Super blij!

De aandacht die De Solar Studio aan hun klanten geeft is top! Alles wordt duidelijke uitgelegd, technisch en financieel. Er wordt vooraf een inspectie bij jou thuis gedaan zodat het plaatsen en aansluiten van de zonnepanelen soepel en snel verloopt. De monteurs waren heel vriendelijke, naam de tijd voor mijn vragen en ging pas weg na dat alles werkte, was netjes opgeruimd en de app geïnstalleerd was.

Alles prima geregeld!!

wij zijn heel tevreden over de gang van zaken. Was wel een beetje meer papierwerk dan wij dachten, maar alles goed te doen. Plaatsen ging snel en heel netjes. Nette aardige monteurs die om 13.00 s middags al klaar waren. Daarna werden we nog verrast met een flesje wijn en een prachtig boeket. Heel leuk.

Duidelijk verhaal en uitstekende, snelle service!

goed bedrijf

Komt zijn afspraken na en snel geleverd en geplaatst

Vakkundig, klantvriendelijk en soepel.

Vanaf het eerste moment tot na de plaatsing van de zonnepanelen zijn wij zeer blij de De Solarstudio. Alles werd zeer duidelijk en uitgebreid uitgelegd, wij werden erg goed geholpen met alle stappen die wij zelf moesten regelen. Het plaatsen verliep snel en soepel door de vakkundige en vriendelijke monteurs. Kortom, wij zijn erg tevreden!

Heb ze nu ruim een jaar werken geweldig doet precies zo het was verteld de service en begeleiding was perfect goed monteurs en netjes alles in overleg

Goed, snel en kundig geholpen

Wij zijn heel goed geholpen door Solar Studio. Kon ze altijd bereiken met vragen. Ook met Zonnekeus als installateur zijn we erg tevreden. Kwamen afspraken na, kon ze altijd bereiken, leverden goed werk en hebben ons goed begeleid in de keuzes de moesten maken. Raad beide partijen zeker aan!

Netjes en snel zonnepanelen geleverd en gemonteerd.

Vanaf het eerste contact met Thomas de Mik ( prettig gesprek ) tot aan de plaatsing van de zonnepanelen op 08-12-2020 ging snel. Inmiddels solaredge app geïnstalleerd en kunnen we mooi zien wat de panelen afzonderlijk + totaal opbrengen. Tot nu toe tevreden en laat de zon maar gaan schijnen. Wat de garantie en service voor 30 jaar betreft zullen we het moeten afwachten.

Het is super gegaan, vanaf dat de meneer bij ons in huis kwam om alles uit te leggen, tot dat het op ons dak lag. De heren hebben keurig netjes gewerkt, en geen last van rommel gehad. Ik zou dit bedrijf zeker adviseren als u op zoek bent naar Zonnepanelen. De panelen komen uit Duitsland dus u begint al met milieu besparen door een handtekening te zetten. De meeste panelen komen uit China en moeten verscheept worden.

Bijzonder tevreden!!!

Snelle plaatsing en zo netjes alles achtergelaten dat je niet kon zien dat er in en om het huis gewerkt was. Hulde voor de mannen op het dak die ondanks het slechtere weer gewoon doorgingen!

Alles snel en super geregeld

Goede voorlichting gehad, en snelle reactie van de betrokkenen, zeer snelle plaatsing en montage

Nog nooit zo goed geholpen

Geweldig snel netjes en toppie

Vriendelijk personeel en perfecte montage

Het hele traject van kennis making tot het plaatsen is vlekkeloos verlopen. Met het administratieve regelen heb ik voldoende hulp gekregen, en het monteren van de panelen is echt bizar netjes, snel en soepel verlopen

Helemaal niet op aan te merken. TOP

Op ons verzoek werden wij na het 1e contact een paar maanden later keurig opnieuw benaderd. (We waren bij het 1e contact volop bezig met aankoop en verbouwing van een andere woning) Een afspraak werd snel ingepland. Het gesprek met de vertegenwoordiger was zeer prettig en informatief. Na dit gesprek hebben wij akkoord gegeven waarna de zonnepanelen binnen drie weken keurig zijn gemonteerd. De vriendelijke monteurs die ze kwamen plaatsen gingen keurig te werk en lieten ook geen rommel achter. En nu hopen op heel veel zonuren :) Wij werden de dag na het plaatsen nog even nagebeld om te vragen of wij tevreden waren over de plaatsing. Later op de dag werd er nog een 'verrassing' bezorg. Erg leuk !! Soalarstudio ....... BEDANKT !!

Goed geregeld alles zeer vakkundig

Zeer vakkundig personeel en zeer netjes werk afgeleverd

Mooi bedrijf, top service

Super vriendelijk medewerkers, super service.

Wil je zonnepanelen? Dan moet je hier zijn!

Solar studio is niet alleen professioneel en vakbekwaam, ze zijn ook nog buitengewoon meedenkend en klantgericht. De service die ze ons hebben geboden is vanaf het eerste gesprek al perfect. Ontzettend duidelijke uitleg en na een tegenvaller vanuit een ander bedrijf hebben ze ons zomaar, zonder dat we het vroegen een ontzettend fijne tussenoplossing gegeven waardoor we aanzienlijk minder extra kosten gaan maken. Tot nu toe niets dan lof voor dit bedrijf!

Uitstekend !!!!

Vriendelijke monteurs

Vriendelijke monteurs, in 1 dag klaar!

Tot in de puntjes goed geregeld!

Super service! Van A tot Z helemaal ontzorgd. Hielden ons netjes op de hoogte over de voortgang en de monteurs hebben mooi werk afgeleverd! Belden na afloop ook nog even of alles naar wens was verlopen en of er nog vragen waren. Bovendien nog een mooie bos bloemen ontvangen! Top!

Goed bedrijf, goede service

Na het bezoek van een adviseur hebben wij gekozen voor het concept van de solarstudio. Wij waren nog wat sceptisch maar toen alles in gang is gezet zijn wij compleet ont zorgt. Goede communicatie om een inspectie en montagedatum af te stemmen. Monteurs deden bij binnenkomst zelfs hun schoen uit, dit zie je niet vaak meer dat de mensen zo netjes zijn. Onze zonnepanelen liggen strak op ons dak. We hebben veel bekijks uit de buurt dus we hopen onze bon nog te kunnen verzilveren.

Duidelijk, professioneel, vriendelijk en kundig

Een duidelijk verhaal, goed geregeld, verloop van gesprek tot plaatsen verliep vlekkeloos, goede communicatie . Mooi vriendelijk en toekomstbestendig concept..

Wat die mannen in korte tijd presteren

Duidelijke, correcte en goede communicatie

De uitleg is bijzonder goed en erg duidelijk. Op vragen en opmerkingen wordt gereageerd en afspraken goed nagekomen. De installatie en werkzaamheden daaromheen zijn correct en naar tevredenheid uitgevoerd. Alles top. Compliment.

We zijn prima geholpen en we zijn zeer tevreden.

We hebben goede uitleg gehad en zijn naar de tevredenheid geholpen. En de panelen werden snel geleverd en geplaats.

Monitorweg 50 1322BJ Almere