Een fantastisch skikamp

Wij hebben een geweldig ski kamp achter de rug. Een hele goede sfeer in samenwerking met Snowbreaks, instructeurs waren ook in de accommodatie actief aan de slag met de leerlingen. Het eten en de accommodatie was helemaal prima, ietwat gedateerd maar alles functioneerde goed in groepsaccommodatie. Verder een sneeuwzeker gebied daar waar het in veel skigebieden misging was bij ons alles open, zelfs de dal afdaling. Wij gaan volgend jaar weer op pad met Snowbreaks!

• Groepsgrootte 54

Super kamp, maar wel ruimte voor verbetering.

Al een aantal jaar mee geweest met een skireis van Snowbreaks. Altijd super enthousiast. De laatste keer was er echt ruimte voor verbetering. * minder enthousiaste en betrokken begeleiding. * geen overzicht/whiteboard met daarop dagplanning en welk avondeten. (dit zorgt voor duidelijkheid bij leerlingen). Mijn ervaring was juist de enthousiaste begeleiding die erg betrokken is bij de reis. Nu was het wat passief en rommelig. Jammer en niet nodig. Hopelijk volgende keer weer als vanouds.

• Groepsgrootte 65

Snowbreaks neemt de leiding op een fantastisch skikamp!

Fijne en duidelijke communicatie vooraf. Alles was top geregeld tijdens het skikamp. Snowbreaks neemt de leiding tijdens het kamp en wij ondersteunen hierin, dit was een erg fijne samenwerking. Ze kennen de leerlingen bij naam en het contact met de accommodatie is goed. Wij hebben weer genoten.

• Groepsgrootte 71

Fantastische week in de sneeuw

We hebben een hele mooie winterweek gehad waarbij iedereen het enorm naar zijn zin heeft gehad. De organisatie was helemaal in orde en flexibel om mee te denken naar onze wensen.

• Groepsgrootte 80

Een fantastische week!

We hebben een fantastische week gehad! Met z’n viertjes hebben we fijne skilessen gehad van Noël. Voor ons een eerste kennismaking met wintersport in een prachtig gebied. We kijken nu al uit naar de volgende wintersport! Door Snowbreaks en Gasthof Hamberg was het verblijf uitstekend gefaciliteerd! Bedankt voor deze dierbare herinnering en graag tot een volgende keer!

• Groepsgrootte 4

Zeer goed geregeld met persoonlijke aandacht voor het hele gezin.

Voor de tweede keer meegegaan met Snowbreaks. Kinderen hebben het enorm naar hun zin gehad en willen volgend jaar weer mee. Mooi concept! Klein aandachtspuntje: de helft van ons gezin is vegetarisch. Voor hun was bij het avondeten minder keus.

• Groepsgrootte 4

Heel goed geregelde skivakantie door klantgerichte organisatie

We hebben als gezin wederom een hele leuke en leerzame ski vakantie gehad. Met een goede prijs-kwaliteit verhouding waarbij door Snowbreaks een programma is neergezet voor overdag en 's avonds in een prettige sfeer. Het met meerdere gezinnen samen in een accommodatie zitten waarbij het ontbijt en avondeten geregeld zijn is erg prettig vooral als je na een dag op de piste weer terug komt. Top!

• Groepsgrootte 4

Leuk familie concept en goed uitgevoerd

De leuke/goede kanten van het concept (dat je kids met dezelfde kindjes in het hotel zit met ook de leuke ski leraren/leraresseen) wegen zeker op tegen de nadelen ervan (dat de hotel locatie 20-35 minuten rijden is can de pistes). Wifi in bijgebouw niet goed, eten is prima. Leuke medewerkers van de organisatie en het hotel). Leuke activiteiten en ook geen probleem om ergens niet aan mee te doen. Onze zoon had niet eerder ski les gehad en heeft dankzij Anne en Nikee een leuke en succesvolle week kennismaken met skiën gehad!

• Groepsgrootte 3

Prima week skiën, goed georganiseerd

Bij aankomst in het Zillertal werden we meteen al hartelijk welkom geheten door Bart, die dagelijks het programma even met ons doornam. Erg fijn om te weten waar we aan toe waren én alles enorm goed georganiseerd! De lessen, de activiteiten 's avonds (film, fakkeltocht, zwembadbezoek), alles liep goed geolied. Het hotel was prima. Hartelijk personeel dat zich het vuur uit de sloffen liep om iedereen bijtijds van eten en drinken te voorzien, en dat alles met enorm enthousiasme en een grote glimlach. Het eten was van prima kwaliteit naar Oostenrijkse standaarden. Verwacht geen haute cuisine, maar gewoon ruime porties. Ook het ontbijt was prima geregeld en er was voor elk wat wils. De kamers zijn behoorlijk verouderd; in ons geval betekende dat een badkamer met een bad waarin je alleen zittend kan douchen. Dat is echt niet meer van deze tijd. Daarin mag wat worden geïnvesteerd. De bedden zijn overigens prima met dekbedden die warm genoeg zijn. De temperatuur in het hele hotel is bizar hoog. In de bar minstens 25 graden en in de eetzaal ook ruim boven de 20. Ietwat bizar in deze tijden van energieschaarste met de bijbehorende hoge energieprijzen.

• Veiligheid N.v.t.
  • Groepsgrootte ca. 50

Geweldig gezellig, goed georganiseerd

Wat was het leuk om mee te gaan met de gezinsreis. De kinderen hebben genoten van alle leeftijdsgenootjes in het hotel en in de skilessen. En hoe leuk dat het lesprogramma richting het einde van de week afbouwtr, zodat wij als ouders ook zelf konden genieten van de gemaakte vorderingen! Eten/slapen: prima! Avondprogramma: erg leuk. Enige minpuntje was de afgstand tot de pistes, maar de balans opmakend zeggen we volmondig: volgend jaar weer!

• Groepsgrootte 4

top week waarbij alle wintersport zorgen uit handen worden genomen!

Het is altijd gezellig aankomen op een Snowbreaks gezinsreis. Je word duidelijk geïnformeerd, hartelijk ontvangen en dan start er een week waarbij je alleen maar op tijd aan het ontbijt hoeft te zitten, zodat je de rest van de dag gewoon 'aan kan schuiven' bij alle lessen, activiteiten en diners. Met een gezin met maar één kind is het super gezellig voor ons allemaal om met allemaal gelijkgestemden op reis te zijn. Vanaf dag 1 had onze dochter al contact en maakte ski maatjes voor de rest van de week. We hebben wederom ontzettend genoten.

• Groepsgrootte 3

Goede eerste ervaring met snowbreaks

We zijn over alles tevreden. Omdat wij met de trein reizen was het jammer dat de accommodatie wat achteraf lag. En er geen skibus was. Waar nodig zijn we wel goed geholpen door medereizigers en reisleiding.

• Groepsgrootte 12 gezinnen

Fantastische week gehad in de sneeuw met Snowbreaks.

Alles was goed georganiseerd. Van het hotel tot de begeleiders en het huurmateriaal voor in de sneeuw, het was allemaal top.

• Groepsgrootte 55 leerlingen

Perfect voor kinderen, ze leren goed skiën op een gezellige manier

Het was wederom een goed georganiseerde reis met enorm aardige reisbegeleiding/skileraren. Voor onze dochter was het weer een heerlijke manier om te leren skiën. ‘S avonds ook leuke activiteiten of gewoon lekker een drankje doen aan de bar in de eetzaal of buiten in de zon. Heel goed eten in Pürcherhof. Het was wel een beetje druk: er miste een zaal waar de kinderen konden spelen of de georganiseerde activiteiten konden doen. Daarom was het lawaaiig in de eetzalen en begonnen de kinderactiviteiten wat te laat (19.30, na het eten). Het was ook zo’n 20 - 30 minuten rijden naar de pistes. Niet zo heel erg, maar iets dichterbij zou fijner zijn.

• Groepsgrootte 3

Het was wederom een super Snowbreaks reis!!!

We hebben enorm genoten tijdens de voorjaarsvakantie! Zeer goede instructeurs en skilessen, gezellige medereizigers, super sfeer en perfecte weersomstandigheden!

zoals gewoonlijk helemaal top

(zoals de afgelopen 10 jaar een flexibele, hulpzame en gezellige toporganisatie, en de kinderen vinden het fantastisch)

Erg leuke vakantie

Leuk gedaan om door spel meer contact te krijgen met andere volwassenen. Accommodatie iets groter zou mogen met de mensen die nu aanwezig waren best druk en gehorig bij het eten. tip: Hesjes aan bij de lessen zodat je weet als leraar wie er bij je les hoort.

• Groepsgrootte Prima

Leuk programma, goede begeleiders, slecht eten in het hotel

alles was goed behalve het hotel, met name het diner (erg vet eten) en de gehorigheid in het hotel

• Groepsgrootte 5

Een fantastische wintervakantie in Zweden!

De activiteiten waren erg leuk en afwisselend en iedereen kon meedoen. De groep was heel gezellig. Er is veel gelachen en de kinderen konden het onderling ook goed met elkaar vinden. De accomodatie was uitstekend. Schattige huisjes in de bossen aan een bevroren meer. Hoe idyllisch. Het eten was lekker. Veel sterren voor Bart en Kirsten die de reis super hebben geleid. Altijd vriendelijk en veel geduld. Een mooi stel. Niet alleen reisleiding, maar ook onderdeel van de groep.

• Organisatie
  • Ski / Snowboardlessen N.v.t.

Geweldige vakantie!

Met Snowbreaks zijn mijn zoon (12) en ik in Zweden geweest in de carnavalsvakantie. Dit was een geweldige belevenis met een leuke groep mensen. De activiteiten waren puik georganiseerd en waar nodig was al het materiaal al voor ons klaargezet (bijvoorbeeld bij het langlaufen en het alpineskiën). Onze hosts/gidsen Bart en Kirsten hebben alles op een uiterst relaxte manier in goede banen geleid. Ontbijt klaarzetten, drankvoorraad aanvullen, maar ook het begeleiden van de activiteiten en zelfs het verbinden van een hoofdwond: alles ging goed geordend en ogenschijnlijk zeer ontspannen. Ik zou zo nóg een keer met hen (of met Snowbreaks) op pad gaan. Eén heel klein kritiekpuntje: Ik zat met mijn zoon in een zeer kleine stuga; we moesten een tweepersoonsbed delen en hadden eigenlijk te weinig kastruimte om onze kleren kwijt te kunnen. Niet ideaal; aan de andere kant gebruikten we het huisje alleen maar om te douchen en te slapen. De andere stuga's zijn overigens veel groter; dit was het enige tweepersoonshuisje.

• Groepsgrootte 17

Sfeer, weer, condities en fantastische begeleiding, deze week was AF!!!

Superleuke vakantie met enthousiaste groep zowel in het hotel als op de piste. Begeleiding was top en het weer deed niet onder. Volgend jaar zeker weer. Grtz Frank

• Groepsgrootte 70

Relaxed, aandacht voor deelnemer en betrokken instructeurs

Prettige en heerlijke vakantie, tijd voor eigen ontspanning terwijl kids in goede handen zijn bij Nederlandstalige instructeurs die ook een band proberen op te bouwen met kids. Verder goed voor groepsproces dat kids ook met elkaar spelen in verblijf. Goed en smaakvol eten.

• Groepsgrootte 70

Groots Genoten als vanouds -> Rocks Reunie met Kaiserwetter en Kaiserschmarrn !!!

Toffe groep, kaiserwetter, leuke activiteiten, heerlijk gegeten en prima accommodatie met uitzicht op de bergen en de biggen.

Enorm genoten!

We hebben erg genoten van de fijne skilessen en het enthousiame van de begeleiders!

• Accommodatie N.v.t.
  • Catering / maaltijden N.v.t.
  • Groepsgrootte 4 tot 6

Wat fijn om zo onbezorgd op vakantie te kunnen.

Heel fijn

• Groepsgrootte N.v.t.