Vanwege een lange reis van 3 maanden ging ik opzoek naar een geschikte plek voor mijn hond Luna. Al gauw kwam ik een goede recensie tegen van een andere hond die lang in pensioen ingen had verbleven, na deze recensie ben ik een bezoek gaan brengen en dit voelde direct erg goed! Luna is 3 maanden lang erg goed en met heel veel liefde verzorgd. Regelmatig kreeg ik leuke berichtjes en foto's van Luna en zag ik dat zij het reuze naar haar zin had! Voor mij is het wel een stukje rijden naar pensioen Ingen, maar dat vind ik zeker de moeite waard! Ik breng Luna hier zonder zorgen nog een keer terug en kan het iedereen aanraden! Ook het katten verblijf zag er erg goed uit. Bedankt iedereen!

• Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Google

Dierenpension Ingen is erg professioneel, maar verliest niet de diervriendelijkheid uit het oog. Ze informeren hoe het met het dier gaat en geven goede terugkoppeling waardoor je merkt dat ze ook echt weten wat er met je dier gebeurt. Ook een pluim voor de haal/breng-flexibiliteit van Dierenpension Ingen! Super tevreden!

• Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Google

Het liefste namen wij onze honden mee op vakantie maar aangezien wij perse enkele uithoeken van de wereld wilden zien moesten we er toch aan geloven en op zoek gaan naar een pension. Na een lange zoektocht (je wilt namelijk alleen het beste) zijn we in Ingen terecht gekomen. Wat ons direct beviel was de vriendelijke benadering, de speelweides voor de honden en de hygiene binnen het pension. Inmiddels zijn we een tijdje verder en hebben onze honden er al 3x een maand gezeten. Als we ze ophalen zien ze er altijd zeer goed uit en ondanks dat ze altijd superblij zijn om hun baasjes weer te zien vergeten ze niet om hun verzorgers te bedanken.. Absoluut een aanrader dus!!

• Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Google

Prima adres voor je huisdier!

• Met wat voor soort dier bent u bij ons geweest? hond
  • Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? via vrienden, kennissen of familie

Mijn hond kwam na twee weken weer vrolijk, gezond, schoon en ietsje dunner uit het pension. Leuk dat ik een paar dagen later per mail een paar foto's kreeg!

• Met wat voor soort dier bent u bij ons geweest? hond

mijn honden hebben volgens mij echt vakantie als ze in het pension zijn. Ik vind als wij vakantie hebben dan mogen de honden dat ook hebben.

• Met wat voor soort dier bent u bij ons geweest? hond

Wij zijn erg tevreden hoe onze hond Roos is verzorgd, extra aandacht als dit nodig was.

• Met wat voor soort dier bent u bij ons geweest? hond

Ik ben uitermate tevreden over Dierenpension Ingen. Mijn hond, Max, had in een andere kennel een erg slechte ervaring opgedaan. In Dierenpension Ingen hebben ze dit uitstekend opgepakt. Max heeft het er prima naar zn zin gehad. De verzorging is uitstekend en als n dier meer aandacht/verzorging nodig heeft, dan krijgt het dit ook. Het pension is mooi opgezet en keurig schoon en fris! Ik kan iedereen die een goed tijdelijk onderkomen zoekt voor zn huisdier, dit pension van harte aanbevelen!!

• Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Google

De honden zijn blij als ze aankomen bij het dieren pension. Medewerkers en eigenaren zijn zeer belangstellend en betrokken.

• Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Google

Onze hond gaat graag naar de dagopvang. Ook als hij een paar nachtjes blijft komt hij weer vrolijk terug. Hij heeft het erg naar zijn zin!

• Met wat voor soort dier bent u bij ons geweest? hond

Onze Pip wordt altijd goed opgevangen. Ze hebben altijd een goede kennis van zaken en zijn klantvriendelijk! De locatie is net en schoon en goed voorzien van spel en speel mogelijkheden voor de dieren.

• Met wat voor soort dier bent u bij ons geweest? kat
  • Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Google

Onze 2 grote kanjers gaan graag na het pension ze spelen daar in de wijde en dolle met elkaar de hele dag door . De service en de goede zorg die ze Sakarie en Atka geven is uitmuntend het is een prima plaats als u zelf met vakantie gaat of wat dagen de honden moet onder brengen . Het personeel is vriendelijk en erg lief voor de dieren . Ze hebben gewoon een dikke duim verdiend.

• Met wat voor soort dier bent u bij ons geweest? hond

We maken incidenteel gebruik van de dagopvang voor onze lieve, maar voor vreemden niet altijd makkelijk toegankelijke hond. Hoewel ik het wel erg jammer vind gebonden te zijn aan voor ons soms onhandige tijden van met name brengen (vandaar de iets lagere score voor klantvriendelijkheid), wegen de hartelijke, persoonlijke benadering van het personeel tegenover hond én baasje voor mij zwaarder dan dit praktische nadeel. Onze gevoelige hond kwam meestal erg gestrest van een andere opvang terug, nu reageerde hij meer ontspannen en was goed moe. Het pension ziet er vriendelijk en fris uit, de hond kwam lekker schoon mee terug met nog een dentalstickje als afscheid. Ook prettig te merken dat bijzonderheden over de hond in het systeem waren gezet en de medewerker dat ook raadpleegde.

Ontzettend aardige verzorgers!

• Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Google

Een heel mooi gelegen pension. Er werken alleen maar mensen met echt verstand van honden en je ziet aan deze mensen dat ze echt genieten van dit vak. Wij laten echt met een heel gerust hart onze Noortje bij hun achter!

• Met wat voor soort dier bent u bij ons geweest? hond

Onze ervaring is zonder meer TOP. Men stuurt een SMS met bericht hoe de hond de eerste dag(en) ervaren heeft en, dit is helemaal te gek, halverwege het verblijf stuurt men, de alleraardigste verzorgster, een klein filmpje met daar op onze hond en, die zag er super happy uit. Na 4 weken kregen wij een zeer blije hond Charles weer terug. De volgende keer zijn we er weer, absoluut!

• Met wat voor soort dier bent u bij ons geweest? hond

Ik word altijd enorm vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Honden gaan er blij een en komen blij, gewassen en verzorgd weer thuis. Fijn om te weten dat je dieren goed verzorgd worden als je er zelf even niet bent.

• Met wat voor soort dier bent u bij ons geweest? hond

Onze honden hebben het volgens ons prima naar hun zin gehad. De foto's en het filmpje dat we kregen via Facebook zorgden ervoor dat we ons geen zorgen over hen maakte. Dat kwam ten goede aan onze vakantieplek.

• Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Google

Prima. Ze kennen je huisdier door en door. Je huisdier wordt goed verzorgd en komt niet stress thuis.

• Met wat voor soort dier bent u bij ons geweest? kat

Prettige lieve opvang voor onze honden, goede verzorging ook omtrent medicijnen en werken mee aan specifieke wensen zoals speciaal voer. Eenmaal thuis bleef zelfs de interesse naar de gesteldheid van de hond omdat ze oud was en kwalen had. Wij laten met een gerust hart de honden bij hen achter.

GEWELDIG !!!

• Met wat voor soort dier bent u bij ons geweest? hond

Vriendelijk ontvangst bij kennis making. Het ging helemaal om Jipke.. Toen we haar brachten had ik er een zeer goed gevoel over, en het sms'je dat ze het goed deed stelde mij nog verder gerust. Mochten we in de toekomst nog een keer zonder Jip op vakantie gaan, breng ik haar daar zonder zorgen heen.

• Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Google

Zeer positief. Vriendelijke mensen, overduidelijk dierenvrienden. Goede organisatie, keurige verblijven en veel aandacht voor het dier. Wij brengen onze teckel hier met een gerust hart naartoe. Leuke extra's: het appje tijdens het eerste verblijf en de fotolink.

• Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Google

Onze honden vinden het zo leuk dat voor we de straat in rijden ze al heel blij worden en de auto uit willen. Binnen hebben ze geen oog meer voor ons en aan de foto's te zien hebben ze het echt goed naar hun zin gehad. Echt super!!

Zeer tevreden.

• Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Voorbijlopen/- rijden

Over Dierenpension Ingen

Liefdevolle opvang voor uw huisdier. Met professionele verzorging voor uw hond en kat en veel aandacht voor uw persoonlijke wensen. Bij ons gaan de honden in groepjes 4 x per dag naar buiten en de katten logeren gezamenlijk in een gezellige huiskamer met buitenserre.