Zeer tevreden met onze prachtige aluminium schuifpui!

Na bezichtiging in de showroom in Dronten, een offerte gekregen voor een kamerbrede aluminium schuifpui. De pui kwam iets later dan de geplande leverdatum, maar daarna werd er zeer snel een afspraak gemaakt om de pui te plaatsen. Binnen 1 dag is de schuipui zeer netjes geplaatst, door erg vriendelijke en bekwame monteurs! De schuifpui is van hoge kwaliteit en loopt zeer soepel, we zijn er erg blij mee!

• Vestiging: Dronten

Had ik het maar eerder gedaan

Kwaliteit moet betaald worden , daarom is BELISOL niet de goedkoopste. Wij hadden ook via internet voor goedkoper kunnen gaan , maar dan krijg je bagger voor je geld. BELISOL werkt vakkundig en de afwerking in een woord geweldig . Ons huis is een blikvanger van de straat.

• Vestiging: Dronten

keurig volgens alle gemaakte afspraken

Duidelijke prijsafspraken Contacten/afspraken werden op de minuut nagekomen. Levering is keurig uitgevoerd

• Vestiging: Goes

Vakkundig geplaatst en correcte mensen

Vakkundige mensen die kwamen, ruimde alles direct op en evt probleempjes werden direct opgelost. Afhandeling van mijn telefoontje laat te wensen over.

• Offerte N.v.t.

Prima service, mooie kwaliteit

Zowel verkooptraject als de plaatsing zijn perfect verlopen. Voldoende aandacht vooraf voor alle vragen en de flexibiliteit voor een last minute wijziging. De plaatsing is vlekkeloos verlopen met een zeer nette afwerking van de monteurs. Enorm tevreden.

Super goed geholpen!

Ik heb onlangs nieuwe kozijnen en ramen laten plaatsen door Belisol en ben hier super tevreden over. Goed geadviseerd door Jeremy en ook het plaatsen van de kozijnen door de vriendelijke monteurs is erg goed en snel verlopen. Ik kan het iedereen aanraden!

• Vestiging: Tilburg

Mijn ervaring met Belisol kozijnen en deuren is goed .

Vanaf het eerste gesprek tot en met de plaatsing van de kozijnen en deur is alles verlopen zoals gehoopt. Alle afspraken netjes nagekomen.

• Vestiging: Eindhoven

Aardige mannen die respectvol in ons huis hebben gewerkt om kozijnen te plaatsen. Ze werken snel en netjes. Bij dakkapel renovatie waren verkeerde platen gebruikt. Maar dit is snel en heel netjes opgelost en de platen zijn vervangen door de juiste platen. Wij zijn erg tevreden en de kozijnen zijn prachtig! Een aanrader!

• Vestiging: Goes

Heel erg bedankt voor uw review Joke!

Correcte en vakbekwame monteurs, mooie kozijnen.

Belisol Gouda en Spijkenisse hebben mij uitstekend geholpen. Alles volgens afspraak, de offerte en termijnen van betalen. Vakwerk!

• Vestiging: Gouda

Bedankt voor uw beoordeling Jan!

Zeer deskundig op gebied van verkoop en montage.

Vanaf het eerste gesprek hadden we een goed gevoel over het bedrijf.. Ook in de gesprekken daarna werd dat gevoel allen naar bevestigd. Ondanks dat het een grote organisatie is, zijn de lijnen heel kort. Je hebt maar 1 persoon te maken. Ook tijdens het opmeten wordt nagedacht en gekeken of je wensen wel haalbaar zijn. Of ze niet bijgeschaafd moeten worden zodat de klant tevreden is. Ook tijdens de afwerking . Nette monteurs geen types van dik hout zaagt men planken.

• Vestiging: Den Haag

Bedankt voor uw review Peter!

Prachtige kozijnen net echt hout

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe kozijnen. Niet meer elke 2 jaar schuren en schilderen. Alleen even schoonmaken. En nu mn ramen naar binnen open gaan is dat een makkie. De glazenwasser heb ik ook opgezegd. En het mooiste vind dat het net echt hout lijkt. De montage verliep snel en netjes.

• Vestiging: Haarlem

Heel erg bedankt voor uw review!

Goed werk afgeleverd en iedere dag alles netjes achtergelaten Prima monteurs

Bedankt voor uw review!

Super eindresultaat door echt vakmensen

Belisol Leiden levert kwaliteit, door echte vakmensen geplaatst. Wat een schitterend eindresultaat is er geleverd. Wij zijn er super blij mee!

• Vestiging: Leiden

Bedankt voor uw beoordeling Anneke!

Zorgzaam en meelevend personeel dat bereid is mee te denken, heeft deskundig en zonder rompslomp haar werk verricht.

• Vestiging: Den Haag

Heel erg bedankt voor uw beoordeling!

Heel mooi geworden

Vriendelijke en deskundige mensen. Het ziet er prachtig uit.

• Vestiging: Haarlem

Bedankt voor de review Karin!

Wat een prachtig resultaat!

Van begin tot einde is de vervanging van het kozijn in de zijgevel van mijn huis zorgvuldig en op een prettige manier verlopen. De wijze waarop ik te woord werd gestaan en geholpen in de showroom door de heer Vito Witkam was goed, alle vragen, hoe onnozel ook heeft hij op een rustige en duidelijke manier beantwoord. Verder is de inmeting van het kozijn door de heer Van Balen en de heer Witkam ook op een zorgvuldige wijze gedaan. Daarbij ben ik ook blij met het advies dat ik toen heb gekregen om de binnenafwerking met vensterbank door Belisol uit te laten voeren.De uiteindelijke montage van het kozijn door de heren Jeroen Bijleveld en zijn maat Krijn is heel goed en met veel kennis van zaken gedaan. Met een prachtig eindresultaat dat veel mooier was dan ik verwachtte. Fijn dat er nog zulke vakmensen zijn die zo betrokken zijn bij hun werk!

• Vestiging: Haarlem

Heel erg bedankt voor uw beoordeling!

Zeer tevreden, nakomen van afspraken en vakkundige uitvoering.

Hoewel het bezoek aan de showroom in Dronten weinig gastvrijheid leek uit te stralen - geen welkom geheten, lang genegeerd, gegevens uitgewisseld en aanzet tot offerte opgemaakt al die tijd staande wachtend in de showroom, maar wel vriendelijk behandeld en gelukkig met goede vakkennis van advies voorzien. Bestelling geplaatst en snel daarna na opmeting op locatie. Besteltermijn is vrij lang, tussentijd klant informeren over status zou welkom zijn zodat de klant niet zelf hoeft te checken. Na de besteltermijn de montage en oplevering door nette, vakkundige en handige monteurs. Product zeer goed en verwerking volledig volgens afspraken. Gemelde punten alleen ter verbetering. Eindoordeel: Zeer tevreden!

• Vestiging: Dronten

Bedankt voor de review, Tanco!

Helemaal geweldig

Helemaal top Belisol Voor mij geen hout meer ,die Belisol onderhoud arme kozijnen zijn helemaal top. En wat een service van Belisol van inmeten tot zelfs nadat het staat 1 en al top ! En mensen vergeet niet de op maat gemaakte jaloezieën die maken het helemaal af Rob bedankt voor al het meedenken en de geweldige service die je geleverd hebt .en jullie mogen trots zijn op jullie zeer aardige en vakbekwame monteurs

• Vestiging: Leiden

Beste Mike, bedankt voor uw beoordeling!

Super goede kwaliteit en vakmannen

Vandaag onze tweede schuifpui laten installeren, super mooie kwaliteit, fijne mensen en keurige vakmannen! Levertijd was wel lang maar dat is overal zo tegenwoordig met maatwerk, we hadden geen haast dus het was ook daarom geen probleem.

• Vestiging: Dronten

Bedankt voor de review Henk!

Tevreden met de oplevering

Communicatie vooraf had beter gekund. Wisten nu niet waar begonnen zou worden i.v.m. afdekken van meubelen.

• Vestiging: Goes

Bedankt voor de beoordeling Eddy!

snel en keurig gedaan

mooie schuifpui netjes afgewerkt en alles netjes achtergelaten

• Vestiging: Dronten

Bedankt voor uw review Marleen!

Prima kozijnen vakkundig gemonteerd

We zijn zeer tevreden over de geplaatste kozijnen! Wat een mooie uitstraling! Door Vera zijn we vakkundig voorgelicht en de plaatsing werd vakkundig gedaan.

• Vestiging: Alkmaar

Bedankt voor de beoordeling Martin!

Belisol heeft aan al onze verwachtingen voldaan!

Een openslaande deur met een raam ernaast vervangen door een aluminium schuifpui; een karwei waar wij tegenop zagen. Maar Belisol klaarde die klus in iets minder dan zeven uur. En dan te bedenken dat de schuifpui met een telescopische bouwkraan over het dak van het huis moest worden aangevoerd. Monteurs Paul en Paul werkten snel en zorgvuldig. Gaven een helder antwoord op al onze vragen terwijl zij rustig doorwerkten. Vrolijke, opgewekte professionals! Zorgden ook voor een puntgave afwerking, zowel buiten als binnen. Belisol heeft aan al onze verwachtingen voldaan! Fam Bosman, Alkmaar

• Vestiging: Alkmaar

Bedankt voor uw review!

Keurig gemonteerd. Netjes en snel

Snel gemonteerd. Vakkundig personeel.

• Vestiging: Apeldoorn

Bedankt voor uw beoordeling Bas!

beautiful product, great instillation

good selection of colors. great product. superb instillation. it took forever though! our original intake was dec 28th 2018 and the install didnt happen until oct 28th, 2019. I felt like I had to chase down the representative in order to get a final install date. for something so expensive, i would have expected differently. despite this, the overall experience was good.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Thank you for your review Francesca!

Vestiging:

Over Belisol Kozijnen en Deuren

"Belisol kozijnen en deuren, opgericht in 1977, telt meer dan 80 showrooms en ruim 1.000 medewerkers in België, Nederland en Frankrijk. Belisol is een op-en-top Belgisch familiebedrijf dat inzet op service, kwaliteit en innovatie."