top team

Wij wilde alle ramen en de schuifpui vervangen achter wilde we akoestisch. Na een zoektocht op het internet kwamen we bij Belisol via de site ingeschreven voor een afspraak te maken. Wij werden gebeld door een vriendelijke dame. Ik kreeg een bevestigingsmail met een foto van adviseur Michael erbij zodat we gelijk wisten wie er kwam. Michael was zeer vriendelijk, beleefd en gezellig. Michael kan mensen goed inschatten waardoor hij bij ons lekker los was en dat was super. Na uitleg hebben we gekeken wat we wilden. Michael snapte goed wat onze stijl was, waardoor hij goed met ons mee kon denken ook over de kleuren. Gelijk voor alle ramen hors en de achter slaapkamers rolluiken voor de zon. De zelfde dag stond de offerte al in de mail. Wij wilde nog een kleine aanpassing doen en toch ook een nieuwe voordeur, we hadden in Wateringen een afspraak gemaakt met Michael. Hij liet ons eerst zien waar we voor hadden gekozen zoals de kozijnen en de schuifpui. Omdat Michael ons zo goed snapte, wilde hij ons een deur laten zien en dat is hem ook geworden een mooie strakke deur. Er was een wachttijd niet eens zeer lang en we kregen weer netjes een bevestigingsmail met foto dat Rick onze maten kwam inmeten. Ook Rick was vriendelijk en beleeftd en gaf ook nog wat uitleg. Daardoor hebben we gelijk de buiten vensterbanken laten vervangen voor een kleur die er mooi bij past. We kregen weer vooraf een mailtje wanneer de monteurs zouden komen. Marc en Bob 2 leuke en gezellige mannen en zeer beleefd. Die ook oprecht meeleefden op een moeilijke dag voor mij. Dank jullie wel mannen! Ze waren goed op elkaar ingespeeld en harde werkers. Ze hebben top werk geleverd. Overal kwam de waterpas bij tot op de afwerking toe is alles perfect waterpas. Elke dag werd aan het eind alles netjes opgeborgen en geveegd. Wat mij opviel is dat ze tijdens het eten niet op hun telefoon zaten maar gewoon kletsten. Ook Michael kwam nog even kijken hoe mooi het werd en hoe de kleuren waren. Wat een top team.

• Vestiging: Den Haag

Kwaliteit en vakmanschap

Nieuwe voor-en achterdeur geleverd en gemonteerd (aluminium, antraciet met gezandstraald melkglas). Veilig, isolerend, strak en erg mooi. Monteurs waren zeer vakbekwaam. Belisol, jullie hebben er een zeer tevreden klant bij!

• Vestiging: Den Bosch

Prachtig product, erg vakkundige plaatsing

Wij zijn erg tevreden met onze nieuwe aluminium schuifpui (RAL9010) van Belisol. En nog meer van de vakkundige plaatsing door Saïd en Mohammed, wat zijn dat ervaren mensen!! Zij denken mee en lossen alles op! En gaven een compliment aan de Belisol man die alles opgemeten heeft: het paste perfect! Het is een erg mooie deur die soepel glijdt, met aan de buitenkant een extra hordeur waar we de komende zomers veel plezier van gaan hebben. De deur is met een kraan over het dak getild en zo is de oude schuifdeur ook weer afgevoerd. Mooi spektakel! Saïd en Mohammed hebben ze geplaatst en chic afgewerkt, zeker aan de binnenkant waar we scheuren in het stucwerk van het plafond hadden. Ze hebben er een lat overeen gezet waardoor alles er weer strak uitziet. Bedankt mannen! We hebben nog geen ervaring met nazorg en garantie maar gezien onze ervaring tot nu gaat dat eveneens top geregeld zijn.

• Vestiging: Eindhoven

Een prachtig product, service en juiste prijs/kwaliteit

Tijdens onze zoektocht naar kunststof kozijnen en voordeur zijn wij o.a terecht gekomen bij de showroom van Belisol in Gouda. Tijdens ons bezoek zijn wij uitstekend geïnformeerd door de verkoper die ons de verschillende types, kwaliteit en mogelijkheden liet zien. We hadden gelijk een positief gevoel. Omdat we wat specifieke vragen hadden hebben we een afspraak gemaakt dat hij thuis langs kwam. We zijn die dag gelijk tot een overeenkomst gekomen. Kwaliteit, prijs en vertrouwen waren voor ons doorslaggevend. Na het onderteken van de offerte werden we goed geïnformeerd over onze kozijnen en levertijd, wel jammer dat de levertijd lang duurt maar dat wisten we van te voren. Binnen een week werden de kozijnen ingemeten door de inmeter die nogmaals goed keek wat de mogelijkheden en onmogelijkheden waren, hoe het opgelost kon worden en goede tips gaf. Na 8 maanden werden de kozijnen geplaatst door twee monteurs. De planning was dat ze drie dagen nodig hadden voor de montage en afwerking maar uiteindelijk werden het vier dagen. De monteurs waren vakkundig, vriendelijk, werkte netjes en overlegde goed. De afwerking hebben ze ook prachtig gedaan. Bij het laatste kozijn en voordeur werd een beschadiging geconstateerd op de deur waar ook verkeerd glas was gemonteerd. Dit is zonder problemen uitstekend verholpen. Een paar maanden na de montage had ik nog wat gegevens nodig voor het aanvragen van de subsidie. Ik ben toen naar de showroom gegaan en werd heel fijn geholpen door de medewerker die mij direct heeft geholpen. We zijn erg tevreden over het verloop en het eindresultaat.

Uitstekende ervaring

We zijn erg blij met onze keuze om voor Belisol te kiezen. Erg vriendelijk geholpen in de showroom, prima werklui bij plaatsing. Alles werd iedere dag netjes opgeruimd. We zouden het iedereen aanbevelen.

Nette levering en montage

Verrassend 2 maanden eerder geplaatst dan gepland en dus ook 2 maanden eerder plezier van! Nette vaklui die in overleg de montage deden. Mooi antraciet aluminium kozijn en netjes afgewerkt. Jammer dat er geen keuze was in de kleur van de onderdorpel. Is licht grijs en steekt een beetje af tov het kozijn.

• Vestiging: Haarlem

Super tevreden

Een paar maanden geleden een nieuw voordeurdeel en schuifpui laten plaatsen door Belisol. Super tevreden over het plaatsen en de kwaliteit. Voor nu zou ik het liefst 4,5 ster geven want ben super tevreden. Het zou 5 sterren zijn als ze iets sneller op de mail zouden reageren en wat meer met de tijd meegaan wat betreft mogelijkheden die op de markt zijn om een voordeur af te sluiten/openen. Maar als we nog iets gaan verbouwen aan ramen er cetera zou ik hier zeker weer naartoe gaan.

• Vestiging: Leiden

Dit had ik veel eerder moeten doen

Het plaatsen van kunststof kozijnen door Belisol was één grote 5-sterrenervaring. Van het bezoek aan de showroom via de offerte tot en met de vakkundige plaatsing door sympathieke monteurs. De kozijnen zijn van topkwaliteit en het geld meer dan waard. Was ik hier maar veel eerder aan begonnen... Okee, de levertijd was lang, maar dat geldt vandaag de dag voor zo ongeveer iedere service of aankoop. En Belisol was daar ook meteen transparant over, dus geen onrealistische beloften. Uiteindelijk was de plaatsing na circa 10 maanden, dus altijd nog sneller dan de 12 maanden waar ik minimaal op gerekend had.

• Vestiging: Leiden

Tevreden met mooi resultaat.

Prettig contact met de verkoper gehad van Belisol Gouda, deze bleef ook goed bereikbaar nadat we onze handtekening hadden gezet en we vragen hadden over verschillende zaken op een later moment. Monteurs van Belisol zijn vriendelijk en professioneel. Ze werkten snel en wisten wat ze moesten doen. Heel blij met het eindresultaat en ziet er goed uit. Kortom, erg tevreden met het proces van A tot Y. Enige minpunt is het feit dat je achteraf opnieuw garantie moet aanvragen voor een extra 10 jaar garantie, welke in mijn beleving gewoon in de offerte stond. Je moet de aankoopofferte als bijlage toevoegen en het is gewoon gedoe achteraf wat hele makkelijk verholpen kan worden door dit duidelijker te benoemen in de offerte dat dit erbij hoort. Belisol heeft immers al mijn gegevens gewoon in het systeem staan.

• Vestiging: Gouda

Goede communicatie, vaklui, snel en nauwkeurig en uiteindelijk een prachtig eindresultaat geleverd.. zeer tevreden

• Vestiging: Leiden

Ontzettend blij met mijn prachtige voordeur.

Eindelijk werd op 9 september mijn voordeur geplaatst. De monteurs waren heel vriendelijk en vakkundig. Mijn gang ziet er zoveel beter uit met deze mooie voordeur. Ik heb nu veel meer lichtval zodat de gang er ruimer uitziet. En ook aan de buitenkant maakt het mijn huis mooier. Ik wil de monteurs bedanken voor hun prachtig stukje vakmanschap.

Jammer van de kleur

Sinds de review is er contact geweest tussen ons en Belisol. Het raam van de keuken wordt meegenomen in de kleur wit, hier staat een kleine bedrag tegenover maar we zijn er content mee. Fijn dat het opgelost is 16/17september 24 zijn onze nieuwe achterpui, zijraam en schuurdeur geplaatst. Pui en zijraam zoals afgesproken. Voorkant van ons huis is al helemaal kunststof, behalve de schuurdeur dus afgesproken dat de deur t zelfde zou worden, in de kleur ral 9001. Althans daar ga je van uit als de adviseur de kleur ziet, je nogmaals verteld dat het dezelfde kleur moet zijn en dat de binnenkant net als de rest wit mag zijn. Helaas voor ons, had de adviseur dat nou net niet helemaal begrepen, dus ook de buitenkant van de schuurdeur is wit. Laat nu de voordeur ernaast zitten, dus dat is geen gezicht. Nu hadden wij later toch doorgeven dat we de voordeur ook wilden laten vervangen, daar wordt de middenplaat van de voordeur antraciet omdat achter alles antraciet is. Meteen gevraagd of dan de middenplaat van de schuurdeur ook antraciet kan worden, dit zouden we nog horen. Hier div malen over gebeld, gemaild, geen antwoord, ook niet op onze vraag of we een hor voor de achterpui erbij konden bestellen en of de sleutels van de deuren dezelfde konden zijn. Dit overigens ook aan de adviseur gevraagd, zou ie op terug komen.....NOT Nu zitten we met een witte schuurdeur, de voordeur staat nu on hold want die blijkt ook wit te zijn. Langs het bedrijf geweest, moet op te lossen zijn zeiden ze daar....maar ook hier een NOT Adviseur heeft gemaild, zegt dat wit buiten de afspraak was...nou denk het niet want het ziet er niet uit. Nogmaals gebeld, adviseur zou ons terug bellen , u snapt m vast wel ....NOT Er wordt niet gereageerd op mails die je stuurt met vragen, dit wordt niet opgelost... Terwijl de monteurs echt toppers waren, dus aan hun ligt t niet... Ook de mensen in de showroom waren echt meegaand...maar konden ons geen oplossing bieden, dat moet de adviseur doen.

• Vestiging: Drechtsteden

Uitstekende kwaliteit en service van Belisol Leiden!

Deskundig advies waarbij echt geluisterd wordt naar de wensen van de klant en meegedacht wordt over de juiste uitvoering en inpassing in de woning. De informatievoorziening tijdens de bestelling was top en de kosten werden helder uiteengezet. Goede inplanning van het werk, en montage door een heel vakkundig team. Ondanks de omvang van de klus, was de montage binnen de geplande tijd af en werd alles keurig afgewerkt en schoon achtergelaten. Wij zijn heel tevreden over het resultaat!

• Vestiging: Leiden

Goede kwaliteit, keurige afwerking en prettige medewerkers.

Hoewel wij de kosten aanvankelijk aan de hoge kant vonden zijn wij achteraf heel tevreden met het resultaat. Wij hebben ons keukenraam laten vervangen en maakten ons vooraf zorgen over eventuele beschadigingen aan buitenisolatie en tegelwerk binnen. Maar het raam is zonder problemen geplaatst en er is geen enkele schade.

Heel blij met resultaat

We moesten er even opwachten, maar dat wisten we van te voren. Tijdens het bestellen in de showroom zijn we op een prettige en niet dwingende manier geholpen. Ook het thuis inmeten ging vlot en prettig. De 2 heren die het raam kwamen plaatsen waren netjes, vakkundig en vriendelijk. Van te voren ook nog gekeken of het raam in juiste kleurstelling was, omdat er heel even verwarring was. Maar na het controleren van de papieren was het allemaal dik in orde. Ze hebben zeer netjes gewerkt, en ook het opruimen van alle stof en andere troep werd vakkundig op geruimd. Kortom, heel erg blij met resultaat en hoe het allemaal is gegaan!

• Vestiging: Leiden

Netjes gewerkt door de mannen

Vriendelijke monteurs. Ze hebben netjes, snel en vakkundig gewerkt. De levertijd is wel lang maar nu de schuifpui erin zit zijn we blij met het resultaat.

• Vestiging: Den Haag

Goed en netjes

In de zomer van 2023 hebben wij bij Belisol Leiden kozijnen uitgezocht voor ons nieuwe huis. Afgelopen juni zijn de kozijnen geplaatst. Hoewel het wat langer duurde voordat de kozijnen geleverd en gemonteerd werden, zijn wij heel tevreden over hoe het proces is verlopen. Tijdens de werkzaamheden werden de vloeren netjes afgedekt met goede stucloper en de mannen hebben erg netjes gewerkt. De afwerking van de kozijnen is nog mooier dan we hadden verwacht. Helaas waren twee onderdelen voor de kiepstand van twee ramen niet meegeleverd en was er een hor kapot gegaan, deze moesten later dus nog worden geleverd en gemonteerd. Helaas duurde dit wat langer doordat het gedurende de zomervakantie was. Maar, alles is netjes opgelost.

• Vestiging: Leiden

Uitstekende ervaring met Belisol Leiden!

We zijn ontzettend tevreden met de vervanging van onze kozijnen door Belisol Leiden. Vanaf het eerste contact kregen we zeer professioneel advies, waardoor we de beste keuze konden maken voor onze woning. De verschillende betaalmogelijkheden gaven ons veel flexibiliteit, wat ook erg fijn was. Wat Belisol echt onderscheidt, is het gebruik van eigen monteurs. Dit geeft veel vertrouwen, en terecht! Ze werkten heel netjes en waren enorm respectvol in ons huis. De afwerking was perfect – onze nieuwe kunststof kozijnen zien er fantastisch uit! Ook na de installatie werden we uitstekend geholpen. We kregen duidelijke uitleg over het onderhoud en schoonmaak van de kozijnen, zodat we er nog jaren van kunnen genieten. Kortom, Belisol Leiden levert niet alleen topkwaliteit, maar biedt ook geweldige service van begin tot eind. Absoluut een aanrader!

• Vestiging: Leiden

Een volmaakt perfecte ervaring.

Prima service, redelijke prijzen, hele goede kwaliteit. Komen afspraken 100% na en hebben uitstekende monteurs. Ondanks de grote werkzaamheden. was het een zeer aangename klus. Alles keurig netjes achtergelaten en nog tips meegegeven voor vertrek. Was de 2e keer dat Belisol Leiden bij ons kozijnen en puien hebben geplaatst en we zijn niet teleurgesteld. We moeten nog een gedeelte van de kozijnen vervangen en we weten al wie dat gaan doen!!

Kan iedereen Belisol aanbevelen

Prima geholpen bij de informatie en de aankoop van onze aluminium pui door Ronsld in Leiden. Het plaatsen werd door zeer vriendelijke werknemers gedaan, helaas was er 1 ruit stuk bij het plaatsen. Maar na 6 weken werd die ivm vakantietijd vervangen door wederom vriendelijke werknemers en ook 1 slot dat bijna niet op slot te krijgen was werd prima opgelost. Heb helaas 1 punt waar ik zeker niet over te spreken ben. Bij het opmeten had Rob mij verteld dat er bij de levering een stokje bij zou zitten om het ventilatierooster te kunnen bedienen. De heren die de pui kwamen plaatsen vertelde mij ook dat ze het stokje vergeten waren maar dat die met het vervangen van de ruit mee geleverd zou worden. Na de bevestiging dat de ruit zou eerden vervangen heb ik nog even gebeld of dat ze het stokje ook mee zouden brengen. De dame van de receptie in Leiden stond mij erg onpersoonlijk te woord. Ze vertelde mij na uitleg kortaf dat er geen stokje bij een aluminium pui zit. Nadat ik had uitgelegd dat zowel Rob als de werknemers van het plaatsen van de pui mij beide hebben gezegd dat er een stokje voor het ventilatierooster bij geleverd zou worden werd ze nog korter in haar bewoording dat dit niet klopt. Was echt niet blij met dit gesprek en de behandeling van deze dame, zit me eigenlijk nog steeds een beetje dwars, we praten niet over een paar euro en een beetje klantvriendelijkheid is dan wel op zijn plaats lijkt mij. Deze dame mogen jullie wel even op de klantvriendelijkheid wijzen. Uiteindelijk is het gelukkig goed gekomen want de vriendelijke heren die de ruit kwamen vervangen hadden gelukkig een stokje bij zich. Ben verder super tevreden over Belisol en zou her iedereen aanraden.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Vestiging: Leiden

De uitvoering prima,maar lange wachttijd,!

Na 9 maanden wachten is hij er dan eindelijk,de nieuwe voordeur! Op 26 aug.kwamen 2 monteurs de klus klaren.Dit deden ze heel bekwaam en wij zij er dan ook heel tevreden mee!Weinig rommel en ze namen al het oude spul mee. Wij zijn over de deur erg tevreden,maar de wachttijd werd ons pas verteld na de offerte getekend te hebben ik er om vroeg. Nu alles klaar is,zijn wegblijven.

Prachtig resultaat!

Van begin tot eind uitstekend verlopen, communicatie was goed en schitterend eindresultaat! Ook de montage ging zeer voorspoedig, zeer ervaren en kundige monteurs, maar ook leuke gasten! Nadeel was de lange productietijd van een jaar (in ons geval) en het feit dat er niets met evt. electra gedaan wordt. Goed overleg en voorbereiding hierover is gewenst. Ook geen voordeurluifels beschikbaar, maar in overleg wel te monteren. Alles heel netjes en strak!

• Vestiging: Haarlem

Top bedrijf!

Via onze buren bij Belisol Gouda/Reeuwijk terecht gekomen voor kozijnen en een nieuwe voordeur. Showroom in Reeuwijk bezocht om alle soorten en maten te bekijken. Vertegenwoordiger was erg behulpzaam. Binnen zes maanden konden de kozijnen en voordeur worden geplaatst. Medewerkers van Belisol werken netjes en na afloop ruimen ze alle rommel op. Door transport was in het kozijn vd voordeur een klein deukje te zien. Door een andere medewerker werd dit op een andere dag weggewerkt. Niets meer van te zien! Echt top. In 1 vd ramen zat een vlekje en ook deze raam werd vakkundig vervangen. Wij hoefden niets te regelen alles werd netjes en snel door Belisol geregeld! Service is uitstekend. Ramen/voordeur zijn trouwens erg mooi geworden.

Raad iedereen belisol aan

Doen wat ze beloven leveren vakwerk af met vriendelijke en vakbekwame monteurs

• Vestiging: Gouda

Product ziet er goed uit.

Geleverde kozijn ziet er goed uit. Netjes afgewerkt en de werkplek keurig netjes achtergelaten.

• Vestiging: N.v.t.

Luikersteenweg 254

B-4500 Hasselt

Over Belisol Kozijnen en Deuren

"Belisol kozijnen en deuren, opgericht in 1977, telt meer dan 80 showrooms en ruim 1.000 medewerkers in België, Nederland en Frankrijk. Belisol is een op-en-top Belgisch familiebedrijf dat inzet op service, kwaliteit en innovatie."