Goed en persoonlijk geholpen

Zeer positief

De ring die ik heb uitgekozen, is echt prachtig gemaakt. Ben er heel erg blij mee. Ook vond ik het contact met de heer Verweij heel erg prettig. Voelde me op mijn gemak en er werd genoeg tijd uitgetrokken om rustig te kijken en te passen.

Beste Karin, Bedankt voor de review en goed om te horen dat je het als prettig heb ervaren, Daar doe ik het voor mensen blij maken met mooie sieraden. Hildardjan

Persoonlijk en geduldig

Hildardjan heeft een persoonlijke aanpak en is geduldig als je twijfelt. Hij begrijpt dat het grote aankopen zijn. Hij heeft mij nog eens gevraagd terug te komen omdat ik twijfelde. Nu heb ik twee prachtige trouwringen in huis.

Beste Fleur, Fijn om te lezen dat de trouwringen prachtig zijn geworden! Het uitzoeken van trouwringen doen je niet elke dag, en kan bij mij in alle rust in Amersfoort en Veenhuizen. Een tweede afspraak is geen enkel probleem, het is tenslotte een belangrijke aankoop. Veel geluk samen en geniet van de ringen. Met hartelijke groet, Hildardjan Verweij

Precies wat we wilden!

Voor ons huwelijk waren we op zoek naar mooie trouwringen. Bijzondere trouwringen had duidelijke prijzen op de website staan. Een afspraak maken was gemakkelijk en snel. We hebben precies uitgezocht wat we wilden. We kregen de tijd en mochten alles proberen. Het was helemaal onze keus! Het ophalen was spannend, maar echt precies wat we hadden besteld! Wij zijn erg tevreden en zouden het zeker aanraden.

Beste Marleen, Wat een mooi woorden! en fijn dat de trouwringen helemaal naar jullie verwachting zijn gemaakt. Met hartelijke groet. Hildardjan

Voor een unieke ring, ben je bij edelsmid Verweij op het juiste adres

Wij waren op zoek naar unieke ringen en vonden deze op de website van edelsmid Verweij. In Amersfoort zijn wij de ringen gaan bekijken en zijn uiteindelijk op andere ringen uitgekomen die we mooier vonden. Prachtig organisch gevormd!

Beste Petra en Peter, Leuk om te horen dat jullie nog mooier ringen in mijn trouwringenstudio in Amersfoort hebben gevonden, dan in eerste instantie de bedoeling was. Met vriendelijke groet, Hildardjan Verweij

Prachtig maatwerk door zeer kundig vakman!

Ontvangst in relaxte sfeer in de prachtige omgeving van Veenhuizen. Luisterend oor naar de wensen van de klant. Denkt mee en biedt diverse mogelijkheden. Het resultaat is prachtig én uniek maatwerk.

Beste Geranda en Peter, Veenhuizen waar het atelier is en alles wordt ontworpen en gemaakt is i.d.d. een prachtige omgeving. Bedankt voor alle complimenten en veel gelukkige jaren samen! Met een enthousiaste groet, Hildardjan

Zeer blij met de ringen

Goed geholpen ondanks Corona. Ringen voldoen aan al onze wensen, heel blij mee!

Beste Inge en Joost, Fijn dat de ringen naar jullie wens zijn en dat jullie er happy mee zijn. Veel plezier met de trouwringen! Met vriendelijke, Hildardjan Verweij

Heel blij met het eindresultaat!

Wij hebben een zeer prettige ervaring met Hildardjan. Hildardjan nam alle tijd voor ons en dacht goed mee. De ringen voor ons geregistreerd partnerschap zijn helemaal naar onze smaak en maat gemaakt. We kunnen niet wachten om ze te gaan dragen!

Beste Marjolijn en Andreas, Goede om te horen dat het een prettige ervaring was. De ringen voor jullie geregistreerd partnerschap heb ik met veel voldoening gemaakt. Veel plezier met het dragen van de ringen! Met hartelijke groet, Hildardjan

Fantastisch vak werk

Johan en ik wouden graag een bijzondere trouwring wat niet half NL al draagt. Naar op Google gezocht te hebben kwamen we uit bij Hilderdjan wat een vakman is dat met veel plezier in zijn werk, dat is zeker te zien in zijn sieraden!!! 4-5-2021 mochten we onze ringen eindelijk ophalen wat waren me benieuwd en wat zijn ze prachtig geworden door Corona kon ik Hildardjan geen knuffel geven maar had het graag gedaan wij raden deze fantastische man dan ook zeker aan voor als je iets bijzonders zoekt !!! 05-08-2021 wordt onze dag we tellen af om dan eindelijk de ringen te kunnen dragen Hildardjan ga zo door met dit mooie vakmanschap wij zijn trots !!! Veel liefs Eline & Johan

Beste Eline en Johan, Jullie hebben zeker een paar trouwringen uit gezocht die niemand anders heeft, en fijn om te horen dat jullie super enthousiast zijn over resultaat en het vakmanschap. Vijf Augustus 2021 kom snel dichterbij...veel plezier met jullie trouwringen en maak er een mooie dag van!! Met hartelijke groet, Hildardjan

Prachtige Tondo ringen en ketting

Goed geholpen met aandacht en advies voor onze wensen. Prachtige set 18krt ringen en bijpassende collier met hangertje in Tondo vormgeving.

Bedankt voor je leuke reactie. Met vriendelijke groet, Hildardjan

Unieke ringen met persoonlijke service

Op zoek naar ringen die goed bij onze wensen pasten kwamen we uit bij Hildardjan. Tijdens een persoonlijk gesprek kregen we goede tips en informatie over de verschillende mogelijke typen, maten en materiaal. Daarmee hebben we uiteindelijk precies de ringen waar we naar op zoek waren gevonden, uniek in hun soort!

uitstekende dienstverlening

De servicegerichte klantcontacten gaven meteen een groot vertrouwen in het eindproduct dat helemaal overeenkomt met onze verwachtingen en wensen.

Bedankt voor het vertrouwen dat ik jullie trouwringen mocht maken en de alles naar verwachting en wens is verlopen. Veel draag plezier op het mooie Schiermonnikoog! Met hartelijke groet, Hildardjan Verweij

prachtige ringen

we hebben prachtige ringen gekocht zijn er erg blij mee. Zijn bijzonder en voegen echt iets toe aan onze verloving. Wij gingen blij naar huis! En nog steeds bewonderen we ze. Goede snelle service van Hildardjan. Kortom wil je een vakman....

Betrokken, duidelijk vakmanschap

Zojuist onze prachtige trouwringen afgehaald bij Hildardjan. Zeer tevreden over de kwaliteit van de ringen en de keurige manier waarop we zijn geholpen.

Prachtige ringen en vriendelijke service.

Hildardjan heeft ons goed geholpen met het uitzoeken van onze ringen. Hij luisterde goed naar onze wensen en dacht mee over wat daar het beste bij zou passen.

Top service voor een uniek sieraad!

We zijn op een prettige en persoonlijke manier geadviseerd. Hildardjan heeft voor ons 2 unieke ringen ontworpen en gemaakt. We zijn erg blij met het resultaat en krijgen er veel lovende reacties op!

Beste Marieke, Fijn om te lezen dat jullie lovende reacties krijgen op de unieke trouwringen die ik heb mogen maken. Veel geluk samen! Met hartelijke groet, Hildardjan

Super mooie trouwringen geworden.

Goed ontvangen en neemt alle tijd om een mooi sieraad samen uit te zoeken. Bij ons was het een super mooie trouwringen. Wij hadden al ideeën hoe de ringen moesten worden. Deze zijn door Hildardjan vakkundig gemaakt. Wij zijn erg blij met het resultaat.

Dank jullie wel voor het compliment, en goed om te horen dat jullie blij zijn met het resultaat. Met Hartelijke groet, Hildardjan Verweij

Inderdaad bijzondere trouwringen

We hadden een goede ervaring met Hildardjan. Hij neemt ook ruim de tijd voor het uitzoeken/ overleggen.

Spontane kundige man die in mum van tijd bijzondere ring voor ons had

Na veel zoek werk bij bijzondere trouwringen uitgekomen. Afspraak gemaakt en hier hebben we geen spijt van! Binnen 5 min wist Hildardjan wat we wilde dus heel gericht ringen laten zien. Alles kan. Nu hebben we ze opgehaald en zijn prachtig geworden. Hij heeft alle tijd, heel spontaan. Wij raden het zeker aan. Johan en monique

Dank jullie wel Monique en Johan, Goed om te horen dat ik gericht trouwringen kon laten zien die in de smaak vielen, door het voorwerk wat jullie zelf hadden gedaan, ging dat vrij soepel. Geniet van jullie prachtige ringen! Met hartelijke groet, Hildardjan

Origineel en uitgebreid assortiment

We hebben kunnen kiezen uit een heel divers en uitgebreid assortiment. Hildard Jan had engelengeduld dus dat was ook heel prettig. En hij denkt goed met je mee. We zijn echt dik tevreden over onze keuzes! En na een bezoekje kun je lekker wandelen in het bos (locatie Veenhuizen).

Vanwege corona niet echt dichtbij en alles wat op afstand moeten doen. Het geleverde werk is perfect gewoon.

Uiteraard houden we ook bij het uitzoeken van trouwringen voldoende afstand, en zat een transparant scherm tussen ons in en na elk bezoek worden ringen, pinaparaat e.d. gedesinfecteerd. Zo was het toch een veilig en bijzonder leuk moment! Met hartelijke groet, Hildardjan

Perfecte service, zeer tevreden met eindresultaat.

We werden hartelijk ontvangen en er was ruim voldoende tijd om een aantal ringen te bekijken. Toen we ongeveer wisten wat we wilden konden we verder nog e.e.a. precies aanpassen om tot een perfect resultaat in één keer te komen. Fantastische ervaring, echt niks op aan te merken, we zijn beiden zeer tevreden met het eindresultaat!

Leuk dat het een Fantastische ervaring was in Amersfoort en dat er ruim de tijd was om jullie wensen te bespreken en uit te werken (daar plan ik altijd 2 uur de tijd voor in) vrijwel altijd komen we dan in één afspraak tot een perfect resultaat! Hildardjan Verweij

Super service en mooie ringen!

We zijn goed en vriendelijk geholpen. Er was alle tijd om alle vragen te stellen en er werden onwijs veel mogelijkheden laten zien. Ook heel fijn dat we snel terecht konden en dat de ringen snel klaar waren (we kregen zelfs een mail dat we de ringen nog eerder konden ophalen!). We zijn iedere dag blij met onze bij bijzonderetrouwringen.nl gekochte ringen. Persoonlijke service en mooie producten!

Beste Marinda en Thijs, Er fijn om te lezen dat jullie enthousiast zijn over het advies/aankoop proces, en dat ze eerder klaar waren dan beloofd. Geniet van jullie mooie trouwringen en veel geluk samen. Met hartelijke groet, Hildardjan Verweij

Maatwerk op een prettige manier met een prachtig resultaat.

Hildardjan heeft ons prettig geholpen met het komen tot 2 prachtige trouwringen. Na de schets heeft hij goed contact gehouden over het ontwerp en verloop. Ook heeft hij ivm de trouwdag de ringen sneller afgemaakt. Het resultaat is prachtig en naar verwachting. Hildardjan was transparant in keuzes, werkwijze, kosten en gevolgen. Dat was erg prettig.

De ringen zijn precies zo geworden als wij in gedachten hadden. Super mooie ringen. Bedankt!❤️

Darthuizerberg 1 3825 BK Amersfoort

Over BijzondereTrouwringen.nl

Naam: BijzondereTrouwringen.nl Adres: Darthuizerberg 1 Plaats: 3825 BK Amersfoort Telefoon: 0334720027 Unieke trouwringen vindt u bij BijzondereTrouwringen.nl. Edelsmid Hildardjan Verweij ontwerpt en maakt prachtige trouwringen. Daarnaast heeft hij een aantal speciale collecties in huis van collega-edelsmeden. Hildardjan werkt veel met goud, maar ook met mooie metalen als titanium en zirkonium en met duurzame stenen als diamant. Samen met hem gaan jullie aan tafel om al jullie wensen te bespreken en een paar trouwringen uit te kiezen die perfect bij jullie passen. Kom de uitgebreide collectie bijzondere ringen eens bekijken en jullie wensen bespreken: welkom in onze trouwringenstudio in Amersfoort of Veenhuizen!