Top zaak

Al onze 4 de elektrische fiets die wij bij Fietsplaza hebben gekocht, altijd vriendelijk, goede informatie en altijd zeer behulpzaam. Vriendelijk personeel en nooit is iets te veel voor hun. Super!!

Top zaak

Kom hier al jaren, bij deze winkel in Limmen, vriendelijk personeel en een kundige eigenaar, die je altijd het juiste advies geeft en niet alleen aan zijn eigen portomonnee denkt, maar altijd de fiets aan mij verkoopt die bij mij past.

Met lekke fietsband gestrand langs de weg

Tijdens een fietsroute bleek plots een recent (elders) vervangen achterband toch weer lek te zijn. Gelukkig vonden wij Fietsplaza Herckenrath in Horssen op ons pad, die al snel het lek boven water hadden. Na drie kwartier konden wij onze fietstocht weer opgelucht voortzetten. Met het advies van fietsplaza ligt er inmiddels ook een claim bij de fietsmaker die eerder de reparatie heeft uitgevoerd.

Deze kleine zaak heeft een groot assortiment en een geweldige service.

Super service

Al ruim 12 jaar een uiterst tevreden klant Service op afspraak, nooit hoeven wachten, altijd op afgesproken tijd geholpen Inmiddels al meerdere fietsen gekocht. Ga zo door mannen

Prima uitleg en service!

Goede uitleg! Aardig om door te lopen of alles naar de zin was Zadel was te hard! Een ander zadel gekregen met de mededeling , niet goed altijd terug! Uitstekend! Groet, Carmelita

Prima service en levert als afgesproken.

Ik kreeg geen berekening over de prijs. Alleen na het betalen

De service is goed alleen vind ik dat er meer duidelijkheid mag zijn, over de prijs. Ik heb een dure fiets ingeruild, maar kreeg er geenoverzicht van, hoe het met de nieuwe werd berekent

Naar tevredenheid

prima, afgesproken tijdstip klopte helemaal, 2 klachten naar tevredenheid opgelost

Vriendelijke prijzen en dito service

Geen inruil maar een mooie korting, heel behulpzaam en vriendelijk geholpen. Hebben hier intussen meerdere fietsen gekocht. Prima zaak.

Goed geholpen.

Snel mijn nieuwe racefiets gekocht.

Behulpzaam om alles te proberen: stuur rechter, zadel hoger, ander zadel erop enz. Prijs op de fiets was anders dan op internet vermeld was. Zonder poespas de internetprijs is de prijs. Onze 2e top-ervaring hier.

Super klantvriendelijk en zeer kundig

Nooit te beroerd om je te helpen bij welk probleem dan ook. Ik kan deze zaak zonder meer iedereen aanbevelen.

Betrouwbaar en scherpe prijzen

Dit is alweer de 5e fiets die wij daar gekocht hebben.goede service en nazorg en een mooi assortiment elektrische fietsen

Altijd goede service

Kom al jaren bij Fietsplaza en de service is en blijft altijd super goed, vriendelijke en behulpzame mensen. En eerlijke prijzen.

Geweldige service!

'S morgens oriënteren voor een E-bike en de fiets 's middags op kunnen halen. Sneller kan het niet. Goede uitleg, rustig de tijd om de fiets te proberen. Heel blij met mijn aankoop!

Betrouwbaar adres voor uw fiets

Aardige, betrouwbare en kundige mensen, fietsen voor een scherpe prijs

Ik ben zeer tevreden.

Het is de eerste keer dat ik er een fiets heb gekocht,ik moet nog voor de eerste beurt. Maar was al tevreden met het ko p en van de fiets.

top geregeld!

had op de site al mijn keuze gemaakt, toch naar fietsplaza om e-bike in het echt te zien, en besteld! vlotte levering en zelfs aan huis gebracht!

Goeie service

Ik heb een elektrische fiets met verzekering aangeschaft bij fietsplaza en een fiets met versnellingen voor mijn dochter met krat erop.De uitleg en service is goed en onze fietsen werden thuis gebracht ( ik heb zelf geen auto).Gebreken aan de eerste fiets werden kosteloos gerepareerd.

11jaar terug al een Sensa fiets gekocht Nu weer. Als klant best tevrede.

Helemaal happy

Klantvriendelijk, accuraat en vlot.

Deskundig advies gehad en goede service , top prijs kwaliteit verhouding en zeer tevreden met fiets.

Goede en snelle service

Ik heb een Victoria e-bike gekocht. Na een paar ritjes was er wat mis en heb ik de fiets teruggebracht en toen is het probleem direct verholpen terwijl het onduidelijk was of het wel echt garantie was. Top! Ook de aanschaf van de fiets verliep prettig. Er zijn ook veel fietsen op voorraad dus je kunt fijn vergelijken. Fietsplaza is een hele fijne winkel!

Eigenlijk een 11 maar die is niet beschikbaar.

Super service en uitermate vriendelijk. Voor ons niet helemaal om de hoek maar zeer zeker een aanrader.