Geweldig product

Product en montage is goed Klantgerichtheid kan beter, alles in huis lag onder het stof omdat de bouwvakkers zonder enig vorm van communicatie gingen zagen en boren

• Vestiging: Goes

Zeer tevreden ,goed werk afgeleverd fijne mensen kortom zeer tevreden

• Vestiging: Goes

Top service en kwaliteit personeel.

Goede service.

• Vestiging: Den Haag

Deskundig en service gericht.

Zie boven.

• Vestiging: Goes

Heel goede ervaring zowel in het voortraject als ook in de uitvoering en nazorg.

Betreft vervanging kozijn badkamer. Advies over kleur, verdeling uitzetramen, ventilatierooster en zonwering was heel goed. Meerdere mogelijkheden werden getoond. Levertijd duurde wat langer i.v.m. Corona. Voor ons was dit geen issue. Montage is op ons verzoek later uitgesteld ook i.v.m. Corana. Dit was geen enkel probleem. Montage is heel mooi en netjes uitgevoerd. We kregen zonwering niet helemaal schoon. Hiervoor is een monteur langs geweest. Opsturen van schoonmaakdoekjes was voor ons ook goed geweest. Top service.

• Vestiging: Apeldoorn

Prima vakmanschap. Gedoe met levering door corona en de overgang van Spijkenisse naar Goude.

Vakwerk

Prettige en professionele service. Afspraken worden nagekomen. De plaatsing (met een kraan) werd vloeiend en uiterst professioneel gedaan. Deze mensen weten wat ze doen en hebben ons vertrouwen volledig waargemaakt.

• Vestiging: N.v.t.

Zeer vakkundige geplaats

Bij meerderen een offerte laten maken voor een schuifpui in de serre . De meeste komen en na een paar dagen achter en zegen dat het niet gaat lukken dat de serre instort . Alleen Belisol kon het waar maken en durfde het aan . Toen de schuifpui aan kwam is deze vakkundig geplaatst en alles netjes afgewerkt De 2 monteurs die dat monterende niets dan lof ze werkte netjes en ruimde alles op ook het afvoeren van het oude kozijn.

• Vestiging: Breda

Snel en vakkundig geplaatst

De 2 grote kozijnen zijn door de monteurs (Stefan en Ries) snel en vakkundig geplaatst. Na montage worden de oude kozijnen afgevoerd en wordt alles netjes achtergelaten.

Betrouwbaar en vakkundig

Door de firma Belisol Wateringen zijn er drie nieuwe kozijnen geleverd en geplaatst. Zeer vakkundig en betrokken personeel. Ze willen gewoon gewoon een goed product leveren en daar zijn ze volledig in geslaagd. Vijf sterren waardig.

• Vestiging: Den Haag

Gewoon een goed bedrijf. Komt zn afspraken na.

• Vestiging: N.v.t.

Betrouwbaar, oplossingsgericht en een prachtig eindresultaat

Begin maart ontstond lekkage aan mijn balkondeuren en mijn voordeur. Ik besloot te kiezen voor Belisol. Betrouwbare vaklui met jarenlange ervaring, las ik. Vrij snel kwam Jochem langs. In mijn ogen was het probleem onoplosbaar, maar hij leek er snel een oplossing voor te hebben. Een vast deel hier, een draai-kiep deur daar. Strakke voordeur? Oké, hier wat voorbeelden. Binnen een week had ik een offerte en was er een keuze gemaakt over het type, de kleur en het aanzicht. Het inmeten ging ook erg snel en achteraf gezien vraag ik me af of dat niet meer aandacht nodig had. Begin juni werd alles geplaatst. Helaas bleek de balkonpui te breed. Met kracht is deze er toch in geslagen met meerdere beschadigingen tot gevolg. Ik bleef met een half afgewerkte pui achter en e.e.a. werd opnieuw besteld. Ook het kozijn van de voordeur bleek een week later niet waterpas te hangen. Daar kwam ik achter doordat de deur enorm begon te klemmen. Toegegeven, ik baalde op dat moment enorm van de wijze waarop het verliep. Niet voor niets koos ik voor Belisol. Ik heb meerdere keren mijn ongenoegen geuit over datgene wat was misgegaan. Lag het aan de inmeting? Of de plaatsing? Zeg het maar. Wat ik wel weet is dat het plaatsen van kunststofdelen in renovatiebouw moeilijk is. Alles in het huis is scheef en dat vraagt aandacht, tijd en secure werkers. Jochem en zijn team hebben gezorgd dat de nieuw bestelde puien alsnog voor de bouwvak geleverd en geplaatst zijn. De tweede keer is alles zeer netjes verlopen. Tussen het moment van de mislukte plaatsing en het eindresultaat ben ik goed geserviced. Er is naar mijn onvrede geluisterd en ik voelde me serieus genomen. Ik ben goed geïnformeerd over het vervolg en uiteindelijk is het geheel strak opgeleverd door twee kundige monteurs (Marcel & John). Pas toen ik tevreden was, volgde de factuur. Ondanks bovenstaande zou ik ook een volgende keer voor Belisol kiezen. Het eindresultaat is prachtig en het is een betrouwbare club met goede nazorg.

• Vestiging: Apeldoorn

Prachtige achterpui met houtnerf kozijn.

Vanaf het begin is het traject met Belisol Apeldoorn soepel verlopen, er werd goed gecommuniceerd over de gevolgen van Corona op de bestelling die heel begrijpelijk voor wat vertraging heeft gezorgd. De achterpui is professioneel geplaatst op een lastige plek, waarbij Belisol goed heeft opgepast voor de haag waar de pui doorheen moest. bij het plaatsen werd tussentijds zelfs de troep opgeruimd. *** alle lof voor de monteurs die de klus hebben geklaard !!!!! niets was hen te veel en altijd vriendelijk. Communicatie met Belisol verliep onwijs vriendelijk en overal enorm tevreden over de prestatie. Bedankt!

• Vestiging: Apeldoorn

Heel blij dat we het gedaan hebben!

We zijn heel tevreden over de manier waarop we zowel vanuit de verkoopkant, als het inmeten en het uiteindelijke plaatsen geholpen zijn. Er is goed meegedacht over de manier waarop de door ons gewenste kozijnen zouden passen in het straatbeeld. Er is bij het inmeten goed gekeken naar de specifieke eisen die een oude dijkwoning als de onze stelt en tenslotte hebben de vriendelijke, deskundige én muzikale monteurs Dave en Henk hun uiterste best gedaan zowel de kozijnen als de grote en moeilijk hanteerbare schuifpui perfect te plaatsen, waarbij ze ons ook goed betrokken hebben bij de keuzes voor de uiteindelijke afwerking.

• Vestiging: Breda

Goede service, deskundig advies

In de showroom prettig en deskundig advies en de schuifpui is zeer vakkundig in een dag geplaatst. De werkplek werd netjes achter gelaten. Wij zijn nu in het bezit van een prachtige schuifpui.

• Vestiging: Utrecht

Gewoon goed!

Hele fijne samenwerking gehad, goede voorlichting en ruime keuze bij het uitzoeken van de producten. Communicatie rond levering was duidelijk en volgens afspraak. Ook tijdens de Covid19 periode met lockdown van de fabriek was Belisol Goes ook heel behulpzaam bij het tijdelijk oplossen van het ongemak. Onze complimenten en dank voor de samenwerking.

• Vestiging: Goes

Goed product, prettige mensen, top installatie

Zeer tevreden! Mooie installatie, prettig en vakkundig personeel. Zeer tevreden!

zeer positief

Ondanks de vertraging van het plaatsen van mijn kozijnen (niet veroorzaakt door Belisol Gouda) ben ik zeer tevreden over de werkzaamheden. Ook over de contacten na plaatsing van kozijnen ben ik zeer tevreden.

• Gegeven advies N.v.t.
  • Vestiging: Gouda

Super vriendelijk, alles naar wens keurig afgewerkt.

Deskundig personeel, goed advies. Snelle offerte. Keurig afgewerkt bij het plaatsen. Een tevreden klant.

Belisol ontzorgt echt!

Verleden jaar heeft Belisol de grote kozijnen op de begane grond voor ons onderhanden genomen. Wij waren toen al erg tevreden over de gang van zaken en vooral het resultaat. Bezoekers vonden ons jaren ‘70 huis opeens mooi (en nee dat was het voordien niet!). Vandaar dat wij ze ditmaal hebben teruggevraagd om nu onze bovenverdieping naar de 21e eeuw te brengen. Waarbij ze gelukkig ook werkzaamheden buiten hun standaardpakket voor ons wilden uitvoeren. Het eindresultaat is weer prachtig, ondanks Corona en regen.

• Vestiging: Apeldoorn

Goede kwaliteit en ervaren monteurs

Alles netjes en goed geplaatst door Wesley en collega, ervaren monteurs van Belisol Gouda. Kleine reparatie hierna werd snel en keurig opgelost.

• Vestiging: Gouda

mijn horror huisje omgetoverd in een paleisje

in 6 werkdagen 11 kozijnen en 3 deuren geplaatst op een ongelooflijke mooie manier. Het begon met de verkoper Ruud Tammes die met zijn professionele uitleg ons vertrouwen won. Belisol Gouda is al zijn beloofde afspraken nagekomen en als laatste de toppers van de montage Leo en Patrick hartstikke bedankt, niet te vergeten de afwerkers Bakir, Jeroen, Wesley, Mike en Stefan.

• Vestiging: Gouda

Deskundig vriendelijk uitstekende communicatie!!

Hartelijke ontvangst. Belisol denkt mee met de klant! Is goed in de communicatie wat betreft naar de klant toe,open en eerlijk. Monteurs goed en vriendelijk. Wij hebben nu mooie open slaande deuren waar wij elke dag van genieten. Tot in de puntjes goed afgewerkt.

• Vestiging: Apeldoorn

Uitstekende kwaliteit en zeer vriendelijke en professionele monteurs

Schuipui vakkundig geplaatst en zeer mooi afgewerkt (binnen en buiten). Het eindresultaat overstijgt onze verwachtingen

• Vestiging: Haarlem

Goed geholpen en tip en trucks gekregen voor onderhoud

fijne aardige man goed geholpen was eerder aanwezig dan de afgesproken tijd dit had eigelijk wel even gecomuniseerd kunnen worden

Over Belisol Kozijnen en Deuren

"Belisol kozijnen en deuren, opgericht in 1977, telt meer dan 80 showrooms en ruim 1.000 medewerkers in België, Nederland en Frankrijk. Belisol is een op-en-top Belgisch familiebedrijf dat inzet op service, kwaliteit en innovatie."