Super afgehandeld

Prettige werk wijze alles thuis afgehandeld géén rompslomp geld meteen op rekening n vrijwaring bewijs nette correcte afhandeling super

Goede communicatie en sneller dan snel!

Wat een verademing is het zaken doen met Michel. Duidelijk, eerlijk en mega snelle afhandeling. Caravan heb ik op afstand verkocht. Het vrijwaringsbewijs en de betaling binnen 7 minuten geregeld. Kortom: RESPECT!! Vette aanrader!

Zeer betrouwbaar en alle afspraken nagekomen

Betrouwbaar bedrijf dat ik iedereen kan aanbevelen. Snelle en correcte afwerking.

Snelle en correcte afhandeling .

Goede service, prettig en voorkomend.

Gelijk bij de eerste telefonische kennismaking was men vriendelijk. Bij de kennismaking en beoordeling van de caravan was men zakelijk maar daarnaast ook menselijk. Men bood hulp welke door ons dankbaar is aanvaard. Wij bevelen dit bedrijf en het personeel in vertrouwen aan bij anderen

Alles is volgens afspraak gedaan en correct afgehandeld.

Mijn ervaring met het bedrijf, afspraak is afspraak en als je een vraag die via WhatsApp of telefoon stelde dan kreeg/krijg je altijd snel antwoord.

Super afgehandeld!

Een man van zijn woord! Alles keurig afgehandeld . We hebben 6 caravans verkocht en Michel heeft alles zeer accuraat afgehandeld . Bedankt voor de goede service!

Nette behandeling niet opdringerig begrip voor de situatie en een redelijke prijs voor de caravan gekregen en goed contact met elkaar gehad.

• Personeel

Beste Michel Laughs, Ik belde je om te vragen of je eventueel interesse zou hebben in de koop van mijn caravan. Je kwam meteen vertrouwd over in het beoordelen van de caravan. Ook had je begrip voor mijn situatie, het overlijden van mijn man. Michel gaf me de tijd dit te overleggen met mijn dochters en te kijken welke “ dingetjes” ik nog uit de caravan zou willen hebben. 2 dagen later haalde hij de caravan op. Ik vond het moeilijk om er afstand van te doen, maar Michel gaf me het vertrouwen dat “ de caravan vast een nieuw leven “ zou krijgen. Ik ben met een gerust gevoel weg gegaan. OOk adviseerde ik een vriendin “ Michel” als hulp bij de verkoop van de caravan. Hij is professioneel, maar wel laagdrempelig , een topper! Groetjes, Margo Meijs-Gilissen

• Personeel

In een half uur, werd mij duidelijk dat ik de verkoop van mijn caravan (met veel emotionele waarde) aan Michel kon verkopen. Ik had alle vertrouwen in hem. Hij is geduldig, niet opdringerig, respect en begripvol voor mijn situatie, behulpzaam. Echt Toppie. Ik zal hem zeker aan andere adviseren, als er vragen zijn rondom caravans! Mijn dank si groot.

• Personeel

Komen afspraken na. Correcte afhandeling. Betrouwbaar bedrijf.

• Personeel

Top! We kunnen niet anders zeggen. Medewerker die de caravan ophaalde is een prima kerel. Ondanks tegenslagen ter plaatse van onze kant uit is het prima opgelost door de medewerker en Michel! Nogmaals veel dank! Caravan Kinrooi Geerensheide. Frank

• Personeel

Onlangs hebben wij onze caravan verkocht aan Caravan Inkoop. Wij zijn bijzonder tevreden over de manier waarop wij zaken hebben kunnen doen met Michel. Wij hebben een goed bod gekregen voor onze 13 jarige caravan.Het is een betrouwbaar bedrijf omdat ze datgene wat zij toezeggen ook nakomen.

• Personeel

Correcte behandeling, uitstekend correct en vriendelijke medewerkers. Afspraken worden nagekomen (tip: spreek je een tijd af en je kunt het niet halen, informeer de klant). Zeer tevreden over dit bedrijf.

• Personeel

Vriendelijke caravaninkoper. Professioneel. Komt betrouwbaar over. Komt de afspraken na. Keurige afhandeling met prompte betaling en verstrekken van vrijwaringsbewijs. Inkoopprijs mager.

• Personeel

voor caravans in koop aan te bevelen snelle afhandeling en directe betaling betrouwbaar personeel

• Personeel

Snelle communicatie Duidelijke afspraken Geen gedoe Goed bod Gelijk cash afrekenen Gelijk meenemen Overschrijving goed geregeld Een aanrader Keurig bedrijf

• Personeel

Wij zijn perfect behandeld. Ze kwamen onze caravan (ongezien) ophalen in Luxemburg. De twee mannen hielpen ons met afbreken van de voortent. Binnen twee uur hing de caravan achter hun auto. En wij hadden er een goede prijs voor gekregen. Zonder moeilijke onderhandeling. Ze zij RDW erkend en de 'Vrijwaring was zo geregeld" Het is, dat we niet maandelijks een caravan te koop hebben anders zouden we nog vrienden worden. Kees Aalbers

Plezierig zaken gedaan met de heer Laugs uit Margraten

• Personeel

Geen gedoe. Caravan aanmelden. Ze komen kijken en doen een redelijk bod. Alles wordt netjes afgehandeld. Je hebt gelijk het geld en bent van je caravan af. Makkelijker kan het niet.

• Personeel

Wat een topbedrijf! Snelle, duidelijke en eerlijke communicatie. Financiële afwikkeling volgens afspraak en de vrijwaring direct ontvangen. Prettig om zaken mee te doen.

• Personeel

Alles heel netjes en conform de gemaakte afspraken snel en correct afgehandeld. Een aanrader!

• Personeel

Nette en correcte afhandeling van de verkoop van de caravan eerlijke prijs en geen gedoe vrijwaring direct geregeld en geld direct op de bank zoals het hoort

• Personeel

gisteren gebeld en vandaag onze caravan met waterschade opgehaald en een goede prijs voor gekregen. Contant betaald en vrijwaring gelijk geregeld. Professioneel afgehandeld, bedankt.

• Personeel

Ik heb mijn dethlefft caravan aan geboden via de telefoon de zelfde dag kwamen ze kjken .na afspraak gemaakt tehebben belde patrick op of het een uurtje later kon ..geen probleem ..helaas druk op de weg maar netjes een telefoontje gehad.na inspectie van de caravan belde de mederwetker patrick die heb na bevindingen en fotos van zn colega een prijs bepaald ik kreeg patrick aan de telefoon en we kwamen op een mooie prijs uit samen ....net bedrijf prima servies 👍