Perfect!

We zijn heel blij met onze trouwringen! Hildardjan heeft ons geweldig geholpen in de zoektocht naar onze trouwringen en heeft ook rustig de tijd genomen om met ons alles door te nemen en zo de perfecte ringen te vinden. Volledig op maat en naar wens. De uiteindelijke resultaat van de ringen was gewoon perfect en zeer mooi geworden!

Tevreden en dankbaar

Fijn geholpen en prettige communicatie. Locatie in Veenhuizen hebben we handig kunnen communiceren met een bezoek aan het Gevangenis museum. Resultaat naar tevredenheid. Erg blij met de ringen!

Zeer vriendelijk en met veel geduld geholpen!

Ondanks dat één van ons liever geen trouwring wilde hebben, zijn we toch heel goed geslaagd met gepersonaliseerde trouwringen. Bij het kiezen van kleur en materiaal en vervolgens bij het ontwerpen, dacht Hildardjan met bijzonder veel geduld met ons mee. Omdat we nog erg twijfelden over kleur, materiaal en ontwerp, werd ons als extra service aangeboden om voor een heel schappelijk bedrag een proefring te laten maken, waarvan de kosten zouden komen te vervallen als we een bestelling zouden plaatsen (ook bij keuze voor een ander soort ring dan de proefring). Dit heeft ons echt over de streep getrokken en hebben we als ontzettend prettig ervaren! Heel erg bedankt Hildardjan!

deskundig en persoonlijk

Via internet gemakkelijk een afspraak kunnen maken met Hildardjan op de locatie in Amersfoort. Via de site kwamen wij uit bij 'hammered' rings. Een uurtje praten met van alles op tafel aan wat zou kunnen, kopje koffie ernaast. Dus niet in de rij in een drukke winkel. Gewoon in rust met elkaar iets moois uitzoeken wat bij je past. Een brede collectie dus keuze genoeg, dus geschikt ook voor elk budget. We hebben geen enkele klacht of aanbeveling wat beter zou kunnen. Wij zijn heel erg blij. Top!

Precies wat we zochten!

Hildardjan heeft ons geweldig geholpen in de zoektocht naar onze trouwringen. Wij hebben beide een uiteenlopende smaak en wens voor onze trouwring, waardoor het een lastige zoektocht was. Hildardjan heeft rustig de tijd genomen om met ons de wensen door te nemen en zo de perfecte ringen te vinden. Volledig op maat en naar wens. We kunnen niet wachten om de ringen vanaf eind mei te gaan dragen. Dankjewel!

Echte kunstwerkjes

We zijn heel blij met onze trouwringen gemaakt door Hildardjan. Hij nam de tijd voor ons tijdens het ontwerpen en luisterde goed naar onze wensen. Twee in oorsprong verschillende ringen zijn nu een echt paar geworden. Ook in het proces er omheen zijn we alleen maar tevreden: duidelijke communicatie en nakomen van afspraken. We verheugen ons erop ze te gaan dragen: echte kunstwerkjes zijn het geworden!

Betrokken en deskundig

We hebben prachtige trouwringen mogen ontvangen, we zijn er erg blij mee. Betrokken, deskundig en benaderbaar.

Goed meedenken, fantastische ringen

Wij zochten ringen die anders zijn dan gebruikelijk en Hildardjan heeft dat heel goed ingevuld! Wij hebben nu allebei andere ringen, maar die fantastisch goed bij elkaar passen. We krijgen zo veel positieve reacties op de ringen, wij zijn super blij!

Volledig naar eigen smaak

Hildardjan neemt de tijd voor je om de zeer diverse fraaie ringen te laten zien. Omdat mijn man en ik andere eisen aan de ringen stelden, ik wilde elegant en hij robuust, zijn er twee verschillende ringen bij elkaar gezocht die toch heel goed bij elkaar passen. Feitelijk precies zoals mijn man en ik ook zijn, verschillend maar toch goed passend bij elkaar.

Wéér uitstekend geholpen!

Teruggekomen om mijn ring van 12 jaar oud als nieuw te maken en de ring van mijn partner aan te passen. Uitstekend geholpen en met veel geduld en uitleg aan de juiste keuzes geholpen. Erg tevreden!

Fijne service en prachtig eindresultaat!

Hildardjan was heel behulpzaam en flexibel in het maken van afspraken. Snelle communicatie en afspraken nagekomen.

Fijne ervaring, mooi resultaat

Hildardjan neemt alle tijd voor z'n klanten en luistert goed naar hun wensen. Bij het ophalen maakt hij er een beetje een showtje van, wat gewoon erg leuk is :) De koffie is goed, en de uiteindelijke ringen zijn er g mooi, met een mooi doosje en tasje! Bedankt Hildardjan!

Prachtige trouwringen met gevraagd ontwerp uit omgesmolten ringen van grootouders

In overleg met Hildardjan kwamen we tot twee unieke trouwringen waar we ongelofelijk blij mee zijn. We hadden twee trouwringen (uit 1908 en 1946) van grootouders mee, die tot de huidige ringen (met wat toegevoegd goud) omgesmolten zijn. We hadden zelf een duidelijk idee over het ontwerp wat we wilden, en in gesprek met Hildardjan is dat ontwerp verbeterd en heeft het ook nog wat mooie symbolische accenten gekregen. Met veel voorbeeldringen op locatie om de groottes/diktes/hoeken etc te bepalen, en nog wat mailtjes op en neer over ingelaserde lettertypes, zijn we tot het fantastische eindresultaat gekomen. In het hele proces was Hildardjan helder en goed bereikbaar, en had hij de ringen volgens de afgesproken tijdsplanning klaar. We zijn helemaal tevreden, en zouden hem zeker aanbevelen!

Betrokken en deskundig!

In alle rust en met goed advies kwamen wij tot onze perfecte trouwring

We hadden de website van Hildardjan, BijzondereTrouwringen.nl, gevonden door het googelen naar verschillende trouwringen. We waren op zoek naar iets straks, maar vonden het wel belangrijk dat we daarin de mogelijkheid om er iets eigens van te maken. Toen we zagen dat Hildardjan ook een kantoor had in Amersfoort, maakten we een afspraak om te kijken wat hij voor ons kon betekenen. Nadat we er even over nadachten en in een tweede gesprek tot de juiste ring kwamen, bestelden we onze trouwringen. We vonden het fijn dat Hildardjan in de gesprekken goed met ons meedacht, alle tijd nam en ons hielp met het maken van een keuze. Dit maakte het uiteindelijk een fijn en bijzonder proces om mee te maken.

Mooi traject!

Hildardjan was erg geduldig tijdens het ontwerpproces. Tijdens de eerste afspraak kwamen we er niet 100% uit, maar er werd eenvoudig een nieuwe afspraak gepland. Hildardjan had veel voorbeelden waardoor het makkelijker was bepaalde keuzes te maken of uit te sluiten. Ook was hij telefonisch en per mail goed bereikbaar voor eventuele vragen. Dat was super fijn. Al met al zeer tevreden met het resultaat!

Goed geholpen en prachtige ringen

Wij zijn erg blij met onze trouwringen en kunnen niet wachten tot onze grote dag en we ze ook echt mogen gaan dragen. Hildardjan nam ruim de tijd om onze wensen door te spreken en legde kundig uit wat de mogelijkheden waren. De ring van onze keuze had hij niet in de gewenste kleur in zijn uitgebreide voorbeeldcollectie, maar hij maakte daarom speciaal voor ons een voorbeeldring zodat we de ring toch eerst konden zien voordat hij ze echt ging maken voor ons. Kortom, we zijn erg tevreden en raden bijzonderetrouwringen.nl zeker aan.

Boven verwachting goed

Zeer gastvrij ontvangen. Er is heel goed geluisterd naar onze wensen. De ringen waren nog mooier dan we verwacht hadden.

Orignele en mooie trouwringen

Wij hebben onze trouwringen bij Hildardjan laten maken. De trouwringen waren precies geworden zoals we wilden en werden snel afgeleverd. We hebben er veel complimenten over gehad.

Vriendelijke en geduldige service met een geweldig resultaat!

Fijne en uitgebreide service waarbij je rustig de tijd kunt nemen alle ringen eens te proberen voordat je een keuze maakt. Daarbij word je goed geholpen met persoonlijk advies. En het resultaat mag er zeker wezen, want de ringen waren prachtig!

Beste Anouk en Robbert-Jan, Bedankt voor de review en goed om te horen dat de ringen prachtig zijn geworden. Veel geluk samen! Met vriendelijke groet Hildardjan Verweij

Hildardjan is een mensgerichte vakman!

Wij hebben eind maart onze ringen opgehaald en zijn ontzettend blij met het resultaat! We wisten van te voren welke ringen we wilden hebben. Hildardjan heeft ons een aantal andere opties laten zien, maar bleef hierbij zeer klantgericht. Geen poespas dus. Kundig, goede communicatie en een geweldig eindresultaat maken dat wij komende zomer met een goed gevoel ja tegen elkaar kunnen zeggen.

Beste Eva en Dennis, Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen, en dat ik heb mogen bijdrage aan jullie grote dag! Met een enthousiaste groet, Hildardjan

Geheel op maat, persoonlijk contact en prachtig resultaat

De ambacht zie je terug in het eindresultaat. Voelde goede aan wat wij zochten en wist ons op een ongedwongen manier te overtuigen. Absoluut de juiste keuze om hier onze trouwringen aan te schaffen. Geheel op maat en volledig naar wens.

Dank je wel voor de review, ik heb jullie graag geholpen. Met vriendelijke groet, Hildardjan Verweij

Geweldig resultaat.

Wij hebben onze trouwringen samen met Hildarjan ontworpen onze beider vingerafdrukken zijn in de ringen verwerkt waardoor we een unieke en heel persoonlijke set ringen hebben. Het eindresultaat is nog mooier geworden van verwacht!

Beste Wesley en David, Dat is altijd fijn om te horen, dat de trouwringen nog mooi zijn geworden dan verwacht. Persoonlijkheid probeer ik altijd in sieraden te leggen, veel geluk samen in de toekomst. Met vriendelijke groet, Hildardjan

Onze droomringen dankzij Hildardjan!

Tijdens een zoektocht op het internet bij Hildardjan uitgekomen. Helemaal onze stijl, heldere informatie op de website en geen onnodige poespas. Hildardjan reageert snel op email, communiceert helder, is eerlijk en geeft duidelijk aan wat de mogelijkheden zijn binnen het opgegeven budget. Afgelopen weekend onze ringen opgehaald en ze zijn nog mooier dan we hadden verwacht. We kunnen niet wachten tot we ze officieel kunnen dragen!

Prachtig resultaat

Afspraak was makkelijk te maken. Afspraak verliep hartstikke rustig geen gehaast. Alles is mogelijk en er wordt heel goed met je meegedacht. Resultaat is ongekend mooi heel blij mee! Een prachtige ring die niemand anders heeft.

Over BijzondereTrouwringen.nl

Naam: BijzondereTrouwringen.nl Adres: Darthuizerberg 1 Plaats: 3825 BK Amersfoort Telefoon: 0334720027 Unieke trouwringen vindt u bij BijzondereTrouwringen.nl. Edelsmid Hildardjan Verweij ontwerpt en maakt prachtige trouwringen. Daarnaast heeft hij een aantal speciale collecties in huis van collega-edelsmeden. Hildardjan werkt veel met goud, maar ook met mooie metalen als titanium en zirkonium en met duurzame stenen als diamant. Samen met hem gaan jullie aan tafel om al jullie wensen te bespreken en een paar trouwringen uit te kiezen die perfect bij jullie passen. Kom de uitgebreide collectie bijzondere ringen eens bekijken en jullie wensen bespreken: welkom in onze trouwringenstudio in Amersfoort of Veenhuizen!