Geen gedoe. Caravan aanmelden. Ze komen kijken en doen een redelijk bod. Alles wordt netjes afgehandeld. Je hebt gelijk het geld en bent van je caravan af. Makkelijker kan het niet.

• Personeel

Wat een topbedrijf! Snelle, duidelijke en eerlijke communicatie. Financiële afwikkeling volgens afspraak en de vrijwaring direct ontvangen. Prettig om zaken mee te doen.

• Personeel

Alles heel netjes en conform de gemaakte afspraken snel en correct afgehandeld. Een aanrader!

• Personeel

Nette en correcte afhandeling van de verkoop van de caravan eerlijke prijs en geen gedoe vrijwaring direct geregeld en geld direct op de bank zoals het hoort

• Personeel

gisteren gebeld en vandaag onze caravan met waterschade opgehaald en een goede prijs voor gekregen. Contant betaald en vrijwaring gelijk geregeld. Professioneel afgehandeld, bedankt.

• Personeel

Ik heb mijn dethlefft caravan aan geboden via de telefoon de zelfde dag kwamen ze kjken .na afspraak gemaakt tehebben belde patrick op of het een uurtje later kon ..geen probleem ..helaas druk op de weg maar netjes een telefoontje gehad.na inspectie van de caravan belde de mederwetker patrick die heb na bevindingen en fotos van zn colega een prijs bepaald ik kreeg patrick aan de telefoon en we kwamen op een mooie prijs uit samen ....net bedrijf prima servies 👍

• Personeel

Wat een vlotte service! Formulier ingevuld en dezelfde dag nog door CIL gecontacteerd om de caravan te komen bekijken. En ja hoor, de caravan direct goedbevonden en verkocht. Het voorschot cash betaald. De volgende dag werd de caravan opgehaald en het resterende bedrag werd ook cash betaald. Zo'n gemakkelijke regeling hadden wij echt niet verwacht. We hadden het wel eventjes moeilijk toen we onze caravan, waarmee we toch heel wat mooie reizen gemaakt hebben, zagen wegrijden.

• Personeel

Dhr Laugs van Inkoop Landelijk heeft onze caravan op een geweldig klantvriendelijke en ontspannen manier over genomen. Alle afspraken zijn perfect nagekomen. Daarbij zijn we ervan overtuigd dat we een eerlijke prijs voor de caravan hebben gekregen.

• Personeel

Een vlotte en zeer correcte afhandeling van de verkoop van onze caravan.

• Personeel

Goede en nette afhandeling.

• Personeel N.v.t.

Een uiterst correcte behandeling. Ik ben zeer tevreden over de snelle afhandeling en het nakomenvan de afspraken.

• Personeel

Niet opdringerig, zeer vriendelijk, correcte afhandeling en doen wat ze beloven.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Personeel

Super afgehandeld, als binnen notijm financieel, ontheffing geregeld.als je je caravan wilt verkopen een aanrader.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

snelle en correcte afhandeling

• Personeel

Door zoeken en vragen kwamen wij via aanbevelingen terecht bij Caravan Inkoop Nederland. Vanaf het eerste contact met de heer Laughs werden onze verwachtingen bewaarheid. Goede en reeële prijs voor onze 8 jaar oude Hobby 560Wlu. Soepele afspraken over oplevering en afbraak van voortent(caravan stond op jaarplaats in Noorbeek.L.) Ook de medewerking n het aanbod van dhr Laughs om zorg te dragen voor afvoer van het restant aan afgebroken vlonderhout afval etc. , werd door ons zeer gewaardeerd. Al met al een solide profesioneel en EERLIJK bedrijf met een plezierige manier van samenwerken. GA GERUST EN VOL VERTROUWEN IN ZEE MET DIT TOP-BEDRIJF!!

• Personeel

Goede communicatie, vriendelijk en netjes, tevreden over prijs.

• Personeel

Wij zijn zeer tevreden met de afwikkeling van de verkoop van onze caravan. Kijken-Kopen-Halen- Betalen en vrijwaring. Een eerlijke prijs voor een caravan uit 1995. Al met al een vriendelijk en vooral betrouwbaar bedrijf.

• Personeel

Correcte prijs. Vriendelijke medewerkers en afspraken worden goed nagekomen. Prima bedrijf

• Personeel

Alles is zeer naar wens verlopen! Prettig contact.

• Personeel

super tevreden over de manier van zakendoen, vriendelijk,en correct.we mochten zelfs spullen die we zelf niet meer in de auto kregen vervoerd, in de caravan laten en deze ophalen bij het depot. daar werd ons zelfs nog kop koffie aangeboden,we zijn zeer tevreden over de afhandeling ,en zeker een aanrader voor iedereen die zijn /haar caravan wil verkopen.menig ondernemer kan een voorbeeld nemen aan deze firma over zaken doen.

• Personeel

Prettig om zaken te doen. Goede communicatie, afspraken worden nagekomen. Niets op aan te merken.

• Personeel N.v.t.

Zeer vlot en vriendelijk contact gehad en de caravan ook verkocht.

• Personeel

Wij konden onze vouwwagen uit 1993 met gemak kwijt aan Caravans Inkoop Landelijk, nadat deze te lang te koop stond. Michel is deze met een collega op onze vakantieplek in Zuid Limburg op komen halen; prima geregeld! Voeg daar ook nog eens het vriendelijke en duidelijke voorkomen aan toe van dit bedrijf en voila; je hebt een goed gevoel over de deal! Van harte aanbevolen......

Een zeer goede ervaring.

• Personeel

Eerste indruk van bedrijf goed en betrouwbaar. Deze hebben een indicatie gegeven en aankomende week zal het bedrijf langskomen. Wij zijn erg benieuwd naar de rest maar voor zover nu een prettige afstemming.