Geen BBA-Tours zoals contractueel was afgesproken, maar 2 bussen van verschillende maatschappijen. De afstemming over tijden klopte niet evenals de busgroottes. Hierdoor was de aankomsttijd verlaat en liep de eerste wintersportdag qua uren schade op. Niet oke! De dubbeldekker is geen bus om in te overnachten. Geen beenruimte waarvoor betaald is. Communicatie met pension over te gebruiken kamers en indeling klopte niet. De laatste personen konden hierdoor pas laat na het avondeten in hun slaapvertrek terecht. De rest was wat we van jullie gewend zijn, goed dus.

• Groepsgrootte: 119

Hi Björn, Fijn om je telefonisch gesproken te hebben om het afgelopen wintersportkamp te evalueren. Wij vinden het ook erg vervelend hoe de start is verlopen en zullen dit intern behandelen en communiceren naar onze leveranciers. Gelukkig hebben jullie alsnog een geweldig kamp in de sneeuw gehad en kunnen we vooruit kijken naar de editie van 2020! We spreken elkaar snel weer! Met vriendelijke groet, Merel - Snowbreaks

Prima reis gehad. Timo, Teun en Frank deden hun werk goed. Fijne samenwerking met de groep. Fakkeltocht ging niet door ivm de wind. we deden een wandeling en vuurkorf. Dit zou evt. uitgebreider mogen. Er was aan het begin ook een klein probleem met de skipassen, al was dit snel opgelost.

• Groepsgrootte: 48 LLN 5 docenten

zeer fijne werkweek gehad, Merel vooraf en Iris als hoofdinstructeur hebben zich erg enthousiast ingezet om het ons allemaal naar de zin te maken. Teun heeft als instructeur naast het lesgeven ook tijdens andere bezigheden fijn samengewerkt met ons en de leerlingen. Het vervoer met de bus was prima maar het communiceren van de chauffeur kon op enkele punten beter, twee maal heeft de groep lang (45 min. moeten wachten). Dit had voorkomen kunnen worden. Ik zal volgend jaar zeker weer aan jullie denken als ik weer een werkweek mag organiseren. Ik zal zelf meer sturen bij het aanbieden van ski of snowboardles, nu was het lastig om goed gedifferentieerd les te geven. Vooral de combinatie met beginnende skiërs en snowboarders maakten het lastig.

• Groepsgrootte: 26

Wat een heerlijke week weer. De kinderen hebben zoveel lol gehad. Het klikte goed tussen de kinderen en ouders waardoor het op en van de piste erg gezellig was. Ze willen volgend weer dus dat zegt genoeg. Vogeihof is een super gezellige locatie, wel erg gehorig en kamers niet altijd ideaal qua grootte en bedden. Eten is ok, zeker de salade. Verwacht geen culinaire hoogstandjes. Voor deze reis maakt dit niet zoveel uit daar het hele pand van Snowbreaks is en hierdoor kids door het hele huis kunnen rennen. Dat maakt het juist zo gezellig. Dikke pluim voor Snowbreaks en hun enthousiasme, bedankt voor een geslaagde wintersportvakantie.

• Groepsgrootte: 5

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Superleuke vakantie gehad. Leuk concept. Goed ski-gebied, helaas wel een klein beetje teleurstellend dat we niet echt aan de piste zaten. Goede accommodatie met goed eten. De communicatie, planning en de animatie kan wel iets beter en duidelijker. Ski lessen waren top, leuke mensen. Ik zou zo weer boeken voor volgend jaar (Hebben we wel dispensatie nodig voor een dertien-jarige:-))

• Groepsgrootte: 4

Zeer goede ervaring met de leiding op de lokatie. Heel enthausiast en ze nemen voldoende tijd om je te helpen en te woord te staan.

• Groepsgrootte: 4

Wij hebben een geweldige week gehad in Zweden. Vooraf was de informatie heel duidelijk en er was snel antwoord toen ik wat aanvullende vragen had. De locatie krijgt ook een 10, het is prachtig gelegen en de huisjes zijn heel behaaglijk. Het eten was heel goed en gevarieerd. Het is leuk om een gezamelijke ruimte te hebben en daar met zijn allen te eten. De groep is qua aantal goed; er is altijd wel een speelkameraadje maar het is ook niet zo groot dat er subgroepjes ontstaan. De activiteiten zijn heel leuk en goed geregeld. Voor ons was het een eerste kennismaking met de wintersport en dat is heel goed bevallen. Alles gaat heel relaxed en er is voldoende tijd om samen met je gezin iets te doen. Ik raad dit iedereen aan die van een afwisselende wintersport houdt in een mooie omgeving en waar alles heel goed geregeld is. We komen graag nog eens terug in de zomer om te zien hoe dan alles eruit ziet.

• Groepsgrootte: 25

De begeleiders waren vriendelijk, toegankelijk en enthousiast. Prettig dat zij ook de ski-lessen gaven. De lessen voor de kinderen waren erg goed. Onze kinderen van 5,8 en 10 konden na 4 dagen les al erg goed zelfstandig skieën. De accommodatie (Forstau, Oostenrijk) was keurig en goed verzorgd. We hadden een ruim appartement met ons gezin, al waren er ook gezinnen die alleen een slaapkamer hadden, zonder zitgedeelte.

• Groepsgrootte: 5

Ènkel de kamer was wat minder. Omdat ik enkel samen met mijn zoon was kregen wij een tweepersoonskamer incl. badkamer. Helaas was er geen extra ruimte aanwezig hierdoor zoals extra stoelen, een tafel (uiteraard had ik niet verwacht er ook een keuken bij te hebben). Hierdoor werd het al snel wat krap op de kamer met alle wintersportspullen. Ik begrijp het helemaal gezien het feit dat wij maar met zijn 2-en waren. Verder helemaal TOP!

• Groepsgrootte: 40

We hebben een enorm leuke week gehad. Leuke en lieve skileraren. Ik liet onze kinderen met een gerust hart achter. Verder de hele week gezellige activiteiten en een ontspannen sfeer. Dank jullie wel!

• Groepsgrootte: 4

Het is altijd weer een geweldige ervaring om met jullie zaken te doen.

• Groepsgrootte: 81 leerlingen

Alles was goed geregeld, begeleiding ter plaatse (Timo&Sabine) was prima. Begeleiding stond open voor suggesties, begeleidde de leerlingen goed op niveau en vonden aansluiting met de leeftijdsgroep. De begeleiding was een aanvulling op de gezelligheid en sfeer. Buschauffeur Erik, van Kruger reizen, was top!

• Groepsgrootte: 42

leuk en gezellig kamp gehad.

• Groepsgrootte: 68

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Over het algemeen was de ervaring goed. O.a. het skigebied en de begeleiding vanuit Jeroen is ons erg goed bevallen. Verder was ook skiverhuur prima in orde. Er zijn ook een aantal kritiekpunten. Zo hadden we hogere verwachtingen over de bus, deze was abominabel slecht. De bus was niet erg comfortabel om lang in te zitten en te slapen. Verder viel het diner bij een aantal personen tegen en was de ober erg onvriendelijk. Tot slot viel het rodelen tegen. We begonnen naar onze mening op de helft het baan en hebben alleen het onderste gedeelte van het baan afgelegd. Dit betekende dat de meeste al na 5 minuten klaar waren. Toen we dit bij Jeroen in de bus aangaven, gaf hij aan dat het rodelen maximaal 15 euro per persoon zou mogen kosten. Verder zagen wij in een folder in het hotel kosten van 11 euro per persoon staan. In de offerte wordt dit rodelen aangeboden voor 30 euro. Wellicht dat we e.a. even kunnen bespreken via de telefoon in een evaluatiegesprek.

• Veiligheid N.v.t.
  • Groepsgrootte: 35

Prima geregeld weekend door snowbreaks Ze regelen alles waardoor je lekker van het snowuitje kan genieten Zeker een aanrader !

• Groepsgrootte: 18

Met onze grote groep leerlingen was het prettig om verzekerd te zijn van de ervaring van de mensen van Snow Breaks. Als je met tientallen scholieren gaat skieën kom je toch zaken tegen die je niet dagelijks meemaakt voor de klas... Bovendien was het erg gezellig samen. Hulde! Volgend jaar weer, zou ik zeggen.

• Groepsgrootte: 74 leerlingen + 5 docenten

Het was heel fijn om mee te gaan. Snowbreaks zorgde ervoor dat wij als docenten meekonden zonder alles te moeten regelen. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren. Daarnaast werd er constant meegedacht aan het oplossen van kwesties ter plekke.

• Groepsgrootte: 74

Names het O.S.G. Willem Blaeu hebben de leerlingen en docenten genoten van deze reis. Goed georganiseerd, duidelijk, strak en leuke begeleiding vanuit Snowbreaks. Hopelijk volgend jaar weer!! :)

• Groepsgrootte: 97 leerlingen & 10 docenten

Topervaring! Super genoten! Alles goed geregeld, over aan gedacht, duidelijk te merken dat hier een ervaren team staat en echte ervaringsdeskundigen zijn! Kunnen we nu al boeken voor komend jaar, hebben jullie ook vroegboekkorting? Nogmaals dank voor alle goede zorgen. Groeten Jeroen, Marieke, Isabel en Job

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Sanitair erg verouderd. Douchegordijn niet prettig en douchekop die wegzakt door versleten koppeling. Extra bedden voor de kids in looppad en onder de kapstok. 4x friet in 6 maaltijden...

• Groepsgrootte: 55

We hebben een hele leuke en gezellige wintersport vakantie beleefd. De organisatie steekt goed en relaxed in elkaar. Het onderkomen en halfpension is eenvoudig maar meer dan prima, precies de balans die we zochten. Kinderen kunnen lekker ravotten en maakten snel nieuwe vrienden, aan het einde waren ze verdrietig dat het was afgelopen en ze hun nieuwe vrienden moesten gaan missen. Goede skilessen en leuke neven activiteiten! We horen graag wanneer we voor de volgende editie kunnen aanmelden 😀

• Groepsgrootte: 52

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima vakantie. Mooi gebied, vriendelijke organisatie. Erg jammer dat er geen aanbod van skieles voor volwassen was. Was maar mondjesmaat te regelen bij de skieschool ter plaatse. Doordat veel deelnemers elkaar al kenden, was het voor mijn dochter moeilijk sociaal aansluiting te vinden. Ik beveel de reis aan bij anderen met deze kanttekeningen.

• Groepsgrootte: 2

Top geregeld!

• Groepsgrootte: 50

Wij hebben een fantastische reis gehad met een heel divers programma. Er was altijd ruimte voor overleg en wensen van onze kant. Een fijn team!!

• Ski/Snowboardlessen N.v.t.
  • Groepsgrootte: 82 leerlingen