietal nieuwe kozijnen waren geplaatst heeft vandaag de afwerking plaatsgevonden. Met prachtige screens op zonnecellen is het echt heel mooi geworden. Peter en het team van Marnix hebben er voor gezorgd dat het echt een plaatje is geworden, top afgewerkt!

• Vestiging: Drechtsteden

Hi Laurens, Dank voor het vertrouwen in onze diensten en deze mooie review. Veel plezier met jullie nieuwe Belisol kozijnen! Mvg, Belisol Drechtsteden

Nette monteurs. De werkzaamheden zijn keurig afgewerkt en het rest materiaal netjes opgeruimd. De afspraak was in augustus monteren maar door vervroegde levering van het kozijn heeft de montage in overleg plaats gevonden in juni.

• Vestiging: Gouda

Hi Tom, Mooi om te horen, dank je wel voor de mooie review en het vertrouwen in onze diensten. Mvg, Belisol Gouda

professioneel en kwalitatief

Wij hebben aluminium kozijnen gekozen met een slank profiel. Het is niet goedkoop en het komen tot een bestelling met de uiteindelijke levering heeft veel tijd gekost, maar wij zijn heel blij met de mooie uitstraling en afwerking.

• Vestiging: Leiden

Dank je wel, Inge-Marie! Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over de uitstraling en afwerking! Mvg, Belisol Leiden

Mijn huis is opgewaardeerd

De medewerkers geven advies en laten diverse opties zien. Wat wordt geleverd is echter helemaal wat de klant wil. Tijdens het proces wordt er meegedacht en stelt men zich flexibel op. Het eindresultaat is geweldig. Zeer goede afwerking en mijn huis is meer waard met deze nieuwe kozijnen met HR++ glas. Bovendien heb ik het in de winter een stuk warmer met voorheen enkel glas.

• Vestiging: Den Haag

Hi Marlous, Dat horen we graag, dank je wel voor de mooie review en het vertrouwen in onze diensten. Mvg, Belisol Den Haag

Professionele ontvangst, prettig binnenkomen in tegenstelling tot onze ervaring bij de concurrentie. Een leuk gesprek en resumerend een nette prijs. Toen ik de buren (van nummer 14) hierover sprak zijn ze ook naar Belisol gegaan en komt u ook hier eerdaags een raam plaatsen. De eigen monteur van Belisol werken snel en heel erg netjes! Zelfs de spliters van het verwijderde raam die op het terras lagen hebben ze opgeruimd. Resumerend Perfect!

• Vestiging: Haarlem

Dat horen we graag, Wim! Dank je wel voor deze mooie review en het vertrouwen in onze diensten. Mvg, Belisol Haarlem

Kwaliteit en vakwerk

Goed voorgelicht en eindelijk zitten de nieuwe kozijnen erin. Door sympathieke vakmensen geplaatst. Was een gezellige week en ons huis is er flink van opgeknapt.

• Vestiging: Leiden

Dank je wel voor deze mooi beoordeling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Mvg, Belisol Leiden

Mooie kozijnen en achterdeur!

Belisol heeft vorige week al onze ramen en achterdeur vervangen door kunststof exemplaren met HR++-glas. Dat ging vrij snel (binnen een week) en we zijn tevreden met het resultaat. Het duurde na het tekenen van de offerte wel bijna een jaar voordat de kozijnen eenmaal geplaatst konden worden (ze zitten behoorlijk volgepland), maar dan heb je wel wat moois!

• Vestiging: Leiden

Dank je wel, Tim! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Mvg, Belisol Leiden

Absoluut zeer tevreden

Een top bedrijf wat zijn afspraken keurig nakomt en duidelijk communiceert

• Vestiging: Gouda

Dank je wel, Daniëlle. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Mvg, Belisol Gouda

• Vestiging: Gouda

Hoi Anita, Fijn om te lezen dat alles prima is verlopen. Dank je wel voor deze mooie aanbeveling! Mvg, Belisol Dronten

Meer licht, chique uitstraling. Met één woord: Top!

Om meer licht in ons huis te krijgen wilden we de openslaande deuren (met veel hout) vervangen door een aluminium schuifpui. Bij Belisol werden we het beste geïnformeerd, en vonden we de schuifpui er het mooiste uitzien. En de lange levertijd werd beloont, een prachtige schuifpui, geplaatst door deskundige en klantvriendelijke monteurs. Ook de nazorg (er zat een klein roestplekje op het beslag, wat door de monteurs zelf werd ontdekt) ging naar tevredenheid.

• Vestiging: Haarlem

Dank je wel Roland, dat horen we graag! We geven de complimenten zeker door aan onze collega's! Veel plezier met jullie nieuwe Belisol schuifpui ;-) Mvg, Belisol Haarlem

Prima bedrijf

Tot nu toe alle afspraken 100% nagekomen. Over nazorg en garantie kunnen we pas een definitief oordeel geven als de laatste puntjes zijn afgewerkt.

• Vestiging: Leiden

Hoi Jan, Dank je wel voor deze mooie beoordeling! Uiteraard streven wij naar een perfecte 10 op 10 ;-) Mvg, Belisol Leiden

Uitstekende service van aankoop tot levering

Voor een vrijblijvend gesprek over de eventuele aanschaf van kunststof kozijnen zijn we uitgekomen bij Belisol Gouda Door de vakkundige verkoper Adil zijn wij goed voorgelicht. Bij het inmeten is een vastgesteld probleem praktisch opgelost op advies van de inmeter De kozijnen zijn naar alle tevredenheid geplaatst door vakkundig en correct personeel. Vloeren netjes afgedekt en alles keurig Alles is keurig netjes afgewerkt zowel binnen als buiten. Kortom tevreden van aankoop tot montage. M Louws

• Vestiging: Gouda

Hoi Marcel, Dank je wel voor deze uitstekende beoordeling! Geniet van jullie nieuwe Belisol kozijnen ;-) Mvg, Belisol Gouda

Luikersteenweg 254

B-4500 Hasselt

Over Belisol Kozijnen en Deuren

"Belisol kozijnen en deuren, opgericht in 1977, telt meer dan 80 showrooms en ruim 1.000 medewerkers in België, Nederland en Frankrijk. Belisol is een op-en-top Belgisch familiebedrijf dat inzet op service, kwaliteit en innovatie."