Goed geholpen en prachtige ringen

Wij zijn erg blij met onze trouwringen en kunnen niet wachten tot onze grote dag en we ze ook echt mogen gaan dragen. Hildardjan nam ruim de tijd om onze wensen door te spreken en legde kundig uit wat de mogelijkheden waren. De ring van onze keuze had hij niet in de gewenste kleur in zijn uitgebreide voorbeeldcollectie, maar hij maakte daarom speciaal voor ons een voorbeeldring zodat we de ring toch eerst konden zien voordat hij ze echt ging maken voor ons. Kortom, we zijn erg tevreden en raden bijzonderetrouwringen.nl zeker aan.

Boven verwachting goed

Zeer gastvrij ontvangen. Er is heel goed geluisterd naar onze wensen. De ringen waren nog mooier dan we verwacht hadden.

Orignele en mooie trouwringen

Wij hebben onze trouwringen bij Hildardjan laten maken. De trouwringen waren precies geworden zoals we wilden en werden snel afgeleverd. We hebben er veel complimenten over gehad.

Vriendelijke en geduldige service met een geweldig resultaat!

Fijne en uitgebreide service waarbij je rustig de tijd kunt nemen alle ringen eens te proberen voordat je een keuze maakt. Daarbij word je goed geholpen met persoonlijk advies. En het resultaat mag er zeker wezen, want de ringen waren prachtig!

Beste Anouk en Robbert-Jan, Bedankt voor de review en goed om te horen dat de ringen prachtig zijn geworden. Veel geluk samen! Met vriendelijke groet Hildardjan Verweij

Hildardjan is een mensgerichte vakman!

Wij hebben eind maart onze ringen opgehaald en zijn ontzettend blij met het resultaat! We wisten van te voren welke ringen we wilden hebben. Hildardjan heeft ons een aantal andere opties laten zien, maar bleef hierbij zeer klantgericht. Geen poespas dus. Kundig, goede communicatie en een geweldig eindresultaat maken dat wij komende zomer met een goed gevoel ja tegen elkaar kunnen zeggen.

Beste Eva en Dennis, Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen, en dat ik heb mogen bijdrage aan jullie grote dag! Met een enthousiaste groet, Hildardjan

Geheel op maat, persoonlijk contact en prachtig resultaat

De ambacht zie je terug in het eindresultaat. Voelde goede aan wat wij zochten en wist ons op een ongedwongen manier te overtuigen. Absoluut de juiste keuze om hier onze trouwringen aan te schaffen. Geheel op maat en volledig naar wens.

Dank je wel voor de review, ik heb jullie graag geholpen. Met vriendelijke groet, Hildardjan Verweij

Geweldig resultaat.

Wij hebben onze trouwringen samen met Hildarjan ontworpen onze beider vingerafdrukken zijn in de ringen verwerkt waardoor we een unieke en heel persoonlijke set ringen hebben. Het eindresultaat is nog mooier geworden van verwacht!

Beste Wesley en David, Dat is altijd fijn om te horen, dat de trouwringen nog mooi zijn geworden dan verwacht. Persoonlijkheid probeer ik altijd in sieraden te leggen, veel geluk samen in de toekomst. Met vriendelijke groet, Hildardjan

Onze droomringen dankzij Hildardjan!

Tijdens een zoektocht op het internet bij Hildardjan uitgekomen. Helemaal onze stijl, heldere informatie op de website en geen onnodige poespas. Hildardjan reageert snel op email, communiceert helder, is eerlijk en geeft duidelijk aan wat de mogelijkheden zijn binnen het opgegeven budget. Afgelopen weekend onze ringen opgehaald en ze zijn nog mooier dan we hadden verwacht. We kunnen niet wachten tot we ze officieel kunnen dragen!

Prachtig resultaat

Afspraak was makkelijk te maken. Afspraak verliep hartstikke rustig geen gehaast. Alles is mogelijk en er wordt heel goed met je meegedacht. Resultaat is ongekend mooi heel blij mee! Een prachtige ring die niemand anders heeft.

Prima snel en goed geholpen

Goed contact, en mooie ringen. Goede service, erg tevreden.

En nu hebben we dus bijzondere trouwringen!

Prettige ontvangst, op je gemak onder goed advies een mooie ring uitzoeken. Gewoon goed. En dus zeker geslaagd!

Hij neemt de tijd en kan goed luisteren

Onlangs voor mijzelf een trouwring gekocht, mijn aanstaande heeft haar ring bij een andere ontwerper gekocht. Hildardjan voelt zich niet gepasseerd en wenst haar veel goeds en een fijne trouwdag. Verder gekeken naar een ring voor mij, hij heeft verstand van zake, is correct en kijkt naar de mogelijkheden. Ik ben goed geslaagd, een ring deels van platinum en deels goud, precies zoals ik wil. Binnen de afgesproken levertijd was hij klaar en vervolgens weer ruim de tijd genomen om te passen. Ik kan hem dus zeker aanraden.

Geweldige en unieke ervaring

Een groot aanbod aan verschillende ringen. Klassiek, modern, traditioneel of juist uniek. Er is veel mogelijk qua wensen. Ontzettend vriendelijke man met hart voor zijn vak. De communicatie hebben wij als heel prettig ervaren. Persoonlijk en warm contact. We hebben prachtige en unieke ringen mogen ontvangen. Ontzettend blij mee.

Prachtige ringen en zeer professioneel contactt

Onze ervaring met Bijzondere Trouwringen was top. In de winkel in Amersfoort hebben we uitgebreid georiënteerd en gepast. Het resultaat mocht er zijn. Prachtige ringen!

Mooie ringen, bijna alles is mogelijk

Prettig ontvangst, goed gesprek over de wensen. Daarna werden veel mogelijkheden getoond. Mogelijkheden die ook nog aanpasbaar zijn. We zijn heel blij met het eindresultaat. Een aanrader als je geen standaard ringen wil.

Beste Ika en Ed, Bedankt voor de mooie review! Jullie ringen heb ik met veel plezier gemaakt! Met een enthousiaste groet, Hildardjan

Mooie bijzondere kwaliteit

Adres gevonden op internet. We wilden geen zaak van een 'grote keten'. We maakten een afspraak en we werden bij de zaak aan huis persoonlijk ontvangen. Je merkt de liefde voor het vak. De eigenaar had een mooie bijzondere collectie. We werden goed voorgelicht over de voor- en nadelen van diverse opties. Na de keuze te hebben gemaakt was de levering keurig volgens de gemaakte afspraken. Als je iets bijzonders wilt op maat, zeker eens naar dit adres gaan!

Beste Johan, Fijn om te lezen dat jullie een geslaagde keuzen hebben kunnen maken uit mijn bijzondere collectie, en dat alles naar wens is verlopen. Veel geluk samen en geniet van de trouwringen. Met hartelijke groet, Hildardjan Verweij

Mooie, bijzondere ringen!

In persoonlijk gesprek naar passende ringen voor ons allebei toegewerkt.

Beste Jacqueline en Sijtze, Dank jullie wel voor de reactie, en veel plezier van jullie ringen. Met vriendelijke groet, Hildardjan

Goede ambiance locatie Amersfoort.

Hildardjan Verweij creëert een prettige en persoonlijke sfeer. Zowel mijn partner als ik zijn tot een weloverwogen keuze gekomen en dragen nu mooie én aparte ringen.

Beste Kitty en Frans, Goed om te horen dat de weloverwogen keuze heeft geresulteerd in mooie én aparte ringen voor jullie, ik heb ze met veel plezier gemaakt! Met vriendelijke groet, Hildardjan

prachtige ringen, echt goede service

Heel handig, dat we in Amersfoort konden komen kijken en bestellen; we kozen uiteindelijk heel andere ringen dan waar we voor kwamen, dus erg goed dat we zijn gaan kijken. Vervolgens de ringen opgehaald in Veenhuizen (lekker weekendje aan vastgeknoopt) en ze waren helemaal naar onze verwachting. Ook belangrijk: goede en snelle communicatie.

prachtige ringen

Afspraken zijn goed ingepland en netjes nagekomen. De locatie was voor ons niet optimaal maar met een tweede vestiging in Amersfoort valt dat toch te doen. Wij zijn zeer tevreden met onze trouwringen. Voor het grootste deel hebben we die zelf kunnen ontwerpen en hebben daarbij de juiste praktische adviezen gekregen. Het resultaat voldeed goed aan onze verwachtingen.

Hildardjan heeft ons zeer goed geholpen. Hele goede service en vriendelijke man. Onze ringen zijn prachtig :)

Mooie originele ringen

Al heel wat bekeken en op zoek naar originele ringen kwamen we via de website bij Hildardjan uit. Hij begreep al snel wat wij bedoelden. Eerder dan verwacht kon hij onze wens realiseren. De ringen zijn erg mooi geworden. Wij zijn er heel blij mee.

Hele mooie ringen,, vriendelijke en snelle service

We waren op zoek naar ringen op basis van eerlijk goud en kwamen al snel terecht bij bijzonderetrouwringen.nl. Een afspraak was snel gemaakt. Vervolgens zijn we in Amersfoort op een prettige en professionele manier geholpen bij het uitzoeken van onze prachtige ringen. Het was vrij kort dag maar is het gelukt om de ringen op tijd bij ons te krijgen. En zijn we de gelukkige dragers van de ringen. We zijn er heel blij mee.

Zeer tevreden met onze bijzondere trouwringen!

Wij hebben met veel plezier trouwringen uitgezocht bij Hildardjan. Een unieke collectie, fijn advies en goede kwaliteit zorgden voor een schitterend resultaat!

Goede service en prachtige ringen

Tijdens het kennismakingsgesprek konden we bij Hildardjan duidelijk aangeven wat onze wensen waren, werd er echt naar onze wensen geluisterd en kregen we goede en persoonlijke adviezen. Snelle service en prettige communicatie. En het eindresultaat: prachtige trouwringen helemaal naar onze smaak!

Darthuizerberg 1

3825 BK Amersfoort

Over BijzondereTrouwringen.nl

Naam: BijzondereTrouwringen.nl Adres: Darthuizerberg 1 Plaats: 3825 BK Amersfoort Telefoon: 0334720027 Unieke trouwringen vindt u bij BijzondereTrouwringen.nl. Edelsmid Hildardjan Verweij ontwerpt en maakt prachtige trouwringen. Daarnaast heeft hij een aantal speciale collecties in huis van collega-edelsmeden. Hildardjan werkt veel met goud, maar ook met mooie metalen als titanium en zirkonium en met duurzame stenen als diamant. Samen met hem gaan jullie aan tafel om al jullie wensen te bespreken en een paar trouwringen uit te kiezen die perfect bij jullie passen. Kom de uitgebreide collectie bijzondere ringen eens bekijken en jullie wensen bespreken: welkom in onze trouwringenstudio in Amersfoort of Veenhuizen!