Komen afspraken na. Correcte afhandeling. Betrouwbaar bedrijf.

• Personeel

Top! We kunnen niet anders zeggen. Medewerker die de caravan ophaalde is een prima kerel. Ondanks tegenslagen ter plaatse van onze kant uit is het prima opgelost door de medewerker en Michel! Nogmaals veel dank! Caravan Kinrooi Geerensheide. Frank

• Personeel

Onlangs hebben wij onze caravan verkocht aan Caravan Inkoop. Wij zijn bijzonder tevreden over de manier waarop wij zaken hebben kunnen doen met Michel. Wij hebben een goed bod gekregen voor onze 13 jarige caravan.Het is een betrouwbaar bedrijf omdat ze datgene wat zij toezeggen ook nakomen.

• Personeel

Correcte behandeling, uitstekend correct en vriendelijke medewerkers. Afspraken worden nagekomen (tip: spreek je een tijd af en je kunt het niet halen, informeer de klant). Zeer tevreden over dit bedrijf.

• Personeel

Vriendelijke caravaninkoper. Professioneel. Komt betrouwbaar over. Komt de afspraken na. Keurige afhandeling met prompte betaling en verstrekken van vrijwaringsbewijs. Inkoopprijs mager.

• Personeel

voor caravans in koop aan te bevelen snelle afhandeling en directe betaling betrouwbaar personeel

• Personeel

Snelle communicatie Duidelijke afspraken Geen gedoe Goed bod Gelijk cash afrekenen Gelijk meenemen Overschrijving goed geregeld Een aanrader Keurig bedrijf

• Personeel

Wij zijn perfect behandeld. Ze kwamen onze caravan (ongezien) ophalen in Luxemburg. De twee mannen hielpen ons met afbreken van de voortent. Binnen twee uur hing de caravan achter hun auto. En wij hadden er een goede prijs voor gekregen. Zonder moeilijke onderhandeling. Ze zij RDW erkend en de 'Vrijwaring was zo geregeld" Het is, dat we niet maandelijks een caravan te koop hebben anders zouden we nog vrienden worden. Kees Aalbers

Plezierig zaken gedaan met de heer Laugs uit Margraten

• Personeel

Geen gedoe. Caravan aanmelden. Ze komen kijken en doen een redelijk bod. Alles wordt netjes afgehandeld. Je hebt gelijk het geld en bent van je caravan af. Makkelijker kan het niet.

• Personeel

Wat een topbedrijf! Snelle, duidelijke en eerlijke communicatie. Financiële afwikkeling volgens afspraak en de vrijwaring direct ontvangen. Prettig om zaken mee te doen.

• Personeel

Alles heel netjes en conform de gemaakte afspraken snel en correct afgehandeld. Een aanrader!

• Personeel

Nette en correcte afhandeling van de verkoop van de caravan eerlijke prijs en geen gedoe vrijwaring direct geregeld en geld direct op de bank zoals het hoort

• Personeel

gisteren gebeld en vandaag onze caravan met waterschade opgehaald en een goede prijs voor gekregen. Contant betaald en vrijwaring gelijk geregeld. Professioneel afgehandeld, bedankt.

• Personeel

Ik heb mijn dethlefft caravan aan geboden via de telefoon de zelfde dag kwamen ze kjken .na afspraak gemaakt tehebben belde patrick op of het een uurtje later kon ..geen probleem ..helaas druk op de weg maar netjes een telefoontje gehad.na inspectie van de caravan belde de mederwetker patrick die heb na bevindingen en fotos van zn colega een prijs bepaald ik kreeg patrick aan de telefoon en we kwamen op een mooie prijs uit samen ....net bedrijf prima servies 👍

• Personeel

Wat een vlotte service! Formulier ingevuld en dezelfde dag nog door CIL gecontacteerd om de caravan te komen bekijken. En ja hoor, de caravan direct goedbevonden en verkocht. Het voorschot cash betaald. De volgende dag werd de caravan opgehaald en het resterende bedrag werd ook cash betaald. Zo'n gemakkelijke regeling hadden wij echt niet verwacht. We hadden het wel eventjes moeilijk toen we onze caravan, waarmee we toch heel wat mooie reizen gemaakt hebben, zagen wegrijden.

• Personeel

Dhr Laugs van Inkoop Landelijk heeft onze caravan op een geweldig klantvriendelijke en ontspannen manier over genomen. Alle afspraken zijn perfect nagekomen. Daarbij zijn we ervan overtuigd dat we een eerlijke prijs voor de caravan hebben gekregen.

• Personeel

Een vlotte en zeer correcte afhandeling van de verkoop van onze caravan.

• Personeel

Goede en nette afhandeling.

• Personeel N.v.t.

Een uiterst correcte behandeling. Ik ben zeer tevreden over de snelle afhandeling en het nakomenvan de afspraken.

• Personeel

Niet opdringerig, zeer vriendelijk, correcte afhandeling en doen wat ze beloven.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Personeel

Super afgehandeld, als binnen notijm financieel, ontheffing geregeld.als je je caravan wilt verkopen een aanrader.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

snelle en correcte afhandeling

• Personeel

Door zoeken en vragen kwamen wij via aanbevelingen terecht bij Caravan Inkoop Nederland. Vanaf het eerste contact met de heer Laughs werden onze verwachtingen bewaarheid. Goede en reeële prijs voor onze 8 jaar oude Hobby 560Wlu. Soepele afspraken over oplevering en afbraak van voortent(caravan stond op jaarplaats in Noorbeek.L.) Ook de medewerking n het aanbod van dhr Laughs om zorg te dragen voor afvoer van het restant aan afgebroken vlonderhout afval etc. , werd door ons zeer gewaardeerd. Al met al een solide profesioneel en EERLIJK bedrijf met een plezierige manier van samenwerken. GA GERUST EN VOL VERTROUWEN IN ZEE MET DIT TOP-BEDRIJF!!

• Personeel

Goede communicatie, vriendelijk en netjes, tevreden over prijs.