Heerlijk eten

Contact opgenomen omdat we een bbq organiseerde voor onze personeelsvereniging. Telefonisch werd alles goed uitgelegd, daarna werd er een offerte toegestuurd, na akkoord is alles keurig op tijd geleverd, heerlijk eten en goed geregeld. Spullen zijn daarna ook weer netjes opgehaald!

Super geregeld

Varken laten slachten. Alles netjes naar wens klaargemaakt en vacuüm verpakt. Top!

Lekker en goede service

Alles wordt netjes thuisbezorgd, iets andere tijd dan ik aangegeven had, maar geen probleem dat ik niet thuis was. Alles zit erop en eraan. Vlees en salades erg lekker. Glutenvrij pakketje besteld, was zeer compleet. Persoon die deze gegeten had gaf aan dat ze nog nooit zo lekker glutenvrij had gebarbecued. Alles wordt ook weer netjes opgehaald.

Goed eten, slechte organisatie

Het eten was prima. Voldoende en kwalitatief prima. Buurtbbq voor 30 personen. Bezorging kwam niet op afgesproken tijd (4 uur eerder). Daardoor moesten toch spullen in de koelkast. Er ontbraken producten (vegetarisch groentesleetje en saus) en een bbq met gereedschap. Meerdere telefoontjes waren hiervoor nodig. Werd niet vriendelijk te woord gestaan. De vegetarische groenteslee en extra bbq werden later alsnog geleverd. Na bot 2e telefoontje hebben we aangegeven dat ze de saus niet meer hoefde te brengen. Spullen mochten we op afgeleverde plek laten staan en zouden volgende ochtend (zondag)om 10.00uur worden ophaald. Hoefde we niet voor thuis te blijven. Uiteindelijk werd ik op maandag beetje boos opgebeld dat we niet thuis waren vandaag (waren gewoon thuis aan het werk) dat het het niet op komen halen. Uitgelegd dat het op het veldje/afleverlocatie klaar stond. Op dinsdag is het opgehaald.

Een slager die is ook nog meedenkt!

Fijne slager met goed vlees uit de regio. Ruim assortiment. Gewoon proberen en je bent verkocht!

Keurig verzorgd

Recent onze eerste huisslachting bij Slager Vogels laten doen naar volledige tevredenheid. Prettige samenwerking en keurig verzorgde vleespakketten retour.

alleen maar lof

Met het team van ZorgMies Maas en Peel genoten van een BBQ, deze werd bij ons thuis verzorgd en het zag er niet alleen goed uit dat was het ook!!! complimenten

Fijne mensen met top vlees

Hele fijne mooie winkel super klant vriendelijk, behulpzaam goed advies het is gewoon een bedrijf om zaken mee te doen..

gewoon kei goed

Gemakkelijk te bestellen. Ze doen wat ze zeggen. en het smaakt er allemaal perfect. dus heb je een feestje, bel Vogels BBQ in Elsendorp en het komt allemaal goed. eet smakelijk.

Gewoon een hele fijne BBQ

Netjes gebracht en weer opgehaald. Niet allen wij waren tevreden over de bbq maar ook onze gasten. We kregen daarvoor complimenten, en die geef ik gaar aan jullie door.

Top producten

Van kip tot koe, maar ook de versproducten zoals wraps en maaltijden zijn er heerlijk. De maandpakketen zijn ook een uitkomst. Alles per 2 verpakt en diepgevroren.

Ontzettend goedverzorgde Barbeque

Afgelopen vrijdag heeft slagerij Vogels voor ons gezelschap een BBQ verzorgd. Deze was uitstekend. Er was gedacht aan de vegetariërs, er was ruim voldoende keus en de koks zorgden ervoor dat iedereen op tijd een lekker stukje vlees had. Goede kwaliteit vlees! De medewerkers waren geruisloos aanwezig en zorgden er ook voor dat alles weer keurig werd opgeruimd. Complimenten.

Top kwaliteit

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit/prijs verhouding. Het vlees is van zeer goede kwaliteit en dus erg lekker Vriendelijk personeel, echt een aanrader

Kei goed

Kei goed meer dan voldoende.

Goede kwaliteit en assortiment.

Altijd super

De bestellingen zijn altijd goed, lekker en goed vlees fijne bediening bij het ophalen. Het is altijd super om te bestellen en daarna lekker genieten van het vlees.

Prima Paasbrunch!

Thuisbezorgd conform afspraak, alles keurig op naam verpakt, smakelijk, meer dan voldoende voor het opgegeven aantal personen.

Het vlees van Slager Vogels bevalt uitstekend!

Keurig netjes verpakt en gestickerd.

Super assortiment

Wat een mooie schone winkel met uitermate vriendelijk personeel ! Wij komen zeker terug !!

Vers en goed vlees

Gemakkelijk online te bestellen, ruime keuze, goed vlees en mooi geportioneerd vacuüm verpakt. Top !

Eenvoudig te bestellen en genoten van het heerlijke gourmetvlees

Slager Vogels biedt een ruime keuze uit vleesproducten, zo ook om te gourmetten waar wij de meest recente Pasen gebruik van hebben gemaakt. Het gourmetvlees zijn mooie, flinke porties van goede kwaliteit, dus we hebben er als familie dan ook van genoten.

Goei spul

Je krijgt waar voor je geld

Het was heerlijk en ruim voldoende.

Alle soorten vlees waren lekker mals en goed van smaak.

Zoals altijd: VERRUKKELIJK!

Goed vlees uit de regio tegen een eerlijke prijs.

Zeer smakelijk vlees!

De porties zijn netjes verpakt, lekker vlees, gemakkelijk klaar te maken. Echt super,