Kwamen met een totaal ander idee in ons hoofd naar de studio, maar door het mooie aanbod voor een totaal andere ringenset gegaan. Bevalt tot op de dag van vandaag nog altijd mega goed!

Goed geholpen
  • Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf Geen

Super fijne ervaring met als resultaat twee mooie, bijzondere trouwringen!!
  • Kennis & vakmanschap
  • Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf In onze reis naar de juiste ring en aflevering daarvan heb ik geen verbeter suggesties.

accuraat op alle gebieden, van ontvangst tot levering
  • Kennis & vakmanschap
  • Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf geen verbeterpunten, ga vooral zo door

Mooi. Betrouwbaar. Gedegen. Gevoel dat je de tijd krijgt. Service gericht.
  • Kennis & vakmanschap
  • Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf We hebben beiden wat moeten doorzetten op kleinere ringen. Ik heb deze zelf achter toch nog laten verkleinen. maat had beter gekund.

Prima geholpen en geadviseerd met als resultaat 2 geweldige trouwringen
  • Kennis & vakmanschap

Mooie ontwerpen, prettige communicatie, goede adviezen en bovenal: prachtige trouwringen.
  • Kennis & vakmanschap
  • Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf n.v.t.

- Erg fijn dat er een bezoekadres in Amersfoort is - Deskundig advies en Hildardjan denkt ook mee in wat je zoekt - Onze trouwringen zijn ontzettend mooi geworden!
  • Kennis & vakmanschap

Persoonlijke benadering, goed geluisterd naar onze wensen. Kregen goed advies, wat het maken van de keuze van de ringen vereenvoudigde. Ringen pasten uitstekend en waren perfect afgewerkt.

• Kennis & vakmanschap

op zoek naar de perfecte trouwringen uiteindelijke bij bijzonderetrouwringen.nl terecht gekomen. Super geholpen, goede service en duidelijke afspraken. Kortom uitstekende service en belangrijker: perfecte ringen!
  • Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf -

Omdat ik op zoek was naar een bijzondere verlovingsring kwam ik al snel uit bij de ontwerpen van edelsmederij Verweij. Ik heb mijn partner kunnen verrassen met een hele speciale ring die goed bij haar smaak en voorkeuren past. Omdat deze verlovingsring zo goed in de smaak viel zijn we voor onze trouwringen weer teruggekomen. In Amersfoort hebben we met Hildardjan onze voorkeuren besproken en op bijzonder kundige wijze heeft hij onze wensen vertaald naar alle ontwerpen die hij in huis heeft (en dat zijn er bijzonder veel). Het was heel fijn dat alle tijd werd genomen om de perfecte ring te vinden. Er is geen enkel moment geweest waarop we enige druk hebben gevoeld om aankoop te doen, of om sneller tot onze keuze te komen. We hebben beide een ring gevonden waar we heel trots en gelukkig mee zijn.
  • Kennis & vakmanschap

Er wordt echt de tijd genomen om naar je wensen te kijken en de ring waar mogelijk naar eigen smaak aan te passen.
  • Kennis & vakmanschap

Na een lange zoektocht bij verschillende juweliers, een afspraak gemaakt in Veenhuizen waar we onze trouwringen hebben gevonden. Nog steeds super blij mee!
  • Kennis & vakmanschap
  • Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf Ga zo door..

Verrassend en uniek assortiment.
  • Kennis & vakmanschap
  • Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf De openingstijden en de aankleding van de locatie in Amersfoort zou iets aan gedaan kunnen worden.

Persoonlijk, meedenkend ennvoor onze een lokale ondernemer wat we graag stimuleren.
  • Kennis & vakmanschap
  • Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf Klein foutje bij het melden dat de ringen klaar waren. Wat voor mij een verassing moest zijn, kreeg ik per speaker te horen over telefoon; dat de ringen klaar waren. Kan gebeuren maar was wel even awkard. Nu kunnen we er wel om lachen.

Communicatie verliep soepel, Hildardjan dacht goed met ons mee en hij nam uitgebreid de tijd. Ringen zijn erg mooi!
  • Kennis & vakmanschap

Meedenken met de specifieke klantwensen. Deskundigheid en betrouwbaarheid
  • Kennis & vakmanschap

We zijn terecht gekomen bij BijzondereTrouweringen.nl omdat wij een vierkante trouwring wilden. Dat is gelukt! We zijn erg goed geholpen. We kregen verschillende maten proef ringen mee om er zeker van te zijn dat de ring niet van onze vinger zou glijden bij koud of warm weer. Hildardjan nam alle tijd en heeft ons heel erg goed geholpen.
  • Kennis & vakmanschap
  • Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf geen, alles verliep goed.

• Kennis & vakmanschap

heel persoonlijk advies/ is de afspraken helemaal nagekomen én perfect en snel geleverde ringmaat garantie. Ook leuk om even in de "keuken" te mogen kijken. Kortom: ERG tevreden
  • Kennis & vakmanschap
  • Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf eigenlijk niets

Persoonlijke aandacht Vakmanschap
  • Kennis & vakmanschap

Zeer veel keuze, een goed inzicht in wat we zochten en een heel mooi assortiment
  • Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf Geen

Mooie ringen. Ook fijn om even een 'proefring' te kunnen passen voor de ringen echt gemaakt worden. En dat er doordat ik twijfelde over de maat ook nog een extra afspraak gemaakt kon worden om dit nog eens na te gaan.
  • Kennis & vakmanschap

Goede communicatie. Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit. Leuk dat je iets koopt bij een echte vakman.
  • Kennis & vakmanschap
  • Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf Beste Hildardjan. Wij zijn nog steeds heel blij met onze ringen en hebben weinig verbeterpunten. Wij vinden de websites wel erg rommelig en daardoor krijg je niet het gevoel dat je met een betrouwbare vakman te maken hebt maar eerder met een webshop. Daar kwamen we pas achter toen we je ontmoet hadden. Ik denk dat een rustigere en vooral duidelijkere website een veel betere uitstraling kan geven aan wat je verkoopt. Groeten, Wouter en Eva

Over BijzondereTrouwringen.nl

Adres: Kerklaan 2 Plaats: 9341 AV Veenhuizen Telefoon: 0592 – 388506 Unieke trouwringen vindt u bij BijzondereTrouwringen.nl. Edelsmid Hildardjan Verweij ontwerpt en maakt prachtige trouwringen. Daarnaast heeft hij een aantal speciale collecties in huis van collega-edelsmeden. Hildardjan werkt veel met goud, maar ook met mooie metalen als titanium en zirkonium en met duurzame stenen als diamant. Samen met hem gaan jullie aan tafel om al jullie wensen te bespreken en een paar trouwringen uit te kiezen die perfect bij jullie passen. Kom de uitgebreide collectie bijzondere ringen eens bekijken en jullie wensen bespreken: welkom in onze trouwringenstudio in Amersfoort of Veenhuizen!

Filter op Taal