It was great to have Fotobelevenis at our summer party!

We didn't pick the best location for the photobooth, so not many people went went at first. You kept the positive vibes going and whoever showed up for some pictures truly enjoyed it! Thanks!!

Geweldig! Super leuke toevoeging!

Persoon die er bij was was echt ontzettend leuk! Dacht mee, maar hielp mijn zoontje ook toen hij alleen een foto voor ons wilde maken met een lief bordje. Verder was de bus echt een toevoeging op het feest! Het boek ernaast was top, de volgende dag hadden we zo een leuke herinnering! Echt een aanrader!

Absolute aanrader. Het maakt je feest echt compleet

Ik kan het iedereen aanraden. Jasper en zijn team maken het zoals het wilt. Echt grote klasse. Wij hadden een foto hokje zonder begeleiding en dat vonden wij fijn. Het foto hokje heeft een enorme aantrekkingskracht op een feest. En de gasten gaan met een leuk, persoonlijk aandenken naar huis.

Super gaaf!

Het was een super leuke ervaring om een flitskist in te zetten tijdens ons feestje op school. Iedereen was enthousiast en niet weg te slaan bij de flitskist. We konden onbeperkt foto's maken en er was een enthousiaste medewerker aanwezig. Een echte aanrader om zo'n flitskist te huren voor allerlei feestjes.

Super succes!

De photobooth zorgde voor een hoogtepunt op ons feest, mede door de enthousiaste begeleiding van de aardige mensen van Fotobelevenis

De leerlingen hadden gelijk door hoe de flitskist werkte en waren er niet meer weg te slaan!

Ewald was heel professioneel en hard aan de slag met onze leerlingen om mooie groepsfoto's te maken. Het was een geslaagd feestje!

Vriendelijk en leuk personeel en vakkundige service

Zowel in de voorbereiding als op de dag zelf een hele goede ervaring gehad. Ze denken graag met je mee en geven zeer vakkundig advies. Het personeel op locatie is erg enthousiast en weet wat het doet.

Goed zoals altijd!

Nu al jaren achter elkaar via fotobelevenis een fotohokje gehuurd voor onze bedrijfsfeesten (2 keer per jaar) Iedereen is altijd even vriendelijk en ze zijn niet meer weg te denken bij onze feesten. Top!

Leuke herinnering voor congresbezoekers

We hebben van tevoren een fijn conteact gehad, de belevenis tijdens het congres was goed, de foto's waren leuk en de nazorg is ook prima.

Waanzinnige ervaring tijdens het feest! En toffe herinnering na het feest!

Goede duidelijke communicatie. Snel ook. What you see is what you get..al is de ervaring natuurlijk niet te omschrijven zo leuk! Dat moet je zelf ervaren.

Goede service, vriendelijke personeel

Erg leuke ervaring gehad. Goede mooie fotobooth met gepersonaliseerde achtergrond.

zeer goede service

voor een schoolfeest hebben wij fotobelevenis ingehuurd. Een zeer goede ervaring, er was goede communicatie en we hebben er uiteindelijk een top avond van kunnen maken!

Fantastisch!

Het personeel is heel behulpzaam, meedenkend en creatief. Ik heb de algehele service als fantastisch ervaren. De flitskist en de bijbegorende props pasten precies bij het feest dat ik organiseerde. Het is ook erg leuk om alle foto's na afloop digitaal te ontvangen. Ik kan een fotobelevenis dan ook zeker aanraden!

Prachtige toevoeging op uw feest

Wij hebben een fotohokje geregeld op de verjaardag van mijn dochter (18 jaar) Op ons feest kwamen veel mensen (50 gasten) door het fotohokje uit hun comfortzone Wij hadden er een gastenboek bijgelegd waardoor mijn dochter nu een superleuk aandenken heeft. Fotobelevenis heeft dit keurig voor ons verzorgd Keurig op tijd, zeer goede en vriendelijke communicatie en helemaal compleet verzorgd Plakkers en stiften bij het gastenboek Ik kan dit echt aan iedereen aanbevelen

De fotokast van Fotobelevenis is echt een erg leuke manier om deelnemers aan een evenement blij te maken! Op onze Dementie Kennisparade hebben 100 deelnemers een foto laten maken en ze waren verrast dat ze de foto (bestaande uit 4 verschillende poses) meteen meekregen. De bediening van de fotokast is heel eenvoudig. De service vanuit Fotobelevenis is echt heel plezierig en ik vind de prijs-kwaliteit verhouding echt top. Een absolute aanrader!
  • Personeel

Fantastisch was het ! De jarige heeft genoten en geniet nog van alle foto’s die tijdens het feest gemaakt zijn en de formulieren die ingevuld zijn .. wat een prachtige herinnering Echt voor herhaling vatbaar en absoluut een aanrader 10x leuker als een fotograaf .. mensen bepalen zelf hoe vaak en met wie ze op de foto gaan ... kortom een succes !
  • Personeel

Wat een geweldig succes was de Fotospiegel die we hadden gehuurd voor ons feestje. Een echte sfeermaker die ik iedereen kan aanraden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Personeel

Voor de tweede keer de fotokast gehuurd. Plug and play opstarten en een geweldige avond compleet gemaakt. Hartelijk dank aan het fotobelevenis team!
  • Personeel

Wij hebben een hele prettige en leuke ervaring gehad met Fotobelevenis. De communicatie verliep altijd snel en makkelijk, en er werd goed meegedacht over de manieren we onze fotobelevenis zo leuk mogelijk konden laten werken. Ook tijdens het evenement was het een hele prettige samenwerking, en onze gasten waren superblij met de ervaring!
  • Personeel

Door fotobelevenis was alles goed geregeld en niet onbelangrijk, afspraken werden stipt nagekomen. Kortom een zeer welkome aanvulling op onze feestavond!

Supersnelle levering!
  • Personeel

Wij hebben de flitskist op ons personeelsfeest geplaatst. Dikke PRET met alle gadgets en groepjes. Medewerker ter plaatse was erg enthousiast en bracht iedereen in de goede vibe. Enig kritiek punt: er gaat een hoop communicatie aan vooraf, dat zou wat mij betreft ingekort mogen worden tot het hoogst noodzakelijke. Voor mij werd dat eerder een last, mede door de uitgebreide vragenlijst en aanvullende e-mails.

• Personeel

Zij hebben den fotobelevenis gemaakt bij onze valentijnsdisco! Het was fantastisch!

Over Fotobelevenis