Hele fijne opvang voor Kelly en Gjina

Wat hebben Kelly en Gjina het weer naar hun zin gehad! Dit was goed te zien op de insta filmpjes Ze hebben zoveel gerend, dat ze nu even wat meer slapen Tot de volgende keer Bedankt allemaal voor de goede zorg!

Liefde voor dieren, super fijn contact onderhoudt

Wat is dit een super honden en katten hotel! Snelle reactie als je een vraag hebt of het goed gaat met onze honden,de honden hebben het super naar hun zin gehad en kwamen ook super thuis. Ook leuke filmpjes via Instagram en bij mij nog een laatste via whatsapp (omdat het de laatste dag was misschien) Maar dat werd erg gewaardeerd door ons. Voor ons geen ander honden pension/hotel! Ook zeer vriendelijke mensen met een passie voor hun liefde voor dieren .

Teleurstellend

Dit jaar ervoor gekozen om onze 1 jarige golden retriever naar dit dierenpension te brengen gezien de positieve berichten. Op instagram zagen wij ook dat ze het naar haar zin had, ook de app die we kregen deed dit vermoeden. Toen we haar gingen op halen en vroegen mag ze terugkomen was het antwoord van de medewerker kort en arrogant nee. Wij werden volkomen verrast door dit antwoord en zeker toen de reden werd verteld. Ze was 2x over een hek van 2,30 geklommen incl schrikdraad en liep bij het aangrenzende weiland tussen de schapen wat niet zelf is geconstateerd door het pension. Er wordt daar dus niet goed opgelet, dat bleek wel uit het antwoord we hebben zoveel speelweides dat is niet te doen, dus als een hond een andere hond bijt wordt het dus niet geconstateerd. Iedereen die wij dit verhaal vertellen kan het niet geloven dat dit is gebeurd, zeker de mensen niet die onze hond kennen. Het blijft een vreemd verhaal en het blijft raar dat het niet eerder is geconstateerd of gezien. Overigens om postitief te eindigen zag ze er verder goed uit. Blijft als je je hond daar brengt is het dus geen garantie dat er goed opgelet wordt.

Top pension.

Onze hond komt er al jaren. Op Instagram zie we steeds filmpjes met onze hond kwispelend rondrennend met de staart omhoog. Dit geeft en erg goed gevoel wanneer je lekker op het terras op je vakantieadres bent. Hond komt keurig verzorgd terug. Een dikkie 10!

Onze twee hondjes stormen altijd blij naar binnen

Uitstekend pension. Alles ( eigen eten, vaccinatie etc.) is altijd mogelijk en onze hondjes gaan blij naar binnen. Knippen of plukken tijdens verblijf is ook mogelijk. Het verblijf van de honden is via ( dagelijkse) filmpjes op Instagram te volgen. Klein nadeeltje, in drukke periodes sta je bij halen/brengen buiten te wachten.

Deskundigheid, heel vriendelijk en zeer lieve omgang met de dieren en heel hygiënisch. Bedankt voor de goede zorg van Buddy en gastvrijheid.

Dit was voor onze honden de eerste keer in een dierenpension. Wij baasjes vonden het super spannend. Bij binnenkomst leken de jongens gelijk een thuis gevoel te hebben, gingen iedereen begroeten en liepen zonder problemen mee naar buiten. Wij hadden het idee dat de jongens ons al vergeten waren voordat we het terrein af reden. Ook bij thuiskomst hadden wij het gevoel dat ze ons totaal niet gemist hebben. Ze waren super blij en relaxt, denk dat wij er meer last van hebben gehad. Voor ons is dit zeker voor herhaling vatbaar. Onze jongens zijn liefdevol opgevangen. Nogmaals bedankt voor de super goede verzorging van onze jongens.

Henk gaat nergens anders meer heen!

Na het wegvallen van zijn grote broer Harrie gaat Henk al even in zijn eentje naar ‘zijn hotel’. Het blijft zijn favoriete plek om te zijn, rent altijd (op zijn eigen, oude sjokkebrokkende manier) enthousiast naar binnen en wordt uitermate vertroeteld door alle medewerkers - die dol op hem zijn. De sinds corona ingevoerde annuleringsservice is een uitkomst wanneer je niet altijd zeker weet of je reservering door kan gaan. Daarnaast blijft de flexibiliteit van het pension ongeëvenaard. Alleen maar goed ervaringen!

Ook als terugkerende klant altijd de annuleringsvoorwaarden checken

Wij hebben onze kat meermaals bij het dierenpension gebracht en dat was altijd gewoon prima, nu hebben wij een reservering kort na boeking geannuleerd omdat de buren toch kunnen oppassen en zijn we een best groot bedrag verschuldigd. Tip om altijd de voorwaarden goed te checken, voor ons was dit de laatste keer.

Een vrolijke, blije Donna terug. Die er goed uitzag.

Vriendelijke verzorgers, ziet er schoon en professioneel uit, met aandacht voor de diertjes. En dat is wat wij graag wilden voor onze labradoodle.

Erg goede opvang. Onze honden worden daar erg goed verzorgd en dit doen de mensen met veel liefde en plezier. Ook voor de eigenaren van de honden is er altijd een vriendelijk woord Top pesion!!!!!!

Onze hond had het fantastisch!

Door persoonlijke omstandigheden zat ik met mijn handen in het haar qua opvang voor onze hond Rivka. Na een paar mails heen en weer gestuurd te hebben werd ze, ondanks dat eigenlijk geen plek meer was, zeer liefdevol opgevangen!! Zo dankbaar daarvoor, nog steeds! Rivka heeft het geweldig gehad, de filmpjes die gemaakt zijn en werden geplaatst op Instagram zijn daarvan zeker het bewijs! Kortom, een geweldige plek voor een hond of kat als je op vakantie gaat. Rivka haar plekje is voor volgend jaar al weer gereserveerd!

Liefdevolle opvang voor onze honden

Wat een lieve opvang voor onze honden Kelly en Gjina! Kelly heeft haar eigen eten, maar dat was geen probleem. Regelmatig zagen wij op insta en facebook onze honden voorbij komen. Zo fijn om ze even te zien en ze hadden het prima naar hun zin! Bedankt allemaal voor de goede zorg !

Geweldige plek om je hond verzorgd achter te laten❤️

Onze Guus is al verschillende keren hier geweest. De vriendelijkheid bij de ontvangst en het ophalen zorgt ervoor dat Guus terug blijft komen. Hij gaat er blij heen en komt weer net zo blij thuis. Ik zou dit dierenpension aan iedereen aanbevelen, het is TOP!!! Alberto en Gonny en jullie team heel erg bedankt voor jullie altijd liefdevolle verzorging.

Professioneel bedrijf met hart voor honden

Onze Alice is hier afgelopen week voor het eerst geweest. Vantevoren vonden wij het best even spannend. Zojuist hebben wij haar opgehaald: Ze heeft een prachtige week gehad en veel positieve ervaringen opgedaan met de andere honden en met mensen. Petje af voor Gonny, Alberto en hun team!

Top pension

Onze hond Marley komt hier al sinds ze 5 maanden oud is. Wij zijn enorm tevreden over dit pension, we brengen een blije hond weg en halen een minstens net zo blije hond weer op. De verzorgers hebben veel liefde voor de dieren en ook heel leuk zijn de filmpjes op Instagram zodat je af en toe mee kan kijken met je huisdier. Er wordt goed rekening gehouden met het formaat/ soort hond zodat je hond altijd fijne speelmaatjes heeft tijdens het verblijf. Wij brengen Marley niet zomaar ergens naartoe en vonden het de eerste keer zeker spannend, maar hier laten we haar met een gerust hart achter als we een weekendje weg zijn of op vakantie.

We vonden het erg spannend om Senna achter te laten . Heel erg fijn dat we een appje kregen dat het goed ging en erg leuk om de filmpjes te zien . We waren gelijk gerustgesteld. We komen zeker terug. Super bedankt.

Hele fijne opvang!

Wij hebben onze hond Truus nu twee keer bij Dierenpension Ingen ondergebracht. Zeker de eerste keer vond Truus het best spannend, maar gelukkig werd ze enorm goed ontvangen! Ook bij de interactie met andere honden wordt goed gekeken naar wat passend is. Truus heeft het hier erg naar haar zin en je merkt dat de medewerkers van dit pension hart voor de beestjes hebben!

Goed pension

Mijn pup heeft hier verbleven toen ik met vakantie was. Ik zag hier heel erg tegenop omdat ik haar nog niet zo lang had. Maar ik kon met een gerust gevoel op vakantie gaan. Na een dag kreeg ik een sms’je hoe het met er ging. Ik zag op Facebook prachtige foto’s en op Instagram super leuke filmpjes van d’r en ze was super blij. Je kan je dieren hier met een gerust hart achterlaten. Groetjes linsy

Geweldig goed pension

Onze hond stitch heeft het daar altijd geweldig goed naar zijn zin ,dit jaar onze nieuwe aanwinst kat binky ook mee en kan alleen maar zeggen er word super goed en met veel liefde en aandacht voor de dieren gezorgd. Top pension!

Wat een geweldige plek om je hond verzorgd achter te laten

Fraukje was dit jaar voor het eerst naar het pension. Baas en Fraukje vonden het spannend. Het was een geweldige ervaring om te zien en te ervaren hoe Fraukje liefdevol en professioneel werd opgevangen. Naast een aantal app contacten was op instagram te volgen hoe het ging. Als baas ben je dan blij te zien dat ze het enorm naar haar zin had. Ik zou dit Dierenpension aan iedereen aan bevelen. De vriendelijkheid bij de ontvangst en het ophalen zorgen er voor dat Fraukje zeker nog terugkomt voor een vakantie. Jullie zijn een geweldig team bedankt en tot volgend jaar.

Zeer tevreden!!

Omdat het de eerst keer was dat ons hondje naar n hondenhotel ging was het voor ons en ook voor onze lieverd heel spannend. Maar we hebben hem met n gerust hart achter gelaten. Gucci is goed verzorgd en de filmpjes die wij zagen waren erg leuk vooral als je je lieverd zag lopen.

Fijn hondenhotel

Na een zeer vriendelijke ontvangst hebben wij Melody met een gerust hart achtergelaten voor een overnachting. Aan het eind van de dag kregen wij een kort filmpje waarop te zien was dat zij ondanks dat zij het spannend vond het prima naar haar zin had. Bij het ophalen troffen wij onze hond vrolijk aan, na het afscheid van de verzorgster stapte zij moe maar voldaan in de auto. De hoge ervaringsscore op internet kunnen wij dus zeker bevestigen!

Wij zijn enorm blij en dankbaar dat Sep zo liefdevol word opgevangen!!

Wij zijn heel blij dat Sep een fijn en veilig plekje bij jullie heeft. Ook om voor hem het socialiseren met andere honden te leren en hierin te gaan groeien. Ook heel leuk en fijn voor ons dat we elke dag zulke leuke filmpjes en foto’s ontvangen en kunnen lezen hoe het met hem gaat. Dat is echt heel fijn!

Super fijne plek voor Sammie!

Sammie gaat iedere keer met heel veel plezier naar jullie toe en we krijgen hem heel blij en vrolijk weer terug. Fijn dat jullie kijken naar karakter en leeftijd bij plaatsing in de groep. Ik zie dat jullie het met liefde doen, en dat we hem gewassen weer terugkrijgen is echt top!

De Akker 5

4031JX Ingen

Over Dierenpension Ingen

Liefdevolle opvang voor uw huisdier. Met professionele verzorging voor uw hond en kat en veel aandacht voor uw persoonlijke wensen. Bij ons gaan de honden in groepjes 4 x per dag naar buiten en de katten logeren gezamenlijk in een gezellige huiskamer met buitenserre.