alles perfect verlopen vanaf voorbereiding tot oplevering

vestiging utrecht. keuze van de kozijnen was snel gemaakt. de opstelling van de offerte was zeer duidelijk. daarna de inmeting geweest en verliep ook goed. de plaatsing van de kozijnen zijn door de monteurs perfect gedaan en als er vragen waren, werden deze in overleg afgehandeld.

• Vestiging: Utrecht

een gebed zonder end

2016 nieuwe kozijnen laten plaatsen. In september 2021 sloot de achterdeur niet goed meer. Deur bleek krom te zijn. Hiervoor moesten 4 teams van Belisol komen kijken in een periode van 4 maanden. Iedereen kon het zien maar helaas Belisol Den Bosch niet. In januari 2022 nogmaals gemeld met de melding oplossen anders gaan we de rechtsbijstand in schakelen. Maar wat denk je geen enkel reactie. Dhr van de Klundert denkt geld binnen er de rest zoeken ze maar uit. Uit eindelijk heeft Das rechtsbijstandsverzekering de klacht in behandeling genomen. En wat denk je ook daar geeft deze meneer geen enkele reactie. Maar uit eindelijk heeft Belisol toch maar eieren voor zijn geld genomen en een nieuwe deur besteld. Belisol zou op 9 juni 2022 na 13.00 uur de nieuwe deur plaatsen, maar helaas om 13.30 uur telefoon we kunnen niet komen, wel morgen vroeg zei de aardige mevrouw, ja helaas dan zijn wij niet thuis zei ik, met toen de reactie kun je afspraak niet afzeggen, Uit eindelijk via Das is er nieuwe afspraak gemaakt voor 23 juni 2022na 13.00 uur. En ja daar waren ze John en Leon van Belisol Den Bosch een gouden koppel. Deur erin gehangen, bleek gewoon het kozijn een kleine centimeter uit het lood te staan, waar door de deur boven klemde. Kozijn los gemaakt en waterpas gezet en toen was alles voor mekaar. Nieuwe deur mooi en gaat weer goed op slot. Conclusie, deur met 20 jaar garantie en het moet van september 2021 tot eind juni 2022 duren, voor service moet je niet bij Belisol en lees Dhr van de Klundert zijn, laat niks van zich horen.

• Gegeven advies N.v.t.
  • Offerte N.v.t.
  • Vestiging: Den Bosch

Uitstekende

Netjes volgens afspraak, keurig geplaatst en alles netjes achter gelaten. Vriendelijke medewerkers en vakkundig, Goede prijs kwaliteit verhouding.

• Vestiging: Haarlem

Bedankt voor uw review!

Goed werk geleverd er zijn nog wel zaken niet helemaal afgerond

Helemaal prima!

Duidelijke uitleg in de showroom, ze namen alle tijd. Communicatie via mail liep prima. Plaatsing ging professioneel door 2 mannen die tussendoor ook even de brievenbus ophingen. Na plaatsing was er een kleinigheidje met de deurklink, dit is snel opgelost. Wij zijn tevreden met onze voordeur en kozijnen!

Was oké

Product is goed en service ook. Alleen heeft men het niet netjes afgewerkt.

Bedankt voor uw review!

Na de kozijnen ook de voordeur vervangen. Alles volgens afspraak en ongelooflijk nette en goede monteurs. Belisol is een bedrijf waar ik volledig achter sta

Bedankt voor uw beoordeling!

Erg goede kwaliteit en vakmanschap

Ik heb een erg goede ervaring. Ik heb ze al eens eerder gebruikt en de kwaliteit van de kozijnen zijn perfect. Ook de uitstraling is prachtig. Het is ons zo goed bevallen dat we nog een extra kozijn hebben laten plaatsen in een steel look. De monteurs zijn erg aardig en helpen graag meedenken met de afwerking. Enige minpuntje was dat ze het niet afkregen in 1 dag (zoals afgesproken) en we een paar dagen moesten wachten tot er iemand het kon afmaken. Maar het staat weer erg prachtig!!

• Vestiging: Noord-Holland

Bedankt voor uw beoordeling!

Goede, vlotte en vriendelijke vaklui

Na de bovenverdieping was nu de benedenverdieping aan de beurt. De eerst dag werkt her weer bepaald niet mee maar dat werd volledig gecompenseerd door de tweede dag extra mensen in te zetten en alles tot volle tevredenheid op tijd gereed was. Keurig netjes afgewerkt.

• Vestiging: Gouda

Bedankt voor uw beoordeling.

Mooie schuifpui netjes geplaatst

Prima en degelijke pui die er netjes uitziet. Paar kleine verbeterpuntjes: De overgang van de pui naar de tegels is gevuld met grind maar wel behoorlijk zuinig (had wel iets meer in gemogen) Advies pui: Toen we de pui kochten kregen we advies en richtprijzen om 4 x zonnewering op de ramen te plaatsen. Zelfs contact gehad met een aanbevolen extern bedrijf maar moest zelf constateren dat dit helemaal niet past. Is later ook toegegeven en bevestigd. Maar verder vriendelijk en goed geholpen.

Bedankt voor uw beoordeling!

Alles is precies volgens de gemaakte afspraken verlopen.

Voel me correct behandeld. Ben zeer tevreden over de gang van zaken vanaf het allereerste contact tot en met de afwikkeling.

Tevreden

De enige tegenvaller was dat kraanhuur nodig was en niemand had dit ons laten weten. Ik moest dus nog €200 extra betalen, en dat kwam ik te weten komen alleen via een email met bijhorende factuur. Het zou beter zijn geweest als dit samen met ons was overlegd, ook omdat de prijs voor rest van werkzaamheden €4200 was, die een fors uitgave is. Trouwens heel tevreden over geleverde werk/product en rest van procedure.

Bedankt voor uw beoordeling!

Alles naar wens gegaan fijn personeel en niet was te veel ,fijn afgewerkt en alles opgeruimd. Dank.

Vertrouwd gevoel

Ontvangst in de showroom en advies tijdens opmaak van de offerte is profesioneel. Uitvoering ter plaatse gebeurd door vakmensen, helemaal top

prachtig

belisol gouda heeft het goed gedaan,het is een ander kozijn geworden prima geworden

Bedankt voor uw beoordeling!

Zeer gemotiveerde installateurs die hun werk uitstekend en met plezier uitvoerden.

Zoals in de aanhef. Prima vaklui en na afloop van hun werkzaamheden werd alles schoon opgeleverd.

• Vestiging: Haarlem

Prachtige schuifpui, prima afgewerkt

Ik had in december een schuifpui besteld bij Belisol Gouda. Deze werd vroeger geplaatst dan voorheen werd aangegeven. De schuifpui is giga mooi en door de monteurs prachtig geplaatst en afgewerkt. Wij zijn super tevreden

Belisol breda

Als je moet betalen zijn ze snel maar als ze een offerte moeten maken voor het vervangen van twee ramen. Lijkt onmogelijk we proberen nu al 4weken een afspraak te maken. Geen reactie

• Monteurs N.v.t.
  • Vestiging: Breda

Bedankt voor uw beoordeling. Als u nog vragen of opmerkingen hebt kan u ons mailen: service@belisol.com

Super tevreden

Na een lastige start ( pui werd geleverd maar was 2cm te groot) Maar daarna super goede service en alles keurig geplaatst, kunnen wij zeker zeggen dat wij 100% tevreden zijn! Fam van Vliet

Bedankt voor uw beoordeling!

Er was een miscommunicatie maar dit is prima door Belisol opgelost. We zijn dik tevreden met onze nieuwe ramen. De montage medewerkers dachten goed mee.

• Vestiging: Drechtsteden

Bedankt voor uw review!

Kozijnen netjes en vlot geplaatst, goed afgewerkt

Administratieve voortraject en productie duurde best lang, maar hierover is regelmatig gecommuniceerd zonder valse beloftes, maar geduld moest wel opgebracht worden. De plaatsing, zelfs met kraan over het dak, ging vlot. Oplevering was netjes en het product, dus de kozijnen met openslaande deuren, keukendeur en kantelkiepraam ziet er allemaal goed uit. Wel onhandig dat alle mail telkens opnieuw in de spambox komt, ook na 'bonafide' verklaringen in het mailprogramma. Maar indien nodig werd nagebeld.

Bedankt voor uw beoordeling!

doen wat afgesproken is, denken mee, vakkundig personeel vestiging Utrecht

Wij hebben meerdere mogelijkheden onderzocht waar een schuifpui te kopen en zijn uiteindelijk bij Belisol vestiging Utrecht uitgekomen. Wij kregen heel goed advies bij het bespreken van onze wensen in het filiaal. Toen de maatopmeter kwam hebben wij weer advies gekregen en de opdracht enigszins aangepast. Het plaatsen van de pui werd vakkundig gedaan en als er rommel werd veroorzaakt werd dit direct opgeruimd. De afspraak met de takel en extra mensen om uiteindelijk de schuifdeuren te plaatsen in de pui ging prima op schema. Alleen maar complimenten voor Belisol vestiging Utrecht. De keuze om je schuifpui samen te stellen is heel erg goed, alles van goede kwaliteit in verhouding met een goede prijs!

• Vestiging: Utrecht

Bedankt voor uw beoordeling!

Goed en zorgvuldig afgewerkt raam

Monteurs hebben secuur werk afgeleverd. Werkplek schoon achter gelaten. Vooaf correcte info en werkwijze mede gedeeld.

• Vestiging: Apeldoorn

Onbetrouwbaar

Na een bezoek aan de showroom in Den Bosch niet meer gebeld, terwijl dat wel zou gebeuren. Afgelopen week 2 keer niet terug gebeld, terwijl dat wel zou gebeuren. Vandaag de toezegging -nadat niks in 'het systeem' was terug te vinden en zonder een sorry dat het zo loopt- dat er morgen iemand komt. Wij zijn benieuwd...

• Gegeven advies N.v.t.
  • Offerte N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Monteurs N.v.t.
  • Vestiging: Den Bosch

Mooi werk afgeleverd door Belisol Gouda

3 personen verschenen 's ochtends voor de montage van een raam op de 1e verdieping en een nieuwe voordeur. Alles snel en netjes gemonteerd. Oude kozijn en deur afgevoerd. Voortuin netjes aangeveegd! Ziet er top uit.

Over Belisol Kozijnen en Deuren

"Belisol kozijnen en deuren, opgericht in 1977, telt meer dan 80 showrooms en ruim 1.000 medewerkers in België, Nederland en Frankrijk. Belisol is een op-en-top Belgisch familiebedrijf dat inzet op service, kwaliteit en innovatie."