Waanzinnig leuk!

Wat een super leuke aanvulling op ons feest, iedereen genoot van het maken van de foto's. De hele avond waren vrienden foto's aan het maken, zonder dat het storend was voor de sfeer. het kwam juist de sfeer ten goede. Echt een aanbeveling als je iets echts leuks wilt op je feest!

Op de dag zelf was het 1 groot feest!

De opbouw ging door miscommunicatie niet helemaal goed. Op de dag zelf is er volop gebruik gemaakt van de fotozuil. Het was een mooie toevoeging aan ons feest.

Fijne samenwerking. Kreeg snel antwoord op alle vragen. Goede service.

Het was top!

Vriendelijke hulp voorafgaande aan het bedrijfsfeest. Top busje incl. leuke begeleiding. Het was onder de collega's en vooral ook de kids een groot succes. Bedankt!

Wonderful experience great service !

Wonderful experience great service!

Super leuk

Heel leuk! Ook de begeleiding was perfect. Deze man hoort bij de fotobus!

Fantastische toevoeging aan ons personeelsfeest!

Weinig woorden nodig gehad, alles top geregeld! Super toevoeging waar nog lang over wordt nagepraat!

Correcte prijs en goede service

Vlotte samenwerking en alles verlopen volgens afspraak.

Leuke fotos, maar helaas weinig begeleiding

We hadden de fotobooth Volkswagen bus geregeld voor een feest met 350 collega's met een uitdaging, omdat er begeleiding bij zou zijn. Helaas was de man die de bus neerzette alleen beschikbaar voor het afdrukken van extra fotostrips. Ook waren er weinig accessoires aanwezig.

Hoi hoi, wat enorm vervelend om te lezen dat deze Fotobus belevenis niet helemaal naar wens is verlopen..We gaan z.s.m. contact met je leggen en overleg plegen met onze medewerker.

perfect georganiseerd en meerwaarde voor een feestbeleving

De communicatie vooraf, de installatie ter plekke, de uitleg hoe te bedienen en het ophalen van de apparatuur is zeer professioneel.

Hele goede service!

We hebben een zeer goede ervaring met Fotobelevenis. We zochten een fotohokje voor de korte termijn voor de diploma uitreiking van onze school. Jasper heeft goed met ons meegedacht en een goede uitleg gegeven.

Een groot succes!

De fotozuilen waren een groot succes tijdens de diploma-uitreiking. Niet alleen bij onze afgestudeerde studenten en hun familie, maar ook bij onze docenten. Ze zagen er ook nog eens super tof uit, waardoor dit de ruimte echt aankleedde. De service vanuit fotozuilen was daarnaast super. Vooraf goed voorgelicht over welke optie het beste bij onze wens paste. We ontvingen een duidelijke projectplanning en we hebben tijdens het evenement geen problemen met de bediening van de zuilen gehad. Deze zijn echt eenvoudig in gebruik!

SERVICE GERICHT, PRETTIG, MEEDENKEND

Vanaf het eerste contact was de samenwerking erg prettig en persoonlijk; er werd meegedacht over de mogelijkheden en de specifieke wensen van de opdrachtgever. Alles werd op tijd en naar tevredenheid verzorgd, ook tijdens het evenement! ik zal Fotobelevenis zeker aanbevelen.

Super ervaring!

Het team van Fotobelevenis was super vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben een top-ervaring gehad met het fotohokje op ons personeelsfeest! Een absolute aanrader!

Waanzinnige (foto)belevenis én service!

Voor ons bedrijfsfeest hebben we de flitskast op locatie gehad. Ondanks dat onze locatie (op het strand) niet super makkelijk te bereiken was, is de flitskast er zonder problemen gekomen en opgehaald. Alle collega's hebben door de avond heen meerdere foto's kunnen maken en een hele leuke tijd gehad + een herinnering voor thuis middels de fotostrip. Alle medewerkers van Fotobelevenis zijn even vriendelijk en denken mee. Top! Wij komen terug.

Fantastisch!

Een super toffe belevenis met een nagedachtenis aan het event. Ook uitstekende service vanaf aanvraag tot factuurmoment. Dank hiervoor!

Top bedrijf en service

Doen wat zij zeggen! Mooie en prima spullen, heldere afspraken en prijzen. Heel blij mee en beste in dit segment ;) De retro Photobooth gaf een extra dimensie aan ons evenement!!

Klasse geregeld

Wij hebben redelijk last minute nog een fotokist weten te bemachtigen. En de service rondom, tot op de dag zelf was fantastisch. Hartstikke bedankt voor jullie hulp en toewijding. De klant was zeer tevreden.

Vriendelijk contact gehad, zowel per e-mail als met degene die het apparaat kwam afleveren

Het was een mooie aanvulling op ons jubileum-feest. Het zorgde voor hilariteit bij de mensen en tevens hebben ze een mooi/leuk aandenken aan de gezellige dag. Dit werd mogelijk gemaakt door fotobelevenis. Een goede service en erg vriendelijk geholpen. Ook 's avonds zeer goed bereikbaar voor het verhelpen van een storing (veroorzaakt door het wegvallen van stroom op onze locatie). We werden direct geholpen en het apparaat werkt binnen enkele minuten weer.

De fotocaravan was echt top!

Vanaf het begin heel prettig contact, duidelijke afspraken, leuke fotostrip met ruimte voor logo en tekst, goede kwaliteit foto's (meteen droog als ze geprint zijn!). De fotocaravan paste uitstekend in de sfeer van onze beachparty en er is de hele avond gebruik van gemaakt! Kortom: aanrader!

Mooi materiaal

Goed contact en goed overleg mogelijk. Mooi eindresultaat. Door drukte niet heel snel een reactie, maar door auto-reply wordt dit goed gecommuniceerd. Een aanrader als mooie aanvulling op je feest!

De zelfbediening was erg simpel, we hebben wel 1x "storing" gehad, maar het bleek dat de printer naar achteren geschoven was waardoor de foto's niet door de gleuf vielen. Was simpel te verhelpen en ook heel fijn dat we digitaal alle foto's nog ontvangen hebben, zodat men deze zelf kan laten printen.

Fantastisch!!!

Altijd leuk al die foto's die worden gemaakt. Met de leukste combinatie aan mensen met grappige accessoires. Mooi extra voor op het feest en mooie herinneringen voor na het feest!!

FANTASTISCH

Afgelopen vrijdag hadden wij de VW bus van Fotobelevenis bij onze zomerparty. Iedereen heeft er volop gebruik van gemaakt. Leuke was ook dat we van te voren onze kleur fotostip en tekst konden kiezen. Daarna kreeg een ieder deze fotostip met 4 foto's direct mee. Het is zeker een aanrader als je een feestje hebt en de prijs vonden wij reuze meevallen als je ziet wat je er voor krijgt. TOP.

Super fijn samengewerkt

Heel fijn om samen te werken, communicatie, opbouw, afbouw, alles verliep vlekkeloos. Het fotohokje was echt de finishing touch op ons event ! Erg blij met de fotos en ontzettend leuk om die ook digitaal te hebben ontvangen . Tot de volgende evenement ;-)!