De fotokist maakte het feest compleet!

Alles goed geregeld, snelle reactie op vragen en keurig geleverd en goede uitleg. Top!

Fantastische service!

Voor ons bedrijfsfeest zochten we een leuke fotobooth. We hebben uiteindelijk gekozen voor de fotocaravan. Fotobelevenis denkt in alle opzichten met je mee, ze zijn zeer vriendelijk en duidelijk in de communicatie. We hebben ook nog een polaroidcamera gehuurd, deze werd ruim op tijd (goed verpakt) verstuurd zodat we al kennis konden maken met de mogelijkheden. Het was een zeer geslaagde dag, Fotobelevenis nogmaals bedankt!

Een goede toevoeging voor het feest!

Het was ook feest in het Volkswagen busje! Alle gasten zijn op de foto geweest en hoe! De een nog grappiger als de ander. Jasper begeleidde de shoots erg enthousiast en gaf handige tips! Je krijgt de foto's gelijk mee, zodat iedereen ze dezelfde avond nog boven hun bed kon hangen. Wij zijn super tevreden en kunnen de Fotobelevenis aan iedereen aanraden!

Top ervaring!

Heel erg fijn hoe fotobelevenis heeft gecommuniceerd en alles heeft opgezet. Instructies voor het vervangen van rolletjes was ook heel duidelijk! Bedankt!

Wij hadden de foto Caravan gehuurd voor een opening van een winkelcentrum. De bezoekers hebben de hele middag leuke/gekke foto's kunnen maken en je kon vooral zien dat ze de ervaring hiervan geweldig vonden!

Vriendelijkheid en vrolijkheid

Vriendelijk contact bij bespreken. Denken mee over concept. Enthousiast op de avond zelf met leuke fotoresultaten. We hoorden veel gelach vanuit de caravan en leuke reacties

Super fijne service en contact

Een bedrijf met TOP service. Heel snelle reactie op mijn offerte aanvraag, makkelijk schakelen met vragen en aanpassingen, erg fijne mensen. De foto's zagen er goed uit, en werden ook snel afgedrukt. Het invullen van de vragenlijst vooraf was even een klus, maar daarmee was voor iedereen wel helemaal helder wat de bedoeling was. Aanrader dus!!

Uitstekend!

Alles was goed geregeld, vooraf en op de avond zelf. Echt een aanrader!

Het was top!

De kwaliteit van de foto's is bizar goed en alles liep op rolletjes, 10 out of 10!!

Fantastische service!

Jasper en zijn team hebben een fantastische service geleverd! Zij hebben constant met ons meegedacht, hebben hulp geboden wanneer nodig was en hebben keurig op- en afgebouwd op locatie zonder dat er iemand van ons bij hoefde te zijn. Bedankt hiervoor!

Top ervaring

Een leuk bedrijf dat weet wat service is. De fotobooth was een fantastische aanvulling op ons event! Mooie foto's, helemaal custom met bedrijfslogo. Merci voor de fijne samenwerking

snelle reactie en 'goede kwaliteit foto's

Hadden de flitskist voor de opendag op school. Werd mee gedacht over achtergrond en fotokader. Keurig op tijd geleverd en werkt naar behoren.

Super happy met deze organisatie!

Dit is al het zoveelste jaar dat wij Fotobelevenis inzetten op onze school. Elke keer is het weer super goed geregeld. Alles is mogelijk! En het belangrijkste...de kinderen vinden het hartstikke leuk!

Heel fijn!

Wij hadden toch nog last minute een foto booth nodig en deze werd heel snel en proffesioneel geplaatst. Fijne service en dat was één stress minder!

Alles top geregeled!

Goed geregeld!

Top service!

Op het allerlaatste moment was bedacht dat een photo booth wel tof zou zijn voor ons kantoorfeest. Fotobelevenis heeft dat echt super begeleid, van begin (ontwerpen van een leuke achtergrond) tot het eind (ophalen). Na afloop kregen we makkelijk een link waarmee we alle foto's nog eens rustig konden bekijken. Super bedrijf, perfecte service!

Altijd goed.

Wij hebben regelmatig de Fotobelevenis op een evenement staan. De gasten zijn altijd enthousiast en de service is top. Aanrader!

x

x

Superleuk!

Alles is volgens afspraak verlopen met een enthousiaste fotograaf!

Niets anders dan lovende woorden. Zo een grandioze ervaring. Al je gasten enthousiast en wij natuurlijk ook. En wat een top service. Echt twee uur van te voren geboekt en het kon nog. waar vind je dat tegenwoordig. Jasper je bent onze held. Dank je wel hiervoor. Lieve groetjes , Liberta

Flexibel, creatief en behulpzaam

We zochten voor een stand op een beurs een fotokast die bezoekers snel en goed op de foto kon zetten. De Flitskast van Fotobelevenis kon dit goed aan. We hebben 10x15 foto gemaakt met ons logo erop. De foto's plakte wie op een soort van wenskaart waardoor we meer ruimte hadden om de klanten te bedanken voor het bezoek en een linkje (QR) naar onze website.

Het was geweldig!

We hebben tijdens ons bedrijfsfeest ontzettend veel plezier beleefd in de bus. Het was top geregeld, de foto props waren ook erg leuk. Maar het mooiste was nog dat we de GIFs toegestuurd kregen na het feest. Voor het volgende feestje boeken we jullie zeker weer!

Goed georganiseerde topbelevenis

Goede communicatie, heldere afspraken, snelle reacties, denken mee met de organisatie. Kwaliteit is goed. Mooie fotobox. Prettige samenwerking op de dag zelf. Kortom hele goede ervaring met dit bedrijf.

GEWELDIG !!

Fotobooth op je feest is een must! Iedereen vind het geweldig en word er vrolijk van. En je hebt meteen een aandenken aan het einde van de avond in het fotoboek. De persoonlijke service bij fotobelevenis is geweldig. Ze regelen alles voor je. Een dikke tien!

Erg leuke aanvulling tijdens een feest

Erg leuke aanvulling tijdens een feest