Top bedrijf

Cees Ligtenberg Wij hadden een hardnekkig terugkerend probleem met de afvoer in de keuken (verstopping en lekkage). Uiteindelijk bij de firma Bouma uitgekomen waarbij tijdens het eerste telefonisch contact met Orrie meteen een betrouwbare en klantgerichte indruk ontstond. Appie de de baas en hoofd loodgieter heeft op locatie het probleem in kaart gebracht en een stappenplan opgesteld. Een flinke klus waarbij zowel de in beton gestorte afvoer vrij gemaakt moest worden en de toevoer van het water van de vaatwasser moest worden omgelegd. Appie en zijn deskundig team hebben het probleem verholpen en dat onder tijdsdruk zodat wij met Pasen van dit probleem verlost waren. Ik kreeg zelfs Appie zijn privé nummer voor mocht er zich iets voordoen. Kortom een deskundig, betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf.

Goed geholpen door Jan

Keurig op tijd en goed geholpen door vakbekwame Jan. Heb zelfs nog geleerd hoe die ketel in elkaar zit en wat periodiek vervangen moet worden.

Labila is een aanwinst

De waterdruk van mijn douchekop was minimaal. Daarom belde ik voor een afspraak met een loodgieter. Labila dacht met me mee en gaf het advies om mijn warm water boiler te resetten. Dát was de oplossing. Zodoende hoefde er geen afspraak gemaakt te worden in de overvolle agenda van de loodgieter. Dit is de tweede keer dat ik aangenaam verrast ben door de vakkundigheid en bereidheid van de medewerkers van Bouma CV. Labila ontzettend bedankt voor je hulp!

Snel geholpen en super betrouwbaar!

Ik werd snel geholpen. betrouwbaar en gekwalificeerd werk. Ik raad het zeker aan. Mijn verwarming doet het weer en nu kan ik in alle rust genieten van de winter. Bedankt

Betrouwbaar, vakkundig en snel

Vanaf eerste contactmoment tot de installatie van onze nieuwe ketel zijn wij zeer tevreden. Op je vragen via email ontvang je snel een passende reactie met informatie. Ook het plaatsen van de nieuwe ketel was binnen een zeer korte tijd mogelijk. Plaatsing zelf verliep vlot en netjes. Alles werd netjes en schoon achergelaten. De jongens hebben fantastisch werk geleverd. Bouma CV heeft een nieuwe klant erbij!

Very efficient service!

I contacted Bouma CV due to a broken down boiler. A new boiler was installed within less than a week and works perfectly. They have also scheduled free maintenance for the boiler in a year. Highly recommend if you are looking for someone efficient and with a positive demeanor!

• Would you recommend us? Yes

Heel fijn geholpen en alles goed gemaakt!

Bij ons waren er wat achterstallige klussen te doen o.a kapotte buitenkraan, scheve kachels en het complete ventilatie systeem wat verouderd was en veel herrie maakte. Ook is onze CV ketel gekeurd en de rookgaspijp vervangen. Al met al een behoorlijke klus. Met de hoogwerker hebben ze alles heel mooi voor elkaar gekregen en wij zijn superblij met de goede service en het prachtige resultaat!!

een bedrijf dat op professionele wijze werkzaamheden verricht

Een professioneel bedrijf dat goed en netjes werkt. Erg tevreden over het plaatsen van de ketel en het nawerk dat nog moest plaats vinden.

Vriendelijk en vakkundig

De monteurs Chakir en Appie hebben op een deskundige manier de oude boiler vervangen voor een nieuwe. Keurig op tijd en erg vriendelijk. De samenwerking met Bouma CV heb ik als erg prettig ervaren. Vanaf het begin werd er met mij mee gedacht en naar oplossingen gezocht. Het vinden van een betrouwbare loodgieter schijnt niet gemakkelijk te zijn in Amsterdam, maar ik heb de juiste gevonden!

Klantvriendelijk en probleemoplossend

Onverwachts zat ik in de kou, geen verwarming en geen warm water. Bouma had twee jaar geleden perfect een nieuwe verwarmingsketel geplaatst, dus hoe kon dat nou? Bouma kwam direct langs, al was het weekend. De ketel bleek nog steeds prima in orde, maar het probleem bleek in de electra van het hele huis te zitten. Die puzzle hebben Appie en collega vindingrijk en effectief opgelost. Goed werk weer!

Zeer professioneel en klantvriendelijk

Goed bereikbaar, en toen klus nog niet helemaal naar tevredenheid was uitgevoerd zonder problemen opnieuw naar gekeken. Zeer tevreden!

Vriendelijk, servicegericht en vakkundig

Binnen een maand tijd zowel een verstopping in de afvoer van de keuken als een lekkende radiator. Telefonisch contact leidde tot een snelle afspraak en beide ongemakken werden keurig opgelost, binnen de afgesproken tijd.

Geweldige service van de loodgieters van Bouma

Op ouderjaarsdag middag, hadden we vanuit de toilet een gigantische overstroming, het water gutste onder de wc pot vandaan en stroomde de gang in.... het was dweilen met de kraan open. Een aantal loodgieters gebeld terwijl mijn man het water zoveel mogelijk loosde met een blik en emmer ... niemand kon komen.... ik vond uiteindelijk loodgietersbedrijf Ab Bouma uit Duivendrecht, op internet en belde Ab. Hij had eigenlijk geen tijd maar hij vond het een zo heftig verhaal zo voor de jaarwisseling, dat hij een uitzondering voor ons maakte en ons binnen een half uur kon komen helpen en dat heeft hij samen met zijn maat Galith gedaan. Hij heeft onderzocht wat het ws zou zijn, we hebben een prijs afgesproken voor hun arbeid en zijn met elkaar in zee gegaan. Ze zijn apparatuur gaan ophalen bij de zaak en aan de slag gegaan om de narigheid op te lossen. Het bleek een verstopping in de afvoer te zijn... De kelder die inmiddels ook al aardig water maakte hebben ze meteen ook zo droog mogelijk gezogen.... geweldige mannen en service; Aanrader!!

Professionele service

Een fijne professionele service. In ons geval was het mogelijk om snel een spoed klus voor elkaar te krijgen. Gingen zeer netjes te werk. Wij raden Bouma CV zeker aan.

Goede en prettige service

Ik word altijd vlot geholpen en zeer vriendelijke medewerkers.

PERFECT !

Uitstekende ondersteuning en kennissen. Loste ons probleem in 10 minuten op en nam veel tijd voor uitleg.

• Would you recommend us? Yes

Fijne en vakkundige mensen

Filmon en Haltam hebben mijn oude CV ketel met boiler vervangen. Erg tevreden hoe de heren een en ander hebben uitgevoerd. Ook hoe keurig (en strak) het leidingenwerk is aangepast aan de nieuwe situatie. Nogmaals veel dank voor de goede service heren!

Buitengewoon tevreden. Top service!

Service zoals service hoort te zijn. Vakbekwaam, snel, klantvriendelijk, behulpzaam en ontzorgend. Disclaimer: ik laat nooit reviews achter, maar de buitengewoon goede service die ik van Bouma kreeg, heeft voor deze uitzondering gezorgd.

Klantgericht en professioneel

Mijn oude Intergas CV ketel was echt aan vervanging toe. Via Google en goede recensies bij Bouma CV terecht gekomen. Duidelijke offerte, niet de goedkoopste, maar toch gekozen voor Bouma CV. Binnen twee weken kon de CV ketel worden geinstalleerd. Haltam en Filmon waren een fantastisch team. Duidelijk, vriendelijk en erg professioneel. Na een klein dagje klussen was alles netjes geplaatst. En niet onbelangrijk werd alles ook weer schoon achtergelaten. Al met al petje af voor dit vakmanschap.

Heel fijn en snel geholpen

Ondanks dat het zaterdagmiddag is, na een grote storm die vast ook veel werk veroorzaakt heeft, binnen 2 uur een loodgieter die het probleem snel opgelost heeft.

Correct, snel, vriendelijk professioneel

28 januari: cv ketel stopt ermee. Op internet Bouma gevonden, snelle service werd beloofd en dichtbij (en de facebook reviews hielpen ook mee) Goede en snelle service: Klopt! Zelfde dag langs gekomen, volgende dag nieuwe CV ketel (mazzel, want het was weekend) Aardige mannen, professioneel, vriendelijk en netjes, check! De nieuwe ketel is keurig gemonteerd en de mannen waren niet luid en duidelijk aanwezig. Geen gestamp door het huis en in het contact erg vriendelijk en heel behulpzaam. Onwijs bedankt en wanneer nodig nemen we weer contact met jullie op. Wi raden jullie zeker aan! Bedankt! Etienne en Baafje, Amsterdam Oost.

Excellent and friendly service

Bouma has been consistently helpful and professional, not only solving problems but helping to find economical solutions. Most recently a technician named Asraf came and patiently and clearly outlined my problem and solved it immediately, and did it with a friendly, humane demeanor which is increasingly rare in service interactions.

Wat een topservice en fantastische monteurs. Was een noodgeval hier, de 24e december nog een ketel geplaatst en alles opgeruimd. Topgosers, vriendelijk en behulpzaam. Niets dan lof na teleurstellende ervaringen met toch wel gerenommeerde andere bedrijven. Die kunnen hier een voorbeeld aan nemen. Niets dan lof kortom.Aanrader.

Na een storing bleek cv ketel kapot! Uiteindelijk hebben ik een goeie vriend gevraagd. Bouma was zeer vriendelijk! En wenste me succes ondanks de aanbetaling die ze terug gaan storten! Das pas service !

Zoals-t-hoort geholpen

Mijn ketel begon opeens gek te doen en per toeval kwamen we Bouma bv op google tegen, omdat we zagen dat onze oude ketel monteur bedrijf failliet was gegaan. Mo kwam bij mij en keek wat er aan de hand was. Na controle bleek dat er meer aan de hand was en dat een nieuwe ketel eigenlijk de beste optie was. Ook omdat de oude al 19 jaar oud was! Hij heeft keurig alles uitgelegd waarom hij t zo zag en is eerlijk in zijn handelen geweest. Hij heeft gelijk een afspraak kunnen regelen, dat een paar dagen later een nieuwe ketel geplaatst kon worden. Smorgens waren de mannen stipt op de afgesproken tijd hier. Ze zijn aan het werk gegaan. Af en toe even gekeken en telkens een uitleg waar ze mee bezig waren. De mannen hebben alles netjes en keurig werkend achter gelaten. Op t laatst was de thermostaat toch niet goed en hebben ze een nieuwe gezet. Naderhand alles gecontroleerd of het werkt zoals het zou moeten en mij een uitleg gegeven van de ketel en wat ik zelf kon doen. Beide bezoeken als zeer prettig ervaren. De heren hebben verteld waar t op staat, zonder eromheen te draaien. Bouma raad ik dan ook aan!