1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik wil uw advies graag opvolgen en een review schrijven op klanttevreden, echter de verkoper in kwestie staat niet in de lijst van de te beoordelen autoverkopers. Het schrijven van een review is dermate omslachtig dat ik denk dat dit is gedaan om mensen te ontmoedigen een review te schrijven. De bedrijven die het wel toestaan om zich te laten beoordelen adverteren ook op andere websites. Mijn klacht aan u is dat ik na het bezoek aan uw website kennelijk toch niet zorgeloos en zelfverzekerd een auto kan kopen. Ook wil ik opmerken dat meer dan 50% van uw positieve reviews zonder feedback zijn. Dit is gewoon niet erg betrouwbaar.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

heb auto gekocht via autotrack, geen succes, eigenaar beweerde de auto te hebben gecontroleerd en nagekeken, maar dit bleek niet zo. Dit stond wel duidelijk vermeld in de advertentie. Ik wil graag een review schrijven maar hier doet men op autotrack kennelijk niet aan, waardoor ik het vermoeden heb dat op autotrack alleen maar dubieuze handelaren adverteren. Let maar op, de meeste adverteren niet op sites waar men wel een review kan schrijven

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik kom regelmatig advertenties tegen waar een ex-BTW prijs vermeld staat. Volgens de Nederlandse wetgeving is dit niet toegestaan, zelfs niet wanneer er vermeld wordt dat het een ex-BTW prijs betreft. Blijkbaar controleert autotrack zijn advertenties toch niet zo erg goed. Bezoekers worden op deze manier gewoon bedrogen. Volgens de veelgestelde vragen staat er onder elke advertentie een rood icoontje om een fout te melden, ook dat is nergens te vinden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Op zich prima informatie maar werkt niet op een smart Phone. Kan niet selecteren, selectievakje gaat automatisch weer uit. App heeft hetzelfde probleem. Gemiste kans! Zoek een goede bouwer want dit kost u klanten.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bij Autotrack krijg je gratis een Carfax rapport. De gegevens echter kloppen niet met het auto verleden. Zo werden er APK gegevens van een voormalige auto mij ( G klasse ) toegevoegd aan een te koop staande andere auto! E klasse. Carfax weigerde deze aan te passen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

als jullie mij verplichten akkoord te gaan met cooky's", dan wil ik niet op jullie site kijken, en ik vind het erg onbeschoft

2 sterren: slechter dan verwacht

Site is wel redelijk goed, alleen waarom kan ik niet meteen in een oogopslag zien waar de auto staat? Verder wil ik me wel zeggen dat ik me dood erger aan de enorme domme reclame campagne van autotrack, ja hoor de tank is leeg dus we hebben een reden om een nieuwe auto te kopen. Samen zijn deze 2 punten toch voldoende om de app van me telefoon te gooien en op een andere site te zoeken

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Niet complete website. Doet het niet goed op de mac en heeft een onduidelijke, ondeugdelijke layout met foto's. Geef mij maar een van de andere sites.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Autotrack website zuigt op ipad zowel in safari als in chrome. Site duidelijk niet voor ipad ontwikkeld. Content is goed.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wat ik erg mis in de app is dat ik in het eerste overzicht niet direct ook de verkooplocatie kan zien. Verder genoeg filter mogelijkheden en handige mail melding mogelijkheid.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Er onduidelijk hoe ik een auto bedrijf kan reviewen.. slechte ervaring met het bedrijf waar ik een auto heb gekocht mede omdat autotrack aangaf dat deze BOVAG garantie gaf en dat niet bleek te zijn. Wil nu graag een review achterlaten maar kan het nergens vinden. Er onduidelijk!

Heldere site en Carfax rapport is een goede toevoeging. Verbetering zou zijn als je notities zou kunnen maken bij je favorieten en ik vind het ook wel interessant om te kunnen zien hoe lang een advertentie al op de site staat.

Ik had autotrack gemaild omdat ik vermoeden had van dubieuze handelingen bij de verkoop van een auto. Deze auto stond eigenlijk bij Autoscout24. Ik ben voortreffelijk behandeld door Autotrack, ook al ging het niet om hun advertentie. Zij hebben me zelfs 4 mails gestuurd als reactie op mijn mails, telkens met een naam van de afzender. Totaal anders dan de concurrente. Autoscout24 stuurde een standaard mail zonder afzender en ook zonder verdere belangstelling. Dit terwijl ik een paar duizenden euros kwijt had kunnen raken!!!! Daarom voortaan zal ik alles via Autotrack doen, waar ze de klant serieus nemen!

logische opbouw pagina, gedetailleerde filters, veel achterliggende gegevens over aanbieder en autohistorie.

Goeie heldere tekst en een goeie beschrijving van het voertuig.

Fijne website met uitgebreide specificaties!

goede overzicht

overzichtelijke handige site

goede zoek opdrachten

overzichtelijke site, makkelijk filters in te stellen

zoekopdracht vervalt steeds.

Over Autotrack