Waanzinnige ervaring tijdens het feest! En toffe herinnering na het feest!

Goede duidelijke communicatie. Snel ook. What you see is what you get..al is de ervaring natuurlijk niet te omschrijven zo leuk! Dat moet je zelf ervaren.

Goede service, vriendelijke personeel

Erg leuke ervaring gehad. Goede mooie fotobooth met gepersonaliseerde achtergrond.

zeer goede service

voor een schoolfeest hebben wij fotobelevenis ingehuurd. Een zeer goede ervaring, er was goede communicatie en we hebben er uiteindelijk een top avond van kunnen maken!

Fantastisch!

Het personeel is heel behulpzaam, meedenkend en creatief. Ik heb de algehele service als fantastisch ervaren. De flitskist en de bijbegorende props pasten precies bij het feest dat ik organiseerde. Het is ook erg leuk om alle foto's na afloop digitaal te ontvangen. Ik kan een fotobelevenis dan ook zeker aanraden!

Prachtige toevoeging op uw feest

Wij hebben een fotohokje geregeld op de verjaardag van mijn dochter (18 jaar) Op ons feest kwamen veel mensen (50 gasten) door het fotohokje uit hun comfortzone Wij hadden er een gastenboek bijgelegd waardoor mijn dochter nu een superleuk aandenken heeft. Fotobelevenis heeft dit keurig voor ons verzorgd Keurig op tijd, zeer goede en vriendelijke communicatie en helemaal compleet verzorgd Plakkers en stiften bij het gastenboek Ik kan dit echt aan iedereen aanbevelen

De fotokast van Fotobelevenis is echt een erg leuke manier om deelnemers aan een evenement blij te maken! Op onze Dementie Kennisparade hebben 100 deelnemers een foto laten maken en ze waren verrast dat ze de foto (bestaande uit 4 verschillende poses) meteen meekregen. De bediening van de fotokast is heel eenvoudig. De service vanuit Fotobelevenis is echt heel plezierig en ik vind de prijs-kwaliteit verhouding echt top. Een absolute aanrader!
  • Personeel

Fantastisch was het ! De jarige heeft genoten en geniet nog van alle foto’s die tijdens het feest gemaakt zijn en de formulieren die ingevuld zijn .. wat een prachtige herinnering Echt voor herhaling vatbaar en absoluut een aanrader 10x leuker als een fotograaf .. mensen bepalen zelf hoe vaak en met wie ze op de foto gaan ... kortom een succes !
  • Personeel

Wat een geweldig succes was de Fotospiegel die we hadden gehuurd voor ons feestje. Een echte sfeermaker die ik iedereen kan aanraden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Personeel

Voor de tweede keer de fotokast gehuurd. Plug and play opstarten en een geweldige avond compleet gemaakt. Hartelijk dank aan het fotobelevenis team!
  • Personeel

Wij hebben een hele prettige en leuke ervaring gehad met Fotobelevenis. De communicatie verliep altijd snel en makkelijk, en er werd goed meegedacht over de manieren we onze fotobelevenis zo leuk mogelijk konden laten werken. Ook tijdens het evenement was het een hele prettige samenwerking, en onze gasten waren superblij met de ervaring!
  • Personeel

Door fotobelevenis was alles goed geregeld en niet onbelangrijk, afspraken werden stipt nagekomen. Kortom een zeer welkome aanvulling op onze feestavond!

Supersnelle levering!
  • Personeel

Wij hebben de flitskist op ons personeelsfeest geplaatst. Dikke PRET met alle gadgets en groepjes. Medewerker ter plaatse was erg enthousiast en bracht iedereen in de goede vibe. Enig kritiek punt: er gaat een hoop communicatie aan vooraf, dat zou wat mij betreft ingekort mogen worden tot het hoogst noodzakelijke. Voor mij werd dat eerder een last, mede door de uitgebreide vragenlijst en aanvullende e-mails.

• Personeel

Zij hebben den fotobelevenis gemaakt bij onze valentijnsdisco! Het was fantastisch!
  • Personeel

Jullie waren een erg leuke toevoeging aan het feest. Snelle en heldere communicatie.

• Personeel

Het fotohokje was echt de kers op de taart van ons feestje! Een super leuke activiteit om te doen tijdens een feest met een blijvend tastbaar aandenken voor iedereen. Kwaliteit van de foto’s zijn ook erg goed. Echt een 100% aanrader!!
  • Personeel

De samenwerking met Fotobelevenis verliep ontzettend vlot. Zeker voor herhaling vatbaar.
  • Personeel

Onze medewerkers hebben geweldig veel lol gehad met de flitskist! De fotostrips hangen verspreid door ons kantoor - een leuke herinnering aan de Kick-off 2019. De communicatie verliep uitstekend en alle medewerkers van Fotobelevenis (van degene die de factuur stuurde tot de collega die ons hielp bij de Flitskist) waren vriendelijk, vrolijk en behulpzaam. Complimenten!
  • Personeel

Hokje zelf vonden we niet van hoge kwaliteit. Verder tevreden met de service!
  • Personeel

Zoals vorig jaar weer goede ervaring

Het was top, bedankt!!!

Over Fotobelevenis