Prima advies en begeleiding op maat

Prettige ontvangst, er was tijd en ruimte om uit te vogelen wat wij precies zochten. Er werd goed meegedacht op een prettige manier, prima ervaring en zeer tevreden met het eindresultaat

Erg goed geadviseerd en opties gepresenteerd!

Ik wist wat ik wilde en toch wist Hildardjan ons nog keuzes en mogelijkheden voor te leggen zo kreeg de vervangende trouwring een heel persoonlijke moderne vorm! We zijn zeer tevreden!

Prima goede services ,een aanrader

We wilden onze ringen omsmelten en hadden zelf een idee bedacht. Deze bleek goed uitvoerbaar, de prijs viel ons tegen, maar ja, het waren eigenlijk 3 ringen die 1 werd omdat ze aan elkaar vast zaten. Elke dag genieten we van keuze, inmiddels drie maanden geleden

Goede service, prachtige ringen

Mijn man en ik wilden graag een bijzondere trouwring. De ringen gebaseerd op de natuur spraken ons erg aan. Wij hebben gebeld naar Bijzondere trouwringen en konden de volgende dag al terecht. Tijdens de afspraak hebben we meerdere ringen gepast. Je kan zelf ook nog aanpassingen laten doen als je dat wilt. Het duurde zes weken om de ringen te maken. Afgelopen week mochten we ze halen, en we zijn ontzettend blij! De ringen zijn precies zoals we gehoopt hadden.

Deskundige, vriendelijke en zeer persoonlijke benadering

Er kon helemaal meegedacht worden met onze wensen. De uitvoering was perfect. Uitleg over materialen ivm duurzaamheid een slaaf vrije productie was erg fijn. Ook over de tekst in de ring werd creatief meegedacht. Zeker een aanrader voor anderen! Ivm beperkte aanwezigheid in Amersfoort en onze beperking tav autogebruik kon flexibel worden omgegaan met bezoek- en ophaalmogelijkheden. Hartelijk bedankt!

Mooie ringen naar wens gemaakt

We hebben een prettige ervaring gehad met als uitkomst een set prachtige trouwringen geheel naar onze wens en met goede adviezen gemaakt door HildardJan.

Mooie collectie en prima advies met meedenkende flexibiliteit om de juiste keuze te kunnen maken

Vakkundige begeleiding, veel keus maar binnen no time dé ringen gevonden!

Ondanks het grote aanbod, binnen no time dé trouwringen gevonden. Onze trouwringen zijn prachtig geworden! We zijn heel blij met het resultaat. Bedankt voor het fijne meedenken en je vakkundigheid.

Prachtige ringen!

Kwaliteit en veel keus! Wij zijn er erg blij mee. Je hebt echt iets unieks, veel complimenten gekregen.

Geweldige service

Goede en duidelijke service, wordt gemaakt zo als jij dit wilt. Uurtje rijden vanuit mijn huis, is echt de moeite waard. Top resultaat.

Prachtige ringen!

Wij waren vrij laat met het bestellen van de ringen, maar ze konden gelukkig nog op tijd worden gemaakt. Ze zijn precies zo geworden zoals we het graag wilden.

Vakkundig, professioneel, punctueel en vooral heel erg mooi!

Al een paar jaar geleden appte mijn vriendin op mijn verzoek een paar afbeelding als voorbeeld van het type een ring die ze mooi vond. Een daarvan vond ik zelf ook heel bijzonder. Toen ik mijn vriendin om haar hand wilde vragen kwam ik via een google reversed image search bij BijzondereTrouwringen.nl van Edelsmid Verweij uit. Vanaf het begin heeft Hildardjan me perfect geholpen, meegedacht in mogelijkheden en uiteindelijk een schitterende verlovingsring gemaakt. Omdat mijn (inmiddels) verloofde de ring zo mooi vind, wilde ze hem ook graag als trouwring. Zelf wilde ik graag ook graag een trouwring van hetzelfde basisontwerp. Ook daarvoor heeft Hildardjan weer perfect geholpen om voor mij de beste uitvoering uit te kiezen. Deze hebben we recent op mogen halen, en ook de ring van mijn verloofde is door hem weer in perfecte staat gemaakt. Hildardjan is creatief, zeer vakkundig, duidelijk en transparant over mogelijkheden en prijzen en komt zijn afspraken stipt na. We kunnen niet wachten om de prachtige ringen volgende maand om elkaar vingers te schuiven!

Hele mooie originele trouwringen.

Hele mooie en bijzondere trouwringen gekocht bij Bijzonderetrouwringen.nl. Er wordt goed meegedacht en de ringen zijn echt anders dan anders. Erg blij mee!

Pretige sfeer

Wij zijn ontvangen door een aardige en rustige meneer. Die alle tijd voor ons nam zodat wij rustig konden kijken wat wij mooi vonden en hij deelde zijn expertise desgevraagd.

Prachtige ringen en een top service!

Zeer toegankelijk. Erg prettige begeleiding in het uitzoeken van een ring. Alle opties en aanpassingen zijn mogelijk. Zeer leuk om dit samen door te spreken met de maker van de ringen. Zeer tevreden! Prachtige ringen, precies zoals we het wilden.

Vakkundig en plezierig geholpen

Erg positief! We hebben super mooie ringen kunnen samenstellen, dankzij het vakkundige advies van Hildardjan. Hij heeft ze prachtig gemaakt, we hebben nu echt unieke ringen.

Goede service, prachtige kwaliteit!

Onze wensen werden gehoord en meegedacht over de mogelijkheden. Levering snel, ruim op tijd. We zijn heel goed geholpen en kunnen niet wachten de ringen te dragen!

Inderdaad, echt bijzonder!

Ons oog viel op de trouwringen met vingerafdruk. Dankzij de goede service en het fijne meedenken hebben wij onze 'bijzondere' ringen ruim op tijd ontvangen en dragen wij deze met veel plezier.

Goed en persoonlijk geholpen

Zeer positief

De ring die ik heb uitgekozen, is echt prachtig gemaakt. Ben er heel erg blij mee. Ook vond ik het contact met de heer Verweij heel erg prettig. Voelde me op mijn gemak en er werd genoeg tijd uitgetrokken om rustig te kijken en te passen.

Persoonlijk en geduldig

Hildardjan heeft een persoonlijke aanpak en is geduldig als je twijfelt. Hij begrijpt dat het grote aankopen zijn. Hij heeft mij nog eens gevraagd terug te komen omdat ik twijfelde. Nu heb ik twee prachtige trouwringen in huis.

Precies wat we wilden!

Voor ons huwelijk waren we op zoek naar mooie trouwringen. Bijzondere trouwringen had duidelijke prijzen op de website staan. Een afspraak maken was gemakkelijk en snel. We hebben precies uitgezocht wat we wilden. We kregen de tijd en mochten alles proberen. Het was helemaal onze keus! Het ophalen was spannend, maar echt precies wat we hadden besteld! Wij zijn erg tevreden en zouden het zeker aanraden.

Voor een unieke ring, ben je bij edelsmid Verweij op het juiste adres

Wij waren op zoek naar unieke ringen en vonden deze op de website van edelsmid Verweij. In Amersfoort zijn wij de ringen gaan bekijken en zijn uiteindelijk op andere ringen uitgekomen die we mooier vonden. Prachtig organisch gevormd!

Prachtig maatwerk door zeer kundig vakman!

Ontvangst in relaxte sfeer in de prachtige omgeving van Veenhuizen. Luisterend oor naar de wensen van de klant. Denkt mee en biedt diverse mogelijkheden. Het resultaat is prachtig én uniek maatwerk.

Darthuizerberg 1

3825 BK Amersfoort

Over BijzondereTrouwringen.nl

Naam: BijzondereTrouwringen.nl Adres: Darthuizerberg 1 Plaats: 3825 BK Amersfoort Telefoon: 0334720027 Unieke trouwringen vindt u bij BijzondereTrouwringen.nl. Edelsmid Hildardjan Verweij ontwerpt en maakt prachtige trouwringen. Daarnaast heeft hij een aantal speciale collecties in huis van collega-edelsmeden. Hildardjan werkt veel met goud, maar ook met mooie metalen als titanium en zirkonium en met duurzame stenen als diamant. Samen met hem gaan jullie aan tafel om al jullie wensen te bespreken en een paar trouwringen uit te kiezen die perfect bij jullie passen. Kom de uitgebreide collectie bijzondere ringen eens bekijken en jullie wensen bespreken: welkom in onze trouwringenstudio in Amersfoort of Veenhuizen!