Duidelijke communicatie en kwalitatief goede ringen
  • Kennis & vakmanschap

Heel goed geholpen. Goed advies en ze zijn prachtig en uniek! Zo blij mee
  • Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf Ga zo door! Blijf uniek

We zochten een sobere maar unieke trouwring en vonden op BijzondereTrouwringen.nl enkele interessante ontwerpen. Een afspraak maken bij Hildardjan verliep bijzonder vlot en kort daarop volgde een bezoek aan het atelier te Veenhuizen. Een persoonlijke benadering met deskundig advies zonder tijdsdruk: prima service! Ondertussen is de trouw achter de rug en kregen we heel wat complimenten over de keuze van onze ringen.
  • Kennis & vakmanschap
  • Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf Niets dan lof. Een aanrader!

Goed advies en vakmanschap. We hebben prachtige unieke ringen gekregen.
  • Kennis & vakmanschap
  • Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf Geen, alles dik in orde.

Luisteren, open, adviserend, begeleidend maar, laat de keuze/beslissing bij de klant.
  • Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf Geen tips

De persoonlijk aandacht en tijd om een passen de ring uit te zoeken. Hierbij wordt goed advies en verschillende opties gegeven.
  • Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf Geen, goede ervaring

Goede communicatie en prachtige ontwerpen
  • Kennis & vakmanschap

Direct contact met de edelsmid was voor een een must. Wij wilden geen fabrieksring maar een individueel kunstwerkje. Eenvoudige, eerlijke en snelle communicatie. Ringen zaten in een mooi box die we bij de bruiloft ook gebruikt hebben.
  • Kennis & vakmanschap
  • Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf meer standaard lettertypen voor de gravure is wenselijk, dat was bij ons in het begin niet duidelijk.

Bedankt voor de beoordeling! Voor het laten graveren van trouwringen zijn er diverse opties, voor de standaard graveermethode zijn er 2 lettertypen. Een andere optie is dat je een letterfont kiest dat je ook in Word kunt selecteren, dit laseren we dan in de ringen. Daarnaast zijn er nog diverse andere opties zoals een handschriftgravure. Ik zal dit in het vervolg beter uitleggen!

Goed geholpen. Er werd Alle tijd voor ons genomen.
  • Kennis & vakmanschap

De naam zegt het al: bijzondere trouwringen. Niet alleen van edelsmid zelf, maar ook van collega's. Daardoor is er voor de meest uiteenlopende smaken iets te vinden. Veenhuizen kan ver weg zijn - hoewel altijd een bezoek waard - de extra locatie in Amersfoort is centraal gelegen. Verweij denkt mee, maar dringt geen mening op.
  • Kennis & vakmanschap

Kwamen met een totaal ander idee in ons hoofd naar de studio, maar door het mooie aanbod voor een totaal andere ringenset gegaan. Bevalt tot op de dag van vandaag nog altijd mega goed!

Goed geholpen
  • Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf Geen

Super fijne ervaring met als resultaat twee mooie, bijzondere trouwringen!!
  • Kennis & vakmanschap
  • Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf In onze reis naar de juiste ring en aflevering daarvan heb ik geen verbeter suggesties.

accuraat op alle gebieden, van ontvangst tot levering
  • Kennis & vakmanschap
  • Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf geen verbeterpunten, ga vooral zo door

Mooi. Betrouwbaar. Gedegen. Gevoel dat je de tijd krijgt. Service gericht.
  • Kennis & vakmanschap
  • Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf We hebben beiden wat moeten doorzetten op kleinere ringen. Ik heb deze zelf achter toch nog laten verkleinen. maat had beter gekund.

Bedankt voor de mooie complimenten over de betrouwbaarheid, gedegenheid en service! Als iemand bij het ophalen van de trouwringen het gevoel heeft dat de ringmaat niet helemaal perfect is, dan adviseer ik altijd om het even aan te kijken en de ring ca 4 weken te dragen na het huwelijk. Dit omdat er veel omstandigheden zijn waardoor de dikte van de vingers kan schommelen, zoals temperatuur, afvallen of aankomen, inspanningen zoals sporten, tijdstip van de dag (ochtend of avond – dit kan wel een ringmaat schelen soms), etc, etc. Meestal is de ringmaat aanpassen dan niet nodig en als het toch moet gebeuren, is dat altijd mogelijk. De feedback m.b.t. het opmeten is een goed aandachtspunt, ik zal er nog meer aandacht aan besteden!

Prima geholpen en geadviseerd met als resultaat 2 geweldige trouwringen
  • Kennis & vakmanschap

Mooie ontwerpen, prettige communicatie, goede adviezen en bovenal: prachtige trouwringen.
  • Kennis & vakmanschap
  • Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf n.v.t.

- Erg fijn dat er een bezoekadres in Amersfoort is - Deskundig advies en Hildardjan denkt ook mee in wat je zoekt - Onze trouwringen zijn ontzettend mooi geworden!
  • Kennis & vakmanschap

Persoonlijke benadering, goed geluisterd naar onze wensen. Kregen goed advies, wat het maken van de keuze van de ringen vereenvoudigde. Ringen pasten uitstekend en waren perfect afgewerkt.

• Kennis & vakmanschap

op zoek naar de perfecte trouwringen uiteindelijke bij bijzonderetrouwringen.nl terecht gekomen. Super geholpen, goede service en duidelijke afspraken. Kortom uitstekende service en belangrijker: perfecte ringen!
  • Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf -

Omdat ik op zoek was naar een bijzondere verlovingsring kwam ik al snel uit bij de ontwerpen van edelsmederij Verweij. Ik heb mijn partner kunnen verrassen met een hele speciale ring die goed bij haar smaak en voorkeuren past. Omdat deze verlovingsring zo goed in de smaak viel zijn we voor onze trouwringen weer teruggekomen. In Amersfoort hebben we met Hildardjan onze voorkeuren besproken en op bijzonder kundige wijze heeft hij onze wensen vertaald naar alle ontwerpen die hij in huis heeft (en dat zijn er bijzonder veel). Het was heel fijn dat alle tijd werd genomen om de perfecte ring te vinden. Er is geen enkel moment geweest waarop we enige druk hebben gevoeld om aankoop te doen, of om sneller tot onze keuze te komen. We hebben beide een ring gevonden waar we heel trots en gelukkig mee zijn.
  • Kennis & vakmanschap

Er wordt echt de tijd genomen om naar je wensen te kijken en de ring waar mogelijk naar eigen smaak aan te passen.
  • Kennis & vakmanschap

Na een lange zoektocht bij verschillende juweliers, een afspraak gemaakt in Veenhuizen waar we onze trouwringen hebben gevonden. Nog steeds super blij mee!
  • Kennis & vakmanschap
  • Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf Ga zo door..

Verrassend en uniek assortiment.
  • Kennis & vakmanschap
  • Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf De openingstijden en de aankleding van de locatie in Amersfoort zou iets aan gedaan kunnen worden.

Bedankt voor jullie compliment over de collectie! Het goudsmidsatelier in Veenhuizen is de hoofdvestiging. Deze is 6 dagen per week van 10.00-21.00 uur op afspraak geopend. De nevenvestiging in Amersfoort is een aantal weekeindes per maand geopend, speciaal om mensen tegemoet te komen die niet in de gelegenheid zijn om naar het noorden te reizen. De feedback m.b.t. de aankleding is een goed aandachtspunt. We gaan hier mee aan de slag!

Over BijzondereTrouwringen.nl

Adres: Kerklaan 2 Plaats: 9341 AV Veenhuizen Telefoon: 0592 – 388506 Unieke trouwringen vindt u bij BijzondereTrouwringen.nl. Edelsmid Hildardjan Verweij ontwerpt en maakt prachtige trouwringen. Daarnaast heeft hij een aantal speciale collecties in huis van collega-edelsmeden. Hildardjan werkt veel met goud, maar ook met mooie metalen als titanium en zirkonium en met duurzame stenen als diamant. Samen met hem gaan jullie aan tafel om al jullie wensen te bespreken en een paar trouwringen uit te kiezen die perfect bij jullie passen. Kom de uitgebreide collectie bijzondere ringen eens bekijken en jullie wensen bespreken: welkom in onze trouwringenstudio in Amersfoort of Veenhuizen!