Leerzaam!

NLP in één dag gevolgd. Het was bindend, boeiend en een hele prettige plek om te leren. Dank Ymkje!

• Waar heb je aan deelgenomen? NLP in 1 dag introductie
  • Ben je tevreden over het resultaat? Ik ben tevreden
  • Wat vond je van de trainer? Overtuigend, gemotiveerd, eerlijk en prettig

Warm betrokken opleider met berg aan ervaring

In 2023 en 2024 heb ik zowel de NLP Practitioner als de Master Practitioner gevolgd bij KiesKoers. KiesKoers kenmerkt zich door haar betrokkenheid om vooral de wereld een stukje mooier te maken. Dat straalt zij uit op haar cursisten. Zowel Jan Willem als Ymkje en Rennie stralen passie, vreugde en plezier uit als ze het hebben over hun vak en weten hun kennis en ervaring op laagdrempelige manier over te brengen. Vanaf dag 1 weten zij een veilige en sfeervolle omgeving in de groep neer te zetten en laten zij de groep vrij om hun eigen reis door te maken. Ik heb uitsluitend warme herinneringen aan KiesKoers en weet zeker dat ik nu en in de toekomst ontzettend veel van het geleerde in de praktijk breng. Waarvoor dank!

• Ben je tevreden over het resultaat? Ja
  • Wat vond je van de trainer? Kundig betrokken professioneel warm

Veel geleerd en inzichten gekregen.

Dit is een opleiding die inzicht geeft op wie je bent en wil zijn en hoe je er mee omgaat. Vanuit dit geleerde kun je dan ook anderen helper.

• Ben je tevreden over het resultaat? Jep
  • Wat vond je van de trainer? Kundig

Een geweldige reis

Twee prachtige en intensieve reizen heb ik mogen maken bij Kies Koers, namelijk die van de NLP Practitioner en de NLP Master. Mooie diepgang en inzichten verworven. Voor mezelf heb ik belangrijke keuzes kunnen maken en knopen weten door te hakken. Al het geleerde mag ik nu in praktijk brengen bij Meitsje en daar ben ik Kies Koers dankbaar voor!

• Ben je tevreden over het resultaat? Ontzettend tevreden
  • Wat vond je van de trainer? Hele fijne, positieve en betrokken trainer

Super mooi om betrokken te zijn bij jouw proces Daniëlle! Wij wensen je alle goeds toe in jouw eigen onderneming 'Meitsje' en ik vertrouw er op dat het je gaat lukken om een prachtig bloeiende praktijk op te zetten met als thema: De alleengeboren tweeling of meerling!

Fantastisch!

Prachtige begeleiding door dit bedrijf bij mijn eigen persoonlijke reis!

• Waar heb je aan deelgenomen? NLP Master Practitioner Opleiding
  • Ben je tevreden over het resultaat? Meer dan!
  • Wat vond je van de trainer? Zeer professioneel en betrokken

Dank je wel Tanja voor je mooie woorden! Super fijn om jouw groei mee te maken en er deel van uit te maken. We wensen je alle goeds toe en heel veel plezier van al het geleerde!

Een cadeautje voor jezelf

Een praktische training waarbij je jezelf en anderen nog beter leert kennen. Het is bewustwording, herkenning en ontvangen van NLP instrumenten om communicatie nog effectiever te maken. De training is een mooie mix van theorie met voldoende ruimte om te oefenen. Gun jezelf dit cadeautje.

• Wat vond je van de trainer? Zeer prettig

Dank je wel Ria! Een mooi cadeau voor jezelf....Fijn dat jij er bij was en we wensen je heel veel plezier toe met de opgedane kennis. Dank voor je positieve inbreng.

Van bewust onbekwaam naar bewust bekwaam

In een prettige omgeving word je bewust van de processen die in je persoonlijke interactie inzet. Door middel van een mooie balans van theorie, vertaling naar praktijk situaties en oefenen leer je NLP effectief toe te passen. Van bewust onbekwaam naar bewust bekwaam

• Wat vond je van de trainer? Prima

Dank je wel Pieter voor je reactie en voor jouw waardevolle inbreng in de groep. Heel veel plezier met de opgedane kennis en wie weet, zien we elkaar weer in de Verdiepings Business 6-daagse.

Mooie reis waar ik mijzelf heb ontdekt.

Meer geleerd en ervaren dan ik had verwacht.

• Ben je tevreden over het resultaat? Zeer tevreden
  • Wat vond je van de trainer? Toptrainer

Dank je wel Ben voor je mooie woorden en heel fijn dat je meer gekregen hebt dan je verwacht had! Heel veel succes en vooral plezier van al het geleerde.

Zeer betrokken coach. Fijne veilige sfeer waarin alle deelnemers de ruimte krijgen om de elementen van NLP in voldoende mate te oefenen.

• Ben je tevreden over het resultaat? Zeer
  • Wat vond je van de trainer? Fantastisch

Dank je wel Pieter! Heel mooi dat je erbij was. Heel veel plezier met alle opgedane kennis.

Warm bad!

Het voelt altijd als thuiskomen bij Kies Koers. Ik heb de tweedaagse systemische opstellingen gedaan en het was met elke cent waard. Wat een mooie persoonlijke inzichten waar ik weer mee verder kan en de praktische informatieve kant van systemisch werken. Ik ben fan!

• Waar heb je aan deelgenomen? Systemisch werk
  • Wat vond je van de trainer? Super

Super fijn Marije! Het was ook heel mooi om jou weer terug te zien in deze training. Ontzettend bedankt voor je positieve feedback. Heel veel plezier met je opgedane ervaringen. Alle goeds voor jou!

WorkShop Systemisch Werk een mooie 1e ervaring

De 2-daagse workshop Systemisch Werk heeft mij de gelegenheid gegeven kennis te maken en ervaring op te doen, met systemisch werk. Het is zeker geen verdiepende opleiding of cursus, de workshop geeft de gelegenheid om een eerste indruk van deze methode op te doen. De workshop omvat zowel een deel theoretische onderbouwing als de mogelijkheid om persoonlijk ervaring op te doen met opstellingen. Wederom een warm welkom bij KiesKoers ervaren en de prettige omgeving om je te ontwikkelen. Het geleerde motiveert mij om me verder te verdiepen in de materie.

• Waar heb je aan deelgenomen? Systemisch werk
  • Ben je tevreden over het resultaat? ja
  • Wat vond je van de trainer? prima

Dank je wel Berlinda! Het was weer super om je terug te zien. Heel veel plezier met al het geleerde en wie weet tot ziens...

Leuke, goed georganiseerde training, fijne sfeer.

Ymkje en Rennie zorgen voor heel een fijne informale sfeer wat ik als erg prettig heb ervaren. Ik heb nieuwe dingen geleerd over mezelf. De eerste en twee dag hadden iets beter kunnen aansluiten of het verband nog meer benadrukt kunnen worden. De groep is heel divers qua leeftijd, doelen, situaties. Daardoor kon ik niet direct veel van andere leren ondanks dat een groot deel van de tijd ook over andere gaat. Ik denk dat ik er nog meer van had kunnen leren als ik het bedrag aan 1 op 1 coaching had uitgeven. Verder een heel fijne training en geeft veel zelfvertrouwen.

• Ben je tevreden over het resultaat? Matig. Ik had iets meer verwacht
  • Wat vond je van de trainer? Heel goed en persoonlijk en geduldig

Dank je wel voor jouw feedback en ook voor de toelichting die je per telefoon gegeven hebt. Het waren 2 prachtige dagen en fijn dat jij er bij was.

Het is goed om weer te voelen waar je staat

Deze training geeft je de kans om weer te voelen wat voor jou belangrijk is in het leven. Hoe je jouw gekozen doelen mag en kan bereiken. Allemaal omdat je even stil staat bij jezelf. Je mag opruimen wat je tegenhoud om jouw eigen leven en koers te kiezen.

• Wat vond je van de trainer? Goed

Dank je wel Sonja, we wensen je toe dat je blijft doen wat jij belangrijk vindt in jouw leven en dat je jouw gekozen pad mag volgen. Graag tot een andere keer.

Inspirerend

Sinds kort de Business 6-daagse NLP afgerond. Vooral nieuwe inzichten gekregen. Handvaten om in de praktijk te gebruiken. Ymkje is een fijne vrouw waar je de hele dag naar kan luisteren. Zoveel wijsheden.

• Waar heb je aan deelgenomen? 6-daagse Business NLP Training
  • Ben je tevreden over het resultaat? zeer tevreden
  • Wat vond je van de trainer? hele fijne inspirende dame

Dank je Gelina, ik krijg er een kleur van..... Het was een feest om je erbij te hebben.

Hele leerzame en inspirerende training.

Hele fijne dagen gehad bij het Persoonlijk leiderschap. Heeft mij veel inzichten gegeven en het vertrouwen dat ook ik persoonlijk kan groeien. Heldere informatie en goed toe te passen, voor mij een grote stimulans hier verder mee aan de slag te gaan.

• Ben je tevreden over het resultaat? Erg tevreden
  • Wat vond je van de trainer? Professioneel en erg plezierig

Dank je wel Tineke, prachtig om te zien hoe jij je ontwikkelt en het inzicht en vertrouwen in jezelf groeit. We wensen je alle goeds toe.

Masterclass persoonlijk leiderschap met praktische tools om in te zetten

Er zit een duidelijke en herkenbare opbouw in het lesmateriaal. Er worden praktijk voorbeelden gegeven, zodat de theorie te herkennen is en je deze in eigen situatie om kan zetten naar bruikbare handvatten. De theorie is in een handig klein lesboekje verwerkt, met ruimte voor aantekeningen, wat eraan bijdraagt om de lesstof van verschillende methodieken gemakkelijk terug te vinden. Ymkje en Rennie zijn twee kundige docenten en fijne coaches, die op prettige wijze weten te inspireren en tot de kern komen. Kieskoers is een aanrader voor iedereen die met de NLP methodiek aan de slag wil.

• Ben je tevreden over het resultaat? ja
  • Wat vond je van de trainer? helemaal prima

Heel fijn om jullie weer te zien in deze training en we wensen jullie alle goeds toe. Bedankt voor je positieve feedback.

Bijzondere eye-openers beleefd

De meerdaagse workshop Persoonlijk Leiderschap Masterclass biedt talrijke gereedschappen om met jezelf aan de slag te gaan én te blijven. Op deze wijze kun je jezelf blijven ontwikkelen. Belangrijk daarbij is dat het vanuit jezelf gebeurt, want je ontdekt dat niet alle overtuigingen over jezelf die van jou zijn. Inhoudelijk 10, organisatie ook een 10!

• Ben je tevreden over het resultaat? Heel tevreden
  • Wat vond je van de trainer? Top van Nederland

Wat een prachtige review Bart! Dank je wel.

Goed! Een perfect balansmoment om de focus naar intern te verleggen.

Door Ymkjes ervaring en manier van verhalend vertellen en meenemen van cursisten niet alleen een gevoel gekregen dat ik even helemaal uitgezoomd was om mijn leven eens te beschouwen, maar ook de handreikingen om ermee aan de slag te gaan. De masterclass heeft mij intern meer rust gegeven.

• Ben je tevreden over het resultaat? Ja
  • Wat vond je van de trainer? Goed. Veel ervaring, goed inzetbaar. Goed oog voor het individu en persoonlijke behoeften.

Super bedankt Almer! Het was fijn dat je erbij was. We wensen je veel rust toe en alle goeds voor de toekomst.

Meerwaarde voor zowel business als voor privé

Fijne indeling met 3 x 2 dagen, zodat je in de tussentijd met het geleerde aan de slag kan. De dagen zijn zijn voorbij gevlogen. Mooie balans tussen theorie en praktijk. Zeer de moeite waard.

• Wat vond je van de trainer? Nuchter en kundig

Dank je wel Sandra, het was fijn om jou erbij te hebben. De dagen zijn zeker voorbij gevlogen! Wie weet zien we je nog in de verdiepingscursus. In ieder geval alle goeds gewenst voor jouw toekomst.

Als je goed kijkt zie jij jezelf.

Zicht krijgen op hoe jij met andere mensen omgaat en beweegt. Heel interessant hoe je met net iets andere woorden, beter leert communiceren.

• Waar heb je aan deelgenomen? 6-daagse Business NLP Training
  • Ben je tevreden over het resultaat? Het resultaat is nu dat ik eerst tot tien tel voor ik iets ga zeggen. En dat pakt heel goed uit. Dus bij de kleine dingen al heel tevreden over het resultaat.
  • Wat vond je van de trainer? Duidelijk en een leuke spontane vrouw.

Dank je wel Jantinus! Fijn dat je er bij was. We hebben mooie dagen gehad en ik wens je alle goeds toe. Veel plezier met het toepassen van het geleerde.

Een life changer!

Deze 6 daagse geeft onzettend veel inzichten, een absolute meerwaarde. Niet alleen van toepassing in de ' Business' maar ook zeker in je prive leven.

• Ben je tevreden over het resultaat? Absoluut
  • Wat vond je van de trainer? Ymkje heeft veel kennis wat ze met veel passie overdraagt aan de groep

Dank je voor je positieve feedback Sanne! Echt super leuk dat je er bij was en alle goeds gewenst voor jouw toekomst.

Bewustwording zorgt voor verandering

6 dagen NLP, welke perfect verdeeld zijn over 3x 2 dagen. In die periode kun je het geleerde toepassen in de praktijk, welke besproken wordt bij de volgende cursusdagen. Bewustwording van wat NLP inhoudt, zorgt dat je gaat veranderen in taalgebruik waardoor anderen je beter zullen begrijpen maar waardoor je ook anderen beter zult begrijpen. Metaforen, oogpatronen, zintuiglijke scherpzinnigheid, woordbegrippen en zo nog heel veel dingen meer. Ymkje zorgt voor een verandering welke je gaat inzetten en welke ook door zal gaan. Wij zullen zeker een vervolg willen volgen!

• Ben je tevreden over het resultaat? Jazeker
  • Wat vond je van de trainer? Goed! Complimenten voor Ymkje!

Dank je wel Ellen voor jouw positieve reactie. Alle goeds voor jullie en wie weet zien we elkaar in de verdiepingscursus.

Super interresant

In 6 dagen heel veel geleerd alles goed uitgelegt. Wij gaan het zeker toepassen binnen ons bedrijf.

• Ben je tevreden over het resultaat? Zeer tevreden
  • Wat vond je van de trainer? Goede uitleg alles was duidelijk

Heel veel plezier met het toepassen in jullie bedrijf, Johan! Het was fijn om jullie weer te zien en wie weet tot ziens in de verdiepingscursus.

Het was een pittige reis

Het waren leerzame dagen, een reis waar ik veel heb geleerd. De groeps opdrachten waren leuk maar zeker ook pittig. Jan Willem geeft op een hele fijne manier de NLP practioner training. Er was ruimte voor humor en een traan. Ik heb me veilig, gehoord en vertrouwd gevoeld in de groep. Catering was goed verzorgd, voldoende parkeergelegenheid. KiesKoers is echt een aanrader. Ik sta in mijn kracht. Jolanda Palsma-Crawfurd

• Wat vond je van de trainer? Geweldig

Verrijking

Wat een bijzonder ervaring om aan een training te beginnen als aanvulling op je cv en om tools te leren beter te communiceren, en dan naar huis te gaan met zoveel meer inzicht in jezelf. Wat een mooie reis heb ik gemaakt onder de begeleiding van een gedreven instructeur en een niet minder bedreven assistent! Bedankt Jan Willem en Iris voor deze waardevolle ervaring voor t leven!!

• Ben je tevreden over het resultaat? Absoluut
  • Wat vond je van de trainer? Professioneel en gepassioneerd