Prima deal met de solar studio

Mijn ervaring met de solar studio is tot nu toe is prima. Vriendelijke vertegenwoordiger die een offerte op maat voor je maakt en alle tijd neemt om je vragen te beantwoorden. Ook de mensen die de panelen komen plaatsen zeer vriendelijk en verstand van zaken. Als mensen twijfelen niet doen gewoon de solar studio inschakelen.

Een verademing onder leveranciers

In tegenstelling tot veel bedrijven/leveranciers is de solarstudio niet alleen geinteresseerd in verkopen. De meesten vertellen een mooi verhaal,maar owee als hun produkt niet aan dat verhaal voldoet. De solarboys blijven betrokken bij hun geleverde werk, van begin tot en met de afgesproken nazorg en controles. komen hun afspraken en woorden na, en dat maak je in deze tijd niet meer zoveel mee. In 1 woord "Toppie"

Snelle nette service

Duidelijke uitleg over hun concept. Alles zeer snel geregeld en installatie was keurig en vlekkeloos

Super tevreden

Super tevreden nette service vakkundige mensen. Staan je beleeft een vriendelijk tewoord weten overal antwoord op. Niets is te veel en maken tijd voor je egt zpals het hoort. Met vr.gr henri & danielle

Over het algemeen goed, maar sommige dingen kunnen beter.

Wat goed is: de zonnepanelen werden keurig, en op tijd, geïnstalleerd. En alles netjes afgewerkt. Ik heb nu ook de app, om de energieproductie te kunnen aflezen. Wat beter kan is: Bij het 'intake'-gesprek werd gezegd dat je de zonnepanelen moet opgeven bij de verzekering (opstal, meen ik). Het zou niets extra's kosten, had ik begrepen. Maar dit klopt niet: het gaat mij 20 Euro per jaar extra kosten (Promovendum). Mogelijk dat andere verzekeraars niets extra's rekenen, maar dit is dus niet altijd het geval. Ook werd bij het intake gesprek gezegd dat ik, na de installatie, mijn energieleverancier (Nuon) moest opzeggen (en overgaan naar bijv. Eneco). Nuon zou dan direct proberen mij als klant terug te winnen, tegen een gunstiger contract. Maar toen ik naderhand nog eens informeerde bij SolarStudio, kreeg ik toch een ander verhaal te horen: het had weinig zin op te zeggen bij Nuon. Ik denk dat het veel meer dan 10 jaar gaat duren voor ik de ca. 11500 Euro heb terugverdiend. Natuurlijk is het wel zo dat mijn huis meer waard is geworden. Maar dan nog. Maar al met al heb ik toch geen spijt van de aankoop en installatie. Immers, uiteindelijk gaat het financieel wel lonen, maar een grote overweging was ook wel iets te doen voor het milieu en klimaat.

super alles naar wens verlopen

de info avond met michelle was duidelijk en goed begrijpbaar nam genoeg tijd om alles uit te leggen , de contacten met solar studio liepen zeer goed ook het plaatsen is snel en correct gedaan netjes en secuur gewerkt kort om super tevreden

Ze komen hun woorden na

We zijn tevreden met onze zonnepanelen op het dak. Ze liggen erg keurig op en de monteurs hebben her professioneel gedaan

Snelle en correcte begeleiding, uitleg en plaatsing van zonnepanelen

Vanaf het eerste telefonisch contact tot aan de nazorg na plaatsing en tevens een bloemetje als blijk van waardering voor het plaatsen van zonnepanelen via De SolarStudio alles even correct als vriendelijk en behulpzaam contact gehad met De SolarStudio.

zeer tevreden

Keurige afhandeling

Alle afspraken netjes nagekomen en alles wat Solarstudio zou regelen werd snel en zonder enig probleem gedaan. Panelen zijn snel en mooi gemonteerd. En als verrassing een mooie bos bloemen. Als alle leveranciers zo werkten was de wereld heel anders. wij kunnen de Solarstudio zeker aanbevelen. Chapeau.

Topppers die hun afspraken 100 % nakomen..

Ik heb deze party gevonden of ja ze hebben mij gevonden via social media. Een afspraak gemaakt want ja, zonnepanlen voor een beter milieu zal wel maar wat levert het mij op. Na een prima gesprek in zee gegaan. alles volgens afspraak geen spelt tussen te krijgen en helemaal top geregeld .

Voorlichting en montage goed

Positieve ervaring, alleen hebben we de app nog niet gehad. Sinds de montage doet het internet het slecht, maar we weten nog niet of dat toeval is. De lening aanvragen moest erg snel en was meer gedoe en opzoekwerk dan verwacht.

geweldige service

Het regelen en plaatsen van de panelen verliep vlot en de contacten waren duidelijk. Netjes gewerkt door de monteurs, ook bij het binnen werk. en na afloop een mooi presentje als dank mogen ontvangen.

Fantastisch

Hele goede uitleg door Michelle van gennip Een vak vrouw

Prima service correcte installatie!

Alles prima in orde nette installateurs en dito werk!

Uitstekend verzorgd.

Volgens afspraak kwamen de mannen de panelen installeren. Precies uitgelegd wat de mogelijkheden waren en hoe ik het zelf graag wilde hebben. Mijn optie was een lastige, maar met de nodige tijd en inspanning is het ze toch gelukt. Alles is keurig opgeleverd. Ik ben dan ook zeer tevreden. Als dit de voorbode is voor de kwaliteit van de zonnepanelen dan wordt ik hier heel blij van.

Goed, netjes en correct

Het voor traject verliep allemaal prima, goede uitleg aan de keukentafel. Mail uitwisseling om het financiële plaatje rond te krijgen verliep ook prima. Helaas zijn wij niet ingelicht wanneer de zonnepanelen gelegd zouden worden. Opeens stonden er drie bussen achter het huis en vier medewerkers op de stoep. Maar goed dat onze dochter thuis was. Het liefst hadden we geweten wanneer jullie kwamen (dat was ook de afspraak) dan had ik voorbereidingen kunnen treffen met het vrijmaken van de kelder en de zolder want daar moest geïnstalleerd worden naar de meterkast. Daarnaast had mijn man vrij willen nemen in verband met de installatie, nu moest hij acuut vrij nemen wat op dat moment niet handig was. Het enige positieve was dat we geheel onverwacht op het einde van de dag zonnepanelen hadden.

Deskundige, klantvriendelijke organisatie

Solar Studio hebben wij ervaren als deskundig, professioneel en zeer klantvriendelijk! Het verkoopgesprek verliep plezierig. Werken met goed voorlichtingsmateriaal. Na het gesprek verliep de aanvraag ook soepel en binnen 3 weken lagen de panelen op het dak! Keurig netjes gemonteerd, ook de omvormer is supernetjes geplaatst!, alle draden zijn prachtig weggewerkt! Solar Studio werkt met een goede en duidelijke app om alles te kunnen volgen en als klap op de vuurpijl hebben we prachtige bloemen opgestuurd gekregen om ons te bedanken voor het vertrouwen en veel plezier en rendement te wensen!! Nou... dik verdiend hoor!! Dank jullie wel!!

Ik heb de samenwerking als prettig ervaren.

We zijn goed begeleid tijdens de hele periode, en als er vragen waren, dan kun je die gerust stellen. Het plaatsen ging helemaal snel, In 3 uurtjes was alles gepiept.

Alles gegaan volgens eerste gesprek,netjes snel en veel uitleg.

Erg goed

Goede, persoonlijke voorlichting, denken echt mee voor de beste oplossing. Als er iets niet duidelijk was kwam de adviseur nog eens langs om een en ander uit te leggen. Duidelijke afspraken, tot en met de installatie goed geregeld.

Goed advies en perfecte oplevering

Wij hebben zeer goed en deskundig advies van vertegenwoordiger Bruno mogen ontvangen, hij is zelfs twee keer een avond geweest om alles duidelijk uit te leggen. Daarna ging alles bijna van zelf, super tevreden ook over de montage.

is hellemaal top

goede service en een goed uitleg over de zonnepanelen en de monteurs waren snel met het plaatsen van de zonnepanelen en klant vriendelijk.

Goed, snel en vriendelijk

De SolarStudio heeft een heel goed verhaal omtrent wat ze verkopen. Ze zijn niet de goedkoopste maar dat wordt in hun verhaal heel duidelijk. Geen verborgen kosten, false beloften of mooie praatjes. Enige puntje van kritiek. De communicatie is niet altijd wat ik zou verwachten. Maar als ik dit aangeef krijg ik keurig netjes wat ik qua info nodig heb. Maar dat kan nog iets beter.

Gewoonweg geweldig, een team dat goed op elkaar is ingespeeld.

De jongens hebben heel goed werk geleverd, waren vriendelijke jongens met een leuke babbel, ook onderling hing er een ontspannen sfeer. Wij hebben ervan genoten