Goed maar matige nazorg

De panelen doen het goed, maar de installatie en inwerken inde software was helaas niet zoals ik het graag gezien had. De panelen op het platte dak zijn verzwaard met grind. Dit is een risico voor lekkage op ons EPDM dak. Er hoeft (zelfs bij installatie) maar 1 iemand op een steentje te staan of onder de voet van de zonnepanelen te landen en je hebt een probleem. Bij het navragen wordt aangegeven dat dit 'voldoet aan de montage eisen'. We hebben micro-omvormers zodat de panelen los kunnen functioneren, maar juist daarom wil ik weten welk paneel eventueel minder oplevert, zodat het opgelost kan worden. Na de installatie moest er tot 3 maal gevraagd worden om de panelen goed te zetten in de software. Dit werd redelijk chagrijnig uiteindelijk gedaan, maar prettig was de ervaring niet. Door het risico op lekkage en het ontbreken van meedenken over een oplossing kan ik het niet aanbevelen. Net jammer, want verder een goede ervaring.

Vanaf april al zonnepanelen op dak nu nog niet gereed

Vanaf april al zonnepanelen op dak nu nog niet werkend . Moet wel alles vooraf betalen. Afspraak maken niet mogelijk Zeer zeer slecht bedrijf

Geachte heer Deijkers, Wij vinden het vervelend dat u de aanschaf als negatief ervaart. Wel willen we graag een juist beeld van de situatie schetsen. Uw systeem is geheel opgeleverd en werkend echter wilt u niet het gehele bedrag betalen omdat u eerst wilt kijken of over 1 jaar de panelen nog goed functioneren. Op 9 september zijn de panelen geplaatst (dus niet april) Alles vooraf betalen is niet kloppend. Uw onvrede dat panelen later geplaatst zijn heeft te maken dat de netwerkbeheerder op zich liet wachten voordat ze de meterkast naar een 3fase konden aanpassen. Helaas hebben wij daar geen invloed op. Na de aanpassing zijn wij drie dagen later gekomen om alles werkend aan te sluiten. Uiteraard staan wij graag open voor een gesprek met u om de onvrede wellicht weg te kunnen halen.

Positief

Vanaf het eerste tot het laatse contact zeer vriendelijk te woord gestaan en goed geïnformeerd.

Alles volgens afspraak, geen halen en ogen. Installatie uitmuntend, net personeel en super afwerking van alles

Snel en goed geïnstalleerd

In 4 uurtjes geïnstalleerd alles netjes opgeruimd en vriendelijk nu hopen dat de zonnepanelen veel opleveren

Geweldige ervaring met SolarStudio!

Na lang onderzoek en vergelijking van verschillende zonne-energiebedrijven, koos ik uiteindelijk voor SolarStudio om mijn huis van zonnepanelen te voorzien, en ik ben zo blij dat ik dat gedaan heb. Vanaf het allereerste contact was de klantenservice van SolarStudio uitstekend. Het team was uiterst professioneel, vriendelijk en behulpzaam bij het beantwoorden van al mijn vragen en de verwachte besparingen op mijn energierekening. De installatie van de zonnepanelen was een goede ervaring. Het installatieteam arriveerde op tijd en werkte met grote vaardigheid. Ze waren beleefd en goed in de communicatie bij het plaatsen van de panelen op het dak. Het hele proces werd in één dag afgerond, wat ik zeer indrukwekkend vond.

Prima tot nu toe alles zoals afgesproken

Grootse pluspunt is de installatie ! Geweldig team netjes, beleeft ,en kennis van zaken! werken perfect samen ,beantwoorden al je vragen . ruimen alles op , werken veilig. verdienen echt een pluim!

Goede service en goed meegedacht.

Na de overeenkomst Helaas door omstandigheden even moeten wachten op de installatie, maar nu zeer tevreden. De (nieuwe) installateurs hebben netjes gewerkt en goed meegedacht over de installatie. Door de indeling op het dak iets te wijzigen, zou dit de opbrengst bevorderen. Na de installatie was er een grondige check en is er nog een laatste aanpassing gedaan. Ook de nieuwe driefase meterkast is netjes geïnstalleerd en de leidingen netjes aangelegd.

Vaklui op en top

Zeer professioneel, van begin tot het eind. De monteurs werkten 's avonds en zelfs zondag om de gemaakte deadline voor plaatsing te halen. Uitstekende vaklui! In no time hadden we 23 panelen, terwijl plaatsing zeker niet eenvoudig was.

Monteur komt niet

De zonnepanelen zijn snel en goed gelegd . Er ontbreekt 1 kabel waar we nu vanaf 14-12-2022 op wachten . Vandaag 21-04-2023 zou er weer een monteur komen . Weer niet . Halen nu ook het reclamebord uit de tuin . Lang genoeg reclame gemaakt . Jammer dat ze de afspraken niet nakomen.

Super blij met de SolarStudio

Fijne en vriendelijke communicatie. In deze hectische tijd waar lange wachttijden zijn hebben wij super snel onze zonnepanelen gekregen! Vriendelijke en nette monteurs! Wij zijn blij!

Snelle levering in deze tijd

In februari mijn zonnepanelen aangekocht via een duidelijke presentatie van de adviseur die is langs geweest. De dak inspectie was al 4 dagen later en uiteindelijk lagen mijn zonnepanelen eind maart op mijn dak. Bij andere bedrijven was er een wachttijd van 6 maanden minimaal. Bedankt solar.

Niet doen hier

Monteur komen vaak niet

Perfect geregeld en tot in de puntjes verzorgt!

Het gehele traject (van advies tot aan installatie) was tot in de puntjes verzorgd en perfect geregeld. Het proces is erg goed doorgedacht en geoptimaliseerd. Overal is aan gedacht en er waren dan ook geen verrassingen achteraf. Kwaliteit van de geleverde panelen is uitstekend wat ook terug te zien is in de opbrengst (tot dusverre). De installatie is vlot en netjes verlopen. Van zorgvuldige plaatsing van de panelen tot de route van de (buien) bekabeling aan toe. Complimenten!

De SolarStudio maakt het waar!

Wat een professioneel en fijn bedrijf is de SolarStudio. Wij zijn vrij lang bezig geweest om de juiste partij te vinden voor zonnepanelen, wij hadden zelfs een hele excel lijst omdat er zoveel aanbieders zijn die van alles beloven. De SolarStudio maakt het waar, tot 2 x toe kwamen ze langs om in Jip en Janneke taal uitleg te geven over de werking van de panelen en als 1 van de weinige hebben zij een eigen voorraad waardoor wij geen maanden hoefden te wachten. Het contact is goed, snel en persoonlijk. Problemen worden opgelost, ze zijn misschien niet de allergoedkoopste partij maar wel de beste op elk vlak, vooral als je kijkt naar opbrengst en garantie. Wij zijn blij!

Fijn gesprek met Chantal gehad. De panelen netjes geinstaleerd. Ik ben erg tevreden.

Ja alles snel en netjes geregeld !!

Goed kan altijd beter,ben er namelijk achter gekomen dat ik een lamp in de garage helaas niet meer kan zetten.

Een en al besparen

Blij dat ik inmiddels de zonnepanelen heb liggen. Ik ben al meteen begonnen met besparen via een bereikbaar concept voor iedereen. Bedankt.

Super monteurs

Super fijne monteurs, vriendelijk, netjes en erg snel gemonteerd.

Afspraken worden niet nagekomen

Na 2 maanden zou er eindelijk vandaag tussen 10.00 en 12.00 uur een monteur voor het vervangen van de opimizer komen. Helaas zonder bericht komen ze gewoon niet opdagen. Nadat ik zelf heb moeten bellen zouden ze tussen 13.00 en 14.00 komen. U raad het al, helaas... Maar weer gebeld met als antwoord, ik bel u zo terug. Helaas.... weer komt de Solarstudio zijn afspraak niet na.

Mooie zonnepanelen

Goede ervaring gehad. Klantvriendelijk en ze denken mee.

Communicatie is waardeloos

De Zonnepanelen die hier op het dak liggen halen niet de beloofde/geschatte minimale energieopbrengst (en niet zo'n klein beetje niet nee bij lange na niet, blijven zo'n 900Kw achter) Probeer daar nu al 2 maanden over in contact te komen met de SolarStudio. Elke keer krijg ik iemand van "het callcenter" aan de telefoon die dan beloofd dat ik terug gebeld ga worden door iemand van "de binnendienst". Maar dat terugbellen dat gebeurd dan helaas weer niet. Kom SolarStudio heel even bellen en communiceren, scheelt een hoop ergernis. En als we er samen dan ook nog goed uit kunnen komen ..... Belofte maakt schuld energieopbrengst maar ook de belofte terug te bellen ;-)

Belofte maakt zeker schuld ;) Inmiddels is deze casus in behandeling genomen en zijn wij samen met u op zoek naar een passende oplossing.

Snel, vakkundig, flexibel en goed meedenken met klant

Prima ervaring met de gang van zaken. Heel plezierig contact en goed meedenken met klant. Fijn en professioneel bedrijf.

Van informatie tot plaatsing alles soepel gegaan.

Duidelijk vooraf. Plaatsing geweldig, niet volgens vooraf besproken plan maar monteurs zagen manier waardoor kabel naar meterkast onzichtbaar is weggewerkt. Superschoon en veilig gewerkt. Er blijft niets achter, zelfs plastic van kabels strippen wordt meegenomen.