professioneel en kwalitatief

Wij hebben aluminium kozijnen gekozen met een slank profiel. Het is niet goedkoop en het komen tot een bestelling met de uiteindelijke levering heeft veel tijd gekost, maar wij zijn heel blij met de mooie uitstraling en afwerking.

Mijn huis is opgewaardeerd

De medewerkers geven advies en laten diverse opties zien. Wat wordt geleverd is echter helemaal wat de klant wil. Tijdens het proces wordt er meegedacht en stelt men zich flexibel op. Het eindresultaat is geweldig. Zeer goede afwerking en mijn huis is meer waard met deze nieuwe kozijnen met HR++ glas. Bovendien heb ik het in de winter een stuk warmer met voorheen enkel glas.

• Vestiging: Den Haag

Hi Marlous, Dat horen we graag, dank je wel voor de mooie review en het vertrouwen in onze diensten. Mvg, Belisol Den Haag

Professionele ontvangst, prettig binnenkomen in tegenstelling tot onze ervaring bij de concurrentie. Een leuk gesprek en resumerend een nette prijs. Toen ik de buren (van nummer 14) hierover sprak zijn ze ook naar Belisol gegaan en komt u ook hier eerdaags een raam plaatsen. De eigen monteur van Belisol werken snel en heel erg netjes! Zelfs de spliters van het verwijderde raam die op het terras lagen hebben ze opgeruimd. Resumerend Perfect!

• Vestiging: Haarlem

Dat horen we graag, Wim! Dank je wel voor deze mooie review en het vertrouwen in onze diensten. Mvg, Belisol Haarlem

Kwaliteit en vakwerk

Goed voorgelicht en eindelijk zitten de nieuwe kozijnen erin. Door sympathieke vakmensen geplaatst. Was een gezellige week en ons huis is er flink van opgeknapt.

• Vestiging: Leiden

Dank je wel voor deze mooi beoordeling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Mvg, Belisol Leiden

Mooie kozijnen en achterdeur!

Belisol heeft vorige week al onze ramen en achterdeur vervangen door kunststof exemplaren met HR++-glas. Dat ging vrij snel (binnen een week) en we zijn tevreden met het resultaat. Het duurde na het tekenen van de offerte wel bijna een jaar voordat de kozijnen eenmaal geplaatst konden worden (ze zitten behoorlijk volgepland), maar dan heb je wel wat moois!

• Vestiging: Leiden

Dank je wel, Tim! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Mvg, Belisol Leiden

Absoluut zeer tevreden

Een top bedrijf wat zijn afspraken keurig nakomt en duidelijk communiceert

• Vestiging: Gouda

Dank je wel, Daniëlle. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Mvg, Belisol Gouda

• Vestiging: Gouda

Hoi Anita, Fijn om te lezen dat alles prima is verlopen. Dank je wel voor deze mooie aanbeveling! Mvg, Belisol Dronten

Meer licht, chique uitstraling. Met één woord: Top!

Om meer licht in ons huis te krijgen wilden we de openslaande deuren (met veel hout) vervangen door een aluminium schuifpui. Bij Belisol werden we het beste geïnformeerd, en vonden we de schuifpui er het mooiste uitzien. En de lange levertijd werd beloont, een prachtige schuifpui, geplaatst door deskundige en klantvriendelijke monteurs. Ook de nazorg (er zat een klein roestplekje op het beslag, wat door de monteurs zelf werd ontdekt) ging naar tevredenheid.

• Vestiging: Haarlem

Dank je wel Roland, dat horen we graag! We geven de complimenten zeker door aan onze collega's! Veel plezier met jullie nieuwe Belisol schuifpui ;-) Mvg, Belisol Haarlem

Prima bedrijf

Tot nu toe alle afspraken 100% nagekomen. Over nazorg en garantie kunnen we pas een definitief oordeel geven als de laatste puntjes zijn afgewerkt.

• Vestiging: Leiden

Hoi Jan, Dank je wel voor deze mooie beoordeling! Uiteraard streven wij naar een perfecte 10 op 10 ;-) Mvg, Belisol Leiden

Uitstekende service van aankoop tot levering

Voor een vrijblijvend gesprek over de eventuele aanschaf van kunststof kozijnen zijn we uitgekomen bij Belisol Gouda Door de vakkundige verkoper Adil zijn wij goed voorgelicht. Bij het inmeten is een vastgesteld probleem praktisch opgelost op advies van de inmeter De kozijnen zijn naar alle tevredenheid geplaatst door vakkundig en correct personeel. Vloeren netjes afgedekt en alles keurig Alles is keurig netjes afgewerkt zowel binnen als buiten. Kortom tevreden van aankoop tot montage. M Louws

• Vestiging: Gouda

Hoi Marcel, Dank je wel voor deze uitstekende beoordeling! Geniet van jullie nieuwe Belisol kozijnen ;-) Mvg, Belisol Gouda

Uitstekende ervaring.

Alle afspraken werden prima nagekomen. De medewerkers zijn kundig en vertellen geen onzin of mooie praatjes, maar het eerlijke verhaal. Er wordt meegedacht en bekeken wat de beste keuze voor jou is. De mannen die de kozijnen en pui geplaatst hebben zijn vaklui, werken netjes en laten de boel schoon achter. Zeer tevreden.

• Vestiging: Utrecht

Hoi Philip, Fijn om te horen. Dank je wel voor het vertrouwen in onze diensten en deze mooie review. Mvg, Belisol Utrecht

Goed advies, komen afspraken na, duidelijke communcatie, perfect werk

Duidelijk en zakelijk advies tijdens ons bezoek in de showroom in Eindhoven nav onze vraag voor vervanging schuifpui. Concurrende prijs in vergelijking met gelijkwaardige aanbieders. Communicatie (zowel telefonisch als digitaal) duidelijk en correct. Montage naar verwachting conform afspraken goed uitgevoerd, monteurs zijn vriendelijk, voorkomend en terzake kundig. Klachtenafhandeling achteraf, na enkele kleine issues, naar volle tevredenheid opgelost.

• Vestiging: Eindhoven

Hoi Lex, Dank je wel voor deze mooie feedback. We streven naar perfectie, iedere dag opnieuw. Als we van deze 8 op 10 nog een 10 op 10 kunnen maken, geef ons zeker een seintje ;-) Mvg, Belisol EIndhoven

Fantastisch

2 garagedeuren en een voordeur laten plaatsen. Enes en Thierry hebben vakwerk geleverd. Bedankt mannen voor het prachtige eindresultaat.

• Vestiging: Eindhoven

Hoi Mieke, Dank je wel voor deze mooie 10 op 10, daar doen we het voor! We geven de complimenten zeker door aan onze vakmannen. Mvg, Belisol Eindhoven #liefdevoorhetvak

Prima advies winkel, alles zoals besproken geleverd en uitgevoerd.

Wij besloten een nieuwe voordeur te laten plaatsen. In de winkel in Eindhoven zijn wij bijzonder goed geadviseerd, zowel over de verschillende uitvoeringen als ook over de levering. Ondanks de door drukte ontstane lange levertijd werd de deur volgens afspraak op tijd geplaatst. Enorm aardige, vakkundige en hulpverlenende monteurs die ook wat klein gerelateerd extra werk voor ons hebben uitgevoerd. Nette werkers, al het sloopmateriaal is netjes afgevoerd en de deur is zeer vakkundig geplaatst. Ook diverse nuttige tips en adviezen gekregen en op het hart gedrukt dat mocht er wat zijn, ze altijd bereid zijn te helpen. Kortom, dik tevreden over het resultaat! R&T uit Eindhoven.

• Vestiging: Eindhoven

Hi Robert, Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Dank voor de mooie review en het vertrouwen in onze diensten. Veel plezier met jullie nieuwe Belisol kozijnen! Mvg, Belisol Eindhoven

Ik ben zeer tevreden met de service, communicatie en natuurlijk de kozijnen van Belisol

Ik heb verschillende offertes opgevraagd voor het plaatsen van kunststof kozijnen op de bovenverdieping. Belisol kwam er niet als goedkoopste uit. Ik ben toch op afspraak naar de showroom in Breda gegaan. Ik werd hier er goed ontvangen en heb toch direct afspraken gemaakt om de kozijnen te laten plaatsen. De communicatie verliep prima. Al mijn vragen werden duidelijk beantwoord en er werd de tijd voor mij genomen. Het uiteindelijke plaatsen van de kozijnen gebeurde 5 maanden later. De monteurs waren ontzettend vriendelijk en werkten ondanks het slechte weer alle in twee dagen keurig af. De afwerking was ontzettend netjes en een klein probleempje met een scheurtje in een kruk van een raam werd direct verholpen. Deze monteurs waren echt een visite kaartje voor het bedrijf. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe kozijnen!

• Vestiging: Breda

Hoi Sander, Dank je wel voor deze uitstekende beoordeling, fijn dat alles naar wens is verlopen. Mvg, Belisol Breda

Goed advies,goed product, goed personeel

Vanaf het begin een fijn gevoel bij belisol gehad.vanaf het gesprek met de verkoper, het nakomen van gemaakte afspraken tot het plaatsen door een paar hele vriendelijke vakmannen waaraan ik al mijn vragen kon stellen.

• Vestiging: Eindhoven

Hoi Frits, Dank je wel voor deze 10 op 10! Mooi om te lezen dat alles naar wens is verlopen, we geven de complimenten zeker door aan onze collega's. Mvg, Belisol Eindhoven

Vak mensen

In. de winkel goed geholpen met duidelijke uitleg en goede adviezen. Wachttijd van bestellen tot plaatsen is erg lang. Wij hebben ruim 7 maanden moeten wachten. Het plaatsen, enorm tevreden hoe er gewerkt wordt. Vakkundig met beleid worden de oude kozijnen verwijderd. Ook het plaatsen gebuurt voor ons naar alle tevredenheid. Goede vakmannen en ruimen tevens goed op. Kortom, een zeer tevreden klant.

• Vestiging: Eindhoven

Dank je wel, Peter! Onze toppers werken dan ook met #liefdevoorhetvak! Veel plezier met jullie nieuwe Belisol kozijnen. Mvg, Belisol Eindhoven

Geweldige service

Duidelijke en snelle communicatie. Je weet waar je aan toe bent. Daarnaast allemaal vaklui die weten hoe het moet. Leggen goed uit wat ze doen en waarom en als er iets te kiezen valt, dan vragen ze wat je wil. Werken super netjes. En wat een mooie schuifpui en voordeur ! Top kwaliteit. We zijn super blij !!

• Vestiging: Den Haag

Hi Marinka, Dank je wel voor deze mooie commentaar, daar doen we het voor! Geniet van jullie nieuwe Belisol schuifpui en voordeur ;-) Mvg, Belisol Den Haag

Zeer tevreden.

Ik heb een positieve ervaring met Belisol. Ik heb wel lang moeten wachten op de plaatsing van de schuifpui, maar het resultaat is het meer dan waard. Echte vaklui. Ze hebben netjes en snel gewerkt.

• Vestiging: Leiden

Hoi Marian, Dank je wel voor deze mooie 10 op 10 en het vertrouwen in Belisol Leiden. Veel plezier met jullie nieuwe Belisol schuifpui ;-) Mvg, Belisol Leiden #liefdevoorhetvak

Fantastisch

We waren al heel tevreden over de verkoper. Hij kwam z’n afspraken goed na, was duidelijk en transparant. We hebben lang moeten wachten op de plaatsing van de nieuwe schuifpui. Maar dan heb je ook wat. Het was echt het wachten waard. Vaklui ! Echt netjes en snel gewerkt. Erg klantvriendelijk en goede vakmensen. Kortom we zijn super tevreden met het resultaat.

• Vestiging: Leiden

Hoi Annemarie, Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn, daar doen we het voor! Dank je wel nogmaals voor het vertrouwen. Mvg, Belisol Leiden

Fantastische nieuwe achtergevel

Wij hebben bij Belisol advies gevraagd om onze schuifpui en ramen op de eerste verdieping aan de achterzijde te vervangen plus een nieuwe voordeur. Twee weken terug is het conform het advies binnen 4 werkdagen door vaklui uitgevoerd. Het een een fantastische achtergevel geworden, een plaatje! Bedankt Belisol!

• Vestiging: Leiden

Dank je wel, Rob! We geven de complimenten zeker door. Veel plezier alvast met jullie nieuwe Belisol schuifpui! Met vriendelijke groeten, Belisol Leiden

Professioneel, vriendelijk en efficiënt

We zijn ontzettend tevreden met de service en producten van Belisol Leiden! Onlangs hebben we kunststof kozijnen door hen laten plaatsen en we zijn meer dan blij met het resultaat. Vanaf het eerste contact tot aan de afronding van het project waren ze professioneel, vriendelijk en efficiënt. De kozijnen zijn van uitstekende kwaliteit en perfect geïnstalleerd. Het hele proces verliep soepel en we voelden ons goed begeleid en geadviseerd door het team. We kunnen Belisol Leiden ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige kozijnen en een professionele service.

• Vestiging: Leiden

Hi Daan, Dank je wel voor deze mooie woorden! Daar doen we het iedere dag voor, met #liefdevoorhetvak! Veel plezier met jullie nieuwe Belisol kozijnen en nogmaals dank voor het vertrouwen. Mvg, Belisol Leiden

Heel blij met onze schuifpui Belisol gouda

Montage van onze schuifpui en keukenraam verricht door echte vaklui..wij zijn heel tevreden !

• Vestiging: Gouda

Top! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. We geven de complimenten zeker door aan onze collega's. Met vriendelijke groet, Belisol Gouda #liefdevoorhetvak

Van offerte tot levering en nazorg was uitstekend geregeld

Bij de aankoop zijn wij heel goed voorgelicht en hebben een heldere offerte gekregen. De levering was ook prima. De monteurs waren er op de afgesproken tijd en hebben heel netjes en nauwkeurig gewerkt. Alles was schoon en opgeruimd bij vertrek. Ook nog een goede uitleg gekregen over het onderhoud. De monteurs waren ook heel vriendelijk en prettig in de omgang.

Dank je wel Ingrid voor deze zeer mooie beoordeling! Mvg, Belisol Leiden

ART

Two professionals ( Nico and Corné) have made my front door a work of art. Due to the cooperation and coordination, this placement went well. Everything was perfect from start ( office meeting ) to finish.

• Vestiging: Leiden

Hi Kristina, Thanks for this lovely feedback and recommandation of our work. Best regards, Belisol Leiden

Bedrijfsgegevens

Luikersteenweg 254

B-4500 Hasselt

032-11210098

[email protected]

Over Belisol Kozijnen en Deuren

"Belisol kozijnen en deuren, opgericht in 1977, telt meer dan 80 showrooms en ruim 1.000 medewerkers in België, Nederland en Frankrijk. Belisol is een op-en-top Belgisch familiebedrijf dat inzet op service, kwaliteit en innovatie."

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.