Prima service en kwaliteit geleverd

Door Solar alle zaken goed voor bereid. Tevens ondersteuning, installatie en afhandeling op zeer professionele wijze gedaan.

Zonnepanelen zoals het hoort

In eerste instantie terughoudend naar de 'gratis' zonnepanelen maar tegelijkertijd nieuwsgierig. Vooral de kwaliteit van de panelen (met 30 jaar fabrieksgarantie en 30 jaar! Vermogensgarantie), maar ook het financiele gedeelte heeft mij echter overtuigd. Mijn netto-energielasten zijn iets lager terwijl ik geen cent hoef in te leggen. Dat lijkt ongelofelijk maar is echt waar!

Al een jaar liggen hier de panelen op het dak. Goede panelen, uitstekende kwaliteit. Geen gekitte rotzooi, maar pure duitse degelijkheid. De solarstudio werkt op basis van een groene lening. Deze streep je helemaal weg in verhouding met je energiekosten. De rente van deze duurzaamheidslening mag je opgeven bij de inkomstenbelasting. Al met al een hele slimme investering om gelijk te profiteren!

Goeie uitleg door prettige mensen en netjes gemonteerd

Heel snel geregeld. Goeie uitleg Goeie voorbereiding Hele snelle montage Goeie en vriendelijke uitleg van de app

van a tot z prima geregeld

met michael 3 afspraken gehad hoe alles gaat en werkt en over de kosten en zo, is allemaal prima verlopen. plaatsing panelen heel goed gegaan. zijn zeer tevreden!

Snelle service en vriendelijk personeel

Na overleg met mijn partner besloten om voor de SolarStudio te gaan. Onze adviseur was erg vriendelijk en heeft alles duidelijk uitgelegd. De inspectie kwam al vrij vlot, 3 dagen nadat onze adviseur bij ons is geweest. Inmiddels liggen onze zonnepanelen er keurig bij, deze zijn 2,5 week nadat de adviseur is geweest geplaatst. Dit bedrijf is een echte aanrader. Snel, professioneel en zeer klantvriendelijk.

Super professioneel

De voorlichting liet wat te wensen over, had allemaal wat duidelijker gekund maar verder een prima ervaring. De monteurs waren heel kundig en legden alle heel precies uit.

Vriendelijke mensen, duidelijk, meteen een antwoord klaar!

Compleet pakket

Positieve ervaring opgedaan met De SolarStudio, levering vanaf eerste gesprek in een maand verwezenlijkt, alles duidelijk geinformeerd. Afspraken allen nagekomen, montage netjes en vlot uitgevoerd. Ook de nazorg is goed geregeld door middel van telefonisch contact.

Mensen werkten erg netjes en vlot

De mensen die bij ons de montage hebben gedaan werkten netjes en vlot. Dachten ook met je mee.

Gewoon doen wat ze beloven

Netjes de afspraak nagekomen. Keurig alles aangelegd volgens afspraak.

Vakkundig en professioneel

Wij hebben de contacten met Solar Studio als bijzonder prettig ervaren. Veel vakkennis en de uitleg/installeren is zeer netjes verlopen.

Plaatsing in een dag, netjes snel en vriendelijk.

Medewerkers arriveerden om 9.00 u, zijn direct aan het werk gegaan. Ondanks hozende regen doorgewerkt en rond 15.30 u vertrokken en alles netjes weer opgeruimd. Complimenten.

Duidelijk en goede service

Alles is duidelijk uitgelegd, bij het eerste gesprek, wat er moest gebeuren vooraf, aan de telefoon bij vragen en bij de installatie. Sommige afspraken maken duurde wat lang maar alles is goed opgelost. We zijn blij dat we gekozen hebben voor de Solar Studio

Geen klachten alles super verlopen

Alles is goed verlopen vriendelijk en netjes

Na ons vrijblijvend kennismakingsgesprek hebben wij gekozen de zonnepanelen door SolarStudio te laten plaatsen. Bij de kennismakingsgesprek hebben wij aan de hand van een presentatie duidelijke info en inzage van de kosten gekregen. Plaatsing van de panelen kon al op korte termijn en de heren hebben dat in de stromende regen weten te realiseren. Toppers. Na de installatie nog uitleg gekregen en alles was in werking. Service en communicatie is goed. Alles wordt geregeld. Wij raden SolarSudio zeker aan.

Eerlijk aanbod, afspraken komen ze na, netjes werk

Duidelijk plan, alleen wel aan moeten passen door monteurs vanwege beperkingen vanuit 1e plan verkoper (schaduw, moeilijk te plaatsen). Tijdens inspectie vergeten pannen terug te leggen. Bij plaatsing kundig team, netjes werk afgeleverd, fijn meegedacht en snel werk geleverd. Uiteindelijk tevreden, ook contact bij vragen is snel qua reactie vanuit Solar Studio. Al met al tevreden tot nu toe

Goede ervaring

Goed contact. Duidelijke uitleg. Alles vlot gehandeld

Eerlijk over opbengsten, prima service en netjes gemonteerd

Eerlijk en open over mogelijkheden Vlotte en nette installatie

Super van A tot Z: Deze partij weet wat ‘ie doet.

Transparant, geïnteresseerd en afspraak = écht afspraak. Geen sales praatjes maar op maat advies. Uitvoer perfect, op tijd, er wordt netjes gewerkt en voordat je het weet zie je op de app wat de zonnestralen voor je doen :) Van A tot Z: Een superervaring.

Super blij!

De aandacht die De Solar Studio aan hun klanten geeft is top! Alles wordt duidelijke uitgelegd, technisch en financieel. Er wordt vooraf een inspectie bij jou thuis gedaan zodat het plaatsen en aansluiten van de zonnepanelen soepel en snel verloopt. De monteurs waren heel vriendelijke, naam de tijd voor mijn vragen en ging pas weg na dat alles werkte, was netjes opgeruimd en de app geïnstalleerd was.

Alles prima geregeld!!

wij zijn heel tevreden over de gang van zaken. Was wel een beetje meer papierwerk dan wij dachten, maar alles goed te doen. Plaatsen ging snel en heel netjes. Nette aardige monteurs die om 13.00 s middags al klaar waren. Daarna werden we nog verrast met een flesje wijn en een prachtig boeket. Heel leuk.

Duidelijk verhaal en uitstekende, snelle service!

goed bedrijf

Komt zijn afspraken na en snel geleverd en geplaatst

Vakkundig, klantvriendelijk en soepel.

Vanaf het eerste moment tot na de plaatsing van de zonnepanelen zijn wij zeer blij de De Solarstudio. Alles werd zeer duidelijk en uitgebreid uitgelegd, wij werden erg goed geholpen met alle stappen die wij zelf moesten regelen. Het plaatsen verliep snel en soepel door de vakkundige en vriendelijke monteurs. Kortom, wij zijn erg tevreden!