Héél slecht

Nadat de pui vertraging had opgelopen en de aannemer voor de afwerking later terug moest komen (met uiteraard een factuur), was de pui verkeerd om. Ik denk dan hoeveel deuren slaan er naar binnen open?? Er zou met spoed een nieuwe pui komen. Spoed betekend blijkbaar 3,5 maand?! Vervolgens werd in mijn zwarte pui wit glastape gebruikt. En dat zie je. Daarna was er geen zwarte kit op voorraad. Ik lijk me niet de enige met een zwarte pui tegenwoorden. Weer 1.5 maand later was de pui gekit. De aannemer die erna kwam afwerken constateerde vervolgens dat de pui niet waterpas stond. De de belofte met een hoofdletter B kunnen ze alles behalve nakomen. Want in het hele proces moest ik zelf overal achteraan bellen omdat ik niet op de hoogte werd gehouden. Uiteindelijk dankzij Belisol een hoop extra kosten gemaakt. En dan heb ik het nog niet over maandenlange frustratie.

Fantastisch

Van begin tot eind tevreden. Nieuwe voordeur en 3 nieuwe kozijnen in 2 dagen erin gezet. Netjes gewerkt en meedenken en overleggen met ons ivm wat aanpassingen. Kortom top gedaan!!!

• Vestiging: Gouda

Vanaf het begin (afspraak, werkvoorbereiding en communicatie) tot aan de eindmontage een hele goede ervaring. Er was vooraf duidelijkheid gegeven over de levertijd dus geen “hidden agenda” De monteurs van Belisol Gouda hebben keurig netjes gewerkt en een goed product afgeleverd. Een absolute aanrader voor mensen die ook willen verduurzamen.

Uitstekende service, mooi product

Belisol heeft de service en kwaliteit die werd beloofd volledig waargemaakt. Als je een nieuwe (schuif)pui wilt hebben en nieuwe raampartijen -een forse investering- dan moet je nog maar zien of alles naar wens verloopt en het resultaat is zoals je had gehoopt. Je weet het pas als het klaar is. We zijn daar gelukkig uiterst tevreden over: op tijd, geheel volgens planning, fraaie afwerking, vriendelijke monteurs, mooi eindproduct. En 20 jaar garantie.

Fantastisch resultaat

Ik ben zeer blij met het resultaat en de kwaliteit. Alles is verlopen volgens de afspraken. Een paar kleine onderdelen konden niet afgemaakt worden maar dit is allemaal naar tevredenheid later alsnog uitgevoerd. Goede en vooral vriendelijke service.

• Vestiging: N.v.t.

Super montage en service!

Vriendelijke adviseur. De monteurs werkten netjes en waren zeer beleefd en meedenkend. Ook kleine probleempjes waren snel opgelost.

• Vestiging: Goes

Zeer vakkundig en netjes gewerkt

Woensdag ochtend 8:00 stonden 3 man sterk netjes optijd voor de deur. De mannen dekte alles netjes af en binnen een uur lag het oude kozijn er al helemaal uit, de vraag was om het glas in lood te bewaren dit hebben ze er zeer netjes uitgehaald zonder het te beschadigen! Om 10 uur stond het kraantje gesteld en werd de pui over het huis gehesen ook alleen maar lof voor de machinist van deze kraan ging goed soepel! Na het verwijderen van de oude pui werd alles netjes aangeveegd en afgevoerd. Het plaatsen van het kozijn ging ook erg vakkundig en netjes, kozijn zat er in mum van tijd in. De afwerking binnen was even een dingetje maar met vakmanschap, extra werk en meedenken van de mannen is het nu naar wens afgewerkt. Na afloop werd alles netjes schoongemaakt en uitgelegd qua werking en eventueel behandeling van de materialen. Minpunt is wel dat aan de buitenzijde een kier zichtbaar is omdat het kozijn aan de buitenzijde niet afgekit word (1930 woning dus sponning is niet haaks)

• Vestiging: Gouda

perfect geplaatst en zeer goed contact

We zijn uitermate tevreden met de geleverde producten, enkele deur en dubbele glazen deur. Zeer mooie binnen afwerking en vriendelijke monteurs. De weinige puntjes voor na de montage zijn netjes en snel volgens afspraak op gelost. We zijn dan ook blij dat we inmiddels een vervolg order hebben geplaatst.

• Vestiging: Goes

Ik ben zeer tevreden met mijn kozijnen en voordeur.

Alles ging soepel.

• Gegeven advies N.v.t.
  • Offerte N.v.t.
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Monteurs N.v.t.
  • Vestiging: Utrecht

Super goede service

11 jaar geleden voor eerste x bij Belisol besteld in Alblasserdam. Nu net via locatie Gouda een super fijne service gehad! Toppie Bert ! Nu wachten op onze pui die in maart zal worden geleverd. Dankjewel voor de super snelle reacties Belisol Gouda en Alblasserdam.

• Vestiging: Gouda

goede en professionele voorlichting en advies, goede tweerichting communicatie

montage precies op afgesproken tijd en geen spoortje rommel achtergelaten.

• Vestiging: Utrecht

super netjes werk geleverd

goed vriendelijk personeel hebben het snel en netjes de kozijnen geplaatst . Wij zijn zeer tevreden

• Vestiging: Dronten

We zijn erg tevreden, het kon eigenlijk niet beter.

Tijdens het eerste gesprek kregen we gelijk een offerte mee. Ter vergelijking, bij een andere aanbieder moesten we een paar weken wachten op een offerte. De uitleg over de mogelijkheden was helder en duidelijk. We hebben aluminium kozijnen, triple glas ramen en een voordeur afgenomen en het eindresultaat is geweldig. De montage verliep prima en de afwerking is helemaal naar onze zin. De communicatie tijdens het hele traject was snel en prettig.

Belisol levert prima service

Alle kozijnen zijn bij ons thuis door vakmensen van Belisol geplaatst. Bij 1 kozijn zag de monteur een lichte beschadiging die ons niet was opgevallen. Hij heeft er een melding van gemaakt. Een paar week later ontvingen wij bericht dat de fabriek heeft besloten een nieuw kozijn op maat te maken. Vervolgens is het kozijn vervangen door een nieuwe. Dit noem ik Service!

Fantastisch werk

Ondanks de vervelende situatie met mijn vader is alles vlot verlopen en ben erg tevreden met het resultaat.

Belisol leverd vak werk

Belisol is echt een super bedrijf met top service! Alles perfect gemonteerd! Wij zijn voor de 100% tevreden!

• Vestiging: Noord-Holland

Wij zijn heel blij met de kozijnen en de geleverde service!

Inmiddels hebben we al meerdere kozijnen bij Belisol gekocht. We zijn erg tevreden over de service en de kwaliteit van de kozijnen. Niek Brouwers helpt ons altijd perfect met veel enthousiasme adviseert hij ons goed bij de verschillende opties en mogelijkheden. Door corona liep de levertijd wel wat uit, maar dat was voor ons geen probleem. We werden keurig op de hoogte gehouden en tijdig gebeld om een afspraak te maken voor het plaatsen. Daarnaast ik wil zeker ook mijn complimenten geven aan de monteurs. Erg aardige en vakkundige lui, die meedenken in oplossingen ter plaatse en doorgaan totdat het af is (ook na 17u)!

• Vestiging: Breda

Van A tot Z goed geregeld! Top kwaliteit en goede vakmensen.

Van het begin gesprek met adviseur Robin tot het plaatsen top geregeld!!

• Vestiging: Apeldoorn

Mooi afgewerkt en snel geplaatst

Dagdeel rommel, uurtje opruimen en klaar!

• Vestiging: Apeldoorn

Duidelijke en uitgebreide offerte. Geen verrassingen achteraf. Vakkundig geplaats door zeer vriendelijk personeel

• Vestiging: Apeldoorn

Top team van begin tot eind project

Zeer behulpzaam in ondersteuning bij aanvragen omgevingsvergunning, subsidie, keuzes en advies. Van begin tot eind een geweldige ervaring voor ons als onervaren kopers. Een aanrader. Vakwerk!

Super service.

Super service alles netjes geplaatst mooie afwerking alles opgeruimd en de monteurs waren heel erg vakbekwaam. Vriendelijke groet. Ger Weijman.

• Vestiging: Noord-Holland

Levert kwaliteit, is efficiënt en betrouwbaar

Ik raad dit bedrijf aan. Het voldoet aan de verwachtingen.

• Vestiging: Haarlem

heel goede ervaring met belisol

voor informatie naar de showroom gegaan en daar heel goed advies gekregen! goede berekening van de totale kosten met de nodige kortingen! thuis de situatie komen bekijken en alles ingemeten en nu kijken we uit naar de plaatsing van onze nieuwe kozijnen!

• Vestiging: Tilburg

Grandioos

Goede informatie ,prima service uitstekende monteurs ,afwerking uitmuntend. Vriendelijk en op tijd aanwezig

Over Belisol Kozijnen en Deuren

"Belisol kozijnen en deuren, opgericht in 1977, telt meer dan 80 showrooms en ruim 1.000 medewerkers in België, Nederland en Frankrijk. Belisol is een op-en-top Belgisch familiebedrijf dat inzet op service, kwaliteit en innovatie."