3

Werkt niet (meer)

Als je in de app een auto bekijkt kun je niet meer terug naar de lijst, en moet je helemaal opnieuw beginnen! Dus: niet langer bruikbaar....

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, Wij ondervinden inderdaad problemen met de app op dit moment, we hebben een nieuwe interface gemaakt welke we procentueel aan onze gebruikers gaan tonen en via nieuwe servers gaan laten tonen. Wanneer u problemen ondervindt kunt u op het AutoTrack logo klikken en u wordt dan naar de nieuwe interface gestuurd. Wij zijn bezig om het probleem zo snel mogelijk voor iedereen te verhelpen. Mocht u in de tussentijd nog andere vragen hebben, mail dan gerust naar info@autotrack.nl dan helpen wij u verder. Met vriendelijke groet, Team AutoTrack

2

Slechte nieuwe update

Vorige app functie was duidelijker, huidige app is erg slecht.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Farid, Erg vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt met onze app. Zou je ons op info@autotrack.nl kunnen mailen wat er erg slecht is? Wij willen namelijk graag dat je met een goede app kunt zoeken en willen dus graag van je weten wat er mis gaat. Met vriendelijke groet, Team AutoTrack

3

App loopt iedere keer vast

Graag oplossing nu 2 keer opnieuw geinstalleerd. Looptvast en kan er ook niet meer uit

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Van de Stroom, beste Jan, Wat vervelend om te horen dat de app problemen geeft. Zou je ons een mail kunnen sturen met welke app (adroid of Apple) je hebt gebruikt en wat er precies gebeurt? Dan kunnen wij je zeker verder helpen. Je mag mailen op info@autotrack.nl. We zien je reactie graag tegemoet want we willen uiteraard graag dat je goed gebruik kan maken van de app en van AutoTrack. met vriendelijke groet, Team AutoTrack

2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik wil uw advies graag opvolgen en een review schrijven op klanttevreden, echter de verkoper in kwestie staat niet in de lijst van de te beoordelen autoverkopers. Het schrijven van een review is dermate omslachtig dat ik denk dat dit is gedaan om mensen te ontmoedigen een review te schrijven. De bedrijven die het wel toestaan om zich te laten beoordelen adverteren ook op andere websites. Mijn klacht aan u is dat ik na het bezoek aan uw website kennelijk toch niet zorgeloos en zelfverzekerd een auto kan kopen. Ook wil ik opmerken dat meer dan 50% van uw positieve reviews zonder feedback zijn. Dit is gewoon niet erg betrouwbaar.
  • Totaal oordeel
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

heb auto gekocht via autotrack, geen succes, eigenaar beweerde de auto te hebben gecontroleerd en nagekeken, maar dit bleek niet zo. Dit stond wel duidelijk vermeld in de advertentie. Ik wil graag een review schrijven maar hier doet men op autotrack kennelijk niet aan, waardoor ik het vermoeden heb dat op autotrack alleen maar dubieuze handelaren adverteren. Let maar op, de meeste adverteren niet op sites waar men wel een review kan schrijven
  • Totaal oordeel

Reactie van het bedrijf

Geachte heer, beste Johan, AutoTrack werkt samen met Klantenvertellen.nl en met Autobedrijftevreden. Daar kun je een beoordeling achterlaten. Helaas werken niet alle bedrijven samen met een site waar je beoordelingen kunt achterlaten. Wanneer je op AutoTrack kijkt staan er juist veel bedrijven met beoordelingen en tonen wij de beoordelingen van het laatste jaar zodat je de relevante beoordelingen te zien krijgt. Mocht je klachten hebben over een bedrijf dan mag je altijd een mail sturen naar info@autotrack.nl. Wij zullen de klacht over het bedrijf altijd onderzoeken en bij meerdere klachten worden bedrijven van AutoTrack verwijderd. Dus wil je ons laten weten om welk autobedrijf het gaat dan zien we je mail graag verschijnen. En wellicht kun je bij Klantenvertellen een beoordeling over het autobedrijf achterlaten.

4

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik kom regelmatig advertenties tegen waar een ex-BTW prijs vermeld staat. Volgens de Nederlandse wetgeving is dit niet toegestaan, zelfs niet wanneer er vermeld wordt dat het een ex-BTW prijs betreft. Blijkbaar controleert autotrack zijn advertenties toch niet zo erg goed. Bezoekers worden op deze manier gewoon bedrogen. Volgens de veelgestelde vragen staat er onder elke advertentie een rood icoontje om een fout te melden, ook dat is nergens te vinden.
  • Totaal oordeel

Reactie van het bedrijf

Beste John, AutoTrack controleert dagelijks de voertuigen die ex BTW prijs worden geplaatst. Dat gebeurt voor een deel geautomatiseerd en voor een deel handmatig. Het kan dus zijn dat een voertuig ex BTW wordt geadverteerd maar die zal dan vaak binnen een dag op Prijs Op Aanvraag worden gezet. Meld een fout is op dit moment alleen op de grotere schermen (desktop en tablet) zichtbaar (een rode driehoek met uitroepteken). Op een mobiele telefoon zal dit ook snel zichtbaar worden. Uiteraard vinden wij het vervelend dat autobedrijven ex BTW blijven adverteren, zeker omdat het volgens de ACM ook niet mag. Wij doen ons best om die advertenties zo snel mogelijk te verwijderen.

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Op zich prima informatie maar werkt niet op een smart Phone. Kan niet selecteren, selectievakje gaat automatisch weer uit. App heeft hetzelfde probleem. Gemiste kans! Zoek een goede bouwer want dit kost u klanten.
  • Totaal oordeel
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bij Autotrack krijg je gratis een Carfax rapport. De gegevens echter kloppen niet met het auto verleden. Zo werden er APK gegevens van een voormalige auto mij ( G klasse ) toegevoegd aan een te koop staande andere auto! E klasse. Carfax weigerde deze aan te passen.
  • Totaal oordeel
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

als jullie mij verplichten akkoord te gaan met cooky's", dan wil ik niet op jullie site kijken, en ik vind het erg onbeschoft
  • Totaal oordeel

Reactie van het bedrijf

Beste meneer, mevrouw Wolf, Jammer om te horen dat u geen gebruik zal maken van onze website. AutoTrack gebruik cookies zodat u gebruik kunt maken van alle functionaliteiten op onze website. Uiteraard respecteren wij u beslissing en wij wensen u veel succes toe in uw zoektocht naar een nieuwe auto. AutoTrack Customer Care

5

2 sterren: slechter dan verwacht

Site is wel redelijk goed, alleen waarom kan ik niet meteen in een oogopslag zien waar de auto staat? Verder wil ik me wel zeggen dat ik me dood erger aan de enorme domme reclame campagne van autotrack, ja hoor de tank is leeg dus we hebben een reden om een nieuwe auto te kopen. Samen zijn deze 2 punten toch voldoende om de app van me telefoon te gooien en op een andere site te zoeken
  • Totaal oordeel
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Niet complete website. Doet het niet goed op de mac en heeft een onduidelijke, ondeugdelijke layout met foto's. Geef mij maar een van de andere sites.
  • Totaal oordeel

Reactie van het bedrijf

Beste Nico, Jammer om te horen dat uw ervaring met onze website niet voldoet aan uw verwachtingen. Wij willen graag onderzoeken waarom de site niet goed functioneert op de mac. Wil u ons via info@autotrack.nl laten weten wat er precies fout gaat? Met vriendelijke groet, Annelies - AutoTrack Customer Care Center

6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Autotrack website zuigt op ipad zowel in safari als in chrome. Site duidelijk niet voor ipad ontwikkeld. Content is goed.
  • Totaal oordeel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wat ik erg mis in de app is dat ik in het eerste overzicht niet direct ook de verkooplocatie kan zien. Verder genoeg filter mogelijkheden en handige mail melding mogelijkheid.
  • Totaal oordeel
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Er onduidelijk hoe ik een auto bedrijf kan reviewen.. slechte ervaring met het bedrijf waar ik een auto heb gekocht mede omdat autotrack aangaf dat deze BOVAG garantie gaf en dat niet bleek te zijn. Wil nu graag een review achterlaten maar kan het nergens vinden. Er onduidelijk!
  • Totaal oordeel

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Olivier, Vervelend om te horen dat uw ervaring met AutoTrack niet positief is. Wij hebben een samenwerking met 2 beoordelingssites, Klantenvertellen en Autobedrijf.tevreden.nl Als een autobedrijf bij 1 van de twee aangesloten is laten wij de beoordelingen zien. De Bovag-garantie wordt alleen aangeduid als het autobedrijf aangeeft of dit erbij zit en het om een Bovag bedrijf gaat. Mocht de Bovag-garantie er toch niet bij zitten terwijl dit in de advertentie stond kunt u het beste contact opnemen met de Bovag. Wij willen graag weten om welk autobedrijf dit gaat zodat we kunnen controleren of deze daadwerkelijk nog een Bovag autobedrijf is. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen per telefoon op 020-2042747 of via de mail naar info@autotrack.nl

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heldere site en Carfax rapport is een goede toevoeging. Verbetering zou zijn als je notities zou kunnen maken bij je favorieten en ik vind het ook wel interessant om te kunnen zien hoe lang een advertentie al op de site staat.
  • Totaal oordeel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik had autotrack gemaild omdat ik vermoeden had van dubieuze handelingen bij de verkoop van een auto. Deze auto stond eigenlijk bij Autoscout24. Ik ben voortreffelijk behandeld door Autotrack, ook al ging het niet om hun advertentie. Zij hebben me zelfs 4 mails gestuurd als reactie op mijn mails, telkens met een naam van de afzender. Totaal anders dan de concurrente. Autoscout24 stuurde een standaard mail zonder afzender en ook zonder verdere belangstelling. Dit terwijl ik een paar duizenden euros kwijt had kunnen raken!!!! Daarom voortaan zal ik alles via Autotrack doen, waar ze de klant serieus nemen!
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

logische opbouw pagina, gedetailleerde filters, veel achterliggende gegevens over aanbieder en autohistorie.
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goeie heldere tekst en een goeie beschrijving van het voertuig.
  • Totaal oordeel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Fijne website met uitgebreide specificaties!
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

goede overzicht
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

overzichtelijke handige site
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goede zoek opdrachten
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel

Filter op taal